0 μέλη και 15 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
που το μονο που τους νοιαζει ειναι αν θα εχουν παραπανω μορια για να τοποθετηθουν σε καλυτερο σχολειο,αν οι υποχρεωτικες θα γινουν ανα ΠΥΣΔΕ,ή πανελληνιως,και ποσο κριμα που περιμενουν 3 μερες για να βγουν τα αποτελεσματα.Χωρις κανενας να μιλα για τις εθελοντικες
Δεν χρειαζόμαστε υστερικούς καθοδηγητές και άλλους πάπες.
Η πληροφορική και στο νηπιαγωγείο! Μόνο αυτό έμεινε!!! Τότε επιτέλους θα πούμε πως η πληροφορική πήρε τη θέση που της αξίζει στην εκπαίδευση.
Παράθεση από: klay-mobil στις Αύγουστος 27, 2013, 07:48:29 μμΗ πληροφορική και στο νηπιαγωγείο! Μόνο αυτό έμεινε!!! Τότε επιτέλους θα πούμε πως η πληροφορική πήρε τη θέση που της αξίζει στην εκπαίδευση.Δεν νομίζω ότι ο/η συνάδελφος εννοούσε ακριβώς αυτό. Η θέση που αξίζει στην πληροφορική σίγουρα δεν είναι ένα μονόωρο μάθημα στο Γυμνάσιο και ένα μάθημα επιλογής στην Α λυκείου.code.org
γατόπαρδος, ποιοι είχαν δικαίωμα να κάνουν αίτηση για εθελοντική μετάταξη; Ήταν μια διαδικασία ανοιχτή σε όλους;
Καλά,ας "καθαρίσει" πρώτα ο κλάδος,που διδάσκει κάθε καρυδιάς καρύδι,και μετά διεκδικήστε κι άλλες ώρες...Πάντως και μάθημα πανελληνίων έχετε και στο γυμνάσιο αυξήθηκαν οι ώρες σας και στο δημοτικό διδάσκετε!Μην είστε πλεονέκτες γιατί θα σας αντιπαθήσουν οι υπόλοιποι κλάδοι.
Συνάδελφε PE11-2000, Συγνώμη που στο λέω αλλά με αυτά τα μυαλά "νόμιμα" θα απολυθείς και εσύ και εγώ και όλοι μας... Η εγκύκλιος των μετατάξεων του Μάρτη ήταν για ΝΕΟΪΔΡΥΘΕΙΣΕΣ ειδικότητες στην Πρωτοβάθμιακαι ακολουθήθηκε η ΝΟΜΙΜΗ διαδικασία των μετατάξεων που ισχύει ΣΕ ΟΛΟ το δημόσιο τομέα.Γιατί είναι νόμιμο να ακυρωθούν; Και, τουλάχιστον, ας μας έλεγαν ότι ακυρώνονται και πού το βασίζουν...Οι "υποχρεωτικές" βασίστηκαν σε κάποια ανυπόγραφα κουρελόχαρτα και θίγουν σαφώς ειδικότητες που ΠΡΟΫΠΗΡΧΑΝ στην πρωτοβάθμια.Απλά και καθαρά έτσι έχουν τα πράγματα...
Γιατί θεωρείτε παράξενο και παράνομο το δικαίωμα μιας (οποιασδήποτε) κυβέρνησης να ακυρώνει μια (νόμιμη καθ' όλα) διαδικασία; Βεβαίως και γίνεται μπάχαλο στη χώρα, βεβαίως και θα έπρεπε να είχε ήδη δώσει εξηγήσεις έως τώρα για την τύχη της προηγούμενης διαδικασίας, βεβαίως και θίγονται προσωπικά συμφέροντα (γι' αυτό μίλησα σε άλλο πόστ μου, περί ΠΑΡΤΗΣ ), αλλά αυτό δεν ακυρώνει την ΝΟΜΙΜΗ προσπάθεια που θέλει να κάνει η πολιτική ηγεσία να μετατάξει ένα μέρος των εκπαιδευτικών. Για ποιά ανυπόγραφα κουρελόχαρτα μιλάς, όταν σαφώς υπάρχουν εγκύκλιοι (βεβαίως με πολλές αοριστίες και ανοησίες) υπογεγραμμένες και επίσημες, σύμφωνα πάντα με τη διαθεσιμότητα που ψηφίστηκε στο τελευταίο μνημόνιο. Δεν μας αρέσει (ούτε σε μένα), αλλά πρόκειται περί έννομης διαδικασίας. Στην τελευταία του συνέντευξη, ο Άρβι παραδέχεται έμμεσα το μπάχαλο που κληρονόμησε (ωραίος ο όρος, έτσι;), αλλά καταλαβαίνει κι ο ίδιος πως πρέπει να διορθωθεί και ΝΑΙ, πιστεύω πως είναι ευκαιρία να διορθωθεί τώρα! Διότι ορολογίες, όπως "υπεράριθμος", "σε διάθεση", "πλεονάζων", κλπ. διευκολύνουν ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ που χρόνια τώρα εκμεταλλεύονται την απαράδεκτη κατάσταση στον χώρο των εκπαιδευτικών (και όχι γενικότερα της Εκπαίδευσης που είναι αλλού παπά ευαγγέλιο).Διαφωνείτε;