*

Αποστολέας Θέμα: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!  (Αναγνώστηκε 5287 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kizouna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« στις: Αύγουστος 19, 2007, 12:03:01 μμ »
Καλημέρα σας,

η παρακάτω εγκύκλιος του υπουργείου αναφέρεται σε επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες στην οποία επιμορφωτές δεν θα είναι Πληροφορικοί, αλλά εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ02, 03, 04, 60 και 70 που έχουν πιστοποίηση στους Η/Υ επιπέδου Α'. Είχα την εντύπωση ότι, όπως η διδασκαλία των μαθημάτων των μαθηματικών, της φυσικής, της χημείας, κλπ είναι αναφαίρετο δικαίωμα των εκπαιδευτικών των αντίστοιχων κλάδων, έτσι συμβαίνει και με το μάθημα των υπολογιστών. Κάνω λάθος;;; Αν δεν διαμαρτυρηθούμε για την εγκύκλιο αυτή, δεν θα πρέπει να μας φανεί παράξενο που, σε λίγα χρόνια όταν θα μπει η Πληροφορική στα δημοτικά, το μάθημα θα διδάσκεται από πιστοποιημένους δασκάλους αντί από Πληροφορικούς. Προτείνω να συντάξουμε μια επιστολή, να την υπογράψουμε και να την στείλουμε για δημοσίευση στον Τύπο.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ
ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ.Ε.Π.Θ.
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΜΕ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 75%
ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
ΚΑΙ 25% ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ
 

Ο Γενικός Γραμματέας του ΥπΕΠΘ

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του Ν. 2860/00 (ΦΕΚ 251Α) «Διαχείριση, παρακολούθηση και έλεγχος του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει σήμερα.
2. Το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ του ΥΠ.Ε.Π.Θ. και ειδικότερα το άρθρο 6 του Ν. 3027/02 (ΦΕΚ 152/A/28.6.2002), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 13 παρ. 12 του Ν. 3149/03 (ΦΕΚ 141/Α/10.6.2003), και τη με αρ. πρωτ. 10756/9.10.2002 ΚΥΑ (ΦΕΚ 1343/B/16.10.2002), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα.
3. Τις διατάξεις του αρ. 6 του Ν. 3027/02 (ΦΕΚ 152/Α) «Ρύθμιση θεμάτων Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων, Ανωτάτης Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις», περί σύστασης της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 13 του Ν. 3149/10.6.03 (ΦΕΚ 141/Α/10.6.2003).
4. Τη με αρ. πρωτ. 10756/9.10.02 ΚΥΑ, με την οποία εξειδικεύονται οι αρμοδιότητες της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ (ΦΕΚ 1343 /02), όπως τροποποιημένη ισχύει σήμερα.
5. Την υπ’ αρ. 28241/Η/22-3-2004 Κ.Υ.Α. περί διορισμού του κ. Ανδρέα Καραμάνου στη θέση του Γενικού Γραμματέα Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ 78Γ).
6. Τη με αριθμ. πρωτ. 7049/26.04.2005 Απόφαση ένταξης της Πράξης με τίτλο «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία» στο Μέτρο 2.1 του ΕΠΕΑΕΚ, όπως τροποποιήθηκε με τη με αρ. πρωτ. 18700/7.09.2006 Απόφαση.
7. Το εγκεκριμένο Τεχνικό Δελτίο Έργου και Υποέργων της ανωτέρω Πράξης.
8. Τη με αρ. πρωτ. 6790/6-11-2006 Υπουργική Απόφαση(ΥΑ) τροποποίησης της με αρ. πρωτ. 1548/30.3.2006 ΥΑ σχετικά με την Έγκριση Υλοποίησης του Υποέργου 1 «Διοίκηση, Οργάνωση, Υλοποίηση και Διαχείριση της Πράξης» της ανωτέρω Πράξης από την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής (Ε.Υ.Ε.) Προγραμμάτων Κ.Π.Σ. του ΥΠ.Ε.Π.Θ., ως Τελικό Δικαιούχο, με ίδια μέσα χωρίς προσφυγή σε εξωτερικό ανάδοχο
9. Ότι το κόστος της συνολικής δαπάνης στο πλαίσιο της Πράξης συγχρηματοδοτείται κατά 75% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Καλεί

Διευθυντές Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένους Γραφείων Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης και μόνιμους εν ενεργεία εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02,ΠΕ03,Π304 και ΠΕ60/ΠΕ70 να υποβάλουν αιτήσεις – δηλώσεις προκειμένου να συμμετάσχουν στις Επιτροπές Επιμόρφωσης που θα συγκροτηθούν σε κάθε νομό της χώρας στο πλαίσιο του Πράξης ’’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη χρήση & αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία”.

