*

Αποστολέας Θέμα: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 91045 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3085
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #210 στις: Ιούνιος 26, 2022, 12:20:15 μμ »
Γιατί άμα κόψεις μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες είσαι εκτεθειμένος και φέρνεις σε δύσκολη θέση το σχολείο; Ο μαθητής για να τον κόψεις αδιαφορούσε. Οι μαθησιακές δυσκολίες δεν αποτελούν άλλοθι για να περνούν δίχως προσπάθεια. Δεν καταλαβαίνω γιατί δυο μέτρα και δυο σταθμά με τους υπόλοιπους μαθητές. Αν ενημερώνετε ό λ ο υ ς όσοι κόβονται πως έχουν δικαίωμα αναβαθμολόγησης τότε πάω πάσο. Αν ενημερώνετε μ ό ν ο ν εκείνους με μαθησιακά θέματα τότε κάνετε διακρίσεις μεταξύ των παιδιών.

Έγραψα παραπάνω σε μια εκ των υστέρων διόρθωση. Στο σχολείο μου γενικά, σχεδόν όλοι τα παιδια που έχουν προφορική εξέταση, τα βοηθούν, και συνεργάζονται και με τους καθηγητές της ένταξης/παράλληλης/υποδοχής έτσι ώστε να είναι κάπως δουλεμένοι οι μαθητές, να κάνουν κάτι, να περάσουν με την αξία τους, όχι χαριστικά. Υπάρχουν όμως συγκεκριμένοι συνάδελφοι, που έχουν αλλεργία στην ειδική αγωγή, στις ειδικές κατηγορίες μαθητών, στις διευκολύνσεις, και που μάλλον επιδιώκουν να τιμωρούν τέτοιους μαθητές, παρά να βοηθούν. Μονο εκείνοι έχει τύχει να κόψουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Και πίστεψέ με, το έκαναν με πείσμα, σε φάση ότι εγώ θα το κάνω επίτηδες για να τιμωρήσω τον μαθητή και να διασώσω το κύρος μου, κι εσεις οι υπόλοιποι διαλύετε το σχολείο που θέλετε να βοηθάτε. Όταν έχεις μαθητή με ελλιπή γνω΄ση ελληνικών, που φοιτά στην ΤΥ, και του βάζεις κάτω από τη βάση επειδη "δεν τον έχεις δει ποτέ στο μάθημα", και μετά τον κόβεις κιόλας, αντί να συνεργαστέις με την καθηγήτρια της τάξης υποδοχής, δεν εκθέτεις το σχολειο; Είναι δυνατόν οι μαθητές να "μην κάνουν τίποτα" σε συγκεκριμένους καθηγητές μόνο ενώ οι υπόλοιποι να είμαστε ευχαριστημένοι από μια μικρή προσπάθεια; Δηλαδή είναι 20 άτομα λάθος, λαϊκιστές, μαθητοπατέρες, επιβραβευτές της ήσσονος προσπάθειας, και οι άλλοι δύο μόνο ξέρουν; Δεν γίνονται αυτά.

