*

Αποστολέας Θέμα: Ερωτήσεις για ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ  (Αναγνώστηκε 59989 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Gogo1992

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
    • Προφίλ
Καλησπερα θελω την βοήθειά σας...μπορει καποιος που εχει τελειωσει ΤΕΙ ηλεκτρονικων να κανει τα χαρτια του για αναπληρωτης αν δεν εχει παει ΑΣΠΑΙΤΕ; Μια γνωστη μου που εχει τελειωσει εμποριας κ διαφημισης τα κανει... Ισχυει το ιδιο και για τους ηλεκτρονικους; Ευχαριστω εκ των προτερων. ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2012, 12:05:55 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 727
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Γεια σου.Η ειδικοτητα σου ειναι ΠΕ17.04 Ηλεκτρονικοι ΤΕΙ  και ναι μπορεις να κανεις αιτηση για αναπληρωτρια και ορομισθια μεχρι της 12.6.2009 και χωρις να εχεις παει ΣΕΛΕΤΕ.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2012, 12:06:29 πμ από Lasid »
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Gogo1992

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
    • Προφίλ
επειδη ειναι για φιλο μου εχει τελειωσει τει ηλετρονικων στην σινδο..ειναι 17.04?ευχαριστω για την απαντηση
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2012, 12:06:48 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Αναθέσεις Μαθημάτων ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 07, 2009, 10:09:39 μμ »
Επειδή επιχειρείται η αναδιατύπωση των αναθέσεων μαθημάτων ειδικότητας και των εργαστηρίων στους εκπαιδευτικούς στη β/θμια ΤΕΕ, μετά τις έντονες διαμαρτυρίες του κλάδου μας και της ΟΛΜΕ, με το παρόν υπόμνημα θέλουμε να υπενθυμίσουμε, προς όλους τους αρμόδιους παράγοντες της εκπαιδευτικής κοινότητας και την πολιτική ηγεσία ταυτόχρονα, ότι η απαξίωση των επαγγελματικών τεχνικών γνώσεων και δεξιοτήτων οδηγούν τα ΕΠΑ.Λ και την ΤΕΕ γενικότερα, σε ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση

Το παρόν υπόμνημα στοχεύει στη διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων βελτίωσης της υπάρχουσας κατάστασης στα σχολικά εργαστήρια των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ που εξυπηρετούνται στις περισσότερες περιπτώσεις από τα ΣΕΚ.

Με αφορμή τις  διαφορετικές προσεγγίσεις  που διαπιστώθηκαν κατά τις συνεδριάσεις της ομάδας εργασίας (401831/Γ2/7-4-2009) μεταξύ των μελών της (για τα αυτονόητα), και ενόψει της προετοιμασίας για την έναρξη της καινούργιας σχολικής χρονιάς 2009-2010, καμία πρόταση δεν πρέπει να προκριθεί χωρίς την παρουσία και την συμφωνία της ΠΕΤΕΕΜ και της ΟΛΜΕ, τουλάχιστον όσον αφορά τις αναθέσεις του κλάδου ΤΕ01 και κατ’ επέκταση της ΤΕΕ. Στα πλαίσια αυτά και με γνώμονα την καλύτερη  λειτουργία των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ προτείνουμε: 
1. Όλοι οι κλάδοι και οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών β'θμιας εκπαίδευσης πρέπει να έχουν αντικείμενο διδασκαλίας και ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ θα πρέπει να έχουν σε 1η ανάθεση τη διδασκαλία μαθημάτων της ειδικότητάς τους, ώστε με βάση αυτά να μπορούν να διορίζονται, να έχουν μόνιμη οργανική θέση και να μπορούν να  μετατίθενται. (απόφαση 14ου συνεδρίου ΟΛΜΕ).

2. Οι αναθέσεις μαθημάτων, όπως είναι κοινά παραδεχτό, εκτός από την επιστημονική τους διάσταση και τη βιωματική σχέση του εκπαιδευτικού με την ειδικότητα (εμπειρία), εμπεριέχουν έντονα στοιχεία εργασιακών δικαιωμάτων (θέση της ΟΛΜΕ). Τυχούσα δυσμενή διατύπωσή τους θα επιφέρει αλλαγές στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, όπως έγινε με τον κλάδο μας ΤΕ01 με την Υ.Α. αριθ. Πρωτ. 119052/Γ2/17-9-2008, με την οποία μας αμφισβητήθηκε ευθέως το ισχύον υπαλληλικό και παιδαγωγικό «καθεστώς» (βλέπε εξώδικη δήλωση-διαμαρτυρία 26/9/2008 ΠΕΕΤΕΜ) των εργαστηριακών καθηγητών σε αντίθεση με τον 1566/85 και τις πάγιες συνταγματικές διατάξεις.

