*

Αποστολέας Θέμα: Τεστ Δεξιοτήτων. Μας αφορά;  (Αναγνώστηκε 29428 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #56 στις: Οκτωβρίου 10, 2007, 05:06:09 pm »
Αυτό που λες μου δίνει ελπίδα sophie... :) Όπως και να έχει όμως νομίζω ότι αν καταφέρουμε να είμαστε λίγο πιο αισιόδοξοι μόνο καλύτερα μπορεί να γίνουν τα πράγματα!
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:51:59 »

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #57 στις: Οκτωβρίου 10, 2007, 05:16:49 pm »
Συνάδελφοι, ούτε την επετηρίδα στηρίζω ούτε το ΑΣΕΠ. Και εγώ καινούρια είμαι και μπήκα στο πανεπιστήμιο όταν η επετηρίδα καταργήθηκε. Και η επετηρίδα χάλια ήταν από τη στιγμή που δε γίνονταν διορισμοί, άρα όλοι περίμεναν 100 χρόνια. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι μόνο πραγματικά δίκαιο θεωρώ το να διορίζεται κανείς όσο πιο άμεσα γίνεται. Αυτό θα γίνει υπό πολλές προϋποθέσεις, π.χ. πόσα σχολεία υπάρχουν, πόσοι μαθητές στην τάξη, ποιο το όριο ηλικίας για να διδάσκει κανείς...Και τα δύο συστήματα χωρίς μαζικούς διορισμούς αποτυχημένα είναι.
Επίσης, δε θέλω να διαβάζω υπό πίεση ούτε νομίζω ότι αυτό έκανε καλό κανέναν καθηγητή. Γιατί πας στην τάξη και ακόμα κι αν ξέρεις ιστορία δεν ξέρεις πώς να την κάνεις. Και προφανώς τις ελλείψεις ενός προγράμματος σπουδών δε θα τις πληρώσουμε αφού αποφοιτήσουμε.
Όσο για το αν η ύλη πρέπει να είναι συγκεκριμένη, το στηρίζω όχι γιατί είμαι φωτοσβέστης, αλλά γιατί μόνο τότε δίνουμε και βαθμολογούμαστε αντικειμενικά ισότιμα όλοι. Επί της ουσίας, στα αιτήματα που έχουν να κάνουν με το ΑΣΕΠ μπαίνει η λογική του να γίνει μια άσχημη πραγματικότητα ελάχιστα καλύτερη και να πάψει η ασυδοσία.
Τέλος, εγώ είμαι αισιόδοξη, ότι αν αναδείξουμε σωστά τα συμφέροντά μας θα τα ικανοποιήσουμε. Θεωρώ απίστευτα γόνιμη αυτή τη συζήτηση και διδακτική

