*

Αποστολέας Θέμα: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου  (Αναγνώστηκε 21797 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Selanik

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #154 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 01:51:34 μμ »
Apri θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς το τελευταίο, ότι δηλαδή όλα στην Ελλάδα γίνονται στο πόδι.
Υπάρχει όμως κάτι που δε γίνεται στο πόδι αλλά συστηματικά: αυτό είναι ο κιτρινισμός και η λασπολογία. Έτσι πράγματα που διαβάζεις στο ίντερνετ και τα κατηγοριοποιείς ως "δυο πλευρές" επί της ουσίας είναι από τη μία οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, ο σύλλογος διδασκόντων (στοχοποιήθηκε μόνο η διευθύντρια αλλά οι αποφάσεις για το πρόγραμμα ήταν των συλλόγου διδασκόντων και γονέων του σχολείου), η εκπαιδευτική κοινότητα (συμπεριλαβανομένων ΟΛΜΕ και ΔΟΕ) και ακόμη ακόμη αν θέλεις η νυν υπουργός (ασχέτως αν τώρα κάνει την πάπια) και ο πρώην Σπηλιωτόπουλος και από την άλλη μεριά είναι ο διευθυντής που την αντικατέστησε και μοναδικός κατήγορος (σε αντίθεση με τους μάρτυρες υπεράσπισης που είναι πολλοί και άμεσα εμπλεκόμενοι στα του σχολείου).
Αυτό από μόνο του θα έπρεπε να σε υποψιάζει.
Πολύ περισσότερο βέβαια θα έπρεπε να σε υποψιάζει το γεγονός ότι όλη ιστορία στηρίχτηκε σε ένα δημοσίευμα της εφημερίδας Παρόν, γνωστής για το ήθος της, και φυσικά στους γνωστούς τηλεβιβλιοπώληδες.

Επί της ουσίας όμως απαντήσεις έχουν δοθεί. Στους αλλοδαπούς γίνονταν μόνο μαθήματα της γλώσσας τους και όχι ιστορίας. Τα βιβλία στα οποία αναφέρεσαι τα είχε δωρίσει το αλβανικό υπ. παιδείας παρουσία κλιμακίου του ελληνικού υπουργείου παιδείας, τα οποία όμως αποθηκεύτηκαν γιατί ο σ.δ. ορθώς δεν είχε πρόθεση να τα διδάξει.

"Στα μαθήματα μητρικής γλώσσας και συγκεκριμένα της αλβανικής γλώσσας, που γίνονταν στο σχολείο μέχρι και τον Ιούνιο του 2007, πάντα με την έγκριση και εν γνώσει του ΥΠΕΠΘ, διδασκόταν αποκλειστικά η γλώσσα των μαθητών και των μαθητριών μας και όχι κάποιο άλλο γνωστικό αντικείμενο. Σχολικά εγχειρίδια είχαν προσφερθεί από την αντιπροσωπεία του αλβανικού υπουργείου Παιδείας κατά την επίσημη επίσκεψη του Αλβανού υπουργού στο σχολείο, στην οποία παραβρέθηκε και κλιμάκιο του ΥΠΕΠΘ. Τα βιβλία αυτά, δεν είχαν καμιά χρηστική αξία, με συνειδητή και ρητή απόφασή μας δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ, απλά αποθηκεύτηκαν σε αποθήκη του σχολείου και ξεχάστηκαν εκεί"

Το αν αποχώρησαν Έλληνες μαθητές λόγω της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι ένα σοβαρό θέμα και συμφωνώ μαζί σου. Αυτό όμως πρέπει να ερευνηθεί σοβαρά. Για παράδειγμα, αν όντως ισχύει, είναι μοναδικό φαινόμενο στην περιοχή ή μήπως από το 2001 έως το 2009 ο αριθμός των αλλοδαπών μαθητών στη συγκεκριμένη περιοχή έχει αυξηθεί αναλογικά; Δε γνωρίζω αν έχετε επαφή με συγκεκριμένους αστικούς θύλακες στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσ/νικης αλλά σε περιοχές όπως η Κυψέλη, τα Πατήσια ή συγκεκριμένες περιοχές στο κέντρο της Θεσ/νικης έχουν ανάλογες δημογραφικές τάσεις. Παρόλαυτα η διαπολιτισμική εκπαίδευση και η ενσωμάτωση δεν αποτελεί μέριμνα του υπουργείου. Με αποτέλεσμα να αναπτύσσεται ο ρατσισμός, τα γκέτο και οι εντάσεις. Η εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται όλο και με πιο δύσκολους όρους ζημιώνοντας όλα τα παιδιά. Όσοι συνάδελφοι έχουν δουλέψει σε τέτοια "δύσκολα" σχολεία το γνωρίζουν πολύ καλά.

