0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχουμε και λέμε, 1) Παράκαμψη εθελοντικών μετατάξεων χωρίς σαφή διευκρίνηση (φημολογία περί συνεξέτασης με υποχρεωτικές)2) Παράκαμψη προϋπαρχουσών ειδικοτήτων3) Ικανοποίηση μεγάλου αριθμού μετακινήσεων σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν μεταθέσεις πρωτοβάθμιων (σε αντίθεση με την πάγια διαδικασία των μετατάξεων να έπονται και να πραγματοποιούνται σε κενά που παραμένουν μετά τις μεταθέσεις)4) Ενημέρωση συμμετεχόντων μέσω δελτίων τύπου 5) Μονοπρόσωπος υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων6) 2 διαπιστωτικές κενών/πλεονασμάτων με δύο μήνες διαφορά (χωρίς δυνατότητα τροποποίησης αιτήσεων)7) Μη τήρηση κενών/πλεονασμάτων8 ) Διενέργεια τους από το «γραφείο του υπουργού» χωρίς συμμετοχή/έγκριση του τμήματος προσωπικού 9) 6 φάσεις ικανοποίησης μετατάξεων, τροποποιήσεων, ανακλήσεων από Αύγουστο 2013 έως Δεκέμβριο 2014 (έλλειψη χρονοδιαγράμματος ενστάσεων, ολοκλήρωσης διαδικασίας)10) Μη δημοσιοποίηση της λογικής του αλγορίθμου (παραπλανητικές και αντιφατικές πληροφορίες ως προς τη λογική του προς τους αιτούντες)11) Μη δημοσιοποίηση μορίων 12) Μη έλεγχος μορίων αιτήσεων (450 αιτήσεις με αποκλείσεις)13) Προβληματική πρόταξη των μετατασσομένων προς το ίδιο ΠΥΣΠΕ14) Παραπλανητικός χαρακτηρισμός των μετατάξεων ως υποχρεωτικές, π.χ. το 50% των «κενών» των διαπιστωτικών στους ΠΕ06 έμειναν ανοιχτά παρότι υπήρχε επαρκής αριθμός «πλεοναζόντων» προς πλήρωσή τους. 15) Ασάφεια του νόμου περί της φύσης των προς πλήρωση θέσεων (φημολογία περί μεταφοράς οργανικών)16) Περιστατικά ανάκλησης μετατάξεων λόγω πλάνης. Ποια ήταν η πλάνη;17) Αυθαίρετο όριο δύο προτιμήσεων ( ; )18) Αυτοχαρακτηρισμός συμμετεχόντων ως πλεονάζον προσωπικό ( ; )19) Εξαναγκασμός συμμετοχής στη διαδικασία με την απειλή της διαθεσιμότητας (η οποία όμως αργότερα – άγνωστο πότε και γιατί - έπαψε να υφίσταται)20) Υπόνοιες, εκ του αποτελέσματος, προνομιακής πληροφόρησης. [Τι κάνει κάποιον να δηλώσει έναν νομό που δεν έχει πάρει μετάθεση ούτε στην πρωτοβάθμια ούτε στην δευτεροβάθμια για 2,3,5 χρόνια και ταυτόχρονα έχει περισσότερους υπεράριθμους χ ειδικότητας στην δευτεροβάθμια από όσα είναι τα κενά στην πρωτοβάθμια (για τα οποία λέγεται ότι οι εντός ΠΥΣΔΕ θα προηγηθούν). Με βάση τη λογική, ο αιτών ουσιαστικά καίει την μία επιλογή από τις δύο.]προσθήκη σύμφωνα με πληροφορίες από geochem21) εκπαιδευτικοί που μετατάχθηκαν ναι μεν δήλωσαν τα σωστά μόρια αλλά δήλωσαν ως οργανική θέση την διεύθυνση δευτεροβάθμιας στην οποία ήταν αποσπασμένοι οπότε και πριμοδοτήθηκαν αδίκως για μετάταξη εντός του πύσπε στο οποίο ήταν ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ. προσθήκη σύμφωνα με πληροφορίες από geochem & Patreas 22) εκπαιδευτικοί μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των μετατάξεων ΑΛΛΛΑΞΑΝ την αρχική τους δήλωση των δύο προτιμήσεων και μετατάχθηκαν μετά από ένσταση τους στην νέα τους επιλογή !!!!!
Η λίστα με τις παρατυπίες-παρανομίες είναι ατελείωτη... Απόρω πώς κάποιοι έχουν το θράσος να προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο, όταν τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους... Το θέμα είναι βέβαια τι θα αποφασίσει το Υπουργείο. Πρέπει να δοθεί άμεσα μία οριστική λύση!
Ακριβώς! Όχι μόνο ατελείωτη αλλά μου έχουν και το θράσος και ξεμούρισαν με το που άλλαξαν τα πράγματα από τέλη Γενάρη και μου θέλουν κι οργανικές! Γιατί;; Το προέβλεπε το ΔΤ με το οποίο μετατάχτηκαν;; Θά πρεπε να ντρέπονται!Δυστυχώς όμως σ' αυτή τη χώρα μόνο τα λαμόγια επιβίωναν πάντα και λυπάμαι που το λέω Θα επιβιώνουν.Οι ίδιοι οι νόμιμοι με τα πολλά μόρια θα έπρεπε να ζητάνε και κοινοποιηθούν τα πάντα! Αλλά