0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με δεδομένα τον μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν ενταχθεί στους κλάδους ΠΕ19.00 – ΠΕ20.00 χωρίς να κατέχουν βασικό τίτλο Πληροφορικής, καθώς και των ραγδαίων εξελίξεων στον χώρο των Νέων Τεχνολογιών οι οποίες επιβάλουν την υψηλή κατάρτιση των εκπαιδευτικών ΠΕ19.00 – ΠΕ20.00, ο Σύλλογός μας προτείνει το εξής:. Να δοθεί άμεσα η δυνατότητα μετάταξης των εκπαιδευτικών που δεν κατέχουν βασικό τίτλο Πληροφορικής στις αντίστοιχες ειδικότητές τους και την κάλυψη των κενών θέσεων Πληροφορικής (ΠΕ19.00 – ΠΕ20.00) που θα προκύψουν από συναδέλφους που είναι πτυχιούχοι τμημάτων Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει το Υπουργείο Παιδείας να επιτύχει την αποτελεσματική προώθηση και διάδοση της Πληροφορικής και των Νέων Τεχνολογιών σε κάθε ελληνικό σχολείο και κατά προέκταση τον εθνικό στόχο της σημερινής Κυβέρνησης για την καταπολέμηση του ηλεκτρονικού αναλφαβητισμού.Θα σας παρακαλούσαμε για την άμεση απάντησή σας, δεδομένης της κοινωνικής σας ευαισθησίας, καθώς και του γεγονότος ότι το θέμα απασχολεί μεγάλο αριθμών συναδέλφων πτυχιούχων και φοιτητών τμημάτων Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ, οι οποίοι είναι έτοιμοι για κοινές δυναμικές κινητοποιήσεις με στόχο την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους.Μετά τιμήςΟΠρόεδροςΧατζημίσιος ΠερικλήςΟΓενικός ΓραμματέαςΜαρκίδης Αθανάσιος
Παράθεση από: Dr_Michael στις Ιουνίου 15, 2006, 09:38:41 amΑπό το stemp:ΠαράθεσηΜε δεδομένα τον μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν ενταχθεί στους κλάδους ΠΕ19.00 – ΠΕ20.00 χωρίς να κατέχουν βασικό τίτλο Πληροφορικής, καθώς και των ραγδαίων εξελίξεων στον χώρο των Νέων Τεχνολογιών οι οποίες επιβάλουν την υψηλή κατάρτιση των εκπαιδευτικών ΠΕ19.00 – ΠΕ20.00, ο Σύλλογός μας προτείνει το εξής:. Να δοθεί άμεσα η δυνατότητα μετάταξης των εκπαιδευτικών που δεν κατέχουν βασικό τίτλο Πληροφορικής στις αντίστοιχες ειδικότητές τους και την κάλυψη των κενών θέσεων Πληροφορικής (ΠΕ19.00 – ΠΕ20.00) που θα προκύψουν από συναδέλφους που είναι πτυχιούχοι τμημάτων Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει το Υπουργείο Παιδείας να επιτύχει την αποτελεσματική προώθηση και διάδοση της Πληροφορικής και των Νέων Τεχνολογιών σε κάθε ελληνικό σχολείο και κατά προέκταση τον εθνικό στόχο της σημερινής Κυβέρνησης για την καταπολέμηση του ηλεκτρονικού αναλφαβητισμού.Θα σας παρακαλούσαμε για την άμεση απάντησή σας, δεδομένης της κοινωνικής σας ευαισθησίας, καθώς και του γεγονότος ότι το θέμα απασχολεί μεγάλο αριθμών συναδέλφων πτυχιούχων και φοιτητών τμημάτων Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ, οι οποίοι είναι έτοιμοι για κοινές δυναμικές κινητοποιήσεις με στόχο την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους.Μετά τιμήςΟΠρόεδροςΧατζημίσιος ΠερικλήςΟΓενικός ΓραμματέαςΜαρκίδης ΑθανάσιοςΣωστός, Άψογος ο μάγκας!!!Πως δεν το είχαμε σκεφθεί.Σιγά βέβαια μην το κάνουν αλλά ας υπάρχει λίγη φωτιά με λίγο καπνό.
Από το stemp:ΠαράθεσηΜε δεδομένα τον μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν ενταχθεί στους κλάδους ΠΕ19.00 – ΠΕ20.00 χωρίς να κατέχουν βασικό τίτλο Πληροφορικής, καθώς και των ραγδαίων εξελίξεων στον χώρο των Νέων Τεχνολογιών οι οποίες επιβάλουν την υψηλή κατάρτιση των εκπαιδευτικών ΠΕ19.00 – ΠΕ20.00, ο Σύλλογός μας προτείνει το εξής:. Να δοθεί άμεσα η δυνατότητα μετάταξης των εκπαιδευτικών που δεν κατέχουν βασικό τίτλο Πληροφορικής στις αντίστοιχες ειδικότητές τους και την κάλυψη των κενών θέσεων Πληροφορικής (ΠΕ19.00 – ΠΕ20.00) που θα προκύψουν από συναδέλφους που είναι πτυχιούχοι τμημάτων Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει το Υπουργείο Παιδείας να επιτύχει την αποτελεσματική προώθηση και διάδοση της Πληροφορικής και των Νέων Τεχνολογιών σε κάθε ελληνικό σχολείο και κατά προέκταση τον εθνικό στόχο της σημερινής Κυβέρνησης για την καταπολέμηση του ηλεκτρονικού αναλφαβητισμού.Θα σας παρακαλούσαμε για την άμεση απάντησή σας, δεδομένης της κοινωνικής σας ευαισθησίας, καθώς και του γεγονότος ότι το θέμα απασχολεί μεγάλο αριθμών συναδέλφων πτυχιούχων και φοιτητών τμημάτων Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ, οι οποίοι είναι έτοιμοι για κοινές δυναμικές κινητοποιήσεις με στόχο την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους.Μετά τιμήςΟΠρόεδροςΧατζημίσιος ΠερικλήςΟΓενικός ΓραμματέαςΜαρκίδης Αθανάσιος
Φυσικά και το είχαμε σκεφτει! Και γίνεται κιόλας.Εδώ που είμαι άνοιξε μία θέση πληροφορικής γιατί η καθηγήτρια ήταν μαθηματικός και ζήτησε (όταν αδειασε μία θέση μαθηματικού) μετάταξη από πληροφορική σε μαθηματικός.Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να τους υποχρεώσει. Δυνατότητα μετάταξης των εκπαιδευτικών υπάρχει ήδη.
