*

Αποστολέας Θέμα: Διδακτορικό (varia)  (Αναγνώστηκε 137442 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 253
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #700 στις: Μάρτιος 10, 2018, 12:47:32 μμ »
morgan προσωπικά δεν το γνωρίζω :(
συνάδελφοι κανένα tip ωστε να έχω περισσότερες πιθανότητες να με επιλέξουν?
θα πρέπει να περάσω και από προφορική συνέντευξη?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:21:32 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2989
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #701 στις: Μάρτιος 10, 2018, 05:41:13 μμ »
Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποια "συνταγή".

Βρες το "κενό", γράψε μια ερευνητική πρόταση (θα σε βοηθήσει πολύ στην βιβλιογραφία το sci hub) και στειλ' την σε καθηγητές που ασχολούνται με το αντικείμενο.

Μπες και στη βάση διδακτορικών στο ΕΚΤ και δεν τι είναι, πώς γράφεται, τι περιλαμβάνει ένα διδακτορικό. Μην κάνεις το δικό μου λάθος που έκανα τη σύγκριση με το master.

Από εκεί και πέρα περιμένεις!
Και μπήκα στη 10ετία.... Ειδική αγωγή...και δεν το μετανιώνω....

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 863
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #702 στις: Μάρτιος 10, 2018, 06:31:57 μμ »
Εγώ νομίζω ότι η απρόσωπη αυτή προσέγγιση είναι λανθασμένη: βρίσκω το κενό (που αμφιβάλλω αν κάποιος που δεν έχει εμπειρία στην έρευνα, μπορεί πραγματικά να το βρει), γράφω πρόταση (που επίσης αμφιβάλλω αν μπορεί κάποιος να γράψει σωστή πρόταση, η οποία είναι στην πραγματικότητα η μισή διατριβή), την στέλνω (πού) και περιμένω (τι). Αυτό που θα πρότεινα είναι προσωπική επαφή. Και εξηγώ: το μόνο που μπορεί κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί με την έρευνα (ήτοι διδακτορικό και ένα σωρό δημοσιεύσεις, ερευνητικά προγράμματα, συνεργασίες κλπ) να κάνει, είναι να προσδιορίσει το πεδίο έρευνας που τον ενδιαφέρει. Γενικά. Π.χ. με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με την ελληνική λογοτεχνία σε σύγκριση με την -ξέρω γω- λογοτεχνία της ίδιας εποχής της Ιαπωνίας (τελείως τυχαίο το παράδειγμα). Μπορεί να είναι ακόμη πιο γενικό (με ενδιαφέρει να μελετήσω φιλοσοφία της αρχαιότητας). Αφού είμαι απόλυτα σίγουρος για το γενικό πεδίο, το συγκεκριμενοποιώ κάπως, όπως μπορώ (π.