3. Η θέση αυτή, δηλ.το να έχουν αντικείμενο διδακτικής απασχόλησης όλοι οι κλάδοι των εκπ/κών και ο ΤΕ01, εκτός  του ότι δεν είναι συντεχνιακή, είναι ταυτόσημη με την αντίστοιχη θέση της ΟΛΜΕ και όλων των μελών της ομάδας εργασίας, όπου εξασφαλίζονται εργασιακά και δεν αμφισβητείται το ισχύον status (πριν την απόφαση του 2008) στις διάφορες ειδικότητες κάθε κλάδου, δηλαδή ουσιαστικά οι εργασιακές συνθήκες κάτω από τις οποίες διορίστηκαν, μετατέθηκαν και διδάσκουν τα εργαστηριακά και τα αμιγώς τεχνολογικά μαθήματα ειδικότητας που έχουν άμεση σχέση με το εργαστήριο, καθώς και τα εργαστηριακά σχεδιαστικά μαθήματα όλα αυτά τα χρόνια Ν.580/70, 576/77 και 1566/85.

4. Θεωρούμε ότι στα πλαίσια τις σύζευξης της θεωρίας και πράξης είναι αυτονόητη η ανάθεση τεχνολογικών μαθημάτων ειδικότητας και άλλων υποστηρικτικών μαθημάτων του τομέα, όπως ΣΕΠ κ.λ.π. τα οποία έχουν άμεση σχέση με το εργαστήριο σε πρώτη και δεύτερη ανάθεση στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν το αντίστοιχο εργαστήριο, χωρίς αποκλεισμούς κλάδων, ώστε να μην μεταφέρεται η διεξαγωγή των μαθημάτων αυτών αντί του φυσικού τους χώρου ,που είναι το εργαστήριο , στις αίθουσες διδασκαλίας.

5. Για τις ειδικότητες σχεδιαστών και δομικών έργων , θεωρούμε πως πρέπει να διδάσκουν σε πρώτη ανάθεση την γενική σχεδίαση και τα σχέδια της ειδικότητας τους  οι ΤΕ01 ενώ σε δεύτερη ανάθεση τα σχέδια όλων των άλλων ειδικοτήτων και τα μαθήματα ειδικότητας που συνδέονται με το εργαστηριακό μέρος της σχεδίασης σε προτεραιότητα.

6. Για όποιες πιθανές αποκλίσεις έχουν παρατηρηθεί σε σχέση με τις δομικές αλλαγές που γίνονται στα συστήματα εκπαίδευσης και τις απαιτήσεις για συμπληρωματικές γνώσεις και δεξιότητες στην κάθε ειδικότητα, ας οργανωθούν ετήσια προγράμματα επιμόρφωσης από το ΥΠΕΠΘ για την εξομοίωση  όλων των κατηγοριών ώστε να εξομαλυνθούν και οι αντιθέσεις, στον καταμερισμό της εργασίας των καθηγητών των ειδικοτήτων.

7. Στα πλαίσια της αναβάθμισης της παρεχόμενης επαγγελματικής εκπαίδευσης πρέπει να μειωθεί η αναλογία εκπαιδευτικού ανά μαθητές , σε 1:10 για όλα τα εργαστηριακά μαθήματα ενώ στο σχέδιο η αναλογία να είναι 1:12  σε όλους τους τύπους σχολείων.

8. Ο εκσυγχρονισμός των αναλυτικών προγραμμάτων και μέσων είναι αναγκαίος όσο ποτέ άλλοτε, αφού τα Αναλυτικά Προγράμματα σπουδών του Επαγγελματικού Λυκείου και των ΕΠΑ.Σ όπως λειτουργούν σήμερα, σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνουν υπόψη τις απαιτήσεις στην κάθε ειδικότητα, τις ανάγκες των μαθητών και το επίπεδο δεξιοτήτων που απαιτούνται στη μέση βαθμίδα εκπαίδευσης. Δεν θα συμφωνήσουμε όμως και με την παιδαγωγική άποψη που προωθείται τελευταία ότι οι επαγγελματικές δεξιότητες στο εργαστήριο αποκτιούνται με μεθόδους προσομοίωσης σε βάρος της εποπτείας και καθοδήγησης των ειδικών τεχνικών εκπαιδευτικών! Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ο προσδιορισμός για την εξαγωγή των κενών και των πλεονασμάτων από τα κατά τόπους ΠΥΣΔΕ, να είναι πλασματικά όσον αφορά τα εργαστηριακά μαθήματα και τις ανάγκες σε εργαστηριακούς εκπαιδευτικούς με την ανάλογη επαγγελματική εμπειρία.

