*

Αποστολέας Θέμα: Bάση του 10  (Αναγνώστηκε 2974 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Bάση του 10
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 08, 2008, 12:42:46 πμ »
Antrea Eirini συμφωνω με αυτα που λες αλλα αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως γινεται σημερα τα παιδια να μην μπορουν να γραψουν καλους βαθμους οπως γινοταν με εμας παλια..και τοτε φροντιστηριο πηγαιναμε..τοτε δηλ τα φροντιστηρια εκαναν καλυτερη δουλεια;δε νομιζω..η εκαναν καλυτερη δουλεια στο σχολειο;παλι δεν νομιζω..και σημερα μαλιστα τα παιδια πηγαινουν περισσοτερο απο ποτε φροντιστηριο..πολλα ξεκινουν απο το δημοτικο..αλλα και παλι..τα περισσοτερα(εννοειται οχι ολα)σε σχεση με παλιοτερες εποχες ειναι αδυνατοι μαθητες..αν τους εβαζε κανεις θεματα περασμενων χρονων δεν θα μπορουσαν σιγουρα να τα λυσουν και θα τους φαινονταν πολυ δυσκολα...τι ειναι δηλαδη εκεινο που φταιει;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Bάση του 10
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:55:21 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Bάση του 10
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 08, 2008, 01:36:05 πμ »
Η αλήθεια είναι ότι οι αποδόσεις των παιδιών χειροτερεύουν συνεχώς... Και όχι μόνο των αδιάφορων μαθητών, αλλά ακόμα και των επιμελών μαθητών. Μου φαίνεται πολύ περίεργο ότι οι μαθητές μου δυσκολεύονται στα λατινικά Γ' λυκείου!! Όταν τους λέω ότι στην εποχή των δεσμών είχαμε και τα 50 κείμενα στην ύλη, και ότι οποιοσδήποτε βαθμός κάτω από 19 θεωρούνταν αποτυχία νομίζουν ότι τους κοροϊδεύω! Κι όμως γεγονός είναι ότι για μας ήταν το ευκολότερο μάθημα! Αυτό δε μπορώ να το εξηγήσω... Ίσως τα παιδιά είναι ήδη πολύ κουρασμένα όταν φτάνουν στη Γ' Λυκείου.. από την άλλη σκέφτομαι μήπως έχουν διαφορετικά ενδιαφέροντα, ή διαφορετικές αν(τ)οχές από εμάς. Άλλωστε το εξεταστικό σύστημα τους δίνει τη δυνατότητα να μη γράψουν πολύ καλά σε ένα δύο μαθήματα χωρίς να έρθει η καταστροφή. Όταν δίναμε εμείς ξεκινούσαμε στοχεύοντας σε 20 ιστορία, λατινικά, 18 αρχαία και 16 έκθεση (τουλάχιστον!)
Πάντως για το θέμα των πολύ χαμηλών βαθμολογιών, ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν αυξηθεί πολύ οι θέσεις στα πανεπιστήμια, οπότε μπαίνουν παιδά με πολύ χαμηλότερη βαθμολογία. Το ίδιο συμβαίνει με τη δημιουργία ΤΕΙ ή ακόμα και περιφερειακών ΑΕΙ, τα οποία όταν δίναμε εμείς δεν υπήρχαν. Και όταν δίναμε εμείς υπήρχαν μαθητές που έγραφαν 10, 11, 12, 13, μόνο που δεν έμπαιναν πουθενά. Σήμερα έχουν αυξηθεί κατά πολύ οι θέσεις στα ΑΕΙ-ΤΕΙ, όπως και έχουν μειωθεί και οι υποψήφιοι. Επομένως εισάγονται (σχεδόν) όλοι.
Τα φροντιστήρια δεν ξέρω αν έχουν χειροτερεύσει, εξάλλου πάντα την ίδια στείρα δουλειά έκαναν. Για τα δημόσια όμως σχολεία θεωρώ ότι έχουν χειροτερεύσει.. Αυτό που θυμάμαι απ' όταν ήμουν μαθήτρια είναι ότι είχα μόνο έναν καθηγητή στο λύκειο που προκλητικότατα δεν έκανε τη δουλεά του, τον λυκειάρχη, στα λατινικά της Γ' λυκείου. Οι υπόλοιποι, άσχετα με το αν ήταν οι πιο καταρτισμένοι ή οι πιο αποτελεσματικοί, έκαναν τη δουλειά τους! Σήμερα δυστυχώς ή αδιαφορία ή η άποψη "ωχ μωρέ, γιατί να σας τα κάνω εγώ, αφου τα κάνετε στο φροντιστήριο" τείνει να γίνει σύνηθες φαινόμενο...

