*

Αποστολέας Θέμα: Εκπαίδευση στη Μαράσλειο, στην Ειδική Αγωγή...Τί ισχύει ?  (Αναγνώστηκε 13706 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαίδευση στη Μαράσλειο, στην Ειδική Αγωγή...Τί ισχύει ?
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 05, 2008, 10:22:04 μμ »
δεν υπάρχει συγκεκριμένο βιβλίο που να προτείνεται επισημα, κυκλοφορούν βέβαια διάφορα. εννοώ ότι αν γενικά διαβάζεις για τον κλάδο σου και είσαι ενημερωμένη για καινουριες μεθόδους δεν θα σου φανεί δύσκολο. τουλάχιστον έτσι έγινε με μένα. σε ποιο κλάδο είσαι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ntinab

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαίδευση στη Μαράσλειο, στην Ειδική Αγωγή...Τί ισχύει ?
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 06, 2008, 10:31:37 μμ »
είμαι δασκάλα. βιβλιογραφία δεν προτείνουν;

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαίδευση στη Μαράσλειο, στην Ειδική Αγωγή...Τί ισχύει ?
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 06, 2008, 11:55:09 μμ »
υπάρχει ύλη αλλά όχι επίσημη βιβλιογραφία. στα βιβλιοπωλεία ίσως βρείς κάτι που να έχει γραφτεί σχετικά. είμαι νηπιαγ και δεν ξέρω συγκεκριμένα να σου προτείνω

Αποσυνδεδεμένος ntinab

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαίδευση στη Μαράσλειο, στην Ειδική Αγωγή...Τί ισχύει ?
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 11, 2008, 02:35:07 μμ »
αυτο που θελω να μαθω είναι που μπορώ να βρω την ύλη των εξετασεων;όχι κάποιο βιβλιο για τις εξετασεις.υλη όπως δίνουν και στον ασεπ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαίδευση στη Μαράσλειο, στην Ειδική Αγωγή...Τί ισχύει ?
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 11, 2008, 08:11:38 μμ »
σε γενικές γράμμες είναι διδακτική μεθοδολογία,παιδαγωγική ψυχολογία και λογοτεχνια. αν βρω κάτι πιο αναλυτικό θα σου στείλω

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαίδευση στη Μαράσλειο, στην Ειδική Αγωγή...Τί ισχύει ?
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 13, 2008, 10:28:45 μμ »
2.   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ – ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Για τους δασκάλους η ύλη διαγωνισμού ορίζεται ως κατωτέρω:

I.   Παιδαγωγική

•   Έννοια, προβληματική και τάσεις της σύγχρονης Παιδαγωγικής
•   Προϋποθέσεις, σκοποί, παράγοντες, μέσα και βασικές αρχές της σύγχρονης σχολικής αγωγής. Αυταρχική – Αντιαυταρχική Αγωγή
•   Ο ρόλος του σχολείου, σχολικό – παιδαγωγικό κλίμα, σχολική ζωή, σχολική αποτυχία, αντισταθμιστική αγωγή
•   Παιδαγωγική σχέση δασκάλου – μαθητών. Συνεργασία σχολείου – οικογένειας
•   Ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση  της αξιολόγησης
•   Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
•   Πολιτική ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση. Το σχολείο ως κοινωνικός θεσμός
•   Κοινωνικοποίηση
•   Ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση

II.   Ψυχολογία

•   Η σύγχρονη ψυχολογία: Μέθοδοι έρευνας και κλάδοι
•   Η ψυχολογία του παιδιού της σχολικής ηλικίας: βιοσωματική, γνωστική, συναισθηματική, κοινωνικοί, ηθικοί και γλωσσική ανάπτυξη του μαθητή του δημοτικού σχολείου
•   Ατομικές διαφορές των παιδιών και η σημασία τους στη διαδικασία της μάθησης
•   Μάθηση: έννοια, είδη, βασικές θεωρίες, εφαρμογές στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία
•   Ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση ατόμων με προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς
•   Ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης. Λύση προβλημάτων

Για τους / τις νηπιαγωγούς η ύλη διαγωνισμού ορίζεται ως κατωτέρω:


I.   Παιδαγωγική

•   Έννοια, προβληματική και τάσεις της σύγχρονης Παιδαγωγικής
•   Σύγχρονα ρεύματα προσχολική αγωγής
•   Διαδικασία προσαρμογής – ένταξης
•   Ψυχοπαιδαγωγική ατομικών διαφορών
•   Διαπολιτισμική εκπ/ση
•   Πρώιμη παρέμβαση

II.   Ψυχολογία

•   Μέθοδοι έρευνας και κλάδοι ψυχολογίας
•   Γνωστική, συναισθηματική, κοινωνική, ηθική και γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού της προσχολικής ηλικίας
•   Θεωρίες προσωπικότητας
•   Θεωρίες μάθησης, εκπαιδευτικές εφαρμογές, μαθησιακές διαδικασίες
•   Αναπτυξιακές διαταραχές

3.   ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Για τους δασκάλους η ύλη διαγωνισμού ορίζεται ως κατωτέρω:

