0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα παιδιά στο Λύκειο είναι τα ίδια παιδιά που ήταν στο δημοτικό πριν 9 χρόνια. Δεν αλλάζει κάτι. Απλά στα Λύκεια ακόμα δεν έχουν ιδρυθεί αρκετά τμήματα.
δεν διαφωνώ!Απλά για κάποιο λόγο ακατανόητο σε μένα, πιο εύκολα ιδρύεται ΤΕ σε νηπιαγωγείο και δημοτικό, παρά σε γυμνάσιο και ακόμα περισσότερο σε λύκειο! Μέχρι τώρα εγώ δεν έχω συναντήσει σε λύκειο (γνωρίζω ότι κάποια υπάρχουν)
Παράθεση από: emmaki στις Μάιος 05, 2011, 08:51:08 μμδεν διαφωνώ!Απλά για κάποιο λόγο ακατανόητο σε μένα, πιο εύκολα ιδρύεται ΤΕ σε νηπιαγωγείο και δημοτικό, παρά σε γυμνάσιο και ακόμα περισσότερο σε λύκειο! Μέχρι τώρα εγώ δεν έχω συναντήσει σε λύκειο (γνωρίζω ότι κάποια υπάρχουν)Στα Νηπιαγωγεία δίνονται πολλές παράλληλες και δημιουργούνται Τ.Ε κυρίως γιατί πολλά παιδιά δεν πηγαίνουν στα ειδικά σχολεία (γιατί οι γονείς τους δεν το επιθυμούν) αλλά φοιτούν στα γενικά και γιατί στην ειδική ειδικά ξέρουμε οτι η πρώιμη παρέμβαση είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό ζήτημα για την περαιτέρω πορεία(αν και πρώιμη στα 5 δεν είναι και τόσο "πρώιμη") στα Δημοτικά ανοίγουν Τ.Ε για να παρέμβουν σε μ.δ "άμεσα" και να προλάβουν κ τις ψυχολογικές επιτώσεις. Δεν διαφωνώ οτι πρέπει να δημιουργούνται και στα Λύκεια Τ.Ε απλά κατανοώ γιατί δίνεται προτεραιότητα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά.
Στα Νηπιαγωγεία δίνονται πολλές παράλληλες και δημιουργούνται Τ.Ε κυρίως γιατί πολλά παιδιά δεν πηγαίνουν στα ειδικά σχολεία (γιατί οι γονείς τους δεν το επιθυμούν) αλλά φοιτούν στα γενικά
Εκέι έγκειται η δυσκολία μου να κατανοήσω γιατί όχι και στη δευτεροβάθμια με την ίδια ευκολία ή στην ίδια συχνότητα, στον ίδιο αριθμό, αν θέλετε, με την πρωτοβάθμια. Μετά το δημοτικό, στις καλύτερες των περιπτώσεων μετά το γυμνάσιο τα παιδιά αυτά τα "χάνουμε". Ούτε από το ΚΕΔΔΥ περνάνε, εκτός αν έχουν δυσλεξία και χρειάζονται απαλλαγή από γραπτά.
Ακριβώς, όμως το παιδί που εμφανίζει μια μαθησιακή δυσκολία στην προσχολική ηλικία η οποία μετά στο δημοτικό χαρακτηρίζεται ως δυσλεξία ή παραμένει μ.δ. (γιατί άλλο το ένα και άλλο το άλλο, και επίσης διάγνωση για δυσλεξία δεν κάνουμε πριν από τα μέσα της Β δημοτικού) ή το παιδί που έχει μια ελαφριά ή μέτρια νοητική, είναι το ίδιο παιδί που θα πάει στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Την ίδια στήριξη θα χρειάζεται και εκεί!
Παράθεση από: emmaki στις Μάιος 06, 2011, 12:29:03 πμΑκριβώς, όμως το παιδί που εμφανίζει μια μαθησιακή δυσκολία στην προσχολική ηλικία η οποία μετά στο δημοτικό χαρακτηρίζεται ως δυσλεξία ή παραμένει μ.δ. (γιατί άλλο το ένα και άλλο το άλλο, και επίσης διάγνωση για δυσλεξία δεν κάνουμε πριν από τα μέσα της Β δημοτικού) ή το παιδί που έχει μια ελαφριά ή μέτρια νοητική, είναι το ίδιο παιδί που θα πάει στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Την ίδια στήριξη θα χρειάζεται και εκεί!Αυτά στην παρένθεση υποθέτω οτι δεν τα λες σε μένα γιατί εγω δεν μίλησα για διαγνώσεις, ούτε για το πότε γίνονται πολύ περισσότερο δεν μίλησα για δυσλεξία αλλά για μαθησιακές δυσκολίες/ε.ε.ανάγκες στο νηπιαγωγείο. Όσο για το Δημοτικό, όταν έλεγα μ.δ συμπεριλάμβανα και τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξίες/δυσορθογραφίες κτλ)
Καλέ ναι! Δεν απευθυνόμουν σε σένα προσωπιά! Απλά ήθελα να είναι ξεκάθαρο σε όλους αυτό που λέω, και να μην υπάρξει απορία πώς μπορεί μια ΜΔ να "μεταμορφώνεται" σε δυσλεξία.....
Καλημέρα. Δεν προβλέπεται τμήμα ένταξης σε Λύκειο. Η μόνη μορφή ειδικης αγωγής που πραγματοποιείται στα Λύκεια είναι η Παράλληλη Στήριξη και αυτή σε συγκεκριμένες περιπτώσεις: τύφλωση, κώφωση, κινητικές αναπηρίες (τετραπληγίες κτλ) και αυτισμό.
Τα τμήματα ένταξης υπάρχουν μόνο μέχρι και το γυμνάσιο, όπου και και σταματά η υποχρεωτική εκπαίδευση. Ο νόμος δεν προβλέπει τμήματα ένταξης για το λύκειο. Αν το παιδί θέλει να συνεχίσει και χρειάζεται ειδική αγωγή -και δεν ανήκει στις περιπτώσεις που προανέφερα- θα εγγραφεί σε ΕΕΕΚ.