Υ.Γ. Αυτό περί ξενοκεντρικής παιδείας που στηρίζεται; Τα μαθήματα αλβανικής και αραβικής γλώσσας γίνονταν εκτός προγράμματος. Όπως συμβαίνει σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα χωρών που ακολουθούν σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις. Όποια παιδιά επιθυμούν μπορούν να παρακολουθούν τη γλώσσα τους σε έξτρα ώρες. Δεν αντικαταστάθηκε κανένα πρόγραμμα, ούτε διδάχτηκε κάτι άσχετο μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Ας είμαστε λίγο προσεκτικοί στο τι αναπαράγουμε.

Όπως και να έχει, δε βρίσκεις λίγο υπερβολική την ποινική δίωξη; Θεωρώ ότι παραπέμπει σε άλλες εποχές.
Όσο για τα θρησκευτικά σύμβολα, αν αποφασιστεί μετά από σοβαρή συζήτηση και όχι άναρθρες κραυγές ότι είμαστε κοσμικό κράτος και όχι θρησκευτικό, το ξανασυζητάμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:18:54 »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #155 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 02:28:30 μμ »
Selanik, από τη στιγμή που υπάρχει κατήγορος και κατηγορούμενη, υπάρχουν δυο πλευρές και το σωστό και δημοκρατικό είναι να εξετάζουμε και τις δυο και όχι να ακούμε αβασάνιστα και προκατειλημμένα μόνο τον έναν. Επομένως, το ότι κυκλοφορούν διάφορες απόψεις δεν με υποψιάζει. Ίσα ίσα το βρίσκω ενθαρρυντικό, γιατί διαφορετικά θα μιλούσαμε για φίμωση κάποιας πλευράς.
 
Γενικά, κάθε ιστορία έχει δυο πλευρές και συνήθως καμία από τις δυο δεν λέει όλη την αλήθεια. Εξ αυτού ορμώμενη και μην έχοντας άμεση γνώση των πραγματικών γεγονότων κατέθεσα την άποψή μου.

Εγώ δεν μπορώ να αποφανθώ ποιος έλεγε την πάσα αλήθεια ή ποιος έχει δίκιο και ούτε βιάζομαι να πάρω το μέρος κανενός. Αυτό σημαίνει ότι ούτε αποδέχομαι απαραίτητα όλες τις κατηγορίες που εκτοξεύθηκαν αλλά ούτε και όλες τις απαντήσεις που δόθηκαν σ' αυτές. Θεωρώ μάλιστα ότι η αμέριστη στήριξη που έσπευσαν να προσφέρουν συγκεκριμένοι κομματικοί φορείς και στις δυο πλευρές δεν βοήθησε διελευκαίνοντας την υπόθεση, αλλά όξυνε τα πνεύματα ανάγοντας την όλη ιστορία σε μια διαμάχη προοδευτικών-συντηρητικών.

Τα περί ξενοκεντρικής εκπαίδευσης δεν αφορούν τη διδασκαλία της γλώσσας, αλλά την όλη στροφή της φιλοσοφίας του σχολείου. Δεν υποστηρίζω ότι αυτό έγινε, απλώς το αναφέρω ως πιθανή αιτία για τη μαζική αποχώρηση Ελλήνων μαθητών, γεγονός που ξεφεύγει από την εύκολη εξήγηση περί ύπαρξης κάποιων ξενοφοβικών γονιών (δεν μπορεί όλοι εκεί να ήταν ρατσιστές). Θεωρώ ότι θα έπρεπε να δείξει ανάλογη φροντίδα και προς τους Έλληνες μαθητές, για να μην αισθανθούν ξαφνικά ότι μπήκαν αυτοί στο περιθώριο. Σκοπός της διαπολιτισμικής αγωγής δεν είναι μόνο η ένταξη των αλλοδαπών αλλά και η καταπολέμηση του ρατσισμού που γεννιέται σ' αυτές τις περιοχές.

Η ποινική δίωξη είναι όντως υπερβολική. Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να φανταστώ είναι ότι φοβήθηκε πως οποιαδήποτε άλλη ΕΔΕ και με την εμφανή συμπαράσταση συνδικαλιστών θα κατέληγε όπου και όλες οι άλλες, δηλαδή στον κάλαθο των αχρήστων.