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ

Στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία» της Κατηγορίας Πράξεων 2.1.1.θ. «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)» του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ του ΥΠ.Ε.Π.Θ. (ΕΥΕ/ ΥΠ.Ε.Π.Θ.) υλοποιεί:
Α) Προγράμματα επιμόρφωσης για 15.000 εκπαιδευτικούς της Α’θμιας και Β’θμιας εκπαίδευσης, και ειδικότερα των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 και ΠΕ60/ΠΕ70, τα οποία αφορούν στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για την παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διδασκαλία του γνωστικού τους αντικειμένου (επιμόρφωση Β’ επιπέδου). Η επιμόρφωση αυτή αποτελεί το επόμενο βήμα μετά την επιμόρφωση Α’ επιπέδου, που υλοποιήθηκε α )στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» του μέτρου 1.2 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» (Γ’ ΚΠΣ) και β) στο Πλαίσιο της Πράξης ’’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε βασικές δεξιότητες των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην εκπαίδευση” του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ II και αφορούσαν στην απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων στην χρήση των ΤΠΕ. Η διάρκεια κάθε Προγράμματος Επιμόρφωσης Β’ επιπέδου είναι 96 ώρες, κατανεμημένες σε δύο τρίωρες επιμορφωτικές περιόδους ανά εβδομάδα (συνολικά περίπου 16 εβδομάδες), σε ώρες εκτός σχολικού ωραρίου. Τα επιμορφωτικά προγράμματα θα διεξαχθούν τη σχολική χρονιά 2007 - 2008 σε επιλεγμένα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) σε όλη τη χώρα και θα είναι οργανωμένα κατά το πρότυπο των επιμορφωτικών προγραμμάτων Α΄ Επιπέδου. Συνοπτικά, τα Προγράμματα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Β’ Επιπέδου περιλαμβάνουν:
- Την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις παιδαγωγικές αρχές – μεθοδολογικές και διδακτικές – στις οποίες βασίζεται η μάθηση με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
- Την εκπαίδευση στην παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού, λογισμικού γενικής χρήσης και άλλων σχετικών εργαλείων.
- Την επιμόρφωση σε θέματα εφαρμογής των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
Μετά την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης στα ΚΣΕ θα ακολουθήσει ενιαία διαδικασία πιστοποίησης στα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠις) της Πράξης.
Β) Προγράμματα εκπαίδευσης 400 επιμορφωτών, τα οποία αφορούν στην εκπαίδευση 400 μόνιμων εκπαιδευτικών των προαναφερθέντων κλάδων ώστε να αξιοποιηθούν ως επιμορφωτές Β’ επιπέδου. Η διάρκεια κάθε Προγράμματος Εκπαίδευσης Επιμορφωτών είναι 350 ώρες, κατανεμημένες σε πέντε πεντάωρες επιμορφωτικές περιόδους ανά εβδομάδα (συνολικά περίπου 14 εβδομάδες). Τα Προγράμματα Εκπαίδευσης Επιμορφωτών θα διεξαχθούν το ακαδημαϊκό έτος 2007 - 2008 σε επιλεγμένα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ) σε όλη τη χώρα.
2. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ
Αντικείμενο της παρούσας πρόσκλησης είναι η εκδήλωση ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων-δηλώσεων από όλους όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στις Επιτροπές Επιμόρφωσης που θα συγκροτηθούν σε κάθε νομό της χώρας στο πλαίσιο του έργου ’’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη χρήση & αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία”.
Λόγω της πλήρους αποκέντρωσης της διαδικασίας υλοποίησης του έργου, ο ρόλος των Επιτροπών Επιμόρφωσης (Ε.Ε.) κρίνεται ιδιαίτερα απαιτητικός. Έχουν επομένως ιδιαίτερη σημασία, αφενός η σύνθεση των Επιτροπών Επιμόρφωσης και αφετέρου η στήριξη στην προσπάθεια που θα καταβάλλουν τα μέλη τους για να ανταποκριθούν στο δύσκολο έργο τους.
Οι Ε.Ε. έχουν την ευθύνη της παρακολούθησης, της ενημέρωσης και του συντονισμού των διαδικασιών επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στα ΚΣΕ της περιοχής ευθύνης τους.
Συγκεκριμένα:
α) αναλαμβάνουν την αρχική ενημέρωση και τη συνεχή παροχή πληροφοριών στους εκπαιδευτικούς για τη διαδικασία ένταξής τους στα επιμορφωτικά προγράμματα καθώς και για τις διαδικασίες πιστοποίησης,
β) επεξεργάζονται αιτήσεις και υλοποιούν τις διαδικασίες κατανομής των εκπαιδευτικών στα προγράμματα επιμόρφωσης,
γ) παρέχουν υλικό και στήριξη στους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς,
δ) παρακολουθούν, συντονίζουν και αξιολογούν τη διεξαγωγή των προγραμμάτων επιμόρφωσης στα ΚΣΕ και συντάσσουν αναφορές των πεπραγμένων των Ε.Ε. στο τέλος κάθε επιμορφωτικής περιόδου,
ε) παρακολουθούν και συντονίζουν τις διαδικασίες πιστοποίησης στα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠις),
στ) παραλαμβάνουν και επεξεργάζονται τις αιτήσεις των υποψηφίων ΚΣΕ
ζ) εισηγούνται για την οριστικοποίηση του καταλόγου των Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) στην περιοχή ευθύνης τους και ενημερώνουν τους υπευθύνους των ΚΣΕ για τις διαδικασίες που πρέπει να τηρηθούν κατά την υλοποίηση της επιμόρφωσης
η) παραλαμβάνουν και διανέμουν το επιμορφωτικό υλικό που χρησιμοποιείται στα προγράμματα επιμόρφωσης
θ) τηρούν οικονομικούς φακέλους (σε σχέση με τις αμοιβές επιμορφωτών, βοηθών επιμορφωτών, μελών των επιτροπών επιμόρφωσης και των καταχωριστών στοιχείων)
ι) φροντίζουν για την ενημέρωση του Πληροφοριακού Συστήματος του έργου με στοιχεία από την υλοποίηση της επιμόρφωσης
ια) συγκεντρώνουν και ταξινομούν τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων για το έργο του καταχωριστή στοιχείων και εισηγούνται σχετικά στο ΥΠ.Ε.Π.Θ./ΕΥΕ

