0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@ admin . Τι έγινε ? θίξαμε την πολιτική σας κατεύθυνση ? αν ειναι το forum όργανο του ΤΣΥΡΙΖΑ τότε να μας ενημερώσετε να αποχωρήσουμε ΑΜΕΣΑ γιατί δεν θελουμε να έχουμε καμία απολύτως σχέση με τέτοιου επιπέδου άτομα. Μείνετε μόνοι σας να υμνείτε τα επιτεύγματα της κυβέρνησης. Κα να χαρείτε , μην αρχιςετε με κλισέ του στυλ ¨Δεν πρεπει να κατηγορούμε ¨ , ¨δεν πρεπει να εκφραζόμαστε με άσχημο τροπο ¨ ... κτλ. Sent from my iPad Air using Tapatalk
Οπότε το υπέροχο υπουργείο μας τι κάνει; Καταργεί τα ΕΑΕΠ! Καταργεί τα επιπλέον διδακτικά αντικείμενα! Ισότητα! Μπράβο!
Συναδελφε δεν χανουμε μονο οι ΠΕ06 ( 12 ωρες συνολικα), για παραδειγμα οι ΠΕ11 χανουν 8 ωρες απο καθε ΕΑΕΠ. Ασε που δινει και στους ΠΕ70 την δυνατοτητα αναθεσης του μαθηματος τους.
Πρώτον, χάνουν μόνο στην Ε και ΣΤ μία ώρα, οπότε χάνουν 4 όχι 8 ώρες. Κι έπειτα, υπάρχουν και τα μη ΕΑΕΠ σχολεία. Εκεί οι γυμναστές κερδίζουν από 1 ώρα σε Α, Β, Γ, και Δ τάξη. Συνολικά κερδισμένοι βγαίνουν. Τα μισά τμήματα στη χώρα είναι σε μη ΕΑΕΠ. Οπότε κερδίζουν συνολικά, και μάλιστα θα συμπληρώνουν και πιο εύκολα ωράριο σε ένα σχολείο. Οι καλλιτεχνικών βγαίνουν πολύ κερδισμένοι από το νέο σύστημα, και κερδισμένοι βγαίνουν και οι πληροφορικοί και οι μουσικοί. Θεατρολόγοι και Γαλλικών Γερμανικών στα ίδια. Αγγλικών ζημιωμένοι (αν και δίνει 2 ώρες σε κάθε μη ΕΑΕΠ σχολείο, δε φτάνουν για να ισοφαρίσουν τη χασούρα από τη μείωση ωρών στα ΕΑΕΠ).Στην πράξη σε ελάχιστες περιπτώσεις θα καλύπτουν οι δάσκαλοι ώρες γυμναστών.
Λαθος, χανουν 1 ωρα σε Α, Β, Γ, Δ δεν χανουν στην Ε,ΣΤ. Αρα 4 ωρες επι δυο τμηματα που αντιστοιχουσαν στα ΕΑΕΠ 8 ωρες.Μακαρι να ειναι ετσι οπως τα αναφερεις, αλλα κατα την αποψη μου το υπουργειο το εκανε για εξοικονομηση πορων, αλλο τι ευαγγελιζεται βεβαια. Οσο για τους δασκαλους μενει να αποδειχτει στην πραξη τι θα καλυψουν.