Για το δικαίωμα αναβαθμολόγησης όπως έχω πει, ο διευθυντής μάλλον ενημερώνει τους γονείς, που εγώ το θεωρώ λάθος γιατί είναι σαν να τους λέει  να μας  αμφισβητήσουν, αλλά τέλος πάντων. Αφού υπάρχει ο νόμος, προφανώς ας τον χρησιμοποιήσουν. Στις μαθησιακές δυσκολίες είναι διαφορετικό. Τα παιδιά αυτά δεν μπορουν να κρίνονται με τα ίδια μέτρα και σταθμά. Δεν θα είχαν διάγνωση αν μποορύσαν να κριθούν με τα ίδια μέτρα και σταθμά. Βασικά είναι λάθος όλο το σύστημα που τους κρίνει όλους με τα ίδια μέτρα και σταθμά, αλλά προφανώς κάποιοι ξεκινούν από άλλη αφετηρία και καλό είναι να τους δίνεται μια ευκαιρία παραπάνω. Οι άλλοι που κόβονται, πιθανότατα κόπηκαν με λευκή κόλλα, ή με μια απάντηση μόνο της κακιάς ώρας. Εκεί τι αναβαθμολόγηση να τους προτείνεις; Αφού ξέρουν κι οι ίδιοι ότι κατά τύχοι κόπηκαν μόνο σε 3-4 μαθήματα, γιατί τους βοηθήσαμε να μην μείνουν στην ίδια τάξη ήδη από τον Ιούνιο. Θα θέλουν και αναβαθμολόγηση; ΠΟτέ δεν μας έχει ζητήσει αναβαθμολόγηση μαθητής που κόπηκε. Άλλα παράπονα από γονείς έχουν γίνει, αλλά σε φάση ότι δεν με είχατε ενημερώσει ότι το παιδί μου δεν είναι καλός μαθητής (άκυρο δηλαδή). Αναβαθμολόγήσεις κ επίδειξη γραπτών ζητάνε οι κομπλεξικοί που τους παραμυθιάζουν και οιφροντιστές, και δεν τους αρέσει το 17 που κανονικά δεν ήταν ούτε 15... Μην λέμε κιόλας ότι δέχεται ευνοϊκή μεταχείριση ο μαθητής που πασχίζει να διαβάσει δυο λέξεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2022, 12:22:28 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:04:30 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2972
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #211 στις: Ιούνιος 26, 2022, 06:24:36 μμ »
Ο σύμβουλος ειδικής αγωγής τι λέει για το γεγονός ότι κόβονται μαθητές με διάγνωση;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3085
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #212 στις: Ιούνιος 26, 2022, 07:08:56 μμ »
Ο σύμβουλος ειδικής αγωγής τι λέει για το γεγονός ότι κόβονται μαθητές με διάγνωση;

Ε τι να πει; Αν ο καθηγητής πει ότι ο μαθητής δεν άνοιξε το στόμα του, τι να του κάνει ο σύμβουλος; Ξέρει πώς ακριβώς εξετάζει ο καθηγητής; Οι δικοί μας αυτοί που λέω, δεν αλλάζουν κάτι στις ερωτήσεις ούτε προσπαθούν να εκμαιεύσουν απαντήσεις. Απλώς ρωτάνε τα ίδια και περιμένουν απάντηση. Έτσι φυσικά ο μαθητής δεν μιλάει και φυσικά δεν έχεις περιθώριο να κανεις και πολλά. Πχ τώρα είχαμε παιδί με προφορική εξέταση, δυσλεξία, στα αρχαία λέει κάτι (νοηματικά κ λεξικογικα, στην Ιλιάδα σ εμένα όχι πολλά αλλά τέλος πάντων μόλις τον βαλω στο κλίμα του αποσπάσματος αρχίζει κ σχολιάζει κάτι, ιστορία πάλι σ εμένα είχε διαβάσει πέντε πραγματάκια και παίρνει και κάτι παραπάνω απ αυτό που χρειαζόταν να περάσει, στα θετικά κάτι λέει με τη βοήθεια τξς προετοιμασίας του τμήματος ένταξης, με δυο λόγια περναει σ όλα αυτά χωρίς να του χαριστούμε, στη γλώσσα κ τα κείμενα κόβεται γιατί λέει δεν είπε τίποτα. Είναι δυνατόν να είπε αρχαία και ιστορία και να μην είπε κείμενα;