Οι Ε.Ε. ορίζονται με Υπουργική Απόφαση. Αντιστοιχεί μία Επιτροπή Επιμόρφωσης σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Κάθε επιτροπή έχει τρία (3) έως πέντε (5) μέλη εκ των οποίων το ένα (1) μέλος θα είναι ο Συντονιστής της Επιτροπής Επιμόρφωσης.

3. ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ – ΕΠΙΛΟΓΗ

Όσοι ενδιαφέρονται να επιλεγούν ως μέλη των Επιτροπών Επιμόρφωσης θα πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά τη σχετική αίτηση-δήλωση. Έντυπες δηλώσεις δε θα γίνουν αποδεκτές. Οι αιτήσεις-δηλώσεις των υποψηφίων θα αξιολογηθούν στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Προγραμμάτων(ΕΥΕ) Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης του ΥΠΕΠΘ.
Α1. Προϋποθέσεις συμμετοχής των ενδιαφερομένων να επιλεγούν ως συντονιστές των Επιτροπών Επιμόρφωσης είναι:
α)Να είναι Διευθυντές Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης ή Προϊστάμενοι Γραφείων Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης.
β) Να έχουν πιστοποιηθεί επιτυχώς για τις γνώσεις και δεξιότητες Α΄ επιπέδου, όπως αυτό ορίστηκε στο πλαίσιο των Πράξεων «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» του μέτρου 1.2 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» (Γ’ ΚΠΣ) και ’’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε βασικές δεξιότητες των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην εκπαίδευση” του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ II ή να έχουν εγγραφεί σε σχετικό πρόγραμμα πιστοποίησης. Στην τελευταία περίπτωση θα πρέπει να έχουν πιστοποιηθεί επιτυχώς έως την ημερομηνία της οριστικής επιλογής των μελών των Επιτροπών Επιμόρφωσης.
Α2. Κριτήρια για την αξιολόγηση της αίτησης-δήλωσης κάθε υποψηφίου ως συντονιστή, αποτελούν:
α) Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, με προτεραιότητα στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε)
β) Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία
γ) Η εμπειρία ως επιμορφωτής/τρια σε θέματα που σχετίζονται με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
δ) Η συμμετοχή σε δραστηριότητες που σχετίζονται με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία (ερευνητικά προγράμματα, μελέτες, προγράμματα εφαρμογής, συγγραφή/ παραγωγή διδακτικού υλικού κ.ά.)
Β1. Προϋποθέσεις συμμετοχής των ενδιαφερομένων να επιλεγούν ως μέλη των Επιτροπών Επιμόρφωσης είναι:
α)Να είναι μόνιμοι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ02,ΠΕ03,Π304 και ΠΕ60/ΠΕ70.
β) Να έχουν πιστοποιηθεί επιτυχώς για τις γνώσεις και δεξιότητες Α΄ επιπέδου, όπως αυτό ορίστηκε στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» του μέτρου 1.2 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» (Γ’ ΚΠΣ) και ’’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε βασικές δεξιότητες των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην εκπαίδευση” του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ II ή να έχουν εγγραφεί σε σχετικό πρόγραμμα πιστοποίησης. Στην τελευταία περίπτωση θα πρέπει να έχουν πιστοποιηθεί επιτυχώς έως την ημερομηνία της οριστικής επιλογής των μελών των Επιτροπών Επιμόρφωσης.
Β2. Κριτήρια για την αξιολόγηση της αίτησης-δήλωσης κάθε υποψηφίου ως μέλους, αποτελούν:
α) Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, με προτεραιότητα στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε)
β) Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία
γ) Η εμπειρία ως επιμορφωτής/τρια σε θέματα που σχετίζονται με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.
δ) Η εμπειρία σε θέματα συντονισμού, οργάνωσης και διοίκησης
ε) Η συμμετοχή σε δραστηριότητες που σχετίζονται με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία (ερευνητικά προγράμματα, μελέτες, προγράμματα εφαρμογής, συγγραφή/ παραγωγή διδακτικού υλικού κ.ά.)

Τα μέλη της Επιτροπής Επιμόρφωσης δεν μπορούν να ανήκουν ταυτόχρονα σε Επιτροπές Επιμόρφωσης αντίστοιχων λοιπών Πράξεων.

Ο Συντονιστής και τα μέλη των Επιτροπών Επιμόρφωσης θα εργάζονται συμπληρωματικά, για το λόγο αυτό δεν είναι αναγκαίο κάθε μέλος της επιτροπής να πληροί όλα τα προαναφερθέντα κριτήρια αξιολόγησης.
Διευκρινίζεται επίσης, ότι όσοι θα επιλεγούν δε θα αποσπαστούν για τη συμμετοχή τους στις Επιτροπές, και θα εργάζονται πέραν του συμβατικού τους ωραρίου και καθηκόντων και ο χρόνος εργασίας δεν αποτελεί υπερωριακή απασχόληση. Η εργασία θα είναι αμειβόμενη και το ύψος της σχετικής αμοιβής θα καθοριστεί με Κοινή υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ). Όλα τα έξοδα λειτουργίας των επιτροπών καλύπτονται από τον προϋπολογισμό της Πράξης.
Στις Επιτροπές θα προσφέρεται κάθε δυνατή διευκόλυνση, όπως προσωπικό για καταχώριση και επεξεργασία στοιχείων στον υπολογιστή, και θα διατεθεί ο κατάλληλος εξοπλισμός από το ΥΠ.Ε.Π.Θ. στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία» της Κατηγορίας Πράξεων 2.1.1.θ. του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ .

4. ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ – ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι αιτήσεις-δηλώσεις των ενδιαφερομένων μπορούν να υποβάλλονται από 27- 8 -2007 έως 14 – 9 -2007 ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: http://www.eye-ypepth.gr/epimorfosi_b.

Η παρούσα να κοινοποιηθεί σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας και τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης, προκειμένου να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί σε όλα τα σχολεία της χώρας. Επίσης να δημοσιευθεί στις ιστοσελίδες του ΥΠ.Ε.Π.Θ. και της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Προγραμμάτων Κ.Π.Σ. (http://www.ypepth.gr και http://www.eye-ypepth.gr αντίστοιχα).

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΥΠ.Ε.Π.Θ.
ΚΑΘ. ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΟΣ
Εσωτερική Διανομή
1. Γραφείο Γενικού Γραμματέα ΥΠ.Ε.Π.Θ.
2. Γραφείο Προϊσταμένου ΕΥΕ
3. Μονάδα Α1β
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ

1. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ Α/ΘΜΙΑΣ & Β’/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
2. ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ Α/ΘΜΙΑΣ & Β’/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:58:02 »

Αποσυνδεδεμένος sophia_d

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 19, 2007, 12:49:49 μμ »
1. αν κατάλαβα καλά, αυτό είναι για τη β' φάση (στην α' έκαναν μαθήματα χρήσης Η/Υ)
2. πληροφορικοί κάνουν τα μαθήματα για την επιμόρφωση εκπ/κών στη χρήση Η/Υ (εργαστήρια, δεν ξέρω αν έχουν θεωρία)
3. αν κοιτάξεις στις αρμοδιότητές τους, δεν αναφέρει πουθενά ότι θα διδάξουν πληροφορική  :

Συγκεκριμένα:
α) αναλαμβάνουν την αρχική ενημέρωση και τη συνεχή παροχή πληροφοριών στους εκπαιδευτικούς για τη διαδικασία ένταξής τους στα επιμορφωτικά προγράμματα καθώς και για τις διαδικασίες πιστοποίησης,
β) επεξεργάζονται αιτήσεις και υλοποιούν τις διαδικασίες κατανομής των εκπαιδευτικών στα προγράμματα επιμόρφωσης,
γ) παρέχουν υλικό και στήριξη στους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς,
δ) παρακολουθούν, συντονίζουν και αξιολογούν τη διεξαγωγή των προγραμμάτων επιμόρφωσης στα ΚΣΕ και συντάσσουν αναφορές των πεπραγμένων των Ε.Ε. στο τέλος κάθε επιμορφωτικής περιόδου,
ε) παρακολουθούν και συντονίζουν τις διαδικασίες πιστοποίησης στα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠις),
στ) παραλαμβάνουν και επεξεργάζονται τις αιτήσεις των υποψηφίων ΚΣΕ
ζ) εισηγούνται για την οριστικοποίηση του καταλόγου των Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) στην περιοχή ευθύνης τους και ενημερώνουν τους υπευθύνους των ΚΣΕ για τις διαδικασίες που πρέπει να τηρηθούν κατά την υλοποίηση της επιμόρφωσης
η) παραλαμβάνουν και διανέμουν το επιμορφωτικό υλικό που χρησιμοποιείται στα προγράμματα επιμόρφωσης
θ) τηρούν οικονομικούς φακέλους (σε σχέση με τις αμοιβές επιμορφωτών, βοηθών επιμορφωτών, μελών των επιτροπών επιμόρφωσης και των καταχωριστών στοιχείων)
ι) φροντίζουν για την ενημέρωση του Πληροφοριακού Συστήματος του έργου με στοιχεία από την υλοποίηση της επιμόρφωσης
ια) συγκεντρώνουν και ταξινομούν τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων για το έργο του καταχωριστή στοιχείων και εισηγούνται σχετικά στο ΥΠ.Ε.Π.Θ./ΕΥΕ


Αν ισχύει κάτι άλλο, σίγουρα πρέπει να διαμαρτυρηθούμε...

