0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ειλικρινής απορία: Γιατί το λες αυτό;
γιατι το συντριπτικό ποσοστό παιδιών που τελειώνουν ένα σχολείο ΔΕΝ γίνονται εγκληματίες
Δεν με τρομάζει το πτώμα της παιδείας που πεθαίνει όσο το έκτρωμα της παιδείας που γεννιέται!!!
Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι πάμε σε καθεστώς ιδιωτικού τομέα, και όχι μόνο ως προς το γλείψιμο και τον φαβοριτισμό (όπως έγραψε και κάποιος άλλος παρακάτω), αλλά ΚΥΡΙΩΣ ως προς τη σχέση εργασίας καθεαυτή. Δηλαδή είναι πολύ πιθανό οι διαδικασίες να "σέρνονται" με "γραμμή" που θα δώσει υπόγεια το υπουργείο στα πειθήνια όργανα που επέλεξε τους προηγούμενους μήνες, και να μην ολοκληρωθούν με διάφορες προφάσεις ακόμα κι αν ο υπό αξιολόγηση δόκιμος πιέζει ο ίδιος αφόρητα να αξιολογηθεί για να μονιμοποιηθεί. Και μόλις ωριμάσουν οι συνθήκες (τη πιέσει και του κυρπαντελήδικου όχλου), ο υπουργός θα εξαγγείλει μετά βαΐων και κλάδων την κατάργηση της μονιμότητας στους νεοδιοριζόμενους (δηλαδή και σε όσους παρέμειναν δόκιμοι). Από εκεί και πέρα, θα έρθει να κουμπώσει και το "αυτοχρηματοδοτούμενο σχολείο" της "ελεύθερης επιλογής", και θα δέσει η μανέστρα με εργασιακές σχέσεις ΙΔΑΧ, ή πιθανότατα ακόμα και ΙΔΟΧ.
“Όταν το παλιό πεθαίνει και το καινούργιο δεν μπορεί να γεννηθεί, είναι η εποχή των τεράτων”....ΑΝΤΟΝΙΟ ΓΚΡΑΜΣΙ
Ψηφιοποίηση και επανακατάρτισηΚεντρικό ρόλο στην προετοιμαζόμενη μεγάλη εκσυγχρονιστική παρέμβαση και αλλαγή θα έχει ο νέος επικεφαλής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κ. Σπ. Δουκάκης, ο οποίος προέρχεται από την ιδιωτική μέση εκπαίδευση, συγκεκριμένα από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, και σήμερα είναι επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Πληροφορικής του Ιόνιου Πανεπιστημίου, με ειδικεύσεις στη διδακτική της πληροφορικής, την εκπαιδευτική νευροεπιστήμη, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την εκπαιδευτική τεχνολογία. Ηδη οι υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας προετοιμάζουν την εγκατάσταση και λειτουργία των ψηφιακών διαδραστικών πινάκων στα σχολεία. Ο κ. Πιερρακάκης αποδίδει εξαιρετική σημασία στην ψηφιοποίηση των σχολείων, αλλά γνωρίζει ταυτόχρονα πως χωρίς αλλαγή και εμπλουτισμό των προγραμμάτων σπουδών αυτή θα μείνει κενό γράμμα. Τούτο απαιτεί επανακατάρτιση του πλήθους των εκπαιδευτικών σε θέματα πληροφορικής, με προτεραιότητα στους έχοντες σχετικές βάσεις, όπως μαθηματικοί και φυσικοί, η επανεκπαίδευση των οποίων μπορεί να καλύψει τα κενά των ειδικών σε θέματα πληροφορικής. Για τον σκοπό αυτόν και τη δημιουργία σχετικών προγραμμάτων επανακατάρτισης ο κ. Πιερρακάκης βρίσκεται σε στενή επαφή και συνεννόηση με τον υπουργό Εργασίας κ. Αδ. Γεωργιάδη.
Τα πλουσιόπαιδα Κεραμέως (του Κολλεγίου) και Πιερρακάκης (της Λεοντείου) έχουν οράματα για τη δημόσια εκπαίδευση της φτωχολογιάς.
"Για παράδειγμα, θεωρεί πως η Λογοτεχνία δεν πρέπει να διδάσκεται αποσπασματικά, παρά μια τάξη μπορεί να διδάσκεται ολόκληρο βιβλίο ή ακόμη με τις τεχνολογικές δυνατότητες που θα ανακτηθούν θα μπορούν στο πλαίσιο των μαθημάτων να προβάλλονται σχετικές εμβληματικές κινηματογραφικές ταινίες και έτσι οι μαθητές να λαμβάνουν πολύπλευρη γνώση και να καλλιεργείται η κριτική τους σκέψη."Πανωλεθρίαμβος
Για θυμησε μας λίγο σε ποιο δημόσιο σχολείο στέλνει τα παιδιά του ο Τσίπρας...? ΥΓ...Κάνε καλύτερο homework την επόμενη φορα...