http://www.esos.gr/arthra/43851/den-egine-dekti-i-tropologia-gia-tis-metataxeis-4000-ekpaideytikonΗ κατατεθείσα από Βουλευτές, προς ψήφιση, στη Βουλή τροπολογία που αφορά τις μετατάξεις τεσσάρων χιλιάδων περίπου εκπαιδευτικών, δεν έγινε δεκτή από τον υπουργό Παιδείας Ν. Φίλη.Την απόφασή του αυτή ο υπ. Παιδείας την αιτιολόγησε ως εξής: “ Είναι κάτι που δημιουργήθηκε επί Υπουργίας του κ. Αρβανιτόπουλου. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει πρόβλημα. Δεν μπορούμε να κάνουμε δεκτή επί του παρόντος αυτήν την τροπολογία, διότι αφορά ορισμένες μόνο ειδικότητες, για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας. Θα δημιουργήσει πρόβλημα δικαστικών προσφυγών και αιτημάτων άλλων κλάδων της εκπαίδευσης, όπως επίσης προκύπτει και θέμα εάν υπάρξει έλλειψη πιστώσεων για κάλυψη κενών σε άλλες περιοχές και περιφέρειες. Δεν γίνεται δεκτή. Ωστόσο, διερευνάται η δυνατότητα ικανοποίησης αυτών των κατά βάση ουσιαστικών αιτημάτων, με τη δυνατότητα σύστασης και άλλων οργανικών θέσεων σε μεταγενέστερο χρόνο”.τι παίχτηκε ακριβώς;
Παιδιά μάλλον δεν έχουμε καταλάβει ότι στο νέο σχολείο οι ειδικότητες ευνοούνται, καθώς εισάγονται και σε 2500 σχολεία που μέχρι τώρα δεν υπήρχαν, και μειώνονται πολύ οι ώρες των δασκάλων. Οι δάσκαλοι χάνουν ίσως και 4000 θέσεις και είναι αυτή η εξοικονόμηση που επιδιώκει το υπουργείο με το νέο σύστημα. Οι περισσότερες ειδικότητες θα έχουν συνολικά περισσότερες ώρες συνολικά. Φανταστείτε π.χ οι πληροφορικοί. Χάνουν μια ώρα σε δύο τάξεις των ΕΑΕΠ, μπάινουν όμως στα μη ΕΑΕΠ σε όλες τις τάξεις, για πρώτη φορά. Μετρήστε και θα δείτε ότι συνολικά του χρόνου θα χρειαστούν αρκετά περισσότεροι πληροφορικοί. Από τις ειδικότητες μόνο οι ΠΕ06 χάνουν ώρες.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με το σκεπτικό σου. Τα ΕΑΕΠ γενικώς είναι μεγάλα σχολεία και εκεί υπάρχει μείωση 4 ωρών ανά 6 τάξεις. Στην πλειοψηφία τους τα ΕΑΕΠ είναι 12θέσια οπότε μιλάμε για περίπου 8-10 ώρες μείωση ανά σχολείο. Εγώ προσωπικά στα τελευταία 4 χρόνια έχω υπηρετήσει σε 2 σχολεία που η μείωση είναι 12 ώρες και σε άλλα 2 που η μείωση είναι 8 ώρες.Τα υπόλοιπα δημοτικά έχουν τα εξής προβλήματα:1. Βρίσκονται ΠΑΝΤΟΥ! Μπορεί να μας δίνονται ώρες αλλά ουσιαστικά σκορπίζονται σε όλα τα άκρα της Ελλάδος. Άρα χειρότερες συνθήκες εργασίας2. Είναι μικρά! Οι επιπλέον ώρες θα είναι λιγότερες από αυτές που χάνονται. Για κάθε 12 θέσιο σχολείο ΕΑΕΠ που αφαιρούνται 8 ώρες ένα εξαθέσιο έχει να προσφέρει μόνο 6! Τα περισσότερα μη-ΕΑΕΠ σχολεία είναι από 4θέσια ως 10θέσια το πολύ.Γενικά πιστεύω ότι όχι μόνο θα μειωθούν στο σύνολό τους οι ώρες, αλλά και αυτές οι μειωμένες ώρες θα είναι διασκορπισμένες μακρυά από τους τόπους συμφερόντων των περισσοτέρων συναδέλφων.Επίσης, ακόμα και σε τεράστια σχολεία να βρίσκεται ένας συνάδελφος σήμερα, αποκλείεται να συμπληρώσει ωράριο. Χρειάζεται να μετακινείται σε τουλάχιστο 2 σχολεία. Αν συμπεριλάβουμε και την τροποποίηση του ωραρίου των Γυμνασίων και Λυκείων, με τις 3 ώρες εργαστηρίου που αφαιρούνται, θα υπάρξουν "δανεισμοί" και από κει (συνάδελφοι από την δευτεροβάθμια που θα συμπληρώνουν 3 ώρες στην πρωτοβάθμια). Αντιλαμβάνεσαι για πόσες ώρες μιλάμε. Διάβασα ότι το σύνολο των ωρών μόνο από τους υπευθύνους εργαστηρίων είναι περίπου 250-350 εκπαιδευτικοί.Τέλος, ας μην ξεχάσουμε τις συνθήκες των εργαστηρίων. Τα σχολεία που δεν είναι ΕΑΕΠ, στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν 1-2 υπολογιστές. Στον πίνακα θα κάνουμε ένα απαξιωμένο μάθημα ή θα αγοράζουμε προτζέκτορες και θα τους κουβαλάμε από σχολείο σε σχολείο.Αυτό το σύνολο σκέψεων με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι αν έψαχναν να κάνουν κάτι οπισθοδρομικό... το βρήκαν!Σίγουρα πάντως τα πράγματα θα είναι πολύ πολύ στενότερα... Δεν παίζει να έχουμε καλύτερες συνθήκες.