*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4331316 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dNikos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέα Μετατάξεων
« Απάντηση #15008 στις: Μάιος 16, 2015, 03:34:53 μμ »
Και ξαναρωτώ...

Μούγκα στην στρούγκα, από τους αδικιμένους. :P

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέα Μετατάξεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:39:11 »

Αποσυνδεδεμένος scholar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέα Μετατάξεων
« Απάντηση #15009 στις: Μάιος 16, 2015, 03:36:56 μμ »
κατηγορειτε αιρετους-οργανωσεις-υπουργειο ενω ταυτοχρονα εσεις οι ιδιοι παρεδεχεστε οτι η διαδικασια ειχε αδικιες και λαμογιες.... τι να σχολιασω...

στο κατω κατω:
1) αυτος που ανησυχει οτι δεν θα παρει εκ νεου μεταταξη ειναι αυτος που προσπερασε στα μορια δεκαδες κοσμο!   ::)

2) οσοι εχετε τα μορια που δικαιωματικα (με βαση τις παγιες διαδικασιες) σας βαζουν στην κορυφη της λιστας, τι αγχωνεστε;;;;;;; θα ξαναπαρετε μεταταξη και μαλιστα υπο πληρη διαφανεια.  8)

3) εσεις που προσπερασατε προυπαρχουσες ειδικοτητες (βλ. ΠΕ11, ΠΕ06) θα περιμενετε τη σειρα σας, οπως προβλεπονται επισης απο τις παγιες διαδικασιες και την νομιμοτητα.

4) εσεις που ειστε απο τις νεες ειδικοτητες ξερετε (και αν οχι να ενημερωθειτε) οτι εχουν γινει τοσες φασεις ενστασεων που δεν εχουν ξαναγινει ποτε σε αλλη υπηρεσιακη μεταβολη. αναφερετε μου μια εστω υπηρεσιακη μεταβολη που ειχε τοσες φασεις ενστασεων και παω πασο. οτι να ναι κενα εδιναν, οτι να ναι νουμερα στις διαπιστωτικες, ουτε καν αλγοριθμος διαδικασιας υπηρχε (προηγουνταν-δεν προηγουνταν του οικειου ΠΥΣΔΕ? που το εγραφε αυτο? στο δελτιο τυπου? ουαου..) εγινε το ελα να δεις...! πως περιμενετε να γινει ξεκαθαρισμα αν δεν γινει εκ νεου η διαδικασια με διαφανεια? ειναι τοσες οι καραμπολες-ανακλησεις-ενστασεις-μεταταξεις σε 0 κενες θεσεις, που δεν ξετυλιγεται το κουβαρι αλλιως. οποιος εχει τα μορια, ισχυει το 2)

5) εσεις που στεναχωριεστε που επιστρεφετε στη διαθεση και οχι στην οργανικη σας, απορω γιατι κανατε αιτηση σε υποχρεωτικες μεταταξεις αφου δεν ησασταν υπεραριθμοι το 2013 και αρα δεν ησασταν υποχρεωμενοι! αν ησασταν τοτε υπεραριθμοι, ε ωραια θα ειστε και τωρα... δηλαδη αν πιασω οργανικη σε ενα σχολειο και αυτο μετα απο 1 χρονο καταργηθει, τι θα πειτε? οτι δεν σας το ειπαν τοτε, οποτε να μεινετε για παντα με εκεινο το σχολειο αγκαλια?

6)κοσμος αποκλειστηκε απο τις υποχρεωτικες μεταταξεις ενω ηταν υπεραριθμος (επειδη καποια ΠΥΣΔΕ εδωσαν 0 πλεονασμα-0 κενα παρανομως) και θα φταναμε στο σημειο να παρουν μεταθεση φετος καποιοι μεταταγμενοι στις περιοχες αυτες!!!!!  ::)

7) σιγουρα δεν απευθυνομαι σε ολο τον κοσμο γιατι παντα υπαρχει και ενα κομματι το οποιο το αδικει το συγκεκριμενο σχεδιο αλλα και η αδικια ειναι σχετικη, οπως την βλεπει κανεις. δηλαδη δεν ειναι δυνατον να διαβαζω οτι "επειδη αφιερωσα 2 χρονια σε μαθηματα δημοτικου και etwinning αυτα πανε χαμενα γιατι επιστρεφω στην Β/μια"  :o :o :o
ή οτι "εκατσα και εκανα ολη την χρονια 24 ωρες ωραριο και τωρα θα κανω και θερινη υπηρεσια στην Β/μια"  :o :o :o
εξευτελιστικες δικαιολογιες που προκαλουν τον οικτο....

8) ξαναλεω, οτι οποιος εχει τα μορια αυτος και θα (ξανα)παρει την μεταταξη. γιατι επιμενετε να παρακαμπτετε αυτην την λογικη?

Αποσυνδεδεμένος anikologr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 449
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τα αυτοκίνητα...
    • Προφίλ
    • https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #15010 στις: Μάιος 16, 2015, 03:36:56 μμ »
κατηγορειτε αιρετους-οργανωσεις-υπουργειο ενω ταυτοχρονα εσεις οι ιδιοι παρεδεχεστε οτι η διαδικασια ειχε αδικιες και λαμογιες.... τι να σχολιασω...

στο κατω κατω:
1) αυτος που ανησυχει οτι δεν θα παρει εκ νεου μεταταξη ειναι αυτος που προσπερασε στα μορια δεκαδες κοσμο!   ::)

2) οσοι εχετε τα μορια που δικαιωματικα (με βαση τις παγιες διαδικασιες) σας βαζουν στην κορυφη της λιστας, τι αγχωνεστε;;;;;;; θα ξαναπαρετε μεταταξη και μαλιστα υπο πληρη διαφανεια.  8)

3) εσεις που προσπερασατε προυπαρχουσες ειδικοτητες (βλ. ΠΕ11, ΠΕ06) θα περιμενετε τη σειρα σας, οπως προβλεπονται επισης απο τις παγιες διαδικασιες και την νομιμοτητα.

4) εσεις που ειστε απο τις νεες ειδικοτητες ξερετε (και αν οχι να ενημερωθειτε) οτι εχουν γινει τοσες φασεις ενστασεων που δεν εχουν ξαναγινει ποτε σε αλλη υπηρεσιακη μεταβολη. αναφερετε μου μια εστω υπηρεσιακη μεταβολη που ειχε τοσες φασεις ενστασεων και παω πασο. οτι να ναι κενα εδιναν, οτι να ναι νουμερα στις διαπιστωτικες, ουτε καν αλγοριθμος διαδικασιας υπηρχε (προηγουνταν-δεν προηγουνταν του οικειου ΠΥΣΔΕ? που το εγραφε αυτο? στο δελτιο τυπου? ουαου..) εγινε το ελα να δεις...! πως περιμενετε να γινει ξεκαθαρισμα αν δεν γινει εκ νεου η διαδικασια με διαφανεια? ειναι τοσες οι καραμπολες-ανακλησεις-ενστασεις-μεταταξεις σε 0 κενες θεσεις, που δεν ξετυλιγεται το κουβαρι αλλιως. οποιος εχει τα μορια, ισχυει το 2)

5) εσεις που στεναχωριεστε που επιστρεφετε στη διαθεση και οχι στην οργανικη σας, απορω γιατι κανατε αιτηση σε υποχρεωτικες μεταταξεις αφου δεν ησασταν υπεραριθμοι το 2013 και αρα δεν ησασταν υποχρεωμενοι! αν ησασταν τοτε υπεραριθμοι, ε ωραια θα ειστε και τωρα... δηλαδη αν πιασω οργανικη σε ενα σχολειο και αυτο μετα απο 1 χρονο καταργηθει, τι θα πειτε? οτι δεν σας το ειπαν τοτε, οποτε να μεινετε για παντα με εκεινο το σχολειο αγκαλια?