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 19, 2007, 07:31:12 μμ »
1. αν κατάλαβα καλά, αυτό είναι για τη β' φάση (στην α' έκαναν μαθήματα χρήσης Η/Υ)
2. πληροφορικοί κάνουν τα μαθήματα για την επιμόρφωση εκπ/κών στη χρήση Η/Υ (εργαστήρια, δεν ξέρω αν έχουν θεωρία)
3. αν κοιτάξεις στις αρμοδιότητές τους, δεν αναφέρει πουθενά ότι θα διδάξουν πληροφορική  :


1. Ναι. Πρόκειται για το β΄επίπεδο.
2. Τα μαθήματα τα κάνουν άτομα τα οποία είχαν μπει στο μητρώο εκπαιδευτών του προγράμματος πριν μια 5 ετία περίπου.
3. Οι αρμοδιότητες είναι για τα μέλη των επιτροπών. Για προσέξτε όμως και την παράγραφο (Β) στην ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ:

..."Β) Προγράμματα εκπαίδευσης 400 επιμορφωτών, τα οποία αφορούν στην εκπαίδευση 400 μόνιμων εκπαιδευτικών των προαναφερθέντων κλάδων ώστε να αξιοποιηθούν ως επιμορφωτές Β’ επιπέδου. Η διάρκεια κάθε Προγράμματος Εκπαίδευσης Επιμορφωτών είναι 350 ώρες, κατανεμημένες σε πέντε πεντάωρες επιμορφωτικές περιόδους ανά εβδομάδα (συνολικά περίπου 14 εβδομάδες). Τα Προγράμματα Εκπαίδευσης Επιμορφωτών θα διεξαχθούν το ακαδημαϊκό έτος 2007 - 2008 σε επιλεγμένα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ) σε όλη τη χώρα."

Γιατί μόνο των προαναφερθέντων κλάδων;
ΔΕΝ "ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΕΙ" ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΕ19/ΠΕ20!!!

Ας διαβάσουμε και το εξής, για προηγούμενες προκηρύξεις:

Προϋποθέσεις, αιτήσεις και διαδικασία ένταξης στον κατάλογο ΚΣΕ και στο Μητρώο Επιμορφωτών KG_16454_15-2-2002.doc

το οποίο βρίσκεται στο http://dide.tri.sch.gr/epimorfosi/info.htm

To συγκεκριμένο αρχείο (έτους 2002) αναφέρει:

"γ. Αξιολόγηση αίτησης και ένταξη στο μητρώο επιμορφωτών
Οι υποψήφιοι Επιμορφωτές που υποβάλλουν αίτηση εντάσσονται σε προκαταρκτικό κατάλογο, βάσει των στοιχείων που επικαλούνται στην αίτησή τους. Στη συνέχεια, η αίτηση κάθε υποψηφίου Επιμορφωτή θα αξιολογηθεί από κοινή επιτροπή του Π.Ι. και του Ε.Α.Ι.Τ.Υ. και, εφόσον διαπιστωθεί ότι οι υποψήφιοι διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα, εντάσσονται στο Μητρώο Επιμορφωτών με απόφαση της Κ.Ε.Ε.Τ.Π.Ε., μετά από εισήγηση της κοινής επιτροπής Π.Ι. και Ε.Α.Ι.Τ.Υ. Το Μητρώο Επιμορφωτών εγκρίνεται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