9. Το Δ.Σ. της ΠΕΤΕΕΜ θεωρεί ότι για παιδαγωγικούς λόγους πρέπει να υπάρχει  ισότιμη σχέση μεταξύ των συνδιδασκόντων για την ευθύνη διδασκαλίας και διεξαγωγής του εργαστηριακού μαθήματος, οπου όλοι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί στην κοινή διδασκαλία να έχουν  συντονιστή τον υπεύθυνο του εργαστηρίου.

Δηλώνουμε ότι το (λεγόμενο) πόρισμα που συνέταξαν κάποιοι εκπρόσωποι συλλόγων και αποστάλθηκε από τη διεύθυνση σπουδών του ΥΠΕΠΘ στο Π.Ι για γνωμάτευση, δεν μας εκφράζει, όπως και άλλους κλάδους (που δίκαια διαμαρτύρονται), αφού ούτε επιστημονική βάση έχει ούτε λύνει οριστικά το πρόβλημα των αναθέσεων ενώ ούτε καν αναφέρεται στους εργαστηριακούς καθηγητές, είτε από «άγνοια» είτε από σκοπιμότητα ή και από συντεχνιακή διάθλαση!

Για τον λόγω αυτό εμμένουμε στις γραπτές μας δηλώσεις που καταθέσαμε στα πρακτικά για όλα τα θέματα, καθώς και στην τελική μας επιφύλαξη και οπωσδήποτε δεν θα ακολουθήσουμε τον δρόμο της άγονης αντιπαράθεσης με άλλους συναδέλφους μας διαφορετικών κλάδων.

Το χτύπημα της οργανικής θέσης στους ΤΕ1 και σε άλλους κλάδους στη ΤΕΕ δεν είναι δυνατόν να γίνει αποδεκτό από το συνδικαλιστικό κίνημα και γι’ αυτό το νέο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ πρέπει να ασχοληθεί άμεσα με το ζήτημα των αναθέσεων των μαθημάτων για να μην βρεθούμε προ εκπλήξεων στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, όπως έγινε φέτος !

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1801&Itemid=79
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2012, 11:16:30 μμ από Lasid »
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Haroulita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
 Παιδιά αν μπορεί κάποιος ας διαφωτίσει κι εμένα στο ακόλουθο θέμα.Είναι εύκολο για ένα παιδί ενιαίου λυκείου να εγγραφεί στην τρίτη λυκείου στο νυχτερινό λύκειο και να δώσει πανελλήνιες ;.Μια συνάδελφος μου είπε πως είναι δυνατό να συμβεί αλλά θα πρέπει να συντρέχουν ορισμένες προυποθέσεις.Όπως το ότι θα πρέπει να υπάρχει βεβαίωση εργοδότη που θα αποδεικνύει πως το παιδί εργάζεται τις πρωινές ώρες- για αυτό και μεταπηδά στο νυχτερινό λύκειο- ή λόγοι υγείας που αφορούν τον γονιό(όπως αναπηρία ή βαριά αρρώστια).Σε γενικές όμως γραμμές μου είπε πως δεν συμφέρει κάποιο παιδί να ακολουθήσει αυτή την πορεία διότι οι θέσεις που δίνονται στα εσπερινά είναι ελάχιστες άρα και οι πιθανότητες για εισαγωγή στο πανεπιστήμιο πολύ λίγες....Ένα ακόμη ερώτημα είναι αν το παιδί παραμείνει στο ενιαίο και δεν περάσει φέτος , μπορεί του χρόνου να γραφεί στο εσπερινό και να δώσει εξετάσεις;Συγγνώμη για το τεράστιο μήνυμα..Περιμένω τις απαντήσεις σας.Ευχαριστώ!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2012, 09:29:23 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 399
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Όχι δεν μπορεί να γραφεί στο εσπερινό γιατί θα έχει ήδη πάρει απολυτήριο του ενιαίου λυκείου. δεν μπορεί να πάρει και δεύτερο απολυτήριο. Αυτό είναι σίγουρο και το έμαθα πρόσφατα.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2012, 09:29:51 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος komak8