6)κοσμος αποκλειστηκε απο τις υποχρεωτικες μεταταξεις ενω ηταν υπεραριθμος (επειδη καποια ΠΥΣΔΕ εδωσαν 0 πλεονασμα-0 κενα παρανομως) και θα φταναμε στο σημειο να παρουν μεταθεση φετος καποιοι μεταταγμενοι στις περιοχες αυτες!!!!!  ::)

7) σιγουρα δεν απευθυνομαι σε ολο τον κοσμο γιατι παντα υπαρχει και ενα κομματι το οποιο το αδικει το συγκεκριμενο σχεδιο αλλα και η αδικια ειναι σχετικη, οπως την βλεπει κανεις. δηλαδη δεν ειναι δυνατον να διαβαζω οτι "επειδη αφιερωσα 2 χρονια σε μαθηματα δημοτικου και etwinning αυτα πανε χαμενα γιατι επιστρεφω στην Β/μια"  :o :o :o
ή οτι "εκατσα και εκανα ολη την χρονια 24 ωρες ωραριο και τωρα θα κανω και θερινη υπηρεσια στην Β/μια"  :o :o :o
εξευτελιστικες δικαιολογιες που προκαλουν τον οικτο....

8) ξαναλεω, οτι οποιος εχει τα μορια αυτος και θα (ξανα)παρει την μεταταξη. γιατι επιμενετε να παρακαμπτετε αυτην την λογικη?
Συγχαρητήρια για το post.. Όποιος έχει επιχειρήματα ας απαντήσει..
Στοιχεία Εκπαιδευκών αντιτιθέμενων - θιγόμενων από τις υποχρεωτικές μετατάξεις

https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#

Αποσυνδεδεμένος ster

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέα Μετατάξεων
« Απάντηση #15011 στις: Μάιος 16, 2015, 03:38:06 μμ »
Η νομιμότητα και η  σκοπιμότητα των υποχρεωτικών μετατάξεων

Το τελευταίο διάστημα έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο διάφορα άρθρα σχετικά με το καθεστώς των εκπαιδευτικών που έχουν μεταταχθεί από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση βάσει των διατάξεων του άρθρου 82 παρ.10 του Ν.4172/2013. Από το περιεχόμενο των κειμένων αυτών προκύπτει ότι υπάρχουν διαμετρικά αντίθετες απόψεις, οι οποίες ενδέχεται να διχάσουν την εκπαιδευτική κοινότητα.

Σύμφωνα με την άποψη εκπροσώπων της Δ.Ο.Ε καθώς και των αυτοαποκαλούμενων εκπαιδευτικών «ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» πρέπει να ανακληθεί το θεσμικό πλαίσιο των υποχρεωτικών μετατάξεων, να συσταθούν νέες οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τις ειδικότητες και να καλυφθούν αυτές κατά προτεραιότητα από τους «προϋπάρχοντες» εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ακολούθως να διανεμηθούν οι εναπομείνασες θέσεις στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα αιτηθούν «εκ νέου» να μεταταχθούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Αντιθέτως, σύμφωνα με την  άποψη των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών η τυχόν ανάκληση των διοικητικών πράξεων των μετατάξεων αντίκειται στις αρχές του συνταγματικού δικαίου (πρωτίστως στην αρχή της προστασίας δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη έναντι του κράτους) και προτείνεται η αύξηση των διαθέσιμων ωρών διδασκαλίας για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (προϋπάρχοντες και μεταταχθέντες) που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να συσταθούν όσο το δυνατό περισσότερες  νέες οργανικές θέσεις.

Προκειμένου να γίνει μία αντικειμενική αποτίμηση των ανωτέρω θέσεων και απόψεων, κρίνεται σκόπιμη μία σύντομη ανασκόπηση των ενεργειών της προηγούμενης κυβέρνησης. Όπως είναι ευρέως γνωστό, μία από τις επιταγές της τρόικας ήταν η εγκαθίδρυση ενός καθεστώτος κινητικότητας για τους δημοσίους υπαλλήλους σε ευρεία κλίμακα. Στο πλαίσιο αυτό οι κυβερνώντες επέλεξαν να μετατάξουν εκπαιδευτικούς από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ευελπιστώντας στην εθελοντική συμμετοχή τους, γεγονός που θα απέτρεπε τυχόν διοικητικές και δικαστικές προσφυγές εκ μέρους των μετατασσομένων. Πράγματι εν έτει 2013 πολλοί εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων ΠΕ05,ΠΕ07,ΠΕ08,ΠΕ32, ΠΕ18.41, ΠΕ19 και ΠΕ20, έσπευσαν να αιτηθούν εθελοντικά τη μετάταξή τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Οι λόγοι που τους ώθησαν να επιθυμούν τη μετάταξή τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ήταν εν πολλοίς οι ακόλουθοι: 1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών είχαν περιοριστεί δραματικά ήδη από το έτος 2009 λόγω του καθεστώτος της αναστολής διορισμών και προσλήψεων στο Δημόσιο Τομέα που εγκαινίασε η Πράξη 33/2006 του Υπουργικού Συμβουλίου. 2. Είχαν καταργηθεί οι οργανικές θέσεις ορισμένων ειδικοτήτων (π.χ. ξένων γλωσσών) στο Λύκειο. 3. Είχε αυξηθεί το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και ταυτόχρονα είχαν συγχωνευθεί πολλές σχολικές μονάδες και τμήματα με αποτέλεσμα να πλεονάζουν (να μην συμπληρώνουν το διδακτικό ωράριό τους) αρκετοί εκπαιδευτικοί στην  περιοχή όπου υπηρετούσαν.

Στη συνέχεια όμως, η κυβέρνηση, υπό τις επιταγές της τρόικας εγκατέλειψε το σχέδιο των εθελοντικών μετατάξεων και θέσπισε με το Ν.4172/2013 το πλαίσιο των υποχρεωτικών μετατάξεων. Βάσει του νέου πλαισίου συμπεριλήφθηκαν στους αιτούντες οι ειδικότητες των κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 και δόθηκε η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν δύο προτιμήσεις. Το Υπουργείο Παιδείας, επειδή προφανώς επιδίωκε να υπάρξει ευρεία συμμετοχή εκ μέρους των εκπαιδευτικών, δεν επέβαλε κανέναν περιορισμό ως προς τις δηλώσεις προτίμησης βάσει των διατάξεων του ανωτέρω νόμου.

