PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Υπηρεσιακές μεταβολές
(Συντονιστής:
giokspy
)
Μεταθέσεις (&αποσπάσεις): στρατηγικές, τακτικές, μεθοδολογία
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Μεταθέσεις (&αποσπάσεις): στρατηγικές, τακτικές, μεθοδολογία (Αναγνώστηκε 6435 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
kellykou
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1537
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Μεταθέσεις (&αποσπάσεις): στρατηγικές, τακτικές, μεθοδολογία
«
Απάντηση #14 στις:
Δεκεμβρίου 18, 2007, 12:59:25 am »
Tweet
Aυτο που νομιζω οτι τα συμπυκνωνει ολα ειναι η αποψη του "daniel" oτι δεν ειναι δυνατον σε ενα forum υγιως σκεπτομενων εκπαιδευτικων να διαφημιζουμε των ωχαδελφισμο και το"αρπαξε να φας και κλεψε να'χεις". Οσο και αν αυτο θεωρειται απο καποιους κοινη πρακτικη δεν ειναι δυνατον να συμβουλευει ο ενας συναδελφο τον αλλο πως θα πετυχει βυσματικες αποσπασεις, πως θα φαει τη θεση αλλων συναδελφων που προηγουνται, πως θα παει σε σχολειο των 12 μοριων και δε θα πατησει ουτε μια μερα......
Ειναι προκλητικο για καποιους συναδελφους που "πανε με το σταυρο στο χερι " να αποκαλουνται κοινως κοροιδα και ηλιθιοι. Ειναι σαν να σε φτυνει ο αλλος καταμουτρα και να σε θεωρει αιθεροβαμονα που ακολουθεις ηθικη και συναδελφικη συμπεριφορα.
Και αυτη η νοοτροπια του στυλ "δεν μπορειτε να κινηθειτε και εσεις παρασκηνιακα και αν μπορουσατε τα ιδια θα κανατε" την επιστρεφω λεγοντας οτι η αλεπου που εχει κομμενη ουρα θελει και να βλεπει και τις αλλες ετσι και οποιος εχει βρωμικο μυαλο νομιζει οτι ολοι εχουν στο κεφαλι τους την ιδια βρωμια για να αισθανεται με αυτο τον τροπο καλυτερα και να μην εχει ενοχες.
Τουλαχιστον o minus εχει μια δικαιολογια γιατι δεν ειναι μονος του .Εχει οικογενεια και παιδια που υποφερουν εξαιτιας του και πρεπει να σκεφτει και την οικογενεια του (αφου δε φροντιζει το ελληνικο κρατος να μη διαλυει τις οικογενειες). Αλλα κατι παιδακια που με το που πηραν πτυχιο πηγαν αναπληρωτες σε εκκλησιαστικα, Σιβιτανιδειους ή 10 ωρες ΠΔΣ σε δυσπροσιτα και διοριστηκαν σε 3 χρονια σε νησια των 100 κατοικων και δεν πατησαν ποτε το ποδι τους και κανουν τους τσαμπα μαγκες με τα λεφτα των μπαμπαδων τους χρησιμοποιωντας τα 1000 ευρω του μισθου τους για καφεδες και εξοδους και επιπλεον μας κοροιδευουν καταμουτρα , θεωρω, οτι δεν εχουν θεση στο pde μονο και μονο γιατι η συμπεριφορα τους ειναι αντισυναδελφικη.
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2007, 12:46:56 pm από kellykou
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Μεταθέσεις (&αποσπάσεις): στρατηγικές, τακτικές, μεθοδολογία
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 03:17:10 »
Λουλου
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 453
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 02
Απ: Μεταθέσεις (&αποσπάσεις): στρατηγικές, τακτικές, μεθοδολογία
«
Απάντηση #15 στις:
Δεκεμβρίου 18, 2007, 09:18:16 am »
Δεν τα πιστευω παιδια αυτα που διαβαζουν τα ματια μου ,μεχρι τωρα καποιος που ειχε μεσο το εκρυβε τωρα που καταντησαμε το διαλαλουν και ζητουν πληροφοριες,σκεφτομαι μηπως καποιος πρεπει να γραψει καποιο βιβλιο με τον τιτλο Πληροφοριες για λαμογια και βυσματουχους η Πως θα αποκτησετε το καλυτερο βυσμα,σκεφτειτε ποσα λεφτα θα βγαλει.ΝΤΡΟΠΗ
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2007, 10:45:35 am από Λουλου
»
Καταγράφηκε
tihea
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1661
Φύλο:
ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
Απ: Μεταθέσεις (&αποσπάσεις): στρατηγικές, τακτικές, μεθοδολογία
«
Απάντηση #16 στις:
Δεκεμβρίου 18, 2007, 10:57:37 am »
Παιδιά, με δισταγμό θα πω μια γνώμη...