δ. Επιλογή Επιμορφωτών από το Μητρώο για την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης
Τα Κ.Σ.Ε. επιλέγουν από το Μητρώο τους Επιμορφωτές με τους οποίους θα συνεργαστούν για την υλοποίηση των προγραμμάτων επιμόρφωσης."
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 27, 2007, 05:40:02 μμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 28, 2007, 12:45:50 μμ »
Θα μιλήσω για τον κλάδο ΠΕ04, μιας και ανήκω σ'αυτόν. Απ' ό,τι ξέρω η επιμόρφωση αυτή θα είναι πάνω σε εξειδικευμένο εκπαιδευτικό λογισμικό σχετικό με τις επιστήμες των κλάδων που αναφέρονται στην εγκύκλιο, π.χ. λογισμικό για Χημεία, Φυσική κτλ. Γι' αυτό και ζητούν εκπαιδευτικούς των συγκεκριμένων κλάδων που έχουν ήδη πιστοποιηθεί στη χρήση Η/Υ, ώστε αυτοί να κάνουν τις επιμορφώσεις. Δεν θα είναι δηλαδή επιμόρφωση για χρήση Η/Υ, αλλά κάτι πολύ πιο εφαρμοσμένο και συγκεκριμένο.
Προσωπικά το βρίσκω λογικό, μιας και ένας πληροφορικός δε νομίζω να γνωρίζει τα συγκεκριμένα προγράμματα ούτε έχει και το θεωρητικό υπόβαθρο (π.χ. τις γνώσεις Χημείας, Φυσικής, κτλ) για να τα αξιοποιήσει και να καθοδηγήσει άλλους να τα χρησιμοποιήσουν για διδακτικούς σκοπούς.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:58:02 »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 28, 2007, 01:01:30 μμ »
Θα μιλήσω για τον κλάδο ΠΕ04, μιας και ανήκω σ'αυτόν. Απ' ό,τι ξέρω η επιμόρφωση αυτή θα είναι πάνω σε εξειδικευμένο εκπαιδευτικό λογισμικό σχετικό με τις επιστήμες των κλάδων που αναφέρονται στην εγκύκλιο, π.χ. λογισμικό για Χημεία, Φυσική κτλ. Γι' αυτό και ζητούν εκπαιδευτικούς των συγκεκριμένων κλάδων που έχουν ήδη πιστοποιηθεί στη χρήση Η/Υ, ώστε αυτοί να κάνουν τις επιμορφώσεις. Δεν θα είναι δηλαδή επιμόρφωση για χρήση Η/Υ, αλλά κάτι πολύ πιο εφαρμοσμένο και συγκεκριμένο.
Προσωπικά το βρίσκω λογικό, μιας και ένας πληροφορικός δε νομίζω να γνωρίζει τα συγκεκριμένα προγράμματα ούτε έχει και το θεωρητικό υπόβαθρο (π.χ. τις γνώσεις Χημείας, Φυσικής, κτλ) για να τα αξιοποιήσει και να καθοδηγήσει άλλους να τα χρησιμοποιήσουν για διδακτικούς σκοπούς.

Σωστή η άποψη σου. Στο πρώτο επίπεδο όμως το αντικείμενο ήταν Μs Office!! Γιατί έπαιρναν άλλες ειδικότητες για εκπαιδευτές; Γιατί να μη το διδάξει ένας Πληροφορικός;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2007, 01:10:25 μμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 28, 2007, 01:07:46 μμ »
Εγώ αναφέρθηκα μόνο στη Β' φάση. Δε γνωρίζω τι έγινε στην Α' φάση (γενική χρήση Η/Υ) με τους επιμορφωτές γιατί δεν ήμουν μόνιμος, αλλά εκεί σίγουρα οι πλέον αρμόδιοι είναι οι πληροφορικοί. Δεν πήραν πληροφορικούς τότε;