Ωστόσο, εκ των υστέρων (λίγο προτού εκπνεύσει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων μετάταξης), με δελτίο τύπου, το Υπουργείο διευκρίνισε ότι στον πίνακα κατάταξης προηγούνται οι εκπαιδευτικοί της ίδιας Διεύθυνσης, έπονται οι ανήκοντες στην ίδια Περιφερειακή Διεύθυνση και ακολουθούν οι εκτός αυτής. Κατά την προσωπική μου άποψη, η ενέργεια αυτή αποσκοπούσε στη διενέργεια όσο το δυνατόν περισσότερων μετατάξεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με τις λιγότερες δυνατές μετακινήσεις εκπαιδευτικών από μία περιοχή σε άλλη. Η πρακτική αυτή πυροδότησε πλήθος ενστάσεων εκ μέρους των συμμετεχόντων, διότι δεν προβλεπόταν από τις διατάξεις του Ν.4172/2013. Εξάλλου, πολλοί από τους συμμετέχοντες ενδεχομένως να αισθάνθηκαν εξαπατημένοι, διότι διακατεχόμενοι από την επιθυμία της μετακίνησής τους στον τόπο τους, εμμέσως αναγκάστηκαν να αποδεχτούν ότι ήταν πλεονάζοντες στον τόπο που υπηρετούσαν, με όποιες συνέπειες θα μπορούσε να έχει αυτό (διαθεσιμότητα, απόλυση κ.α).

Τελικώς εικάζεται ότι η επιλογή των μετατασσομένων από το Υπουργείο Παιδεάις έγινε βάσει πολλαπλών κριτηρίων: 1. Τα μόρια των αιτούντων 2. Τον αριθμό των πλεοναζόντων στην περιοχή προέλευσης 3. Τον αριθμό των πλεοναζόντων στην περιοχή μετάταξης. 4. Την άτυπη προτεραιότητα των μετατάξεων εντός της ίδιας Δ/νσης και Περιφερειακής Δ/νσης.

Τα βασικά επιχειρήματα εκπροσώπων της Δ.Ο.Ε και «προϋπαρχόντων» εκπαιδευτικών ειδικοτήτων είναι ότι οι μετατάξεις αυτές είναι παράνομες διότι δεν ενεπλάκησαν στη διαδικασία τα θεσμικά συλλογικά όργανα (τα υπηρεσιακά συμβούλια) και δεν δημοσιοποιήθηκε ο αξιολογικός πίνακας κατάταξης (τα μόρια) των συμμετεχόντων, και διότι με τη διαδικασία αυτή στερήθηκαν οι προϋπάρχοντες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τη δυνατότητα να μετατεθούν στον τόπο τους.

Τα δύο πρώτα επιχειρήματα ανασκευάζεται ευχερώς για τους έχοντες στοιχειώδεις νομικές γνώσεις. Κατά αρχάς ο Ν.4172/2010 προέβλεπε τον ποσοτικό προσδιορισμό των κενών θέσεων, των υπηρεσιακών αναγκών και του πλεονάζοντος προσωπικού από μονομελή όργανα του Υπουργείου Παιδείας, οπότε η μη σύμπραξη των υπηρεσιακών συμβουλίων στη διαδικασία των μετατάξεων δεν θέτει ζήτημα νομιμότητας, δεδομένου ότι οι ειδικές διατάξεις του εν λόγω νόμου υπερισχύουν των αντίστοιχων γενικών διατάξεων περί μετατάξεων. Επίσης ο Ν.4172/2013 προέβλεπε τη σύνταξη αξιολογικού πίνακα κατάταξης (μορίων), χωρίς όμως να επιτάσσει τη δημοσίευσή του. Προφανώς για λόγους διαφάνειας θα έπρεπε να είχε δημοσιοποιηθεί, όπως γίνεται στην περίπτωση των μεταθέσεων, αλλά η μη δημοσίευσή του δεν θέτει επ’ ουδενί ζήτημα ακυρότητας των διοικητικών πράξεων των μετατάξεων.

Το τελευταίο επιχείρημα, στο οποίο προφανώς εστιάζονται περισσότερο οι επικριτές των υποχρεωτικών μετατάξεων, είναι αβάσιμο, διότι οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί δεν κατέλαβαν προϋπάρχουσες οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ αντιθέτως καταργήθηκαν οι οργανικές θέσεις που κατείχαν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  Σε κάθε περίπτωση, η κριτική της επιλογής του Υπουργείου Παιδείας να καλύψει τις τυχόν υπηρεσιακές ανάγκες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με μεταταχθέντες πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας και όχι με μετατιθέμενους προϋπάρχοντες εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας, εμπίπτει στον έλεγχο σκοπιμότητας και δεν αφορά στον έλεγχο νομιμότητας.

Εξάλλου, είναι γνωστό ότι το «αμετάθετο» των εκπαιδευτικών τόσο της Πρωτοβάθμιας, όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που άτυπα καθιερώθηκε κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, οφείλεται στο γεγονός ότι δεν γίνονται νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών. Οι νεοδιοριζόμενοι εκπαιδευτικοί είναι κατά τεκμήριο οι μόνοι που μπορούν να αντικαταστήσουν τους συναδέλφους τους που επιθυμούν να μετατεθούν από περιοχές νησιωτικές, ορεινές, απομακρυσμένες από αστικά κέντρα ή παραμεθόριες. Επομένως το πρόβλημα των αμετάθετων εκπαιδευτικών οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αναστολή των διορισμών στο Δημόσιο Τομέα και δευτερευόντως στο γεγονός ότι δεν ανακοινώνονται τα εκάστοτε κενά κατά το χρόνο υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης, ώστε να σταθμίσει ο κάθε ενδιαφερόμενος τις πιθανότητες που έχει, βάσει των  μορίων του, να λάβει την πολυπόθητη μετάθεση.

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι οι υποχρεωτικές μετατάξεις δεν είναι εκ προοιμίου παράνομες και ως εκ τούτου, ως ατομικές επωφελείς διοικητικές πράξεις δεν είναι δυνατόν να ανακληθούν, σύμφωνα με τη νομολογία, ούτε λόγω μεταγενέστερης διαφορετικής εκτίμησης των δεδομένων που υπήρχαν κατά την έκδοσή τους, δηλαδή επειδή η Διοίκηση μετέβαλε αντιλήψεις, (ΣτΕ 4045/1976, 4412/1987, 3064/1991)  ούτε για λόγους σκοπιμότητας (ΣτΕ 1317/1976, 3376/1982).

Κατ’ ουσίαν, ανακλητέες είναι μόνο οι πράξεις μετάταξης που εκδόθηκαν βάσει ανακριβών δηλώσεων των αιτούντων εκπαιδευτικών (π.χ. εφόσον δήλωσαν κάτοχοι πτυχίων που δεν κατείχαν, ή δήλωσαν ψευδή στοιχεία ως προς την οικογενειακή τους κατάσταση κ.α.). Κατ’ αυτή την έννοια πρέπει να γίνει έλεγχος και διασταύρωση των στοιχείων των ηλεκτρονικών δηλώσεων των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών. Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι σε περίπτωση ανάκλησης πράξεων μετατάξεων εκπαιδευτικών λόγω ανακριβών στοιχείων, δικαιώματα εγείρονται αποκλειστικά και μόνο υπέρ των επιλαχόντων συναδέλφων τους της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που συμμετείχαν στη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων.

