tsompev και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευγενική υπενθύμιση να παραμείνουμε εντός θέματος που αφορά την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.Προσωπικά είμαι περίεργος για το τι αλλαγές σκοπεύουν να εφαρμόσουν, κι αν αυτές έχουν να κάνουν με αστοχίες που εντόπισαν ή αν προέρχονται από τις αντιδράσεις (απεργία-αποχή). Παρεκκλίνω λίγο για να μη ξεχνάμε και την άλλη αξιολόγηση, αυτή της σχολικής μονάδας, εκείνη από ότι διαπιστώνω τουλάχιστον από τα σχολεία στα οποία έχω δουλέψει, έχει καθιερωθεί κανονικά.Η μόνη αντίδραση πλέον είναι τα λεγόμενα "έτοιμα" κείμενα, τα οποία δε γνωρίζω κατά πόσο υιοθετούνται από τους συλλόγους και κατά πόσο γίνονται δεκτά.
https://www.esos.gr/arthra/93176/apofasi-bomba-kalos-den-monimopoiithikan-oi-neodioristoi-toy-2020-kai-2021-poy-den?fbclid=IwY2xjawKELsRleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETBraWh3ZU9kYlVqTkt2UXFBAR7C2e3JmyknoeqtGOtWzxMlRmNpq63CgwOC1Eaaooz2a3C4YakgGmzBkTGc2w_aem_ldmlFNMr9G4x_Ipp7ZUWGA Απόφαση "βόμβα": Καλώς δεν μονιμοποιήθηκαν οι νεοδιόριστοι του 2020 και 2021 που δεν αξιολογήθηκανΤο δικαστήριο έκρινε ότι είναι αδιάφορο το γεγονός ότι κατά τον ακριβή χρόνο, τον Αύγουστο του 2022 συμπλήρωσης της διετούς υπηρεσίας δεν είχαν εκδοθεί η υπουργικές αποφάσεις που θα ρύθμιζαν τη διαδικασία αξιολόγησής τους
Ως νεοδιόριστη του 2023, εχω αξιολογηθεί και στα τρία επίπεδα. Πότε θα γίνει η μονιμοποίησή μου; Τον Αυγουστο που ορκίστηκα ή πρέπει να πάρω τηλέφωνο στη ΔΔΕ και να ρωτήσω;
Η πράξη μονιμοποίησης γίνεται τελικά σε όλους με 1 αξιολόγηση (Α1+Α2+Β); Οσοι αξιολογήθηκαν μια φορά μονιμοποιούνται;
3) Τι γίνεται όταν ένας διευθυντής είναι εμπαθής ως προς συγκεκριμένους καθηγητές που τους αξιολογεί?
4) Τι νόημα έχει η αξιολόγηση σε μια μικρο-διδασκαλία που η δομή της δεν έχει καμία σχέση με ένα απλό καθημερνό μάθημα?
1) Η αξιολόγηση διενεργείται βάσει τετράβαθμης περιγραφικής κλίμακας («εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό», «μη ικανοποιητικό» έργο. Ως θετική αξιολόγηση είναι η αξιολόγηση αν χαρακτηριστεί τα 3 πρώτα (εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό»), έτσι δεν είναι; Υπάρχει πρακτικά κάποια διαφορά, αν κάποιος έχει χαρακτηρισμό αξιολόγησης ως εξαιρετικό», «πολύ καλό» ή «ικανοποιητικό. Η, πρακτικά, δεν υπαρχή καμιά απολύτως διαφορά;2) Πώς δύναται ένας διευθυντής να αξιολογήσει ένα νεοδιόριστο στη χρήση ΤΠΕ μέσω της μικρο-διδασκαλίας του, όταν ο ίδιος ο διευθυντής δεν ξέρει ούτε τον η/υ του να ανοίξει ή να γράψει ένα απλό κείμενο και ακολούθως να το μορφοποιήσει? (με άλλα λόγια ο διευθυντής είναι άσχετος από απλή χρήση η/υ)3) Τι γίνεται όταν ένας διευθυντής είναι εμπαθής ως προς συγκεκριμένους καθηγητές που τους αξιολογεί?4) Τι νόημα έχει η αξιολόγηση σε μια μικρο-διδασκαλία που η δομή της δεν έχει καμία σχέση με ένα απλό καθημερνό μάθημα? Ένα απλό καθημερινό μάθημα δεν έχει πάντα ΦΕ, ομαδοσυνεργατική, αυτό-αξιολόγηση, ή ρουμπρίκες αξιολόγησης κλπ. Ένας καθηγητής, ναι, σε αυτά τα απλά Καθημερινά μαθήματα θα μπορούσε να δεχτεί βοήθεια ως προς τον εντοπισμό των θετικών ή αρνητικών σημείων του.Eυχαριστώ!