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2972
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #213 στις: Ιούνιος 26, 2022, 07:13:55 μμ »
Φοβάμαι ότι κανένας γονιός δεν έχει απευθυνθεί στο σύμβουλο, για τους συναδέρφους σου που δεν δείχνουν καμία ενσυναίσθηση. Δυστυχώς σχεδόν σε κάθε σχολείο θα συναντήσουμε τέτοιους...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:04:30 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3085
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #214 στις: Ιούνιος 26, 2022, 07:30:26 μμ »
Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε και ουσιαστική υποστήριξη στο πώς θα γίνουν οι προφορικές εξετάσεις. Κάποιοι πχ έχουν καλή διάθεση, αλλά ψειρίζουν τόσο, που η εξέταση κρατάει μισή ώρα. Σκεψου να εχεις 5-6 παιδιά σε όλα τα τμήματα, θα εξετάζεις τρεις ώρες; Κι όμως το κάνουν. Έχω δει συναδελφο ξενόγλωσση να κάνει κανονικό μάθημα στην εξέταση. Λέει πχ πότε βάζουμε simple ή continuous και βάζει το παιδί να απαντήσει όλη την άσκηση, εν ανάγκη μεταφράζοντας. Αυτό για όλες τις ασκήσεις. Κι αυτό υπερβολή είναι, κι αυτοί που περιμένουν τη σειρά τους κάποια στιγμή εκνευρίζονται (κι αν έχουν και ΔΕΠΥ μαζί ή είναι στο φάσμα, φαντάζεσαι κατάσταση….). Δεν είναι πανελλήνιες οι προαγωγικές τιυ γυμνασίου για να εχεις τις ίδιες αξιώσεις. Τα παιδιά έχουν χιλίων ειδών δυσκολίες, ακόμα κ απλής ανάγνωσης. Αλλά μας επιμορφώσεις ποτέ κανεις σ αυτά; μόνο γενικές οδηγίες, που εφαρμόζονται κατά το δοκουν και κατά την ελαστικότητα που θέλει ο καθένας. Οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι μου, ουσιαστικά έχουν αποφασίσει από πριν ποιον θα κόψουν. Με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Εγω δεν είμαι απ αυτούς που καταδικάζουν οποιαδήποτε παραπομπή τον Σεπτέμβριο, απλώς με ενοχλεί αν γίνεται με πνεύμα εκδικητικότητας ή γιατί θεωρείται ένδειξη κύρους κλπ. Φέτος δυο παιδιά κόπηκαν σε μάθημα μου και ίσως λυπήθηκα πιο πολύ απ αυτούς γιατί θα τους βοηθούσα αν είχαν προσπαθήσει έστω κ λίγο. Ο ένας  απλώς είχε παραιτηθεί. εμένα αυτό με λυπεί.

Και μην ξεχνάμε ότι τα παιδιά αυτά συνήθως είναι από περιβαλλοντα που δεν γνωρίζουν ή δεν θέλουν να κάνουν πολλά. Οπότε τι βοήθεια να ζητήσει ο γονιός; Αν ήθελε ή μπορούσε, θα την είχε ζητήσει νωρίτερα κ το παιδί δεν θα ήταν σ αυτήν την κατάσταση. Γι αυτό επιμενω ότι την επανεξέταση αυτή τη θεωρώ τελείως άλλο πράγμα από την κοινή αναβαθμολόγηση. Δεν είχα καταλάβει καν ότι είναι στο ίδιο εδάφιο νόμου άρα θεωρείται ίδια περίπτωση. Ήμουν σίγουρη ότι είναι ασφαλιστική δικλείδα για τέτοιες περιπτώσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2022, 07:35:09 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος sia09

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #215 στις: Ιούνιος 26, 2022, 10:25:39 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα. Υπηρετώ σε ΓΕΛ και οι προφορικά εξεταζόμενοι λόγω ειδικών μαθησιακών ή άλλων δυσκολιών εξετάζονται από επιτροπή δύο καθηγητών. Στο Γυμνάσιο ισχύει το ίδιο;

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1036
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #216 στις: Ιούνιος 27, 2022, 02:39:19 πμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα. Υπηρετώ σε ΓΕΛ και οι προφορικά εξεταζόμενοι λόγω ειδικών μαθησιακών ή άλλων δυσκολιών εξετάζονται από επιτροπή δύο καθηγητών. Στο Γυμνάσιο ισχύει το ίδιο;

Αν ήταν σε τμήμα ένταξης όπου δουλευόταν συνδιδασκαλία με το γενικής και όλη τη χρονιά αξιολογούνταν από κοινού από τους καθηγητές (γενικής και ένταξης) τότε, ενδεχομένως, ναι.
Στην πράξη όμως δεν είναι ιδιαίτερα συνηθισμένο οπότε ο καθένας εξετάζει και βαθμολογεί τους μαθητές του μόνος.