Επιπλέον η αξίωση των «προϋπαρχόντων» εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα σε οργανικές θέσεις έναντι των μεταταχθέντων συναδέλφων τους δεν προβλέπεται από τις διατάξεις των Π.Δ/των 50/1996 και 100/1997. Μόνο οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται κατά προτεραιότητα, αλλά υπό προϋποθέσεις (στις σχολικές μονάδες της ίδιας ή όμορης ομάδας με το σχολείο όπου είχαν οργανική τοποθέτηση, σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ.5 του Π.Δ/τος 50/1996). Εξάλλου, πρέπει να συνυπολογιστεί το γεγονός ότι το προηγούμενο σχολικό έτος (2013-2014), οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί αποκλείστηκαν από τη διαδικασία των τοποθετήσεων, βάσει της υπ’ αριθ. 59755/Δ1/15-04-2014 εγκυκλίου περί μεταθέσεων του Υπουργείου Παιδείας.

Είναι έκδηλο ότι, στο πλαίσιο της δημοκρατικής κοινωνίας μας, οι συνδικαλιστικοί φορείς οφείλουν να συναρθρώνουν τις επιμέρους απόψεις των μελών τους και να προτείνουν λύσεις επωφελείς για όλους τους εκπαιδευτικούς, χωρίς να υιοθετούν άκριτα βερμπαλιστικές θέσεις. Διαφορετικά ελλοχεύει ο κίνδυνος να κατηγορηθούν για μεροληπτική στάση και να τρωθεί το κύρος τους ανεπανόρθωτα.

Εν κατακλείδι, φρονώ ότι η μόνη πρόσφορη λύση, για τη δίκαιη λύση του ζητήματος των τοποθετήσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το τρέχον σχολικό έτος, είναι η σύσταση οργανικών θέσεων σε όλα τα ΕΑΕΠ, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα της υπ’ αριθ. ΓΥ11314/31-10-2014 εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας, και ει δυνατόν η μετατροπή όλων των σχολικών μονάδων σε ΕΑΕΠ, που άλλωστε αποτελεί κοινωνική ανάγκη. Κατ’ αυτό τον τρόπο θα προκύψει ικανός αριθμός οργανικών θέσεων για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που δεν έχουν λάβει οριστική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

 Δρ. Κώστας Ζ. Παπαϊωάννου

Πολιτικός Επιστήμων

Απόφοιτος Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης

μηδέ προ του τέλους μακάριζε

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:39:11 »

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #15012 στις: Μάιος 16, 2015, 03:45:09 μμ »
κατηγορειτε αιρετους-οργανωσεις-υπουργειο ενω ταυτοχρονα εσεις οι ιδιοι παρεδεχεστε οτι η διαδικασια ειχε αδικιες και λαμογιες.... τι να σχολιασω...

στο κατω κατω:
1) αυτος που ανησυχει οτι δεν θα παρει εκ νεου μεταταξη ειναι αυτος που προσπερασε στα μορια δεκαδες κοσμο!   ::)

2) οσοι εχετε τα μορια που δικαιωματικα (με βαση τις παγιες διαδικασιες) σας βαζουν στην κορυφη της λιστας, τι αγχωνεστε;;;;;;; θα ξαναπαρετε μεταταξη και μαλιστα υπο πληρη διαφανεια.  8)

3) εσεις που προσπερασατε προυπαρχουσες ειδικοτητες (βλ. ΠΕ11, ΠΕ06) θα περιμενετε τη σειρα σας, οπως προβλεπονται επισης απο τις παγιες διαδικασιες και την νομιμοτητα.

4) εσεις που ειστε απο τις νεες ειδικοτητες ξερετε (και αν οχι να ενημερωθειτε) οτι εχουν γινει τοσες φασεις ενστασεων που δεν εχουν ξαναγινει ποτε σε αλλη υπηρεσιακη μεταβολη. αναφερετε μου μια εστω υπηρεσιακη μεταβολη που ειχε τοσες φασεις ενστασεων και παω πασο. οτι να ναι κενα εδιναν, οτι να ναι νουμερα στις διαπιστωτικες, ουτε καν αλγοριθμος διαδικασιας υπηρχε (προηγουνταν-δεν προηγουνταν του οικειου ΠΥΣΔΕ? που το εγραφε αυτο? στο δελτιο τυπου? ουαου..) εγινε το ελα να δεις...! πως περιμενετε να γινει ξεκαθαρισμα αν δεν γινει εκ νεου η διαδικασια με διαφανεια? ειναι τοσες οι καραμπολες-ανακλησεις-ενστασεις-μεταταξεις σε 0 κενες θεσεις, που δεν ξετυλιγεται το κουβαρι αλλιως. οποιος εχει τα μορια, ισχυει το 2)

5) εσεις που στεναχωριεστε που επιστρεφετε στη διαθεση και οχι στην οργανικη σας, απορω γιατι κανατε αιτηση σε υποχρεωτικες μεταταξεις αφου δεν ησασταν υπεραριθμοι το 2013 και αρα δεν ησασταν υποχρεωμενοι! αν ησασταν τοτε υπεραριθμοι, ε ωραια θα ειστε και τωρα... δηλαδη αν πιασω οργανικη σε ενα σχολειο και αυτο μετα απο 1 χρονο καταργηθει, τι θα πειτε? οτι δεν σας το ειπαν τοτε, οποτε να μεινετε για παντα με εκεινο το σχολειο αγκαλια?

6)κοσμος αποκλειστηκε απο τις υποχρεωτικες μεταταξεις ενω ηταν υπεραριθμος (επειδη καποια ΠΥΣΔΕ εδωσαν 0 πλεονασμα-0 κενα παρανομως) και θα φταναμε στο σημειο να παρουν μεταθεση φετος καποιοι μεταταγμενοι στις περιοχες αυτες!!!!!  ::)

7) σιγουρα δεν απευθυνομαι σε ολο τον κοσμο γιατι παντα υπαρχει και ενα κομματι το οποιο το αδικει το συγκεκριμενο σχεδιο αλλα και η αδικια ειναι σχετικη, οπως την βλεπει κανεις. δηλαδη δεν ειναι δυνατον να διαβαζω οτι "επειδη αφιερωσα 2 χρονια σε μαθηματα δημοτικου και etwinning αυτα πανε χαμενα γιατι επιστρεφω στην Β/μια"  :o :o :o
ή οτι "εκατσα και εκανα ολη την χρονια 24 ωρες ωραριο και τωρα θα κανω και θερινη υπηρεσια στην Β/μια"  :o :o :o
εξευτελιστικες δικαιολογιες που προκαλουν τον οικτο....

8) ξαναλεω, οτι οποιος εχει τα μορια αυτος και θα (ξανα)παρει την μεταταξη. γιατι επιμενετε να παρακαμπτετε αυτην την λογικη?

Επιτέλους! Τα είπες όλα!
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος scholar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέα Μετατάξεων
« Απάντηση #15013 στις: Μάιος 16, 2015, 03:49:21 μμ »
...
Αντιθέτως, σύμφωνα με την  άποψη των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών η τυχόν ανάκληση των διοικητικών πράξεων των μετατάξεων αντίκειται στις αρχές του συνταγματικού δικαίου (πρωτίστως στην αρχή της προστασίας δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη έναντι του κράτους) και προτείνεται η αύξηση των διαθέσιμων ωρών διδασκαλίας για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (προϋπάρχοντες και μεταταχθέντες) που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να συσταθούν όσο το δυνατό περισσότερες  νέες οργανικές θέσεις.