χ., με ενδιαφέρει η ποίηση ή με ενδιαφέρει ο Πλάτων). Δεν γράφω πρόταση ακόμη, διότι δεν μπορώ να γράψω. Το επόμενο βήμα είναι να κλείσω ραντεβού με κάποιον/κάποιους καθηγητές για να συζητήσω μαζί τους και να τους μεταφέρω όχι την πρότασή μου, αλλά την βαθιά επιθυμία μου να συνεχίσω σε ερευνητικό επίπεδο (βλ. διδακτορικό). Σε αυτή την φάση, πολλά τηλέφωνα, πολλά e-mail, μετακινήσεις, συζητήσεις. Με όποιον ανταποκριθεί. Θα έλεγα ότι αυτοί που δεν θα απαντήσουν καν στο τηλέφωνο ή στο σχετικό e-mail, δεν είναι περισσότεροι από αυτούς που θα δεχθούν να σας συναντήσουν έστω για μία συζήτηση διά ζώσης. Άπαξ και καταφέρει κάποιος να κλείσει ραντεβού, έχει κάνει το πρώτο καλό βήμα. Από εκεί και έπειτα: οι καθηγητές δεν περιμένουν τον φωστήρα που θα έχει βρει ΤΗΝ πρόταση. Περιμένουν νομίζω να δουν ανθρώπους με πραγματική επιθυμία να συνεχίσουν και με διάθεση να δουλέψουν χωρίς δικαιολογίες, ωράρια ή όποια άλλη μπαρούφα. Βεβαίως όλα αυτά ισχύουν στην περίπτωση που ο καθηγητής που θα συναντήσετε ενδιαφέρεται πραγματικά να δαπανήσει ενέργεια σε έναν υποψήφιο διδάκτορα. Διότι δεν είναι διατεθειμένοι όλοι να καταθέσουν χρόνο σε κάτι τέτοιο, αν και λίγοι το παραδέχονται. Για να καταλάβετε: θεωρητικά ο κάθε καθηγητής, από την βαθμίδα του επίκουρου και άνω, μπορεί (αλλά δεν υποχρεούται) να εποπτεύει έως πέντε υπ. διδάκτορες. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι αν οι καθηγητές πραγματικά ήθελαν και αν πραγματικά υπήρχαν υποψήφιοι που να εμπνέουν εμπιστοσύνη (ότι θα συνεχίσουν με τον ίδιο ζήλο με τον οποίο πρωτοπαρουσιάστηκαν) δεν θα συζητούσαμε τώρα.
Εν ολίγοις, χτυπήστε πόρτες. Μην ντρέπεστε. Και μην ψάχνετε άδικα να βρείτε ΤΟ θέμα. Αυτό θα το διαμορφώσετε από κοινού με τον καθηγητή που θα δεχθεί να είναι ο κύριος επιβλέπων της έρευνάς σας. Έτσι γίνεται. Τώρα, αν κάποιος μου πει ότι εκεί που καθόταν και έχοντας μηδαμινή εμπειρία στην έρευνα (αυτή που σου προσφέρει ένα μάστερ) του ήρθε ξαφνικά ΤΟ θέμα, που το κατέθεσε και έγινε δεκτό (μη σας πω έγινε και σφαγή για το ποιος θα το αναλάβει) ή μας δουλεύει χοντρά ή είναι ο Αϊνστάιν. Σε κάθε άλλη, υγιή περίπτωση και κυρίως με βάση τα ειωθότα, ο υποψήφιος πρώτα βρίσκει τον Καθηγητή και από κοινού καταλήγουν σε ένα θέμα. Το πολύ πολύ να είχε φτιάξει μία πρόταση, λόγω ζήλου, η οποία σίγουρα αναδιαμορφώθηκε με την συνδρομή του Καθηγητή και σίγουρα έγινε αγνώριστη σε σχέση με την αρχική σύλληψη του υποψηφίου. Και πιστέψτε με, το ότι λειτουργεί έτσι, το γνωρίζουν και οι Καθηγητές. Οποιαδήποτε άλλη εκδοχή, θεωρώ ότι είναι απλώς ένας ευγενικός τρόπος κάποιος να αρνηθεί την επίβλεψη. Σε αυτή την περίπτωση, απευθυνόμαστε σε άλλον καθηγητή.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2018, 08:02:49 πμ από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2989
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #703 στις: Μάρτιος 10, 2018, 06:41:48 μμ »
Μια διαφορετικη προσεγγιση.