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Bάση του 10
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 08, 2008, 01:45:12 πμ »
Antrea eirini ωραία όλα αυτά που λές και με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη...Αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι μπορούν να μπαίνουν στην τριτοβάθμια εκπαιδευση άτομα που δεν μπορούν να πιάσουν τη βάση,που δε μπορούν να γράψουν το όνομά τους...
Κittoulini το θέμα που θίγεις είναι τεράστιο και κατά τη γνώμη μου υπάρχουν χίλιοι δυο λόγοι που μπορούν να ειπωθούν.Αποφεύγω να αναφερθώ γιατί σίγουρα θα ξεφύγουμε από το θέμα.
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Bάση του 10
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 08, 2008, 02:04:25 πμ »
Maryk, συμφωνώ μαζί σου, γιατί στην ουσία ούτε εγώ μπορώ να πω αν συμφωνώ ή όχι με οποιαδήποτε βάση. Απλά πιστεύω πως θα πρέπει να το ξανασκεφτούμε πολύ πριν κρίνουμε κάποιους ως ανίκανους, γιατί μπορεί και εμείς που τους αποκλείουμε να έχουμε μερίδιο ευθύνης για την αποτυχία τους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Bάση του 10
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:55:21 »

Αποσυνδεδεμένος QUICONQUE

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Bάση του 10
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 08, 2008, 09:36:27 πμ »
[quote kathyk δεν το καταλαβα αυτο που ειπες οτι οσο και να γραψει κανεις ο ιδιος αριθμος περναει..
[/quote]
Eννοεί ότι αν η σχολή θέλει 200 άτομα, θα πάρει τους 200 πρώτους, ακόμα κι αν αυτοί έχουν γράψει από 10 έως 13 ο καλύτερος.

Αποσυνδεδεμένος QUICONQUE

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Bάση του 10
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 08, 2008, 09:51:13 πμ »
Η αλήθεια είναι ότι οι απόδοσεις των παιδιών χειροτερεύουν συνεχώς...

Αυτό είναι πέρα για πέρα αλήθεια. Δεν το διαπιστώνετε και μόνοι σας, από το γλωσσικό επίπεδο που επικρατεί γύρω σας; Μιλάνε ελληνικά αυτά τα παιδιά; Έχουν σοβαρές ελλείψεις που προδίδουν δυσαναπλήρωτα κενά από την εποχή του Δημοτικού. Τα παιδιά έχουν εξωσχολικές δραστηριότητες, δε θέλουν να ταλαιπωρούνται, τα παρασύρουν οι διασκεδάσεις. Π.χ. βλέπουν τηλεόραση (και πολύ μάλιστα) και τι ακούν; Ούτε μια πρόταση χωρίς λάθος. Χωρίς υπερβολή. Τις προάλλες ακούγαμε συνεχώς το σλόγκαν της κυβέρνησης: "τρεισήμισι χρόνια" (ούτε το γένος δεν ξεχωρίζουν). Μόνο στη ΝΕΤ υπάρχει ελπίδα. Ακόμα και στο ΣΚΑΪ διαπιστώνω λάθη. Δεν το συζητώ για τα υπόλοιπα. Φαύλος κύκλος δηλαδή. Πρέπει να είναι πολύ εύστροφο ένα παιδί για να προσπεράσει τις σειρήνες και να καταλάβει το συμφέρον του. Τα υπόλοιπα τα βλέπετε, περιφέρονται σα χαμένα με τα μαλλιά ανάκατα, το μάτι θολό και τη μύτη τρυπημένη. Το οποίον αντικατοπτρίζει το ... εσωτερικό.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Bάση του 10
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 09, 2008, 07:54:49 μμ »
Ki εγώ πιστεύω ότι ορθώς υπάρχει η βάση του 10. Διαφορετικά θα γεμίσουμε πτυχιούχους που δε θα ξέρουν να συμπληρώσουν ούτε μια αίτηση (το 'χω δει γι' αυτό το λέω).
Συμφωνώ απόλυτα και με την AndreaEirini. Δεν ξέρω τι φταίει. Η ύλη πάντως έχει αυξηθεί και έχει δυσκολέψει πολύ. (δε μιλώ για τις κατευθύνσεις).
Φέτος κάνω φροντιστήριο και σ' ένα παιδί του δημοτικού κι έπαθα πλάκα με αυτά που κάνουν. Γλώσσα, μαθηματικά, φυσική, κάνουν στο δημοτικό αυτά που κάναμε εμείς στο Γυμνάσιο. Και τι να πεις για την πληθώρα των μαθημάτων! Εγώ θυμάμαι στο σχολείο είχαμε εξάωρα και στο Γυμνάσιο μάλιστα όχι κάθε μέρα και σήμερα όλες οι τάξεις κάνουν 7ωρα! Τα παιδιά είναι φυσικό να τα έχουν παίξει!