σοβαρα???? και πως θα γινει αυτο? θα αλλαξει το ωρολογιο προγραμμα με δεκαδες εξτρα ωρες γυμναστικης ή αγγλικων? ή θα ιδρυσει νεα σχολεια ΕΑΕΠ? σιγουρα μπορει να κανει το τελευταιο? Ε ωραια, αν το κανει θα μπειτε και οι τωρινοι μεταταγμενοι αλλα αφου προηγηθουν μεταθεσεις απο τους Α/μιους και με μεγαλυτερα μορια μεταταγμενοι Β/μιοι



...
Τελικώς εικάζεται ότι η επιλογή των μετατασσομένων από το Υπουργείο Παιδεάις έγινε βάσει πολλαπλών κριτηρίων: 1. Τα μόρια των αιτούντων 2. Τον αριθμό των πλεοναζόντων στην περιοχή προέλευσης 3. Τον αριθμό των πλεοναζόντων στην περιοχή μετάταξης. 4. Την άτυπη προτεραιότητα των μετατάξεων εντός της ίδιας Δ/νσης και Περιφερειακής Δ/νσης.

και που ειναι ο αλγοριθμος της διαδικασιας? πως επρεπε να τρεξει δηλαδη το πραμα βρε παιδι μου... με το δελτιο τυπου ανακοινωνονται οτι προηγουνται καποιοι αλλοι απο καποιους αλλους κ.ο.κ γιατι δεν μπηκε αυτο στο νομο ή σε εγκυκλιο? γιατι δεν βγαλαν αποφαση ακυρωσης των εθελοντικων? ολα στο ποδι για να βολευει καποιους...

Αποσυνδεδεμένος ster

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέα Μετατάξεων
« Απάντηση #15014 στις: Μάιος 16, 2015, 03:55:46 μμ »
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι οι υποχρεωτικές μετατάξεις δεν είναι εκ προοιμίου παράνομες και ως εκ τούτου, ως ατομικές επωφελείς διοικητικές πράξεις δεν είναι δυνατόν να ανακληθούν, σύμφωνα με τη νομολογία, ούτε λόγω μεταγενέστερης διαφορετικής εκτίμησης των δεδομένων που υπήρχαν κατά την έκδοσή τους, δηλαδή επειδή η Διοίκηση μετέβαλε αντιλήψεις, (ΣτΕ 4045/1976, 4412/1987, 3064/1991)  ούτε για λόγους σκοπιμότητας (ΣτΕ 1317/1976, 3376/1982).

Κάνε και αυτό παράθεση
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2015, 03:57:45 μμ από ster »

Αποσυνδεδεμένος scholar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέα Μετατάξεων
« Απάντηση #15015 στις: Μάιος 16, 2015, 03:56:37 μμ »
και τι γραφει ο σουπερ ντουπερ Δοκτωρας????????
οτι "Τελικώς εικάζεται ότι η επιλογή των μετατασσομένων από το Υπουργείο Παιδεάις έγινε βάσει πολλαπλών κριτηρίων: "

Ε Ι Κ Α Ζ Ε Τ Α Ι !!!
 :o :o :o :o :o :o

κανεις δεν ξερει με σιγουρια δηλαδη ποια ηταν η διαδικασια επιλογης και ο Δρ Πολιτικός Επιστήμων ,Απόφοιτος Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης  τα παρουσιαζει ολα ροδινα!!! ε ελεος.... και @@ τα επιχειρηματα...


Υ.Γ τα ανωτερω που αναφερει ο Δρ ειναι προσωπικες του αποψεις και το συμπερασμα προφανως οχι αποφαση δικαστηριου. αρα παρτε τον για δικηγορο στα δικαστηρια να τα πει εκει αυτα.

Υ.Γ.2   με εικασιες επιχειρηματολογει και μου ζητας να παραθεσω και αλλες αποψεις του.... ε δεν νομιζω
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2015, 04:02:14 μμ από scholar »

Αποσυνδεδεμένος sunday

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #15016 στις: Μάιος 16, 2015, 03:57:15 μμ »
Η υπόθεση των υποχρεωτικών μετατάξεων εξελίσσεται σε θρίλερ για γερά νεύρα...

Για να πω την αλήθεια έμεινα άναυδη από τις τελευταίες εξελίξεις που με εξέπληξαν βέβαια πολύ ευχάριστα!
Μακάρι οι προθέσεις του Υπουργείου για διαφάνεια, ισονομία και αποκατάσταση των αδικιών να γίνουν άμεσα πράξη και να μην υποκύψουν στις αναμενόμενες αντιδράσεις των μεταταγμένων!

Ο καθένας θα πρέπει με αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια να πάρει τη θέση που του αξίζει χωρίς να αδικηθεί ούτε ένας συνάδελφος, γιατί το πραγματικό έγκλημα ήταν αυτό που διαδραματιζόταν τα τελευταία δύο χρόνια: Συνάδελφοι με τα διπλάσια και τριπλάσια μόρια να ταλαιπωρούνται οικονομικά και ψυχικά και κάποιοι άλλοι να απολαμβάνουν θέσεις που ούτε στα τρελά τους όνειρα δεν θα έπιαναν μέσω μίας άξιοκρατικής διαδικασίας.

Η διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων είχε πολλά κενά, παρατυπίες και περιπτώσεις αμέτρητων ρουσφετιών, γεγονός που αποδεικνύεται από τις αμέτρητες ενστάσεις και προσφυγές στα δικαστήρια.

Από μόνη της η φράση "τολμήσαμε και πήραμε το ρίσκο" που έχει ακουστεί κατά κόρον από τους μεταταγμένους μαρτυρά τον χαρακτήρα της διαδικασίας...

Το ξαναλέω όμως ας ελπίσουμε ότι η εισήγηση θα γίνει πράξη με δίκαια κριτήρια αυτή τη φορά, γιατί διάβασα κάτι για μοριοδότηση των δύο τελευταίων ετών των υπηρετήσεων των μεταταγμένων με τα υψηλότερα μόρια της περιοχής τους. Θα τους δώσουμε και μπόνους δηλαδή; Το πιο δίκαιο είναι είτε να ισχύσουν τα μόρια του 2013 είτε τα μόρια που υπηρετησαν, από τη στιγμή που βρίσκονταν παράτυπα στο σπίτι τους.

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Νέα Μετατάξεων
« Απάντηση #15017 στις: Μάιος 16, 2015, 03:57:48 μμ »
Δημοσιεύτηκε η αδιαφανής διαδικασία..
Η ιεραρχία είχε παρακαμφθεί. Υπέγραφε μόνο ο Υπουργός..
Και οι δύο βαθμίδες: Α/θμια και Δ/θμια όφειλαν να κατέβουν
στους δρόμους να ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ σαφές πλαίσιο.

Νόμιμες, Διαφανείς διαδικασίες!

Εάν είχε γίνει αυτό δεν θα βιώναμε ΚΑΙ αυτή την ... Ελληνοφρένια.
Ο εμφύλιος καλά κρατεί. Αλλά δεν είναι μόνο ένας.
Πολλαπλά μέτωπα εμφυλίων.