Εμενα, παντως, οταν συζητουσα με γνωστους καθηγητες για το πως να προχωρησω (με αλλους καθηγητες) μου ειπωθηκε απο ολους ακριβως αυτο πιυ περιεγραψα. Διαβασε πλυ, βρες το κενο και βρες πως θα το μελετησεις.
Εννοειται οτι η προταση πιτε δεν μενει η ιδια! Εννοειται οτι διαμορφωνεται οσο προχωρας. Αλλα πρεπει να εχεις μια ιδεα τι θα κανεις και πώς θα το κανεις.

Εγω προσωπικα επιδη δεν μπιρουσα ολο το κλιμα της Ελλαδας (βασικα δεν ηθελα να κανω απληρωτη δουλεια, που συνηθως γινεται με τους διδακτορικους) εφυγα εξω. Εκει ηταν ακομα πιο αυστηρα τα πραγματα με την προταση και βεβαια πολυ πιο αυστηρα με τους χρονους ολοκληρωσης των διαφορων σταδιων και με την ετησια αξιολογηση
Και μπήκα στη 10ετία.... Ειδική αγωγή...και δεν το μετανιώνω....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:21:32 »

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 863
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #704 στις: Μάρτιος 10, 2018, 06:59:55 μμ »
Εγώ πάντως έχοντας ολοκληρώσει την διδακτορική διατριβή εντός Ελλάδος, δεν είδα καμία διαφορά σε σχέση με την αυστηρότητα ως προς την αρτιότητα της πρότασης που θα κατατεθεί ή τους χρόνους ολοκλήρωσης ή την ετήσια αξιολόγηση. Είναι λίγο μύθος αυτό (ότι δηλαδή στο εξωτερικό όλα λειτουργούν αλλιώς, και ότι εδώ στην Ελλάδα είναι η κατάσταση ό,τι να 'ναι). Το θέμα είναι ποιος είναι ο καθηγητής σου. Αυτό που είπα ήταν νομίζω σαφές. Αλλά μπορώ να το εξηγήσω άλλη μία. Δεν είπα να πάει κάποιος τουρίστας, είπα ότι η πρόταση διαμορφώνεται από κοινού με τον επιβλέποντα στον οποίο παρουσιάζεται ο υποψήφιος, έχοντας μία σαφή ιδέα για το τι θέλει να κάνει. Και η πρόταση θα πρέπει να είναι άρτια πριν κατατεθεί προς έγκριση. Μπορεί μάλιστα να πάρει και μήνες η αρχική έρευνα, προκειμένου να διαμορφωθεί μία πρόταση ικανή να σταθεί ως διδακτορική και σε αυτό έχει ευθύνη και ο επιβλέπων, διότι στην πραγματικότητα, αφού αυτός προτείνει τον υποψήφιο, προτείνει και το θέμα. Από εκεί και έπειτα, ο υπ. διδ. θα πρέπει να δουλεύει, ακριβώς για να πετυχαίνει τους στόχους και, βεβαίως, τους χρόνους. Και την ετήσια αξιολόγηση δεν θα την θεωρούσα καθόλου ζήτημα τυπικό, αλλά πολύ σοβαρό. Όλα αυτά εντός Ελλάδος.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2989
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #705 στις: Μάρτιος 10, 2018, 07:25:47 μμ »
Οκ.
Οι δικιες μου εμπειριες ειναι λιγο διαφορετικες.
Και ουσα πλεον διδασκουσα σε ελληνικο πανεπιστημιο, βλεπω πολυ καλα ποθα ειναι η συνηθης κατασταση εδω (οχι οτι δεν υπαρχουν φωτεινες εξαιρεσεις).
Και μπήκα στη 10ετία.... Ειδική αγωγή...και δεν το μετανιώνω....

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 846
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #706 στις: Μάρτιος 10, 2018, 08:47:21 μμ »
(.....) Άπαξ και καταφέρει κάποιος να κλείσει ραντεβού, έχει κάνει το πρώτο καλό βήμα (.......)

Έτσι ξεκίνησα και εγώ τις επαφές μου πριν από λίγο καιρό. Έκλεισα μέσω email ραντεβού με καθηγητή (ήταν μέλος στην τριμελή του master που είχα κάνει, καθώς και επιμελητής σε πανεπιστημιακούς τόμους όπου έχω δημοσιεύσει άρθρα) σε  πόλη αρκετές ώρες μακριά από εκεί που μένω. Του είχα στείλει προηγουμένως ένα πρώτο προσχέδιο του θέματος με ερευνητικα ερωτήματα, μεθοδολογία κλπ. Πήγα να τον συναντήσω. Την πρώτη φορά είχε συνεδρίαση και  μου είπε να περάσω την επόμενη ημέρα, συγκεκριμένη ώρα. Όταν ξαναπήγα στο πανεπιστήμιο την επόμενη, είχε κάποια έκτακτη συνάντηση  και μου όρισε να ξαναπεράσω αργότερα, συγκεκριμένη ώρα. Την τρίτη φορά είχε πάλι κάτι άλλο να κάνει και  μου ειπε ότι δεν σήκωνε αναβολή. Μου είπε ότι ξέρει οτι έρχομαι από μακριά και ότι λυπάται που δεν είναι συνεπής στα ραντεβού που μου όρισε. Ζήτησε να του τηλεφωνήσω την επόμενη εβδομάδα που θα έχει περισσότερο χρόνο(!). Του έστειλα ένα αναλυτικότερο προσχέδιο της πρότασής μου με mail και μετά επικοινώνησα μαζί του τηλεφωνικά. Μου είπε ότι το θέμα είναι ενδιαφέρον, αλλά να επικοινωνήσω πάλι μαζί του μετά από  άλλη μία εβδομάδα διότι δεν είναι αποκλειστικά της ειδικότητάς του και  θα  πρέπει να το συζητήσει και με τον πρόεδρο του τμήματος. Θα προσπαθήσω ακόμα μία φορά να επικοινωνήσω μαζί του την ημέρα και την ώρα που μου έχει ορίσει για να έχω την τελική απάντηση. Έκανα το μισό βήμα και προς το παρόν έμεινε μετέωρο όπως του πελαργού! 