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #58 στις: Οκτωβρίου 10, 2007, 08:09:41 pm »
Συνάδελφοι, η συζήτηση αυτή επιβεβαιώνει πως στο χώρο μας υπάρχουν άνθρωποι με μόρφωση αλλά κυρίως άνθρωποι με καλλιέργεια.
Είναι πολύ σπουδαίο ότι διατυπώνονται τόσες απόψεις επί της ουσίας και αναπτύσσεται ένας τόσο γόνιμος διάλογος.
Έχετε και έχουμε όλοι τα δίκια μας..Έχει δίκιο ο Μάρκος πως η επετηρίδα είναι αναχρονιστικό ως σύστημα.Δεν έχουν άδικο και όσοι βλέπουν το Ασεπ σαν κίνητρο (αν μη τι άλλο ο Ασεπομπαμπούλας ενώνει χιλιάδες εκπαιδευτικών κάθε δυο χρόνια στον ίδιο φόβο της απόρριψης).
 Η Χρυσούλα αριστοτεχνικά κατάφερε να τα συμπυκνώσει όλα τα αντεπιχειρήματα και να ισοσκελίσει τις διαφορές.
Αυτή η κουβέντα αξίζει να συνεχιστεί, όποτε καθένας κάνει κέφι, γιατί έτσι τα αιτήματά μας θα πάρουν ακόμη πιο ξεκάθαρη μορφή και θα εκφράζουν όλο και περισσότερους.
Τουλάχιστον, μέσα στην ανασφάλεια και το άγχος μας ας έχουμε ένα κοινό όραμα.
*Όταν θα υπάρχουν πιο συγκεκριμένα στοιχεία για τον τρόπο εγγραφής στο Σύλλογο, μην ξεχάσετε να μας ενημερώσετε.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #59 στις: Οκτωβρίου 10, 2007, 11:42:32 pm »
Να με συγχωρείς αλλά μάλλον κάτι δεν κατάλαβα καλά. Θεωρείς εγωιστικό το ότι πιστεύω ότι δεν ξέρω τα πάντα και άρα δέχομαι να κριθώ και μέσα από αυτή τη διαδικασία να εξελιχθώ?
Από πού το συμπέρανες, Ρωξάνη, ότι εξελίσσεσαι με το να εξετάζεσαι συνεχώς; Αλλά ας υποθέσουμε ότι εξελίσσεσαι, μαζί με σένα θα εξελιχθούν και πάρα πολλοί συνάδελφοί σου, οπότε αν αυτοί εξελιχθούν λίγο περισσότερο από εσένα, εσύ θα μείνεις απ' έξω. Θέλω να πω: νομίζεις ότι τα αποτελέσματα του ασεπ σημαίνουν ότι αυτοί που διορίζονται διάβασαν πολύ και εξελίχθηκαν και αυτοί που έμειναν απ' έξω δεν διαβάσανε; Αν το πιστεύεις αυτό, τότε εξηγείται επειδή δεν έδωσες ασεπ άλλη φορά. Θέλω να σου πω ότι από τους 17000 που θα υποβάλουν αίτηση θα πάνε να δώσουν οι 13000. Από αυτούς θα πρέπει να ξέρεις ότι τουλάχιστον οι 2000 θα διαβάσουν 1-2 χρόνια, θα ήταν αριστούχοι στις σχολές τους, θα έχουν μεταπτυχιακά, διδακτορικά, θα έχουν μακροχρόνια φροντιστηριακή πείρα, προϋπηρεσία με μόρια, τύχη ή και πολλά αό αυτά μαζί. Ας υποθέσουμε οτι εσύ είσαι στον αριθμό αυτό επειδή είσαι πολύ καλά διαβασμενη και ήσουν άριστη φοιτήτρια. Τα άτομα αυτά σαν σύνολο δεν είναι 800, αλλά πάνω από 2000. Το να βρεθείς λοιπόν στη θέση 1000, ενώ έχεις κάποια από αυτά τα προσόντα, είναι πολύ πιθανό. Τότε πως θα αισθανθείς; Θα πεις στν εαυτό σου 'δεν είχα πολλά προσόντα, ας αποκτήσω και άλλα'; Μα την επόμενη φορά μπορεί να συμβεί το ίδιο. Πίστεψέ μας, δε θα αισθάνεσαι καθόλου ωραία, θα αμφιβάλλεις για τις δυνατότητές σου.
Όσο για το υπεπθ, δε θέλω να γίνω υπάλληλός του, ευχαριστώ  :-X

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:51:59 »