Υ.Γ  Για να μη γινόμαστε υπερβολικοί, δεν νομίζω ότι η σύνδεση κράτους-Εκκλησίας στην Ελλάδα είναι τέτοια, ώστε να μιλάμε για θρησκευτικό κράτος και όχι για κοσμικό.
Όσο για τα σύμβολα και τα μαθήματα θρησκευτικών, δεν νομίζω ότι αποτελούν αυτά καθ’ αυτά προβληματικά στοιχεία. Αυτό που πρέπει να καταπολεμάται είναι η ρατσιστική διάκριση των μαθητών βάσει θρησκεύματος και ο προσηλυτισμός τους.  Όμως, αυτά δεν χρειάζονται απαραίτητα μάθημα θρησκευτικών ή θρησκευτικά σύμβολα, για να αναπτυχθούν. Πέραν τούτου, πιστεύω γενικά ότι καθένας πρέπει να είναι ελεύθερος να πιστεύει και να εκφράζει αυτό που θέλει και όχι όλοι μαζί να κρυβόμαστε, για να μη θιγεί κανείς. Άλλο ο διαπολιτισμικός σεβασμός και άλλο η πολιτισμική ισοπέδωση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 22, 2010, 03:05:45 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #156 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 06:05:53 μμ »
"Δε γνωρίζω αν έχετε επαφή με συγκεκριμένους αστικούς θύλακες στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσ/νικης αλλά σε περιοχές όπως η Κυψέλη, τα Πατήσια ή συγκεκριμένες περιοχές στο κέντρο της Θεσ/νικης έχουν ανάλογες δημογραφικές τάσεις. Παρόλαυτα η διαπολιτισμική εκπαίδευση και η ενσωμάτωση δεν αποτελεί μέριμνα του υπουργείου. Με αποτέλεσμα να αναπτύσσεται ο ρατσισμός, τα γκέτο και οι εντάσεις."

selanik απ οτι φαινεται ξερεις την κατασταση σε αυτες τις περιοχες και επειδη εζησα αρκετα χρονια στα κ. πατησια και αποφοιτησα απο τη Γκραβα θα συμφωνησω με την αποψη σου.
Βλεπεις εμεις οι νεοελληνες εγκαταλειπουμε αυτες τις περιοχες για αλλα μερη με αποτελεσμα να παραμενουν σε αυτες οι μεταναστες που προς το παρον δεν μπορουν να την κανουν για αλλου!
Το προβλημα ειναι υπαρκτο!
Το κρυβουμε κατω απο το χαλι η το αντιμετωπιζουμε;

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #157 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 06:29:29 μμ »
Το προβλημα ειναι υπαρκτο!
Το κρυβουμε κατω απο το χαλι η το αντιμετωπιζουμε;

Νομίζω ότι, όπως συμβαίνει με όλα τα προβλήματα εν Ελλάδι, το κρύβουμε κι αυτό κάτω από το χαλί, μέχρι η κατάσταση να φτάσει στο απροχώρητο και να λάβουμε βεβιασμένες αποφάσεις χωρίς περίσκεψη, χωρίς αιδώ και χωρίς λύπη, που έλεγε και ο ποιητής.

Πρόνοια καμία σε κανένα θέμα. Ουσιαστική συζήτηση, διάλογος και μελέτη πουθενά. Μόνο παράλληλοι μονόλογοι με ιδεολογικές παρωπίδες και αυτοσχεδιασμοί (άγνωστο με ποιες προϋποθέσεις και με ποιες συνέπειες) από εθελοντές. Γι' αυτό πηγαίνουμε από το κακό στο χειρότερο.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:18:54 »

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #158 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 08:01:25 μμ »

  Αθωώθηκε η Στέλλα Πρωτονοταρίου και η Ντενάντα Καρκάλο

 
Αθώες έκρινε το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθήνας τις δασκάλες Στέλλα Πρωτονοταρίου και Ντενάντα Καρκάλο, που κατηγορούνταν για παράνομη παραχώρηση σχολικού χώρου. Πιέσεις από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για τη διακοπή των εξωσχολικών μαθημάτων παιδιών μεταναστών είπε ότι δέχθηκε ο μηνυτής.

Ο εισαγγελέας πρότεινε την απαλλαγή τους, τονίζοντας: "Δυστυχώς καλούμαι να υποστηρίξω ένα κατηγορητήριο το οποίο δεν υποστηρίζεται από πραγματικά περιστατικά. Δεν διακρίνω την ελάχιστη ένδειξη μη νομιμότητας της πράξης των δύο κατηγορουμένων. Σε βάρος του προσωπικού της χρόνου ξεκίνησε μια δραστηριότητα για τα παιδιά. Αν κάποιος διαχωρίζει τα παιδιά σε ελληνόπουλα και αλβανόπουλα είναι προσωπικό του πρόβλημα".