Έγραψα παραπάνω σε μια εκ των υστέρων διόρθωση. Στο σχολείο μου γενικά, σχεδόν όλοι τα παιδια που έχουν προφορική εξέταση, τα βοηθούν, και συνεργάζονται και με τους καθηγητές της ένταξης/παράλληλης/υποδοχής έτσι ώστε να είναι κάπως δουλεμένοι οι μαθητές, να κάνουν κάτι, να περάσουν με την αξία τους, όχι χαριστικά. Υπάρχουν όμως συγκεκριμένοι συνάδελφοι, που έχουν αλλεργία στην ειδική αγωγή, στις ειδικές κατηγορίες μαθητών, στις διευκολύνσεις, και που μάλλον επιδιώκουν να τιμωρούν τέτοιους μαθητές, παρά να βοηθούν. Μονο εκείνοι έχει τύχει να κόψουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Και πίστεψέ με, το έκαναν με πείσμα, σε φάση ότι εγώ θα το κάνω επίτηδες για να τιμωρήσω τον μαθητή και να διασώσω το κύρος μου, κι εσεις οι υπόλοιποι διαλύετε το σχολείο που θέλετε να βοηθάτε. Όταν έχεις μαθητή με ελλιπή γνω΄ση ελληνικών, που φοιτά στην ΤΥ, και του βάζεις κάτω από τη βάση επειδη "δεν τον έχεις δει ποτέ στο μάθημα", και μετά τον κόβεις κιόλας, αντί να συνεργαστέις με την καθηγήτρια της τάξης υποδοχής, δεν εκθέτεις το σχολειο; Είναι δυνατόν οι μαθητές να "μην κάνουν τίποτα" σε συγκεκριμένους καθηγητές μόνο ενώ οι υπόλοιποι να είμαστε ευχαριστημένοι από μια μικρή προσπάθεια; Δηλαδή είναι 20 άτομα λάθος, λαϊκιστές, μαθητοπατέρες, επιβραβευτές της ήσσονος προσπάθειας, και οι άλλοι δύο μόνο ξέρουν; Δεν γίνονται αυτά.

Για το δικαίωμα αναβαθμολόγησης όπως έχω πει, ο διευθυντής μάλλον ενημερώνει τους γονείς, που εγώ το θεωρώ λάθος γιατί είναι σαν να τους λέει  να μας  αμφισβητήσουν, αλλά τέλος πάντων. Αφού υπάρχει ο νόμος, προφανώς ας τον χρησιμοποιήσουν. Στις μαθησιακές δυσκολίες είναι διαφορετικό. Τα παιδιά αυτά δεν μπορουν να κρίνονται με τα ίδια μέτρα και σταθμά. Δεν θα είχαν διάγνωση αν μποορύσαν να κριθούν με τα ίδια μέτρα και σταθμά. Βασικά είναι λάθος όλο το σύστημα που τους κρίνει όλους με τα ίδια μέτρα και σταθμά, αλλά προφανώς κάποιοι ξεκινούν από άλλη αφετηρία και καλό είναι να τους δίνεται μια ευκαιρία παραπάνω. Οι άλλοι που κόβονται, πιθανότατα κόπηκαν με λευκή κόλλα, ή με μια απάντηση μόνο της κακιάς ώρας. Εκεί τι αναβαθμολόγηση να τους προτείνεις; Αφού ξέρουν κι οι ίδιοι ότι κατά τύχοι κόπηκαν μόνο σε 3-4 μαθήματα, γιατί τους βοηθήσαμε να μην μείνουν στην ίδια τάξη ήδη από τον Ιούνιο. Θα θέλουν και αναβαθμολόγηση; ΠΟτέ δεν μας έχει ζητήσει αναβαθμολόγηση μαθητής που κόπηκε. Άλλα παράπονα από γονείς έχουν γίνει, αλλά σε φάση ότι δεν με είχατε ενημερώσει ότι το παιδί μου δεν είναι καλός μαθητής (άκυρο δηλαδή). Αναβαθμολόγήσεις κ επίδειξη γραπτών ζητάνε οι κομπλεξικοί που τους παραμυθιάζουν και οιφροντιστές, και δεν τους αρέσει το 17 που κανονικά δεν ήταν ούτε 15... Μην λέμε κιόλας ότι δέχεται ευνοϊκή μεταχείριση ο μαθητής που πασχίζει να διαβάσει δυο λέξεις.