Αποσυνδεδεμένος Daidalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02 Ισχύς δια της γνώσεως
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #707 στις: Μάρτιος 10, 2018, 09:00:30 μμ »
Τι δουλειά έχει ο πρόεδρος του Τμήματος; Αν χρειάζεται τροποποίηση η πρόταση, την κάνει ο ίδιος ο -υποψήφιος- επιβλέπων σε συνεργασία με τον φοιτητή. Εγώ είχα βρει ένα θέμα, ήταν συναφές με τα επιστημονικά ενδιαφέροντα του καθηγητή, άλλαξα το θέμα σύμφωνα με τις οδηγίες του, με καθοδήγησε πώς να ετοιμάσω την πρόταση, την στείλαμε στη Γραμματεία μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά για να περάσει από την επόμενη ΓΣΕΣ του Τμήματος, εγκρίθηκε και ξεκίνησε η διαδικασία. Ο πρόεδρος υπέγραψε απλώς την έγκριση μετά την ΓΣΕΣ. Αν το θέμα σου αφορά την παιδαγωγική, οπλίσου με υπομονή, γιατί είναι το πλέον κορεσμένο πεδίο, με πολλές προτάσεις, με αποτέλεσμα να διαλέγουν όποιον θέλουν από πολλούς υποψήφιους, απορρίπτοντας με μεγάλη ευκολία τους υπόλοιπους. Πάντως, βοηθά το να είσαι απόφοιτος του συγκεκριμένου Τμήματος ή έστω του ίδιου Πανεπιστημίου.  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2018, 09:02:47 μμ από Daidalos »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 846
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #708 στις: Μάρτιος 10, 2018, 09:23:56 μμ »
 Και εμένα μου προκάλεσε εντύπωση η απάντησή του διότι τον είχα καθηγητή στο μεταπτυχιακό σε μάθημα συναφές με την υποψήφια πρότασή μου και όπως έγραψα και πριν είχε αρκετά πρόσφατα δείγματα γραφής μου και ερευνητικών ενδιαφερόντων μου. Θα έπρεπε να είχε αναλάβει τις ευθύνες του από την αρχή απαντώντας ξεκάθαρα. Όπως λέμε ναι έτσι πρέπει να μάθουμε να λέμε και όχι.

Αποσυνδεδεμένος giorgos_23

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #709 στις: Μάρτιος 13, 2018, 03:38:53 μμ »
Kαλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω όποιους έχουν εκπονήσει ή εκπονούν ήδη διδακτορικό σχετικά με κάποιες απορίες που έχω. Το Δεκέμβριο κατέθεσα μια πρόταση διατριβής σε έναν καθηγητή αφού πρώτα τον συνάντησα στο γραφείο του ο οποίος μου είπε ότι περιμένει 5 προτάσεις και θα αποφασίσει για τις 2 που θα επιλέξει τον Ιούνιο. Να αναφέρω ότι η σχολή του απαιτεί προσυνεννόηση με καθηγητή (την οποία και έκανα) και επιστολή αρχικής αποδοχής- την οποία θα δώσει σε όσους πάρει τον Ιούνιο.

Τον περασμένο Ιανουάριο έβγαλε η σχολή μου αίτηση για διδακτορικά όμως έχει έναν τελείως διαφορετικό κανονισμό. Εκεί δεν απαιτείται καμια προσυνεννόηση με καθηγητή ούτε προβλέπεται επιστολή αρχικής αποδοχής από καθηγητή της σχολής στα δικιολογητικά που απαιτούνται, όπως στο άλλο ΑΕΙ. Αν γίνει δεκτή μια πρόταση ορίζουν απευθείας 3μελη επιτροπή και επιβλέποντα. Και στη σχολή μου κατέθεσα την ίδια πρόταση την οποία την είχα δουλέψει αρκετό καιρό.

Θεωρείτε ότι είναι αντιδεοντολογικό/αντιεπιστημονικό το ότι κατέθεσα την ίδια πρόταση ταυτόχρονα σε 2 τμήματα; Αγχώνομαι μήπως τυχόν ο πρώτος καθηγητής μάθει ότι έκανα αίτηση και αλλού μιας που είναι ένα θέμα το οποίο αυτός έφερε στην Ελλάδα πρώτη φορά.

Ευχαριστώ.


