0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Υπάρχει λύση που μπορεί να καλύψει όλα τα παρακάτω (και πιθανόν και άλλα) προβλήματα που σχετίζονται με τις ‘υποχρεωτικές’; Για κάποια σίγουρα η λύση είναι πιο εύκολη απ’ ότι για κάποια άλλα. 1)Παράκαμψη εθελοντικών μετατάξεων χωρίς σαφή διευκρίνηση (φημολογία περί συνεξέτασης με υποχρεωτικές)2)Παράκαμψη προϋπαρχουσών ειδικοτήτων3)Ικανοποίηση μεγάλου αριθμού μετακινήσεων σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν μεταθέσεις πρωτοβάθμιων (σε αντίθεση με την πάγια διαδικασία των μετατάξεων να έπονται και να πραγματοποιούνται σε κενά που παραμένουν μετά τις μεταθέσεις)4)Ενημέρωση συμμετεχόντων μέσω δελτίων τύπου 5)Μονοπρόσωπος υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων6)2 διαπιστωτικές κενών/πλεονασμάτων με δύο μήνες διαφορά (χωρίς δυνατότητα τροποποίησης αιτήσεων)7)Μη τήρηση κενών/πλεονασμάτων8 )Διενέργεια τους από το «γραφείο του υπουργού» χωρίς συμμετοχή/έγκριση του τμήματος προσωπικού 9)6 φάσεις ικανοποίησης μετατάξεων, τροποποιήσεων, ανακλήσεων από Αύγουστο 2013 έως Δεκέμβριο 2014 (έλλειψη χρονοδιαγράμματος ενστάσεων, ολοκλήρωσης διαδικασίας)10)Μη δημοσιοποίηση της λογικής του αλγορίθμου (παραπλανητικές και αντιφατικές πληροφορίες ως προς τη λογική του προς τους αιτούντες)11)Μη δημοσιοποίηση μορίων 12)Μη έλεγχος μορίων αιτήσεων (450 αιτήσεις με αποκλείσεις)13)Προβληματική πρόταξη των μετατασσομένων προς το ίδιο ΠΥΣΠΕ14)Παραπλανητικός χαρακτηρισμός των μετατάξεων ως υποχρεωτικές, π.χ. το 50% των «κενών» των διαπιστωτικών στους ΠΕ06 έμειναν ανοιχτά παρότι υπήρχε επαρκής αριθμός «πλεοναζόντων» προς πλήρωσή τους. 15)Ασάφεια του νόμου περί της φύσης των προς πλήρωση θέσεων (φημολογία περί μεταφοράς οργανικών)16)Περιστατικά ανάκλησης μετατάξεων λόγω πλάνης. Ποια ήταν η πλάνη;17)Αυθαίρετο όριο δύο προτιμήσεων ( ; )18)Αυτοχαρακτηρισμός συμμετεχόντων ως πλεονάζον προσωπικό ( ; )19)Εξαναγκασμός συμμετοχής στη διαδικασία με την απειλή της διαθεσιμότητας (η οποία όμως αργότερα – άγνωστο πότε και γιατί - έπαψε να υφίσταται)20)Υπόνοιες, εκ του αποτελέσματος, προνομιακής πληροφόρησης. [Τι κάνει κάποιον να δηλώσει έναν νομό που δεν έχει πάρει μεταθέσεις ούτε στην πρωτοβάθμια ούτε στην δευτεροβάθμια για 2,3,5 χρόνια και ταυτόχρονα έχει περισσότερους υπεράριθμους χ ειδικότητας στην δευτεροβάθμια από όσα είναι τα κενά στην πρωτοβάθμια (για τα οποία λέγεται ότι οι εντός ΠΥΣΔΕ θα προηγηθούν). Με βάση τη λογική, ο αιτών ουσιαστικά καίει την μία επιλογή από τις δύο.]