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #60 στις: Οκτωβρίου 11, 2007, 08:36:31 am »
... Θα 'ταν μια χαρά αν και οι 800 προέρχονταν απ' αυτούς τους 2000 με τα τόοοσα προσόντα.Κάποιοι από τους 800 είναι απλά οι ευνοημένοι από την τύχη και ίσως λίγοτερο καλά προετοιμασμένοι από πολλούς αποτυχώντες.Αλλά ούτε αυτό είναι το κακό αφού το πτυχίο μας πιστοποιεί σε όλους την ικανότητα και το δικαίωμά μας να διδάξουμε.Το κακό είναι ότι την αδυναμία των ιθυνόντων τη χρεώνονται 12.200 άνθρωποι-επιστήμονες ως δική τους αποτυχία και ανικανότητα.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #61 στις: Οκτωβρίου 11, 2007, 09:39:19 am »
Παιδια,ενα απο τα πρωτα πραγματα που πρέπει να διεκδικήσουμε, σε αυτη τη φάση τουλάχιστον, ειναι η ανακοινωση της εξεταστεας ύλης μεχρι τελος του χρόνου(2007),
διαφορετικα μας βλέπω σε ενα χρονο απο τωρα τετοια εποχη να τρεχουμε παλι και να μην προλαβαίνουμε( θυμηθειτε τι λεγαμε τοτε στο φορουμ,ποσες αποριες ειχαμε, ποτε θα προλάβουμε, τις ανασφάλειες μας, το αγχος κλπ)
για το σκοπό αυτο ας απευθυνθούμε και σε δημοσιογραφους που καλύπτουν εκπ/κα θέματα (βλ.Χρ.Κατσικας...)και να ζητήσουμε τη βοήθεια τους.ισως αυτοι ξερουν πως πρεπει να δράσουμε.
θα πρεπει επισης να εχουμε κατα νου οτι ολα οσα ζητήσουμε( π.χ. ολοήμερα σχολεια, μειωση των μαθητων ανα τάξη κλπ) δεν θα γινουν αμέσως-δυστυχως !-
σε αυτη τη φαση λοιπον πρεπει να ειμαστε ρεαλιστες και να ζητησουμε αλλαγες που μπορουν να γινουν αμεσα-γιατι δεν εχουν κοστος-και καταφερνοντας αυτα δηλ.
 1. τα του διαγωνισμου (υλη, καθορισμενος εξ'αρχης χρονος διεξαγωγής, συντομη εκδοση των αποτελεσματων, καθορισμος του τροπου εξετασης να γνωστοποιηθει απο την αρχη ποια θα ειναι αναπτυξης και ποια πολλαπλων επιλογων)
 2. τα προβλήματα με τον εννιαίο πινακα,
 3. τους διορισμους 100% απο τη σειρα επιτυχιας στο ασεπ κλπ.
συμφωνειτε?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #62 στις: Οκτωβρίου 11, 2007, 09:52:50 am »
Καλημέρα κατ' αρχήν!
Κατά δεύτερον, Syllas, είπα και ξαναλέω ότι πιστεύω ακράδαντα πως αν δεν είμαστε αισιόδοξοι και αν δεν δουμε τον ΑΣΕΠ σαν ένα μέσο εξέλιξής μας, τότε το παιχνίδι είναι χαμένο... Αυτό πιστεύω και αυτό θέλω να πιστεύω τουλάχιστον μέχρι να δώσω και αν αποτύχω σίγουρα δε θα τα φορτώσω στον ΑΣΕΠ και στο σάπιο σύστημα αλλά θα προσπαθώ και θα ξαναπροσπαθώ μέχρι να τα καταφέρω!
  Απλά αυτή είναι η γνώμη μου, δεν έχω ξαναδώσει, είμαι πρόσφατη απόφοιτος και δε θέλω να ξεκινήσω αυτόν τον αγώνα με άγχος, μιζέρια και απαισιοδοξία... Σεβαστά όλα αυτά που λες και σωστά νομίζω αλλά εξαρτάται από τον χαρακτήρα του καθενός πως θα δει και πως θα αντιμετωπίσει αυτόν τον Διαγωνισμό. Κι επειδή έκανα μια φορά κακό στην υγεία μου με τις Πανελλαδικές, δε σκοπεύω να μπω πάλι στην ίδια λογική, γιατί τότε ήμουν παιδί, τώρα συνειδητοποιώ ότι υπάρχουν και πιο σημαντικά πράγματα απ' ότι ο διορισμός...
  Υπομονή κι επιμονή να έχουμε και αργά ή γρήγορα θα τα καταφέρουμε... ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 11, 2007, 09:54:24 am από Rwxanh »
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος korina76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Γυναίκα
  • If you're gonna dream, dream high
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #63 στις: Οκτωβρίου 11, 2007, 11:02:02 am »
Καλημέρα Rwxanh  σου εύχομαι πραγματικά να περάσεις με την πρώτη φορά και να μην βρεθείς στην δική μας τύχη να είμαστε 4 φορές επιτυχόντες και να μην διοριζόμαστε, γιατί πίστεψε με τότε δεν θα έχεις την ίδια οπτική. Η εξεταστική πραγματικότητα δεν έχει καμία σχέση με εξέλιξη αλλά με μια συνεχή διαδικασία αναζήτησης για το πώς θα φτάσουμε ένα μοριάκι παραπάνω. Τίποτα δεν είναι σίγουρο σ' αυτό το διαγωνισμό, γιατί τίποτα δεν είναι αντικειμενικό, από τα θέματα ως τους διορθωτές. Πολλοί από μας εδώ έχουμε πολλές φορές φτάσεις στην πηγή και δεν έχουμε πιει νερό.