Παράθεση από: Pepe Le Kout στις Ιουνίου 15, 2006, 12:18:47 pmΦυσικά και το είχαμε σκεφτει! Και γίνεται κιόλας.Εδώ που είμαι άνοιξε μία θέση πληροφορικής γιατί η καθηγήτρια ήταν μαθηματικός και ζήτησε (όταν αδειασε μία θέση μαθηματικού) μετάταξη από πληροφορική σε μαθηματικός.Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να τους υποχρεώσει. Δυνατότητα μετάταξης των εκπαιδευτικών υπάρχει ήδη. Μα δεν κατάλαβες. Ο ΣΤΕΜΠ ξεκίνησε Δικαστήριο για να βγουν τα 11 νέα τμήματα Πληροφορικής από τον κλάδο ΠΕ19-ΠΕ20!
Παράθεση από: Dr_Michael στις Ιουνίου 15, 2006, 12:55:07 pmΠαράθεση από: Pepe Le Kout στις Ιουνίου 15, 2006, 12:18:47 pmΦυσικά και το είχαμε σκεφτει! Και γίνεται κιόλας.Εδώ που είμαι άνοιξε μία θέση πληροφορικής γιατί η καθηγήτρια ήταν μαθηματικός και ζήτησε (όταν αδειασε μία θέση μαθηματικού) μετάταξη από πληροφορική σε μαθηματικός.Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να τους υποχρεώσει. Δυνατότητα μετάταξης των εκπαιδευτικών υπάρχει ήδη. Μα δεν κατάλαβες. Ο ΣΤΕΜΠ ξεκίνησε Δικαστήριο για να βγουν τα 11 νέα τμήματα Πληροφορικής από τον κλάδο ΠΕ19-ΠΕ20!Μα δεν είναι το ίδιο! Το παραπάνω αφορά τη δυνατότητα μετάταξης των εκπαιδευτικών που δεν κατέχουν βασικό τίτλο Πληροφορικής (μαθηματικοί, φυσικοι, θεολόγοι κτλ) και είναι ήδη διορισμένοι σε θέση Πληροφορικής.Το δικαστήριο αφορά αυτούς που πρόκειται να διοριστούν και συγγεκριμένα τους τίτλους σπουδών που θα είναι αποδεκτοί για Πληροφορική. Σωστά?
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak1518.htmΑρχίστε διάβασμα..
Νομίζω όχι. Θεωρώ πως η αναφορά αυτή έχει άμεση σχέση με τα 11 νέα τμήματα. Ας με διαψεύσει κάποιος του ΣΤΕΜΠ.
Παράθεση από: Dr_Michael στις Ιουνίου 15, 2006, 02:02:39 pmΝομίζω όχι. Θεωρώ πως η αναφορά αυτή έχει άμεση σχέση με τα 11 νέα τμήματα. Ας με διαψεύσει κάποιος του ΣΤΕΜΠ. Καλημέρα. Χρειάζεται να σου πει κάποιος ότι το υπόμνημα του ΣΤΕΜΠ δεν έχει σχέση με τα 11 νέα τμήματα??? Δεν το καταλαβαίνεις από μόνος σου?.....Διάβασε προσεκτικά (http://www.stemp.gr/images/stories/ypomnimata/F1-112_Dhmosieyma_Nea_ASEP_2007.pdf) και πες μου τελικά ΠΟΙΟΣ και ΠΩΣ ενδιαφέρεται για την Πληροφορική στην Ελλάδα...Και πάλι καλημέρα.Υ.Γ. Παρατηρώ ότι δεν μπορούμε να καταλάβουμε τις ξεκάθαρες, λογικές και απλές κινήσεις που κάνουν αυτοί του ΣΤΕΜΠ. Τότε πως περιμένουμε να καταλάβουμε τα πιο πολύπλοκα σχετικά με το ΠΔ 268? Μάλλον πρέπει να μάθουμε να διαβάζουμε πιο προσεκτικά αυτά που βλέπουμε....
Μήπως γνωρίζει κάποιος να μας ενημερώσει τι θα γίνει με τους Πληροφορικάριους για τον ερχόμενο ΑΣΕΠ? Θα ελαχιστοποιηθούν οι θέσεισ? Ή δε θα δώσουμε καθόλου?