Αποσυνδεδεμένος Daidalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02 Ισχύς δια της γνώσεως
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #710 στις: Μάρτιος 13, 2018, 09:25:12 μμ »
Δύσκολο έως αδύνατο να το μάθει. Σε κάθε περίπτωση, η καθυστέρηση της επιλογής μέχρι τον Ιούνιο δεν μου φαίνεται ούτε λογική ούτε ενθαρρυντική. Άλλωστε, στο δικό σου Τμήμα έχεις και μεγαλύτερες ελπίδες επιλογής.  ;)

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1232
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #711 στις: Μάρτιος 14, 2018, 07:28:14 πμ »
Από την άλλη πλευρά, εφόσον ο συγκεκριμένος καθηγητής είναι άριστος γνώστης του θέματος, υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να τον προσεγγίσει το τμήμα σου για να γίνει μέλος της τριμελούς. Οπότε υπάρχει το ρίσκο όχι μόνο να το μάθει, αλλά και να είναι μέλος της επιτροπής, με ό,τι συνέπειες μπορεί αυτό να έχει.

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 863
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #712 στις: Μάρτιος 14, 2018, 08:47:51 πμ »
Ένας γενικός κανόνας είναι πως ό,τι έχει υποβληθεί προς κρίση, μέχρι να κριθεί, δεν κατατίθεται για δεύτερη κρίση αλλού. Αν κριθεί και λάβει αρνητική απάντηση, μετά μπορείς να καταθέσεις το ίδιο θέμα αλλού και να αρχίσει από την αρχή μία άλλη/δεύτερη διαδικασία κρίσης. Αυτό ισχύει σίγουρα στην περίπτωση των άρθρων/μελετών προς δημοσίευση. Κάθε σοβαρό επιστημονικό περιοδικό, το περιλαμβάνει στους όρους του. Θα έλεγα ότι κάτι ανάλογο ισχύει και στην περίπτωση που περιγράφεις.

Αποσυνδεδεμένος giorgos_23

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #713 στις: Μάρτιος 14, 2018, 10:05:02 πμ »
Από την άλλη πλευρά, εφόσον ο συγκεκριμένος καθηγητής είναι άριστος γνώστης του θέματος, υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να τον προσεγγίσει το τμήμα σου για να γίνει μέλος της τριμελούς. Οπότε υπάρχει το ρίσκο όχι μόνο να το μάθει, αλλά και να είναι μέλος της επιτροπής, με ό,τι συνέπειες μπορεί αυτό να έχει.

Την σκέφτηκα αυτήν την πιθανότητα όμως αν υποθέσουμε ότι γίνει κανείς δε θα τον υποχρεώσει να μπει στην 3μελή επιτροπή, έτσι δεν είναι; Θα του εξηγήσω ότι επειδή ήταν το τμήμα μου έκανα αίτηση καθώς είχα πέρισσότερες πιθανότητες επιλογής και βέβαια ότι την ίδια πρόταση δε θα την κατέθετα πουθενά αλλού.

Ένας γενικός κανόνας είναι πως ό,τι έχει υποβληθεί προς κρίση, μέχρι να κριθεί, δεν κατατίθεται για δεύτερη κρίση αλλού. Αν κριθεί και λάβει αρνητική απάντηση, μετά μπορείς να καταθέσεις το ίδιο θέμα αλλού και να αρχίσει από την αρχή μία άλλη/δεύτερη διαδικασία κρίσης. Αυτό ισχύει σίγουρα στην περίπτωση των άρθρων/μελετών προς δημοσίευση. Κάθε σοβαρό επιστημονικό περιοδικό, το περιλαμβάνει στους όρους του. Θα έλεγα ότι κάτι ανάλογο ισχύει και στην περίπτωση που περιγράφεις.

Τα έχω υπόψιν μου αυτά που αναφέρεις και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Οπως τόνισα και παραπάνω αν δεν ήταν η σχολή μου την πρόταση δε θα την κατέθετα σε κανένα άλλο Τμήμα. Αν υποθέσουμε ότι του κάνουν κάποια νύξη για 3μελη επτροπή θα του το εξηγήσω με ωραίο τρόπο. Εξάλλου θεωρητικά όλοι οι φοιτητές δεν έχουν κάποιο ''πλεονέκτημα'' για μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό στο Τμήμα που έχουν τελειώσει;

 

Pde.gr, © 2005 - 2018

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28195
  • Τελευταία: Milena
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 953389
  • Σύνολο θεμάτων: 16648
  • Σε σύνδεση σήμερα: 215
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 150
Σύνολο: 164

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.