Όσον αφορά στο μέσο όρο των σχολών, είναι φυσικό να έχει πέσει όταν σε κάθε κάμπο και ραχούλα έχει φτιαχτεί κι ένα πανεπιστήμιο ή ένα ΤΕΙ, αυξάνοντας έτσι τον αριθμό των εισακτέων, ενώ λόγω υπογεννητικότητας ελαττώνεται ο αριθμός των υποψηφίων. Στις σχολές όμως με υψηλή ζήτηση, η βάση εξακολουθεί να είναι και πάντα θα είναι, πιστεύω, υψηλή.

Πάντως νομίζω ότι αυτό που γίνεται με τη δημόσια εκπαίδευση είναι συνειδητή πολιτική. Βλέποντας τι κάνουν στο Δημοτικό, συνειδητοποιώ ότι θέλουν να ξεχωρίσουν την ήρα (το γράφω σωστά;) από το στάρι. Οι μέτριοι γίνοντσι χειρότεροι και οι χειρότεροι καταβαραθρώνονται. Οι πολύ καλοί (που πάντα ήταν και θα είναι οι λιγότεροι) θα προχωρήσουν. Οι απλώς καλοί θα γίνουν μέτριοι. Και θα περάσουν στις υποβαθμισμένες πια κρατικές πανεπιστημιακές σχολές. Το κράτος θα χρησιμοποιήσει τους λίγους καλούς που του χρειάζονται και όλοι οι υπόλοιποι θα είναι ένα ωραίο φτηνό εργατικό δυναμικό. Και οι καθηγητές στα δημόσια σχολεία σ' αυτή την κατηγορία θα ανήκουν (ήδη ανήκουν νομίζω).
Γιατί  τα 1200 το μήνα δεν είναι και κανένας σοβαρός μισθός, άλλο να σε σύγκριση με το χάλι που υπάρχει σε άλλους τομείς είναι λίγο καλύτερα.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Bάση του 10
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 09, 2008, 08:08:50 μμ »
εννοω
kathyk δεν το καταλαβα αυτο που ειπες οτι οσο και να γραψει κανεις ο ιδιος αριθμος περναει..


εννοω ότι δυσκολα η ευκολα θεματα, και το πατερ ημων να μας πουν να γραψουμε , αν ειναι να παρουν 10 ατομα θα παρουν 10 ατομα. γιαυτο δεν ξερω τελικα ποσο νοημα εχει να μιλαμε για δυσκολα θεματα και ψηλους βαθμους. εκτος φυσικά αν δεν συμπληρωνεται ο αριθμος όπως με τους δασκαλους

διαβάστε το προηγούμενο μήνυμα μου . δίνω σχετική απάντηση .

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 607
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 582
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.