Μηνυτής ήταν ο νυν διευθυντής του 132ου Δημοτικού Σχολείου Εμμ. Γιουτλάκης.

"Μου έδωσαν προφορικές εντολές για τις οποίες δεν με κάλυψαν και βρέθηκα εκτεθειμένος. "Αν δεν μπορείς να μας διασφαλίσεις ότι θα καταργηθεί το πρόγραμμα, μπορεί να παραιτηθείς τώρα και να στείλουμε κάποιον άλλο στη θέση σου", μου είπαν. Έτσι, σταμάτησα τα μαθήματα και τώρα με θεωρούν φασίστα και ακροδεξιό", κατέθεσε ο μηνυτής Εμμ. Γιουτλάκης, επιχειρώντας να δικαιολογήσει τη διακοπή των εθελοντικών μαθημάτων.

Ο κ. Γιουτλάκης κατονόμασε τον πρώην γ.γ. του υπουργείου Παιδείας το 2007, Δημ. Πλατή. "Η εντολή μου δόθηκε στο όνομα της Ελληνικής Δημοκρατίας και την ακολούθησα. Έκανα λάθος, έπρεπε να είχα παραιτηθεί" δήλωσε.

Όσο για τις δύο κατηγορούμενες, ζήτησε την αθώωσή τους, σημειώνοντας πως "κανείς δεν ωφελήθηκε ούτε υπέστη βλάβη" από τα επίμαχα φροντιστηριακά μαθήματα.



Δελτίο Τύπου

22/01/2010

Δηλώσεις Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου για τη δικαίωση της εκπαιδευτικού Στέλλας Πρωτονοτάριου στο δικαστήριο

 
Εκφράζω την ικανοποίησή μου για ένα σημαντικό θέμα για το οποίο εξαρχής είχα εκφράσει ξεκάθαρα την υποστήριξή  μου.

Η δικαίωση της Στέλλας Πρωτονοτάριου, μιας  Δασκάλας με κεφαλαίο Δ είναι πιο επίκαιρη παρά ποτέ, μια και η συζήτηση για την ένταξη των παιδιών των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της κυβέρνησης.

Ο ρόλος των εκπαιδευτικών σε αυτή τη διαδικασία είναι καταλυτικός και η πολιτεία σήμερα είναι κοντά του.

Aπo την alfavita.gr

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank16_1_10_0727.php
 
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #159 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 08:12:58 μμ »
To δικαστήριο ασχολήθηκε με το τυπικό κομμάτι της ιστορίας, δηλ. το νόμιμο ή όχι της παραχώρησης σχολικής αίθουσας.
Με το ουσιαστικό κομμάτι, δηλ. το πρόγραμμα αυτό καθ' αυτό, θα δεήσει να ασχοληθεί το Υπουργείο Παιδείας ή θα κλείσει πάλι τα μάτια και θα αφήσει το πρόγραμμα να εξελίσσεται ερήμην του χωρίς κανέναν έλεγχο και επίβλεψη, μόνο και μόνο επειδή γίνεται αμισθί και με καλή θέληση;
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #160 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 09:16:26 μμ »
Έχω μια απορία,δεν είναι ακριβώς πάνω στο θέμα...μπορεί κάποιος να μου πει συγκεκριμένα παραδείγματα ρατσισμού σε ελληνικά σχολεία;Επειδή έχω δουλέψει σε σχολεία με αρκετά παιδιά από ξένες χώρες και δεν έχω συναντήσει κάτι τέτοιο..εννοείται βέβαια ότι οι κατηγορίες εναντίον της κυριάς Πρωτονοτάριου με βρίσκουν αντίθετη και θεωρώ ότι ήταν γελοίο(αν όχι κάτι άλλο) το να μην κατηγορήθούν ο σύλλογος των διδασκόντων άλλα και η αρμόαδια πρωτοβάθμια διεύθυνση κτλ...

Αποσυνδεδεμένος Selanik

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #161 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 09:33:05 μμ »
Selanik, από τη στιγμή που υπάρχει κατήγορος και κατηγορούμενη, υπάρχουν δυο πλευρές και το σωστό και δημοκρατικό είναι να εξετάζουμε και τις δυο και όχι να ακούμε αβασάνιστα και προκατειλημμένα μόνο τον έναν. Επομένως, το ότι κυκλοφορούν διάφορες απόψεις δεν με υποψιάζει. Ίσα ίσα το βρίσκω ενθαρρυντικό, γιατί διαφορετικά θα μιλούσαμε για φίμωση κάποιας πλευράς.