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Υπεύθυνος εργαστηρίου σε ΕΠΑΣ
« Απάντηση #48 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 04:20:13 μμ »
Θα ήθελα, εαν υπάρχει, τη νομοθεσία ποιοι ορίζονται υπευθυνοι εργαστηρίου γιατί υπάρχει πρόβλημα του χρόνου για υπεράριθμους και κάποιοι προσπαθούν να παρακάμψουν την παλαιότητα.Απόσο γνωρίζω υπευθυνοι γίνονται οι απόφοιτοι ΤΕΙ ή τεχνικής σχολής, δεν έχω όμως την νομοθεσία για να στοιχειοθετήσω την ενστασή μου.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2012, 11:21:12 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος komak8

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος εργαστηρίου σε ΕΠΑΣ
« Απάντηση #49 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 09:30:52 πμ »
Θα ήθελα την νομοθεσία για τον ορισμό των υπεύθυνων εργαστηρίων σε ΕΠΑΣ, πολύ επείγον γιατί θέλω να κάνω ένσταση.

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Υπεύθυνος εργαστηρίου σε ΕΠΑΣ
« Απάντηση #50 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 09:43:13 πμ »
Εδώ: http://www.exetaseis-asep.com/diafora.htm έχω ανεβάσει τη νομοθεσία για τα ΕΠΑΣ αλλά δεν ξέρω αν περιέχει αυτό που ζητάς. Τσέκαρε το
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος εργαστηρίου σε ΕΠΑΣ
« Απάντηση #51 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 10:18:48 πμ »
Θα ήθελα εαν υπάρχει την νομοθεσία ποιοι ορίζονται υπευθυνοι εργαστηρίου γιατί υπάρχει πρόβλημα του χρόνου για υπεράριθμους και κάποιοι προσπαθούν βα παρακάμψουν την παλαιότητα.Απόσο γνωρίζω υπευθυνοι γίνονται οι απόφοιτοι ΤΕΙ ή τεχνικής σχολής, δεν έχω όμως την νομοθεσία για να στοιχειοθετήσω την ενστασή μου
Όχι δεν ισχύει αυτό (εκτός και εάν τα κριτήρια επιλογής είναι άλλα για τα ΕΠΑΣ). Ούτε η παλαιότητα είναι κριτήριο, ούτε η σχολή αποφοίτησης.
Κοίτα εδώ

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Διορισμός από ΑΣΕΠ Τεχνικών Ειδικοτήτων
« Απάντηση #52 στις: Νοέμβριος 24, 2009, 09:17:17 μμ »
Ξερει κανεις ποτε διοριζονται, οσοι ειναι διοριστεοι με τον ασεπ τεχνικων ειδικοτητων;
Συγκεκριμενα ρωτάω για ΠΕ 17.05. Θα τους παρουν φετος ή με τη νεα σχολικη χρονια;

Επισης,αν κανει καποιος αλλο επαγγελμα,ποσο περιθωριο του δινεται για να κλεισει τις υποθεσεις του;

κ μηπως ξερει κ κανεις για κενα στην Κρητη ή γενικοτερα;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2012, 01:06:10 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Διορισμός από ΑΣΕΠ Τεχνικών Ειδικοτήτων
« Απάντηση #53 στις: Νοέμβριος 27, 2009, 05:20:30 μμ »
Λογικά θα τους πάρουν αυτήν τη σχολική χρονιά, αλλά με το νέο έτος.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2012, 01:07:08 πμ από Lasid »
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος persef33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Επιτέλους διορίστηκα!-ΠΕ02
    • Προφίλ
Ποιά η διαφορά ΕΠΑΣ-ΕΠΑΛ.
« Απάντηση #54 στις: Ιούνιος 22, 2010, 02:32:51 πμ »
Πήρα οργανική σε ΕΠΑΣ.Ποιά η διαφορά από ΕΠΑΛ;

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Ποιά η διαφορά ΕΠΑΣ-ΕΠΑΛ.
« Απάντηση #55 στις: Ιούνιος 22, 2010, 08:15:52 πμ »
Πήρα οργανική σε ΕΠΑΣ.Ποιά η διαφορά από ΕΠΑΛ;

εχει διαφορετικες ειδικοτητες(κωμμοτικη, αισθητικη και καποιες αλλες) και ειναι τεχνικη σχολη, δηλαδη παρεχει μονο πτυχιο και οχι απολυτυριο Λυκειου. Εχει λιγοτερα παιδια απο το επαλ και συνηθως μεγαλυτερα. επισης πολλες φορες λειτουργει απογευμα. Τι ειδικοτητα εισαι?? γιατι νομιζω κανουν μονο μαθηματα ειδικότητάς και οχι γρνικα μαθηματα
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 472
Σύνολο: 475

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.