Αποσυνδεδεμένος mitman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 28, 2007, 01:26:02 μμ »
Δυστυχώς όσο δεν υπάρχουν χρήματα και η παιδεία λαμβάνει μόνο το 5 ή 6 % από τον προϋπολογισμό του κράτους, ούτε θέσεις σε δημοτικά θα γίνουν ποτέ, ούτε νέες θέσεις θα δημιουργηθούν. Υπεύθυνος για την κατηγορία ΠΕ 19 και ΠΕ 20 ήταν φιλόλογος !! και προϊστάμενός της οικονομολόγος πρώην εφοριακός !! Εύχομαι να άλλαξαν και να είναι κάποιοι πιο πληροφορικάριοι!! Πετάξαν το ΠΔ268 που έβαλαν ένα σωρό πτυχιούχους στο κλαμπ, κάνανε 1 κατηγορία ΠΕ19 και στον επόμενο όταν και αν γίνει θα υπάρχουν 10000 αιτήσεις τουλάχιστον για λίγες θέσεις... Ξεπεράσαμε και τους "άθλιους" αριθμούς των γυμναστών!!!
Για τα δε ΙΕΚ πληροφορική διδάσκουν και πωλητές PC..... αρκεί να έχουν γνωστό εκεί μέσα.
Για τα χάλια μας "φταίνε" οι παλιοσειρές...που οι θέσεις ήταν πολλές και το δημόσιο σχολείο ήταν η κατάντια.... τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν - φτάνουμε. Θεολόγοι και λοιποί με 300 ώρες σε ύποτπα σεμινάρια (με επιβεβαίωση από το ΤΕΙ Πειραιά) αυτή τη στιγμή διδάσκουν... ή φυσικοί με μεταπτυχιακό στην πληροφορική.... και εγώ για το γαμώτο κάνω μεταπτυχιακό στην Ιατρική και περιμένω - απαιτώ από το κράτος στο τέλος να με προσλάβει ως ιατρό στο ΕΣΥ αφού υπάρχει έλλειψη όπως λένε  :P  :P   ;D .....

Φιλικά
Ανδρέας
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2007, 01:29:01 μμ από mitman »

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 28, 2007, 01:35:34 μμ »
ΟΧΙ. Άλλωστε φαίνεται το link για το "τότε" και φαίνεται ποιους πήραν μόνο
Γιατί δε γίνονται σεμινάρια ώστε να εξειδικευτούν οι ΠΕ19, ΠΕ20 να διδάξουν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ χημείας και φυσικής και οτιδήποτε άλλο;
Ειλικρινά δεν έχω τίποτα με τις άλλες ειδικότητες αλλά sorry που το λέω, μας παίρνουν θέσεις εργασίας.

Δεν έχει να κάνει με θέσεις εργασίας, αλλά με το ποιος είναι καταλληλότερος να αξιοποιήσει και να δείξει και σε άλλους συναδέλφους του πως να αξιοποιούν τα συγκεκριμένα προγράμματα.
Ένα φυσικός/χημικός που ξέρει σε τι θα του χρησιμεύσει στην τάξη/εργαστήριο το συγκεκριμένο λογισμικό επειδή διδάσκει και το αντίστοιχο μάθημα ή ένας πληροφορικός που απλά επιμορφώθηκε στη χρήση του χωρίς ποτέ του να έχει ασχοληθεί με φυσική/χημεία;

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 28, 2007, 02:09:30 μμ »
Απλά το θεωρώ ανόητο να διδάσκει κάποιος πληροφορική, μόνο με 350 ώρες σεμινάρια, αφού λίγους μήνες πριν, γινόταν πανικός για το ΠΔ268
 
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2007, 02:17:51 μμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος KASIANOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 11:40:43 μμ »
στον ενιαιο πινακα πληροφορικησ προτασεται των ΑΕΙ ΕΝΑΝΤΙ  ΤΩΝ ΤΕΙ? η αναλογα με τα μορια. παιδαγωγικη επαρκεια? απαντηστε μου

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 20, 2007, 09:05:39 μμ »
Οι ΠΕ19 και οι ΠΕ20 είναι στον ίδιο πίνακα, αλλά αν δεν κάνω λάθος οι προσλήψεις γίνονται με ποσόστωση (60% ΠΕ19-40% ΠΕ20). Και στις δύο περιπτώσεις προηγούνται όσοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια με βάση τα μόριά τους και ακολουθούν όσοι δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια με βάση τα μόριά τους.

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 21, 2007, 07:21:05 πμ »
'Εχει σχεδιαστεί και θα ακολουθήσει πολύωρη επιμόρφωση και για τους καθηγητές Πληροφορικής.
Υπομονή.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: SOS για ΠΕ19/ΠΕ20!
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 02, 2008, 03:55:27 μμ »
Διαβάστε και αυτό:
http://arsinformatica.sch.gr/article17.htm

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159833
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 505
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.