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #64 στις: Οκτωβρίου 11, 2007, 11:04:10 am »
Ο πανικός είναι λάθος για την αντιμετώπιση των προβλημάτων. Το να μην αγχώνεσαι είναι καλό για να αντιμετωπίσεις κάθε δυσκολία. Το ζήτημα , όμως, είναι πάντα να αναγνωρίζουμε την πραγματικότητα και να μην παραβλέπουμε όσα συμβαίνουν. Εύχομαι να διοριστείς με την πρώτη, αλλά εγώ ακόμα κι αν διοριζόμουν την ίδια κριτική θα έκανα στο ΑΣΕΠ, ακριβώς επειδή θεωρώ ότι πρέπει να είμαι αντικειμενική και να αντιμετωπίζω την κατάσταση συλλογικά,όχι με τη λογική ότι αφού εγώ τα κατάφερα, οι υπόλοιποι ας βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Μην παρεξηγήσεις τη φράση μου, δε θεωρώ ότι σκέφτεσαι έτσι, απλώς υπερτονίζεις την ατομική ευθύνη, γιατί έτσι και αλλιώς σε αυτό το τρυπάκι μας βάζει το ΑΣΕΠ.
Όλοι μου οι μαθητές φέτος πέρασαν στις Πανελλήνιες στις σχολές που ήθελαν. Γιατί γι' αυούς ήμουν καλή και το ΑΣΕΠ με έκρινε ανίκανοι για τους μαθητές του δημόσιου σχολείου; Γιατί ο μέσος όρος ηλικίας των Μαθηματικών που διορίστηκαν φέτος να είναι 40 χρονών; Γιατί τώρα έγιναν άξιοι μαθηματικοί; Μήπως η ταλαιπωρία που πέρασαν όλα αυτά τα χρόνια δουλεύοντας στον ιδιωτικό τομέα, ίσως και σε άσχετες δουλειές, κάνει κάποιους από αυτούς να πάνε στην τάξη και να πούνε "τώρα ήρθε η ώρα να χαλαρώσω" και τελικά, να μην είναι "καλοί" εκπαιδευτικοί, όχι, όμως, ακριβώς με δική τους ευθύνη. Άσε που κινδυνεύουν να μην πάρουν σύνταξη ποτέ.
Όλα αυτά είναι ερωτήματα και εκφάνσεις μιας υπαρκτής κατάστασης.

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #65 στις: Οκτωβρίου 11, 2007, 11:16:41 am »
Σας ευχαριστώ για τις ευχές περί διορισμού... ;D Αν τα πράγματα στον ΑΣΕΠ είναι τόσο άσχημα όσο τα περιγράφετε, τότε θα χρειαστώ πολλή τύχη και χιλιάδες ευχές για να τα καταφέρω!!!
Πάντως CHRISOYLA, κατά τη γνώμη μου, ο λόγος που οι περισσότεροι διοριστέοι ανήκουν στην ηλικία των 30-40 είναι ότι αυτοί έχουν δώσει τουλάχιστον 2 φορές ΑΣΕΠ και έχουν συνειδητοποιήσει τι είναι αυτό που ζητείται συγκεκριμένα. Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι όποιος δεν τα καταφέρει να περάσει δεν είναι άξιος, όμως είναι γεγονός ότι με τα χρόνια και με τον συνεχή αγώνα στον ιδιωτικό τομέα και στα ιδιαίτερα σαφώς και γινόμαστε καλύτεροι εκπαιδευτικοί...
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #66 στις: Οκτωβρίου 11, 2007, 11:54:44 am »
Αγαπητή Ρωξάνη,