Υπάρχει λύση που μπορεί να καλύψει όλα τα παρακάτω (και πιθανόν και άλλα) προβλήματα που σχετίζονται με τις ‘υποχρεωτικές’; Για κάποια σίγουρα η λύση είναι πιο εύκολη απ’ ότι για κάποια άλλα. 1) Παράκαμψη εθελοντικών μετατάξεων χωρίς σαφή διευκρίνηση (φημολογία περί συνεξέτασης με υποχρεωτικές)2) Παράκαμψη προϋπαρχουσών ειδικοτήτων3) Ικανοποίηση μεγάλου αριθμού μετακινήσεων σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν μεταθέσεις πρωτοβάθμιων (σε αντίθεση με την πάγια διαδικασία των μετατάξεων να έπονται και να πραγματοποιούνται σε κενά που παραμένουν μετά τις μεταθέσεις)4) Ενημέρωση συμμετεχόντων μέσω δελτίων τύπου 5) Μονοπρόσωπος υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων6) 2 διαπιστωτικές κενών/πλεονασμάτων με δύο μήνες διαφορά (χωρίς δυνατότητα τροποποίησης αιτήσεων)7) Μη τήρηση κενών/πλεονασμάτων8 ) Διενέργεια τους από το «γραφείο του υπουργού» χωρίς συμμετοχή/έγκριση του τμήματος προσωπικού 9) 6 φάσεις ικανοποίησης μετατάξεων, τροποποιήσεων, ανακλήσεων από Αύγουστο 2013 έως Δεκέμβριο 2014 (έλλειψη χρονοδιαγράμματος ενστάσεων, ολοκλήρωσης διαδικασίας)10) Μη δημοσιοποίηση της λογικής του αλγορίθμου (παραπλανητικές και αντιφατικές πληροφορίες ως προς τη λογική του προς τους αιτούντες)11) Μη δημοσιοποίηση μορίων 12) Μη έλεγχος μορίων αιτήσεων (450 αιτήσεις με αποκλείσεις)13) Προβληματική πρόταξη των μετατασσομένων προς το ίδιο ΠΥΣΠΕ14) Παραπλανητικός χαρακτηρισμός των μετατάξεων ως υποχρεωτικές, π.χ. το 50% των «κενών» των διαπιστωτικών στους ΠΕ06 έμειναν ανοιχτά παρότι υπήρχε επαρκής αριθμός «πλεοναζόντων» προς πλήρωσή τους. 15) Ασάφεια του νόμου περί της φύσης των προς πλήρωση θέσεων (φημολογία περί μεταφοράς οργανικών)16) Περιστατικά ανάκλησης μετατάξεων λόγω πλάνης. Ποια ήταν η πλάνη;17) Αυθαίρετο όριο δύο προτιμήσεων ( ; )18) Αυτοχαρακτηρισμός συμμετεχόντων ως πλεονάζον προσωπικό ( ; )19) Εξαναγκασμός συμμετοχής στη διαδικασία με την απειλή της διαθεσιμότητας (η οποία όμως αργότερα – άγνωστο πότε και γιατί - έπαψε να υφίσταται)20) Υπόνοιες, εκ του αποτελέσματος, προνομιακής πληροφόρησης. [Τι κάνει κάποιον να δηλώσει έναν νομό που δεν έχει πάρει μεταθέσεις ούτε στην πρωτοβάθμια ούτε στην δευτεροβάθμια για 2,3,5 χρόνια και ταυτόχρονα έχει περισσότερους υπεράριθμους χ ειδικότητας στην δευτεροβάθμια από όσα είναι τα κενά στην πρωτοβάθμια (για τα οποία λέγεται ότι οι εντός ΠΥΣΔΕ θα προηγηθούν). Με βάση τη λογική, ο αιτών ουσιαστικά καίει την μία επιλογή από τις δύο.]
@ supernovaΥπερβολές, τα δικά σας σχόλια συγκεντρωμένα και ελαφρώς επαναδιατυπωμένα. @2015 Η εισήγηση που «διέρρευσε» αλλά είμαι προσωπικά θιγόμενος και άρα προκατειλημμένος.
DELETE και RESET είναι η μόνη ΛΥΣΗ.
DELETE και RESET είναι η μόνη ΛΥΣΗ.Κάποιοι ρίσκαραν και έπαιξαν στη ρουλέτα την τότε οργανική τους εμπλεκόμενοι σε μια διαδικασία που φώναζε από μακρυά ότι δεν θα υπάρχει διασταύρωση και έλεγχος των δεδομένων. Άραγε γιατί το έκαναν;;; Δεν ανήκαν στο πλεονάζον προσωπικό. Δεν κινδύνευαν από κινητικότητα, διαθεσιμότητα..... Ουδείς συνετός θα το έκανε αυτό.ΓΙΑΤΙ το έκαναν;;;;;;
ΝΟ κυρία Korrina, αυτή η λύση πάγωσε,υπάρχει καλύτερη.Οι νόμιμοι παραμένουν μεταταγμένοι.(έλεγχος από το υποπαιθ)Οι παρανομούντες στο πειθαρχικό ή επιστρέφουν στην δευτεροβάθμια εφόσον κατα το υποπαιθ δεν είχαν δόλο.
δυστυχώς δεν είναι τόσο απλό. ένας να επιστρέψει δημιουργείται ντόμινο. και πως θα σταθεί στη β/θμια; μπορεί να έκανε λάθος υπολογισμό χωρίς δόλο.
ΣΥΣΤΑΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ.DELETE και RESET η ΛΥΣΗ.1.184 ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.