Εγώ δεν μπορώ να αποφανθώ ποιος έλεγε την πάσα αλήθεια ή ποιος έχει δίκιο και ούτε βιάζομαι να πάρω το μέρος κανενός. Αυτό σημαίνει ότι ούτε αποδέχομαι απαραίτητα όλες τις κατηγορίες που εκτοξεύθηκαν αλλά ούτε και όλες τις απαντήσεις που δόθηκαν σ' αυτές. Θεωρώ μάλιστα ότι η αμέριστη στήριξη που έσπευσαν να προσφέρουν συγκεκριμένοι κομματικοί φορείς και στις δυο πλευρές δεν βοήθησε διελευκαίνοντας την υπόθεση, αλλά όξυνε τα πνεύματα ανάγοντας την όλη ιστορία σε μια διαμάχη προοδευτικών-συντηρητικών.


Apri δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αποφεύγεις να λάβεις υπόψη σου κάποια συγκεκριμένα δεδομένα. Είναι φανερό ότι δε θέλεις να πάρεις θέση. Είναι δικαιωμά σου. Ωστόσο θα σου επαναλάβω (για τελευταία φορά γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να σε πείσω):
Οι δύο πλευρές που θεωρείς ότι υπάρχουν είναι από τη μία η εκπαιδευτική κοινότητα, οι γονείς και οι δάσκαλοι του σχολείου και από την άλλη οι συκοφαντίες δύο εφημερίδων του Παρόντος και του Στόχου. Ο δε κατήγορος παραδέχτηκε σήμερα στο δικαστήριο ότι εκτελούσε προφορικές εντολές άνωθεν προφανώς γιατί πιέστηκαν κάποιοι στο υπουργείο (της ΝΔ τότε) από τον δεξιό σύνοικο της πολυκατοικίας (Άδωνη, BS, Στόχο).
Αν εσύ ανάμεσα σε εκπαιδευτική κοινότητα και Στόχο επιλέγεις την ουδετερότητα τότε δεν υπάρχει κάτι άλλο να συζητήσουμε. Αν θέλεις μπορείς να κοιτάξεις πως μιλάει ο κατήγορος σε γνωστό για τα συναισθήματά του προς τους μετανάστες κανάλι (BS), όπου κατηγορεί τη συνάδελφό του, την οποία αντικατέστησε στο σχολείο ότι είναι πράκτορας των Αλβανών και άλλα τέτοια φαιδρά (http://www.lifo.gr/blogs/meropi/17403). Ο κύριος λοιπόν που έστειλε στο δικαστήριο την Πρωτονοταρίου μιλάει με το δημοσιογράφο συζητώντας για το αν η ποινική δίωξή της πρέπει να γίνει για κατασκοπεία!
Αυτές είναι λοιπόν οι δύο πλευρές.

Απέφυγες να τοποθετηθείς στην ερμηνεία που σου έδωσα για το ότι δήθεν "η όλη προσπάθεια έτσι όπως έγινε, είχε ως αποτέλεσμα τη σταδιακή αποχώρηση μεγάλου ποσοστού των Ελλήνων μαθητών του σχολείου". Λοιπόν επαναλαμβάνω μήπως και ακουστώ:στα σχολεία της περιοχής οι αλλοδαποί έχουν αυξηθεί ως φαινόμενο γενικής δημογραφικής τάσης. Για του λόγου το αληθές στο 112 της Γκράβας που δε γίνονται ενισχυτικά μαθήματα όπως γίνονταν στο 132, το ποσοστό των μεταναστών μαθητών αυξήθηκε ανάλογα. Επαναλαμβάνω λοιπόν: μια βόλτα στην Κυψέλη και στα Πατήσια θα σας δείξει τους λόγους αυτής της αύξησης. Τα άλλα είναι όπως σωστά είπε η Μάρω "να τα κρύψουμε κάτω από το χαλί".

Το δικαστήριο δεν ασχολήθηκε με το νόμιμο μόνο αλλά και με το ηθικό:
όταν ο ίδιος ο εισαγγελέας λέει:
"Σε βάρος του προσωπικού της χρόνου ξεκίνησε μια δραστηριότητα για τα παιδιά. Αν κάποιος διαχωρίζει τα παιδιά σε ελληνόπουλα και αλβανόπουλα είναι προσωπικό του πρόβλημα"
τι άλλο να πούμε;

Επίσης το πρόγραμμα δε συνεχίζεται. Έχει σταματήσει από το 2007 "χάρη" στην παρέμβαση του Στόχου και του νυν διευθυντή που όπως είπε "Μου έδωσαν προφορικές εντολές για τις οποίες δεν με κάλυψαν και βρέθηκα εκτεθειμένος. Αν δεν μπορείς να μας διασφαλίσεις ότι θα καταργηθεί το πρόγραμμα, μπορεί να παραιτηθείς τώρα και να στείλουμε κάποιον άλλο στη θέση σου".