•   Ιστορική ανασκόπηση της Διδακτικής Μεθοδολογίας και σύγχρονες τάσεις
•   Έννοια, σκοπός, στόχοι, περιεχόμενο της διδασκαλίας
•   Επαναπροσανατολισμός των θέσεων της Διδακτικής Μεθοδολογίας στο σύγχρονο σχολείο
•   Σύγχρονες μεθοδολογικές προσεγγίσεις – στρατηγικές στη μαθησιακή διαδικασία
•   Η μαθητική ερώτηση στη διδασκαλία
•   Η διδασκαλία της ανακάλυψης της γνώσης και οικοδόμηση των αξιών
•   Προγραμματισμός – διεξαγωγή και αξιολόγηση της διδασκαλίας
•   Διδακτικές στρατηγικές – προσεγγίσεις στα επιμέρους μαθήματα του Αναλυτικού Προγράμματος του Δημ. Σχολείου
•   Διδακτικές ενέργειες για την ενσωμάτωση των παιδιών με ιδιαίτερες εκπ/κές ανάγκες
•   Η ενθάρρυνση του μαθητή κατά τη διδακτική διαδικασία
•   Η οργάνωση της σχολικής τάξης
•   Η δυναμική της μαθητικής ομάδας και η αξιοποίησή της στην παρώθηση των σκοπών της εκπαίδευσης

 
Για τους / τις νηπιαγωγούς η ύλη διαγωνισμού ορίζεται ως κατωτέρω:

•   Επιστημολογία και διδακτική
Ιδεαλισμός
Μαρξισμός
Κριτικός Ορθολογισμός
Κριτική Θεωρία
•   Σύγχρονα ρεύματα της Διδακτικής – Διδακτικές θεωρίες
Ιστορική – Ερμηνευτική Διδακτική (θεωρία της μόρφωσης)
Εμπειρική – Διδακτική (θεωρία της μάθησης)
Κοινωνική – Κριτική Διδακτική (θεωρία της επικοινωνίας)
•   Αναλυτικά Προγράμματα
Θεωρίες αναλυτικών προγραμμάτων
Ανοιχτά και  Κλειστά Αναλυτικά Προγράμματα
Αναλυτικά Προγράμματα Προσχολικής Αγωγής
Το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Ελληνικού Νηπιαγωγείου
•   Διδακτικοί στόχοι
Ταξινόμηση των διδακτικών στόχων
Ιεράρχηση των διδακτικών στόχων
Επίτευξη των διδακτικών στόχων – διδακτικές στρατηγικές
•   Μέθοδοι και τεχνικές στην εκπαίδευση
Ομαδοκεντρική μέθοδος
Δασκαλοκεντρική μέθοδος
Ευρηματική μέθοδος
Μέθοδος Project
Προγραμματισμένη διδασκαλία
•   Εποπτικά μέσα διδασκαλίας
•   Αξιολόγηση του μαθήματος

Παρακαλούμε η παρούσα να κοινοποιηθεί στα Δημ. Σχολεία και Νηπιαγωγεία της χώρας (Δημόσια και Ιδιωτικά), στα σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας καθώς και στα γραφεία συντονιστών του εξωτερικού για να λάβουν γνώση ενυπόγραφα όλοι οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.




Ο Δ/ΝΤΗΣ




Δ. Κ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ



ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ
1.   Δ/νση Σπουδών Π.Ε.
2.   Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
3.   Διεύθυνση Εφαρμογής Προγραμμάτων Σ.Ε.Δ.Π. (100)



ελπίζω να σε βοήθησα!

Αποσυνδεδεμένος mpap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: Εκπαίδευση στη Μαράσλειο, στην Ειδική Αγωγή...Τί ισχύει ?
« Απάντηση #20 στις: Ιούνιος 08, 2010, 11:08:37 πμ »
Είμαι  δασκάλα Π.Ε 70 με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω διορίσμένη εδώ και 10 χρόνια.Θα ήθελα αν καποιος γνωρίζει να με πληροφορήσει αν υπάρχουν ευνοικές διατάξεις για την εισαγωγή στο Μαράσλειο στο τμήμα Ειδικής Αγωγής εκπιδευτικών με αναπηρία 67% και άνω.Επ'ισης πληροφορήθηκα 'οτι μπορώ να εργαστώ σε τμήμα ένταξης χωρίς να έχω κάνει μετεκπαίδευση.Ισχύει?Ευχαριστώ όποιον μπορεί να με πληροφορήσει εκ των προταίρων.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Εκπαίδευση στη Μαράσλειο, στην Ειδική Αγωγή...Τί ισχύει ?
« Απάντηση #21 στις: Ιούνιος 08, 2010, 11:19:47 πμ »
Είμαι  δασκάλα Π.Ε 70 με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω διορίσμένη εδώ και 10 χρόνια.Θα ήθελα αν καποιος γνωρίζει να με πληροφορήσει αν υπάρχουν ευνοικές διατάξεις για την εισαγωγή στο Μαράσλειο στο τμήμα Ειδικής Αγωγής εκπιδευτικών με αναπηρία 67% και άνω.Επ'ισης πληροφορήθηκα 'οτι μπορώ να εργαστώ σε τμήμα ένταξης χωρίς να έχω κάνει μετεκπαίδευση.Ισχύει?Ευχαριστώ όποιον μπορεί να με πληροφορήσει εκ των προταίρων.

Εάν έχεις αναπηρία 67% τπουλάχιστον (με βεβάιωση υγειονομικής επιτροπής) πληρείς τις προϋποθέσεις του νόμου για εργασία στην ειδική αγωγή.
Γνώμη μου, όμως, είναι ότι η αναπηρία δεν καθιστά κάποιον ειδικό για να διδάξει σε ΣΜΕΑΕ. Χρειάζονται και άλλα πράγματα, άλλες γνώσεις, που δίνονται μέσω μετεκπαίδευσης (Μαράσλειος, μεταπτυχιακό, έστω και σεμινάρια).
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποια ενοϊκή διάταξη για την εισαγωγή στη Μαράσλειο. Ίσως βρεις κάτι παραπάνω στη σελίδα του.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 489

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.