Μπορεί να έχουμε διαφωνήσει στο παρελθόν αλλά εδώ συμφωνώ 100% !!



Ο σύμβουλος ειδικής αγωγής τι λέει για το γεγονός ότι κόβονται μαθητές με διάγνωση;

Τι να πει κι ο σύμβουλος; Να τους τραβήξει το αυτί; Το πολύ πολύ να κάνει σχετικές ενημερώσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς για το πως αξιολογούμε. Μέχρι εκεί, σιγά μη μπει σε διαδικασία σύγκρουσης!

Αποσυνδεδεμένος sia09

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #217 στις: Ιούνιος 27, 2022, 07:24:50 πμ »
Αν ήταν σε τμήμα ένταξης όπου δουλευόταν συνδιδασκαλία με το γενικής και όλη τη χρονιά αξιολογούνταν από κοινού από τους καθηγητές (γενικής και ένταξης) τότε, ενδεχομένως, ναι.
Στην πράξη όμως δεν είναι ιδιαίτερα συνηθισμένο οπότε ο καθένας εξετάζει και βαθμολογεί τους μαθητές του μόνος.


Ο νόμος τι αναφέρει για το Γυμνάσιο;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2022, 07:59:04 πμ από sia09 »

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2224
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #218 στις: Ιούνιος 27, 2022, 09:09:23 πμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα. Υπηρετώ σε ΓΕΛ και οι προφορικά εξεταζόμενοι λόγω ειδικών μαθησιακών ή άλλων δυσκολιών εξετάζονται από επιτροπή δύο καθηγητών. Στο Γυμνάσιο ισχύει το ίδιο;

Στο λύκειο ο νόμος ορίζει τα εξής:
2. Οι μαθητές του άρθρου αυτού οποιασδήποτε τάξης του Λυκείου, σε όσα μαθήματα εξετάζονται ενδοσχολικά, εξετάζονται ταυτόχρονα με τους μαθητές της τάξης στην οποία ανήκουν και στα ίδια θέματα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσης. Ειδικά, οι μαθητές του εδαφίου α και οι μαθητές της περίπτωσης ιι του εδαφίου β της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου εξετάζονται ενώπιον επιτροπής, την οποία συγκροτεί για το σκοπό αυτό ο Διευθυντής του Λυκείου και την αποτελούν ο ίδιος ή ο Υποδιευθυντής, ως Πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ή συναφούς με τα εξεταζόμενα μαθήματα ειδικότητας, ως μέλη.
Ο μέσος όρος (Μ.Ο.) των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.
(ΦΕΚ 2544/τ. Β’/30-12-2009)

Ο ορισμός των επιτροπών γίνεται από το Διευθυντή και καταγράφεται στο πρακτικό Διευθυντή. Μου έχει τύχει να πρέπει να γίνει νέο πρακτικό λόγω απρόσμενης απουσίας ενός μέλους της επιτροπής.

Για το γυμνάσιο ορίζονται τα εξής:
2. Κατά τις ολιγόλεπτες, ωριαίες δοκιμασίες των τριμήνων και τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, οι μαθητές του άρθρου αυτού εξετάζονται (προφορικά ή γραπτά) από τον οικείο καθηγητή ταυτόχρονα με τους μαθητές της τάξης στην οποία ανήκουν και στα ίδια θέματα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας. (ΦΕΚ 276/τ. Β’/16-03-2010)

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1036
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #219 στις: Ιούνιος 27, 2022, 12:59:37 μμ »