Άρα δεν μπαίνει και θέμα επίβλεψης από το υπουργείο. Ας ελπίσουμε ότι θεσμικά θα φροντίσει από εδώ και πέρα το υπουργείο να ενισχυθεί η διαπολιτισμική εκπαίδευση (αλλά εδώ δεν υπάρχει οργάνωση στο θέμα της επέκτασης των ολοήμερων, οπότε τι να λέμε...) Ντουμ σπίρο σπέρο όμως.

Υ.Γ. Όσο για το θρησκευτικό ή κοσμικό κράτος έχεις δίκαιο. Είναι υπερβολή να πούμε ότι είμαστε θρησκευτικό κράτος. Ωστόσο δεν είμαστε ούτε κοσμικό. Πατάμε με το ένα πόδι εδώ και το άλλο εκεί. Σε ένα κοσμικό κράτος (πχ Γαλλία) δεν υπάρχουν θρησκευτικά σύμβολα στα σχολεία, ούτε πρωινή προσευχή. Οι βουλευτές δεν ορκίζονται από τον αρχιεπίσκοπο, οι ιερείς δε μισθοδοτούνται από το κράτος, τα θρησκευτικά ιδρύματα φορολογούνται κανονικά κλπ κλπ.

Δεν ξέρω εάν η ουδετερότητα είναι αρετή, ωστόσο είναι σίγουρα και αυτή μια πολιτική (με την αριστοτελική σημασία) στάση. Όταν ένας συνάδελφος διώκεται ποινικά για την εκπαιδευτική του δραστηριότητα (όχι μόνο αυτού αλλα ενός ολόκληρου Συλλόγου Διδασκόντων) νομίζω ότι οφείλουμε να πάρουμε καθαρή θέση.

Καλό βράδυ

http://archive.enet.gr/online/ss3?q=%D0%F1%F9%F4%EF%ED%EF%F4%DC%F1%E9%EF%F5&a=&pb=0&dt1=&dt2=&r=0&p=0&id=36591768

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #162 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 08:34:10 μμ »
Selanik, ουδετερότητα δεν κράτησα γιατί μου αρέσει να νίπτω τας χείρας μου. Έχω ως αρχή να μην παίρνω κατηγορηματική θέση για κάτι για το οποίο δεν έχω άμεση ή έστω έμμεση αλλά βαθεία γνώση. Θεωρώ επικίνδυνη επιπολαιότητα να βιαζόμαστε να πάρουμε θέση μόνο και μόνο επειδή κάτι μας φαίνεται καλό ή κακό ή επειδή το λέει ο τάδε ή ο δείνα. Αυτά τα βλέπω ως ενδείξεις και όχι ως αποδείξεις ορθότητας ή όχι των επιχειρημάτων.

Εφόσον ισχύουν αυτά τα οποία αναφέρεις για τον κατήγορο, τότε σαφώς και πρόκειται για συκοφάντηση της εκπαιδευτικού και η γνώμη μου ήταν εξ αρχής, όταν πρωτοσυζήτηθηκε το θέμα εδώ μέσα, ότι σε περίπτωση αθώωσής της, θα πρέπει να αποκατασταθεί. Φαντάζομαι ότι ο εισαγγελέας θα είχε υπόψιν του περισσότερα στοιχεία από εμάς.

Η βασική μου ένσταση όμως παραμένει. Δεν βρισκόμαστε στην Τουρκοκρατία για να έχουμε κρυφά σχολειά και να λέμε ότι είμαστε ικανοποιημένοι που λειτουργούν όπως λειτουργούν. Κάποια στιγμή θα έπρεπε η διαπολιστισμική εκπαίδευση να οργανωθεί και όχι να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει, ακόμα κι αν έχει αγαθή προαίρεση.

Τα όσα λες για τις περιοχές της Κυψέλης κά, επιβεβαιώνουν αυτά που λέω. Το κράτος δεν έχει κάνει τίποτα (όχι μόνο στην εκπαίδευση, αλλά και γενικότερα), για να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνία οι μετανάστες. Και η ένταξη δεν αφορά μόνο τους ίδιους τους μετανάστες και τον τρόπο που τους αντιμετωπίζουν οι ντόπιοι, αλλά και τον τρόπο που αντιμετωπίζονται οι ντόπιοι από τους μετανάστες και από το κράτος και κυρίως τις συνθήκες μέσα στις οποίες ζουν όλοι μαζί. Όταν όλα αφήνονται στην τύχη τους, καταλήγουν όλοι να δυστυχούν και ο ένας να αδικεί τον άλλο.