Πότε επιτέλους οι διεκδικήσεις θα αφορούν στο κοινό συμφέρον της Κοινότητας,
να διαπνέονται από ήθος και συνείδηση;

Θλιβερά και αδιέξοδα όλα..
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος anikologr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 449
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τα αυτοκίνητα...
    • Προφίλ
    • https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#
Απ: Νέα Μετατάξεων
« Απάντηση #15018 στις: Μάιος 16, 2015, 04:01:39 μμ »
Η νομιμότητα και η  σκοπιμότητα των υποχρεωτικών μετατάξεων

Το τελευταίο διάστημα έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο διάφορα άρθρα σχετικά με το καθεστώς των εκπαιδευτικών που έχουν μεταταχθεί από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση βάσει των διατάξεων του άρθρου 82 παρ.10 του Ν.4172/2013. Από το περιεχόμενο των κειμένων αυτών προκύπτει ότι υπάρχουν διαμετρικά αντίθετες απόψεις, οι οποίες ενδέχεται να διχάσουν την εκπαιδευτική κοινότητα.

Σύμφωνα με την άποψη εκπροσώπων της Δ.Ο.Ε καθώς και των αυτοαποκαλούμενων εκπαιδευτικών «ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» πρέπει να ανακληθεί το θεσμικό πλαίσιο των υποχρεωτικών μετατάξεων, να συσταθούν νέες οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τις ειδικότητες και να καλυφθούν αυτές κατά προτεραιότητα από τους «προϋπάρχοντες» εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ακολούθως να διανεμηθούν οι εναπομείνασες θέσεις στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα αιτηθούν «εκ νέου» να μεταταχθούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Αντιθέτως, σύμφωνα με την  άποψη των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών η τυχόν ανάκληση των διοικητικών πράξεων των μετατάξεων αντίκειται στις αρχές του συνταγματικού δικαίου (πρωτίστως στην αρχή της προστασίας δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη έναντι του κράτους) και προτείνεται η αύξηση των διαθέσιμων ωρών διδασκαλίας για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (προϋπάρχοντες και μεταταχθέντες) που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να συσταθούν όσο το δυνατό περισσότερες  νέες οργανικές θέσεις.

Προκειμένου να γίνει μία αντικειμενική αποτίμηση των ανωτέρω θέσεων και απόψεων, κρίνεται σκόπιμη μία σύντομη ανασκόπηση των ενεργειών της προηγούμενης κυβέρνησης. Όπως είναι ευρέως γνωστό, μία από τις επιταγές της τρόικας ήταν η εγκαθίδρυση ενός καθεστώτος κινητικότητας για τους δημοσίους υπαλλήλους σε ευρεία κλίμακα. Στο πλαίσιο αυτό οι κυβερνώντες επέλεξαν να μετατάξουν εκπαιδευτικούς από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ευελπιστώντας στην εθελοντική συμμετοχή τους, γεγονός που θα απέτρεπε τυχόν διοικητικές και δικαστικές προσφυγές εκ μέρους των μετατασσομένων. Πράγματι εν έτει 2013 πολλοί εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων ΠΕ05,ΠΕ07,ΠΕ08,ΠΕ32, ΠΕ18.41, ΠΕ19 και ΠΕ20, έσπευσαν να αιτηθούν εθελοντικά τη μετάταξή τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Οι λόγοι που τους ώθησαν να επιθυμούν τη μετάταξή τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ήταν εν πολλοίς οι ακόλουθοι: 1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών είχαν περιοριστεί δραματικά ήδη από το έτος 2009 λόγω του καθεστώτος της αναστολής διορισμών και προσλήψεων στο Δημόσιο Τομέα που εγκαινίασε η Πράξη 33/2006 του Υπουργικού Συμβουλίου. 2. Είχαν καταργηθεί οι οργανικές θέσεις ορισμένων ειδικοτήτων (π.χ. ξένων γλωσσών) στο Λύκειο. 3. Είχε αυξηθεί το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και ταυτόχρονα είχαν συγχωνευθεί πολλές σχολικές μονάδες και τμήματα με αποτέλεσμα να πλεονάζουν (να μην συμπληρώνουν το διδακτικό ωράριό τους) αρκετοί εκπαιδευτικοί στην  περιοχή όπου υπηρετούσαν.

Στη συνέχεια όμως, η κυβέρνηση, υπό τις επιταγές της τρόικας εγκατέλειψε το σχέδιο των εθελοντικών μετατάξεων και θέσπισε με το Ν.4172/2013 το πλαίσιο των υποχρεωτικών μετατάξεων. Βάσει του νέου πλαισίου συμπεριλήφθηκαν στους αιτούντες οι ειδικότητες των κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 και δόθηκε η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν δύο προτιμήσεις. Το Υπουργείο Παιδείας, επειδή προφανώς επιδίωκε να υπάρξει ευρεία συμμετοχή εκ μέρους των εκπαιδευτικών, δεν επέβαλε κανέναν περιορισμό ως προς τις δηλώσεις προτίμησης βάσει των διατάξεων του ανωτέρω νόμου.

Ωστόσο, εκ των υστέρων (λίγο προτού εκπνεύσει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων μετάταξης), με δελτίο τύπου, το Υπουργείο διευκρίνισε ότι στον πίνακα κατάταξης προηγούνται οι εκπαιδευτικοί της ίδιας Διεύθυνσης, έπονται οι ανήκοντες στην ίδια Περιφερειακή Διεύθυνση και ακολουθούν οι εκτός αυτής. Κατά την προσωπική μου άποψη, η ενέργεια αυτή αποσκοπούσε στη διενέργεια όσο το δυνατόν περισσότερων μετατάξεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με τις λιγότερες δυνατές μετακινήσεις εκπαιδευτικών από μία περιοχή σε άλλη. Η πρακτική αυτή πυροδότησε πλήθος ενστάσεων εκ μέρους των συμμετεχόντων, διότι δεν προβλεπόταν από τις διατάξεις του Ν.4172/2013. Εξάλλου, πολλοί από τους συμμετέχοντες ενδεχομένως να αισθάνθηκαν εξαπατημένοι, διότι διακατεχόμενοι από την επιθυμία της μετακίνησής τους στον τόπο τους, εμμέσως αναγκάστηκαν να αποδεχτούν ότι ήταν πλεονάζοντες στον τόπο που υπηρετούσαν, με όποιες συνέπειες θα μπορούσε να έχει αυτό (διαθεσιμότητα, απόλυση κ.α).

Τελικώς εικάζεται ότι η επιλογή των μετατασσομένων από το Υπουργείο Παιδεάις έγινε βάσει πολλαπλών κριτηρίων: 1. Τα μόρια των αιτούντων 2. Τον αριθμό των πλεοναζόντων στην περιοχή προέλευσης 3. Τον αριθμό των πλεοναζόντων στην περιοχή μετάταξης. 4. Την άτυπη προτεραιότητα των μετατάξεων εντός της ίδιας Δ/νσης και Περιφερειακής Δ/νσης.

Τα βασικά επιχειρήματα εκπροσώπων της Δ.Ο.Ε και «προϋπαρχόντων» εκπαιδευτικών ειδικοτήτων είναι ότι οι μετατάξεις αυτές είναι παράνομες διότι δεν ενεπλάκησαν στη διαδικασία τα θεσμικά συλλογικά όργανα (τα υπηρεσιακά συμβούλια) και δεν δημοσιοποιήθηκε ο αξιολογικός πίνακας κατάταξης (τα μόρια) των συμμετεχόντων, και διότι με τη διαδικασία αυτή στερήθηκαν οι προϋπάρχοντες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τη δυνατότητα να μετατεθούν στον τόπο τους.

