0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επέτρεψέ του να ηχογραφεί τα μαθήματα σε ένα mp3 ή mp4 και να τα επεξεργάζεται στο σπίτι.
Μου έδειξε τις σημειώσεις που είχε κρατήσει και πραγματικά δεν καταλάβαινα τίποτα.
Μετά το μάθημα μου είπε ότι θέλει να φέρνει το laptop μέσα στην τάξη και ότι το κάνει σε κάποια μαθήματα γιατί δεν μπορεί να καταλάβει τα γράμματά του.
Να σημειώσω ότι στην ανάγνωση που μου έκανε δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα. Κόμπιαζε αρκετά, όπως και άλλα παιδιά όμως. Πάντως όχι αυτό που είχα εγώ στο μυαλό μου, να μπερδεύει δηλαδή σειρά συλλαβών και γραμμάτων.
... σκέφτομαι να δουλέψω κάπως έτσι και να αποφύγω προς το παρόν τον υπολογιστή κι αν τον δω να δυσανασχετεί πάλι να το ξανασυζητήσω και μαζί του.
Οι πολύ χρήσιμες συμβουλές από Lucinda μου θύμισαν μια συμβουλή που είχα διαβάσει για τους δυσλεξικούς (στο πανεπιστήμιο όμως), ότι τους βοηθάει να έχουν από πριν ένα σχεδιάγραμμα του μαθήματος, κάτι που είναι ωφέλιμο και για τους υπόλοιπους.
emmaki το πρώτο πράγμα που τον ρώτησα ήταν αν θα δώσει προφορικά εξετάσεις και μου είπε ναι. Για διάγνωση δίστασα να τον ρωτήσω γιατί μου το είπε μπροστά σε όλη την τάξη και δεν ήθελα να το συνεχίσω. Σκοπεύω όμως να τον ρωτήσω. Αυτό που λες όμως για εξάσκηση στη γραφή το σκέφτηκα ούτως ή άλλως. Δηλαδή αν δεν δίνει γραπτά εξετάσεις, δεν πειράζει να μη γράφει;! Εννοείται ότι τις σημειώσεις από αυτά που θα λέμε περίπου στο μάθημα θα του τις δίνω μετά! Δεν είναι δυνατόν να βγάζουμε με τα παιδιά πλαγιότιτλους και ένας μαθητής να τους έχει μπροστά του!
Αυτό μπορείς να το κάνεις σε ένα τμήμα ένταξης, κι εκεί με επιφυλάξεις. Αν η γνώση δεν ανακαλύπτεται σταδιακά και ομαδοσυνεργατικά μπορεί αφενός να μην ξεκαθαριστούν τα δύσκολα σημεία του μαθήματος κι αφετέρου να χάσεις σε χρόνο μηδέν την προσοχή των μαθητών σου. Πόσο μάλλον σε μία γενική τάξη, έστω και ενισχυτικής διδασκαλίας, όπου αν μοιράσεις το φυλλάδιο εξαρχής κάποιοι μαθητές θα επαναπαυτούν ότι δεν χρειάζεται να προσέχουν κι όποτε θέτεις ένα ερώτημα θα απαντούν με βάση το φυλλάδιο χωρίς να μπαίνουν στη διαδικασία να σκεφτούν. Οπότε όλη η ώρα θα είναι κατά πάσα πιθανότητα χαμένη. Γνώμη μου είναι το φυλλάδιο να δίνεται στο τέλος γιατί αυτό κρατάει ενεργούς τους μαθητές, όσο είναι δυνατόν βέβαια