Κατ' αρχάς να διευκρινίσω ότι ούτε θέλησα ουδέποτε να σε προσβάλλω ούτε και να μειώσω τη δικαιολογημένη αισιοδοξία σου λόγω του ό,τι όπως έχεις ήδη αναφέρει πρόσφατα ολοκλήρωσες τις σπουδές σου άρα σωστά βλέπεις τα πράγματα διαφορετικά και όντως εύχομαι πραγματικά η πρώτη αφορά που θα λάβεις μέρος στο διαγωνισμό να είναι και αυτή που θα σου φέρει τον πολυπόθητο διορισμό.

Ωστόσο, εγώ θα εξακολουθήσω να έχω την άποψη ότι ο κάθε διαγωνισμός δε συνεπάγεται αυτόματη εξέλιξη, ούτε κανείς γίνεται καλύτερος εκπαιδευτικός μέσα από αυτήν τη ψυχοφθόρο διαδικασία. Για 'μενα καλός εκπαιδευτικός δεν είναι αυτός που έχει άπειρες γνώσεις - είναι δηλ. μια κινητή βιβλιοθήκη κι αυτό γιατί έχουμε να κάνουμε με ζωντανό υλικό. Είμαστε στην τελική υπεύθυνοι για τη διαμόρφωση των μελλοντικών γενεών στο κομμάτι βέβαια που μας αναλογεί. Καλύτερος άνθρωπος δε θα γίνει σίγουρα εκείνος, ο οποίος γνωρίζει απέξω κια ανακατωτά όλες τις ημερομηνίες των εκάστοτε μαχών ή το βιογραφικό σημείωμα του τάδε ή του δείνα ποιητή, συγγραφέα κ.ο.κ. Και φυσικά δεν υποτιμώ τη γνώση γιατί αυτή μας δίνει φτερά και μας κάνει να βλέπουμε τον κόσμο διαφορετικά - να προσεγγίζουμε την αρετή (η αρετή εξάλλου ως γνωστόν είναι γνώση όπως πρέσβευε χαρακτηριστικά και ο μεγάλος μας φιλόσοφος Σωκράτης).

Το να στηριζόμαστε όμως μόνο σε αυτήν τη στείρα γνώση νομίζω ότι μας κάνει να ξεχνάμε τον πραγματικό μας ρόλο καθώς και το γεγονός ότι δεν πρέπει να είμαστε επαγγελματίες εκπαιδευτικοί αλλά λειτουργοί. Έχουμε να κάνουμε με την εξέλιξη ανθρωπίνων ψυχών. Μου είναι λοιπόν πολύ δύσκολο να κατανοήσω πως το Ασεπ με τον περίφημο διαγωνισμό συμβάλει σε όλη την προαναφερθείσα διαδικασία.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος θάνος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Άντρας
  • Π.Ε.Α.Ε
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #67 στις: Οκτωβρίου 11, 2007, 12:36:46 pm »
Σας ευχαριστώ για τις ευχές περί διορισμού... ;D Αν τα πράγματα στον ΑΣΕΠ είναι τόσο άσχημα όσο τα περιγράφετε, τότε θα χρειαστώ πολλή τύχη και χιλιάδες ευχές για να τα καταφέρω!!!
Πάντως CHRISOYLA, κατά τη γνώμη μου, ο λόγος που οι περισσότεροι διοριστέοι ανήκουν στην ηλικία των 30-40 είναι ότι αυτοί έχουν δώσει τουλάχιστον 2 φορές ΑΣΕΠ και έχουν συνειδητοποιήσει τι είναι αυτό που ζητείται συγκεκριμένα.
Αν είναι αγαπητή Ρωξάνη να φτάσουμε στα 40 για να συνειδητοποιήσουμε τι ακριβώς ζητά κι ο ΑΣΕΠ, που ανάθεμα κι ο ίδιος αν ξέρει,καλύτερα να πάμε ανθρακωρύχοι στο