Από τα δύο ποστ του minus, κατ' εμέ, γίνεται κατανοητό ότι κι ο ίδιος έχει "καεί" απ' αυτήν την κατάσταση βυσμάτων κλπ στους υπόλοιπους τομείς του δημοσίου. Ζει χωριστά απ' την οικογένειά του εξαιτίας της έλλειψης ουσιαστικής Κοινωνικής Πολιτικής κι αναρωτιέται αν οι ίδιες τακτικές ισχύουν και στο χώρο της Εκπαίδευσης.Αυτό που θα 'θελε είναι να σκέπτονται και να ενεργούν όλοι οι εμπλεκόμενοι στο χώρο με την ίδια ευθιξία των συναδέλφων που εξέφεραν άποψη στο συγκεκριμένο τόπικ.Εν πάση περιπτώσει, ο άνθρωπος επιζητά κάτι που δικαιούται.Είναι σχεδόν τραγικό και μόνο στο δικό μας κράτος παραλόγου το συναντάμε, να καταφεύγει κάποιος σε παράνομες οδούς για να διεκδικήσει κάτι που δικαιωματικά του ανήκει.
Απ' την άλλη είναι φανερό πως στο φόρουμ συμμετέχουμε για ν' αντλήσουμε πληροφορίες και ν' ανταλλάξουμε γνώμες ώστε να διεκδικούμε εκεί έξω το δίκιο μας (όταν έχουμε δίκιο) χωρίς να χάνουμε την αυτοεκτίμησή μας υποκύπτωντας κι αναζητώντας βύσματα κάθε είδους και χρώματος.Η σωστή κι ολόπλευρη ενημέρωση που παρέχεται εδώ στο φόρουμ νομίζω ότι μας κάνει όλους πιο δυνατούς στη διεκδίκηση των δίκαιών μας με σταράτες και νομότυπες διαδικασίες.
Ήδη κάποιοι παρέπεμψαν τον minus στους κατάλληλους συνδέσμους για να πληροφορηθεί τις ρυθμίσεις που τον αφορούν... Είναι γεγονός ότι ο κυκαιώνας της γραφειοκρατείας δεν παλεύεται εύκολα και είναι φυσιολογικό μες στην απελπισία μας κι όταν βλέπουμε γύρω μας τη σαπίλα να κυριαρχεί να καταφεύγουμε σε εύκολες λύσεις.
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2007, 11:04:15 am από tihea
»
Καταγράφηκε
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.
kellykou
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1537
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Μεταθέσεις (&αποσπάσεις): στρατηγικές, τακτικές, μεθοδολογία
«
Απάντηση #17 στις:
Δεκεμβρίου 18, 2007, 01:03:20 pm »
Συμφωνω με τη tihea. Απο τα λεγομενα του minus η ελλειψη μεριμνας απο το υπουργειο για τα οικογενειακα προβληματα που δημιουργουνται απο τη μη σωστη κατανομη των κενων θεσεων ειναι αυτη που τον εχει φερει σε απογνωση. Δημιουργουνται τεραστια προβληματα με την απομακρυνση του ενος ή και των δυο γονιων οταν υπαρχουν παιδια και μετα απορουμε γιατι διαλυονται οι οικογενειες . Δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι δυνατοι για να αντεξουν τετοιες διαδικασιες. Ειναι υποκριτικο να θελουμε να υπερισχυει η δικη μας αποψη περι ηθικης. Για καποιους ανθρωπους ηθικη ειναι το ενδιαφερον προς την οικογενεια τους. Και εγω αν ειχα παιδια μπορει να εβαζα τα παιδια μου πρωτη προτεραιοτητα στις επιλογες μου. Προφανως ο ανθρωπος βλεπει να επικρατουν τα βυσματα απο δω και απο κει και εχει αγανακτησει. Δεν μπορουμε ομως και ως συναδελφοι να επιβραβευουμε τις πλαγιες μεθοδους για την αναζητηση του δικιου μας . Ειναι εξευτελιστικο για τους αλλους συναδελφους.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Υπηρεσιακές μεταβολές
(Συντονιστής:
giokspy
)
Μεταθέσεις (&αποσπάσεις): στρατηγικές, τακτικές, μεθοδολογία