Άλλωστε, το ότι σταμάτησε το πρόγραμμα εντελώς, αντί να ελεγχθεί και να βελτιωθεί, σημαίνει ότι και το Υπουργείο Παιδείας περί άλλων τυρβάζει. Αλλά τι να περιμένεις, όταν επί τόσα χρόνια δεν έχουν καταλήξει ούτε στον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών.

YΓ. Χαίρομαι που συμφωνούμε για την ιδιαιτερότητα του ελληνικού κράτους. Όντως, δεν είναι ούτε θρησκευτικό (όπως π.χ το Ιράν) ούτε κοσμικό (όπως π.χ η Γαλλία). Εμείς πατάμε σε δυο βάρκες, όπως πατάμε και μεταξύ Ανατολής και Δύσης.  Και για να είμαι ειλικρινής, εγώ δεν είμαι απόλυτα σίγουρη για το πώς ακριβώς θα έπρεπε να είναι κάθε κράτος (θρησκευτικό-κοσμικό-κάτι ενδιάμεσο), γιατί είναι πολύ σύνθετο θέμα που έχει να κάνει με την ιστορία της χώρας, τον πολιτισμό της, την ιδιοσυστασία και τη νοοτροπία των κατοίκων του κλπ. Δεν σημαίνει ότι απαραίτητα μπορούν όλοι να φορούν το ίδιο κουστούμι. Είναι πάντως ένα ενδιαφέρον θέμα που σηκώνει συζήτηση…

Καλό βράδυ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2010, 08:38:32 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #163 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 11:10:48 μμ »
Παρακαλώ ,apri, μπες στη δ/νση  http://www.ipode.gr/
Ινστιτούτο Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης,
μπες στα Ερευνητικά Προγράμματα ΥΠ.Ε.Π.Θ, επέλεξε Εκπαίδευση Παλιννοστούντων και Αλλοδαπών Μαθητών και διάβασε τους στόχους!!
 
Θα τους παραθέσω όμως και εδώ:

"Οι στόχοι του προγράμματος επικεντρώνονται στην ένταξη παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά επεκτείνονται και στη διασφάλιση της αποδοχής των παιδιών με πολιτιστικές και γλωσσικές ιδιαιτερότητες από την ευρύτερη κοινωνία καθώς και στην υποστήριξη των οικογενειών τους. Οι Δράσεις του προγράμματος έχουν παρεμβατικό χαρακτήρα και πρακτικό προσανατολισμό και αφορούν κυρίως i) στην εκπόνηση προγραμμάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ii) την παραγωγή και βελτίωση υποστηρικτικού εκπαιδευτικού υλικού, iii) την επιμόρφωση και iv) τη δημιουργία δικτύων συνεργατών, ώστε να διευκολυνθεί η επικοινωνία σχολείου και οικογένειας αλλά και των σχολείων εφαρμογής μεταξύ τους."

Άν μπεις και στο Υποστηρικτικό Υλικό θα δεις π.χ. ελληνοαλβανικά κείμενα για γλωσσική προσέγγιση και πολλά πολλά άλλα ενδιαφέροντα πράγματα.

Νομίζω εν συντομία ότι τα παραπάνω που λες (δεν) καλύπτονται.
Όποιος ,άλλωστε,έχει κάνει ποτέ του Πρόγραμμα (οποιοδήποτε εννοώ), ξέρει ότι το υλοποιεί με βάση ένα πλαίσιο,αλλά την οργάνωσή του την κάνει μόνος του και το καταθέτει ή το παρουσιάζει στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
Σημειώνω δε ότι ένα πρόγραμμα για να τρέξει πρέπει κάποιος να το αναλάβει!!
Καλό βράδυ κι από μένα.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #164 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 11:37:20 μμ »
Σημειώνω δε ότι ένα πρόγραμμα για να τρέξει πρέπει κάποιος να το αναλάβει!!

Μα αυτό είναι το θέμα. Ό,τι για να τρέξει το οποιοδήποτε πρόγραμμα, πρέπει να βρεθεί εθελοντής. Αν δεν βρεθεί, τι γίνεται; Ωραία τα πλαίσια και οι θεωρίες (χαίρομαι που υπάρχουν), αλλά στην πράξη πόσα τέτοια διαπολιτισμικά ή άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα τρέχουν; Αυτό εννοούσα, όταν μιλούσα για οργάνωση. Τι κίνητρα δίνονται για να αναλάβει ένα σχολείο κάποιο πρόγραμμα; Πόσο διευκολύνεται το έργο του; Κατά πόσο ελέγχεται και αξιολογείται;
Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά εγώ βλέπω βαλτωμένη την κατάσταση.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #165 στις: Φεβρουάριος 24, 2010, 03:10:40 μμ »