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #68 στις: Οκτωβρίου 11, 2007, 12:50:38 pm »

Οκ, τα δέχομαι όλα αυτά που λέτε...
Θα εξακολουθήσω να πιστεύω όμως ότι ο ΑΣΕΠ δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα "ταξίδι", έναν σκληρό αγώνα που πρέπει όλοι να δώσουμε, που σίγουρα δε θα είναι εύκολος και στρωμένος με ροδοπέταλα, που ενδεχομένως κατά τη διάρκεια του να συναντήσουμε εμπόδια και δυσκολίες και να καταληφθούμε από πάθη αλλά αν δεν τα ξεπεράσουμε όλα αυτά με θέληση και κουράγιο, αν δεν αντιμετωπίσουμε τις πρωτόγνωρες και ψυχοφθόρες αυτές εμπειρίες με θάρρος, επιμονή, αγωνιστικότητα κι υπομονή, τότε δε θα γευτούμε ούτε τη χαρά, ούτε τη συγκίνηση ούτε την έκπληξη του τέρματος του ταξιδιού αυτού...
  
Υ.Γ. Τελικά ο Καβάφης με έχει επηρεάσει επικίνδυνα...  :-[
Το ξέρω ότι σας φαίνεται παράξενο που είμαι τόσο αισιόδοξη, αλλά προτιμώ να βλέπω τον ΑΣΕΠ σαν την προσωπική μου Ιθάκη και την προετοιμασία για αυτόν σαν ένα ταξίδι που θα μου προσφέρει γνώσεις και εμπειρίες που θα με κάνουν σοφότερη παρά να μιζεριάζω και να τα βλέπω όλα μαύρα... Προσωπική μου γνώμη πάντα...


Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
« Απάντηση #69 στις: Οκτωβρίου 11, 2007, 01:39:04 pm »
Ρωξάνη μου, το να είσαι αισιόδοξη δεν είναι ούτε παράξενο ούτε περίεργο. Πραγματικά, διαθέτεις τα καλύτερα όπλα  - αισιοδοξία, πίστη στις δυνάμεις σου. Είναι πολύ σημαντικό και ίσως δίνεις και σε εμάς τους υπόλοιπους ένα μάθημα. Το να αντικρίζουμε τα πράγματα με αισιοδοξία και σιγουριά. Αλλά άλλο αυτό και άλλο να ανάγεις έναν απλό διαγωνισμό σε προσωπική σου Ιθάκη - ε, δε νομίζω ότι αξίζει τον κόπο. Σαφώς θα προσπαθήσεις με όλες σου τις δυνάμεις για το καλύτερο, σαφώς όλοι όσοι συμμετέχουμε στο forum έχουμε κοινό στόχο αλλά καλόν είναι από τώρα να δούμε και πέρα από αυτόν. Γιατί ίσως κάποια στιγμή κληθούμε να διδάξουμε και να διαπιστώσουμε ότι οι γνώσεις στις οποίες βασιζόμαστε κάποτε και μόνο σ' αυτές δε θα αρκούν προκειμένου να κερδίσουμε την εκτίμηση, το σεβασμό και την αναγνώριση των μελλοντικών μας μαθητών. Επειδή απ'όσα γράφεις θεωρώ ότι έχεις μεγάλη δύναμη μέσα σου μάλλον δε θα απογοητευτείς.

Θεωρώ ωστόσο, για να επανέλθουμε στο θέμα μας, ότι αφού κακήν κακώς δεχτήκαμε να συμμετέχουμε σε ένα διαγωνισμό και έχουμε γύρω απ'συτόν επενδύσει τα όνειρα και τις ζωές μας (κατά τη γνώμη μου  μέγα λάθος), ας μην κάνουμε και νέες παραχωρήσεις. Κατηγορηματικά όχι στο τεστ δεξιοτήτων για τους εκπαιδευτικούς. Τάσσομαι ρητά και ανεπιφύλακτα υπέρ αυτής της θέσεως!
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182720
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 603
Σύνολο: 616

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.