Τα δύο πρώτα επιχειρήματα ανασκευάζεται ευχερώς για τους έχοντες στοιχειώδεις νομικές γνώσεις. Κατά αρχάς ο Ν.4172/2010 προέβλεπε τον ποσοτικό προσδιορισμό των κενών θέσεων, των υπηρεσιακών αναγκών και του πλεονάζοντος προσωπικού από μονομελή όργανα του Υπουργείου Παιδείας, οπότε η μη σύμπραξη των υπηρεσιακών συμβουλίων στη διαδικασία των μετατάξεων δεν θέτει ζήτημα νομιμότητας, δεδομένου ότι οι ειδικές διατάξεις του εν λόγω νόμου υπερισχύουν των αντίστοιχων γενικών διατάξεων περί μετατάξεων. Επίσης ο Ν.4172/2013 προέβλεπε τη σύνταξη αξιολογικού πίνακα κατάταξης (μορίων), χωρίς όμως να επιτάσσει τη δημοσίευσή του. Προφανώς για λόγους διαφάνειας θα έπρεπε να είχε δημοσιοποιηθεί, όπως γίνεται στην περίπτωση των μεταθέσεων, αλλά η μη δημοσίευσή του δεν θέτει επ’ ουδενί ζήτημα ακυρότητας των διοικητικών πράξεων των μετατάξεων.

Το τελευταίο επιχείρημα, στο οποίο προφανώς εστιάζονται περισσότερο οι επικριτές των υποχρεωτικών μετατάξεων, είναι αβάσιμο, διότι οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί δεν κατέλαβαν προϋπάρχουσες οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ αντιθέτως καταργήθηκαν οι οργανικές θέσεις που κατείχαν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  Σε κάθε περίπτωση, η κριτική της επιλογής του Υπουργείου Παιδείας να καλύψει τις τυχόν υπηρεσιακές ανάγκες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με μεταταχθέντες πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας και όχι με μετατιθέμενους προϋπάρχοντες εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας, εμπίπτει στον έλεγχο σκοπιμότητας και δεν αφορά στον έλεγχο νομιμότητας.

Εξάλλου, είναι γνωστό ότι το «αμετάθετο» των εκπαιδευτικών τόσο της Πρωτοβάθμιας, όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που άτυπα καθιερώθηκε κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, οφείλεται στο γεγονός ότι δεν γίνονται νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών. Οι νεοδιοριζόμενοι εκπαιδευτικοί είναι κατά τεκμήριο οι μόνοι που μπορούν να αντικαταστήσουν τους συναδέλφους τους που επιθυμούν να μετατεθούν από περιοχές νησιωτικές, ορεινές, απομακρυσμένες από αστικά κέντρα ή παραμεθόριες. Επομένως το πρόβλημα των αμετάθετων εκπαιδευτικών οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αναστολή των διορισμών στο Δημόσιο Τομέα και δευτερευόντως στο γεγονός ότι δεν ανακοινώνονται τα εκάστοτε κενά κατά το χρόνο υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης, ώστε να σταθμίσει ο κάθε ενδιαφερόμενος τις πιθανότητες που έχει, βάσει των  μορίων του, να λάβει την πολυπόθητη μετάθεση.

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι οι υποχρεωτικές μετατάξεις δεν είναι εκ προοιμίου παράνομες και ως εκ τούτου, ως ατομικές επωφελείς διοικητικές πράξεις δεν είναι δυνατόν να ανακληθούν, σύμφωνα με τη νομολογία, ούτε λόγω μεταγενέστερης διαφορετικής εκτίμησης των δεδομένων που υπήρχαν κατά την έκδοσή τους, δηλαδή επειδή η Διοίκηση μετέβαλε αντιλήψεις, (ΣτΕ 4045/1976, 4412/1987, 3064/1991)  ούτε για λόγους σκοπιμότητας (ΣτΕ 1317/1976, 3376/1982).

Κατ’ ουσίαν, ανακλητέες είναι μόνο οι πράξεις μετάταξης που εκδόθηκαν βάσει ανακριβών δηλώσεων των αιτούντων εκπαιδευτικών (π.χ. εφόσον δήλωσαν κάτοχοι πτυχίων που δεν κατείχαν, ή δήλωσαν ψευδή στοιχεία ως προς την οικογενειακή τους κατάσταση κ.α.). Κατ’ αυτή την έννοια πρέπει να γίνει έλεγχος και διασταύρωση των στοιχείων των ηλεκτρονικών δηλώσεων των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών. Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι σε περίπτωση ανάκλησης πράξεων μετατάξεων εκπαιδευτικών λόγω ανακριβών στοιχείων, δικαιώματα εγείρονται αποκλειστικά και μόνο υπέρ των επιλαχόντων συναδέλφων τους της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που συμμετείχαν στη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων.

Επιπλέον η αξίωση των «προϋπαρχόντων» εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα σε οργανικές θέσεις έναντι των μεταταχθέντων συναδέλφων τους δεν προβλέπεται από τις διατάξεις των Π.Δ/των 50/1996 και 100/1997. Μόνο οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται κατά προτεραιότητα, αλλά υπό προϋποθέσεις (στις σχολικές μονάδες της ίδιας ή όμορης ομάδας με το σχολείο όπου είχαν οργανική τοποθέτηση, σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ.5 του Π.Δ/τος 50/1996). Εξάλλου, πρέπει να συνυπολογιστεί το γεγονός ότι το προηγούμενο σχολικό έτος (2013-2014), οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί αποκλείστηκαν από τη διαδικασία των τοποθετήσεων, βάσει της υπ’ αριθ. 59755/Δ1/15-04-2014 εγκυκλίου περί μεταθέσεων του Υπουργείου Παιδείας.

Είναι έκδηλο ότι, στο πλαίσιο της δημοκρατικής κοινωνίας μας, οι συνδικαλιστικοί φορείς οφείλουν να συναρθρώνουν τις επιμέρους απόψεις των μελών τους και να προτείνουν λύσεις επωφελείς για όλους τους εκπαιδευτικούς, χωρίς να υιοθετούν άκριτα βερμπαλιστικές θέσεις. Διαφορετικά ελλοχεύει ο κίνδυνος να κατηγορηθούν για μεροληπτική στάση και να τρωθεί το κύρος τους ανεπανόρθωτα.

Εν κατακλείδι, φρονώ ότι η μόνη πρόσφορη λύση, για τη δίκαιη λύση του ζητήματος των τοποθετήσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το τρέχον σχολικό έτος, είναι η σύσταση οργανικών θέσεων σε όλα τα ΕΑΕΠ, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα της υπ’ αριθ. ΓΥ11314/31-10-2014 εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας, και ει δυνατόν η μετατροπή όλων των σχολικών μονάδων σε ΕΑΕΠ, που άλλωστε αποτελεί κοινωνική ανάγκη. Κατ’ αυτό τον τρόπο θα προκύψει ικανός αριθμός οργανικών θέσεων για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που δεν έχουν λάβει οριστική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

 Δρ. Κώστας Ζ. Παπαϊωάννου

Πολιτικός Επιστήμων

Απόφοιτος Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης

μηδέ προ του τέλους μακάριζε
Επειδή ένας καραγκιόζης δόκτορας για προσωπικό συμφέρον λέει τις δικές του βλακείες, και επειδή σε συμφέρουν θα τις αναπαράγεις διαρκώς? Έλεος...
Στοιχεία Εκπαιδευκών αντιτιθέμενων - θιγόμενων από τις υποχρεωτικές μετατάξεις

https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#

Αποσυνδεδεμένος anikologr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 449
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τα αυτοκίνητα...
    • Προφίλ
    • https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #15019 στις: Μάιος 16, 2015, 04:06:49 μμ »
Η υπόθεση των υποχρεωτικών μετατάξεων εξελίσσεται σε θρίλερ για γερά νεύρα...