"Eπέστρεψε στο σχολείο της ως διευθύντρια η Στελλα Πρωτονοταρίου

Πριν από λίγες μέρες, στις 18/2/2010, η Στέλλα Πρωτονοταρίου επέστρεψε ως Διευθύντρια στο 132ο Δημοτικό Σχολείο μετά από δυόμισι χρόνια απουσίας. Η κα Πρωτονοταρίου είχε κατηγορηθεί για «παράνομη παραχώρηση σχολικού χώρου», με αφορμή την παραχώρηση αίθουσας για μαθήματα μητρικής γλώσσσας σε παιδιά αλλοδαπών, αλλά αθωώθηκε πανηγυρικά από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθήνας.

Στη δίκη της Στέλλας Πρωτονοταρίου καταθέτοντας ο πανεπιστημιακός καθηγητής Γιώργος Τσιάκαλος ως μάρτυρας υπεράσπισης τόνισε: «…στην Ελλάδα όλοι οι πρωτοπόροι εκπαιδευτικοί διώχτηκαν για το όραμα και το έργο τους. Από ό,τι φαίνεται, με τη Στέλλα Πρωτονοταρίου συνεχίζεται αυτή η παράδοση. Δυστυχώς, αυτοί οι άνθρωποι που αγωνίστηκαν για ένα καλύτερο σχολείο ποτέ δεν ξαναγύρισαν στη θέση τους. Αυτό συνέβη στον 20ο αιώνα. Δεν θέλουμε να συμβεί και στον 21ο …».

Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι δάσκαλοι που εργάζονται στο 132ο Δημοτικό Σχολείο: «Για μας είναι πρώτα απ’ όλα μια στιγμή ιδιαίτερης φόρτισης αλλά και δικαίωσης. Δικαίωσης της δουλειάς που έγινε στο σχολείο μας από το 2000 έως το 2007, δικαίωσης και του αγώνα που χρειάστηκε να δώσουμε τα τελευταία χρόνια για να υπερασπίσουμε τη δουλειά αυτή».

Στο ίδιο πνεύμα, και η ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων: «Ως εκπρόσωποι των γονέων του 132, εκφράζουμε δημόσια την ικανοποίηση και τη χαρά μας για την επιστροφή της κας Στέλλας Πρωτονοταρίου στο «τιμόνι» του σχολείου μας. [...] Ο Σύλλογός μας, από την πρώτη στιγμή, κατήγγειλε το γεγονός της μεθοδευμένης απομάκρυνσης της κας Πρωτονοταρίου από το σχολείο μας και, ιδίως τους τελευταίους μήνες, αγωνίστηκε στην πρώτη γραμμή, μαζί αλλά και παράλληλα με τους δασκάλους του 132, για την επιστροφή της. [...] Από τώρα και στο εξής, με το σχολείο μας να λειτουργεί πλέον σε πρωινή βάρδια (στόχο που επίσης κυνηγήσαμε επίμονα και δυναμικά), την κα Πρωτονοταρίου να διευθύνει, τους δασκάλους μας χαρούμενους, δικαιωμένους και γεμάτους όρεξη για δουλειά, την πολιτεία να αναγνωρίζει επίσημα και έμπρακτα το έργο τους, να υιοθετεί και να προβάλει τις αρχές πάνω στις οποίες στηρίχτηκε και λειτούργησε, έχουμε κάθε λόγο να αισιοδοξούμε ότι το 132 θα ξαναμπεί σε δημιουργική τροχιά»."

Πηγή: tvxs.gr
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #166 στις: Φεβρουάριος 24, 2010, 03:13:17 μμ »
Να και καλά νέα....
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Stiliani

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ελπίζω, άρα ζω.
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #167 στις: Φεβρουάριος 24, 2010, 04:44:32 μμ »
    Η Ελλάδα συνήθως τρώει τα παιδιά της.Να επιτέλους και μια περίπτωση που δεν συνέβη αυτό!
Δεν παύω όμως να αναρωτιέμαι για το αν αυτή η γυναίκα θα συνεχίσει το έργο της με την ίδια θέρμη
και θέληση. Μπορεί το δικαστήριο να της έδωσε πίσω τα φτερά της, θα θέλει όμως αυτή να ξαναπετάξει
το ίδιο ψηλά μετά από αυτήν την περιπέτεια της;
Το ελπίζω και το εύχομαι!
Τα όνειρα γι' αυτούς που ξέρουν να τα βλέπουν
και τα τραγούδια γι' αυτούς που ξέρουν να τ' ακούν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159794
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 440
Σύνολο: 446

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.