Για το γυμνάσιο ορίζονται τα εξής:
2. Κατά τις ολιγόλεπτες, ωριαίες δοκιμασίες των τριμήνων και τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, οι μαθητές του άρθρου αυτού εξετάζονται (προφορικά ή γραπτά) από τον οικείο καθηγητή ταυτόχρονα με τους μαθητές της τάξης στην οποία ανήκουν και στα ίδια θέματα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας. (ΦΕΚ 276/τ. Β’/16-03-2010)

Εντωμεταξύ πως μπορεί το παραπάνω να συμβιβαστεί με το "Ο εκπαιδευτικός του ΤΕ υποστηρίζει τους μαθητές εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, με στόχο τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων και των διδακτικών πρακτικών, καθώς και την κατάλληλη προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού και του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Η υποστήριξη σε ιδιαίτερο χώρο υλοποιείται εφόσον το επιβάλλουν οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, με απώτερο στόχο τη δυνατότητα μελλοντικής υποστήριξης αυτών εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους. " (Ν. 3699/2008 Άρθ.6, παρ.1 αα.) είναι άξιο απορίας...

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3085
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« Απάντηση #220 στις: Ιούνιος 27, 2022, 02:07:19 μμ »
Εντωμεταξύ πως μπορεί το παραπάνω να συμβιβαστεί με το "Ο εκπαιδευτικός του ΤΕ υποστηρίζει τους μαθητές εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, με στόχο τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων και των διδακτικών πρακτικών, καθώς και την κατάλληλη προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού και του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Η υποστήριξη σε ιδιαίτερο χώρο υλοποιείται εφόσον το επιβάλλουν οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, με απώτερο στόχο τη δυνατότητα μελλοντικής υποστήριξης αυτών εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους. " (Ν. 3699/2008 Άρθ.6, παρ.1 αα.) είναι άξιο απορίας...

Η νομοθεσία και οι οδηγίες για την
ειδική αγωγή συνεχώς συγκρούονται με την υπόλοιπη νομοθεσία. Η ίδια η βάση της ειδικής αγωγής είναι τελείως αντίθετη με την εμμονή στην ομοιομορφία, τα κοινά θέματα, τις κεντρικές εξετάσεις κλπ. Και στη γενική βέβαια, υποτίθεται θα αξιολογουμαστε και για την εφαρμογή εξατομικευμένης διδασκαλίας, αλλά ταυτόχρονα θελουμε και τράπεζες κλπ για να φαίνεται η σύγκριση επιδόσεων συνολικά. Δεν δένουν αυτά. Ούτε γίνεται να βγάζεις τον μαθητή απ την τάξη για να πάει στην ένταξη ή το τμήμα υποδοχής και μετά να τον εξετάζει ο καθηγητής της γενικής στα ίδια θέματα με τους άλλους. Αυτά είναι σχιζοφρενικά πράγματα.

Συνεργασία και υπεράσπιση των δικαιωμάτων των παιδιών. Αυτό χρειάζεται. Στο γυμνάσιο είναι μικρά, κάποια έχουν μείνει σε επίπεδο ύλης δημοτικού, κάποια συλλαβίζουν , δεν θα μάθουν αρχαία σ ένα καλοκαίρι ενώ μετά βίας ξέρουν νέα ελληνικά. Απορρίπτουν το σχολείο γιατί έχουν νιώσει την απόρριψη. Όλοι οι άλλοι που απορρίπτουν το σχολείο από μαγκιά κ αδιαφορία, έχουν γονείς που θα τους στρώσουν έστω τελευταία στιγμή, να έρχονται «γραμμένοι» και να διαβάσουν τόσο όσο για να μην κοπούν, να δώσουν την κόλλα ακριβώς στο μισάωρο και μετά να πάνε στην παραλία, με τα μπανιέρα ήδη στην τσάντα μαζί τους (τα καλά του να υπηρετείς σε νησί…). Αυτοί όμως δεν κινδυνεύουν να κοπούν…

 

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31419
  • Τελευταία: Vasw12
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1124271
  • Σύνολο θεμάτων: 18635
  • Σε σύνδεση σήμερα: 503
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 428
Σύνολο: 455

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.