Για να πω την αλήθεια έμεινα άναυδη από τις τελευταίες εξελίξεις που με εξέπληξαν βέβαια πολύ ευχάριστα!
Μακάρι οι προθέσεις του Υπουργείου για διαφάνεια, ισονομία και αποκατάσταση των αδικιών να γίνουν άμεσα πράξη και να μην υποκύψουν στις αναμενόμενες αντιδράσεις των μεταταγμένων!

Ο καθένας θα πρέπει με αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια να πάρει τη θέση που του αξίζει χωρίς να αδικηθεί ούτε ένας συνάδελφος, γιατί το πραγματικό έγκλημα ήταν αυτό που διαδραματιζόταν τα τελευταία δύο χρόνια: Συνάδελφοι με τα διπλάσια και τριπλάσια μόρια να ταλαιπωρούνται οικονομικά και ψυχικά και κάποιοι άλλοι να απολαμβάνουν θέσεις που ούτε στα τρελά τους όνειρα δεν θα έπιαναν μέσω μίας άξιοκρατικής διαδικασίας.

Η διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων είχε πολλά κενά, παρατυπίες και περιπτώσεις αμέτρητων ρουσφετιών, γεγονός που αποδεικνύεται από τις αμέτρητες ενστάσεις και προσφυγές στα δικαστήρια.

Από μόνη της η φράση "τολμήσαμε και πήραμε το ρίσκο" που έχει ακουστεί κατά κόρον από τους μεταταγμένους μαρτυρά τον χαρακτήρα της διαδικασίας...

Το ξαναλέω όμως ας ελπίσουμε ότι η εισήγηση θα γίνει πράξη με δίκαια κριτήρια αυτή τη φορά, γιατί διάβασα κάτι για μοριοδότηση των δύο τελευταίων ετών των υπηρετήσεων των μεταταγμένων με τα υψηλότερα μόρια της περιοχής τους. Θα τους δώσουμε και μπόνους δηλαδή; Το πιο δίκαιο είναι είτε να ισχύσουν τα μόρια του 2013 είτε τα μόρια που υπηρετησαν, από τη στιγμή που βρίσκονταν παράτυπα στο σπίτι τους.
Όπως το λες. Μακάρι να μην υποκύψει στις πιέσεις. Αν και πιστεύω αν ήθελε να υποκύψει θα το είχε είδη κάνει.

Μπράβο στον υφυπουργό...
Στοιχεία Εκπαιδευκών αντιτιθέμενων - θιγόμενων από τις υποχρεωτικές μετατάξεις

https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#

Αποσυνδεδεμένος ster

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέα Μετατάξεων
« Απάντηση #15020 στις: Μάιος 16, 2015, 04:09:10 μμ »
Επειδή ένας καραγκιόζης δόκτορας για προσωπικό συμφέρον λέει τις δικές του βλακείες, και επειδή σε συμφέρουν θα τις αναπαράγεις διαρκώς? Έλεος...

Μέχρι να μάθεις το μάθημα.

Αποσυνδεδεμένος sensible

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Απ: Νέα Μετατάξεων
« Απάντηση #15021 στις: Μάιος 16, 2015, 04:11:48 μμ »
Το υπουργείο παιδείας και οι υπουργοί συνεχίζουν να γράφουν μαύρες σελίδες στην ιστορία του. Κάθε προηγούμενος και καλύτερα (αν και μάλλον οι τωρινοί με τους προηγούμενους στο ίδιο επίπεδο κινούνται). Φθάσαμε να αναπολούμε τη Γιαννάκου-Κουτσίκου ή το Στυλιανίδη ή τον Ευθυμίου, που όταν ήταν υπουργοί, όλοι οι εκπαιδευτικοί τους βρίζαμε. Το προσωπικό ξεβόλεμα είναι μάλλον μηδενικό θα έλεγα ότι έτσι κι αλλιώς ήμουν στο 50-50 για το αν θα έκανα αίτηση ανάκλησης, αλλά όλη η ιστορία δεν πρέπει να μείνει αναπάντητη. Αλλιώς καλά να μας κάνουν.
Η αλήθεια είναι πως από όποια πλευρά και να το δω η απόφαση μου φαίνεται ως πολιτικός ρεβανσισμός, απέναντι σε 100-200 ανθρώπους που πήραν τη μετάταξη μέσα στα πολιτικά γραφεία και το υπουργείο δείχνει αδιαφορεί αν στην προσπάθεια του να κάνει τα μικροπολιτικά του παιχνίδια θίγει χιλιάδες ανθρώπους. Το ότι θα το βρούνε μπροστά τους είναι το μόνο σίγουρο.

Ας κάνουμε μία πρόχειρη σούμα για να δούμε πόσοι αδικήθηκαν και πόσοι τακτοποιήθηκαν από την διαδικασία.
Σύνολο μεταταγμένων 3652
(από τους οποίους περίπου 600 μετά από ενστάσεις κτλ...που φαντάζομαι δεν έχουν και την καλύτερη εικόνα για τη διαδικασία)
(Από αυτούς τους υπόλοιπους 3000 οι 2000 είναι όσοι πήγαν στο οικείο ΠΥΣΠΕ....δε θα ανοίξει και η γη να τους καταπιεί αν επιστρέψουν στο οικείο ΠΥΣΔΕ πάλι)
Μας έμεινα 1000 ευτυχούντες

Εθελοντικές μετατάξεις (1000), που μάλλον έχασαν τον ύπνο τους με τις υποχρεωτικές.
Προϋπάρχουσες ειδικότητες ΠΕ06/ΠΕ11 που ενδιαφέρονται για μετάθεση στα φιλετάκια που έφαγαν οι μεταταγμένοι...να βάλω 1000 εγκεφαλικά.
Όσοι έκαναν αίτηση στις υποχρεωτικές και τους προσπέρασαν χωρίς φλας οι 20-30μοριούχοι...νομίζω 1500
Όσοι συνάδελφοι λόγω μηδενικών πλεονασμάτων δε τους δόθηκε δικαίωμα να κάνουν αίτηση...ας πούμε 500

Σύνολο δυστυχούντων ~4000 και βάλε

Τα νούμερα σαφώς δε είναι ακριβή αλλά ενδεικτικά του γεγονότος ότι δε πρόκειται για πολιτικό ρεβανσισμό εξαιτίας 100-200 ανθρώπων, αλλά αποκατάσταση του δικαίου πολύ μα πολύ περισσότερων συναδέλφων. Απλή αριθμητική είναι, χαϊβάνια είναι νομίζετε στον ΣΥΡΙΖΑ να θέλουν να αδικήσουν 3652 για να δικαιώσουν μερικές δεκάδες.;;;
ΕΛΕΟΣ.
Ξυπνήστε και δείτε κατάματα την αλήθεια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 513
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.