0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ούτε σε πρότυπα επαλ?
Για ΕΠΑΛ ρωτάω βασικά. Αν πάρεις οργανική κάνεις θητεία; Μπορείς να κάνεις βελτίωση την επόμενη χρονιά; Την κρατάς την οργανική ή κάθε δύο χρόνια μπαίνεις στη διαδικασία κρίσης;
Χαίρετε! Από ό, τι γνωρίζω, τα οργανικά κενά τοποθέτησης βγαίνουν σύμφωνα με το ακόλουθο: https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdfΓνωρίζει κανείς σε ποια ΦΕΚ βασίζεται το παραπάνω;
Αν εννοεις σε ποιο φεκ βασιζεται το"-12 Σημαίνει οργανικό κενό 12 ωρών" που αναφέρεται στο κειμενο που παρέθεσες, θα σου πω οτι δεν αναφερεται σε καποιο φεκ με την εννοια της ΥΑ, ΠΔ ή νομου, παρα αναφέρεται στην (διαχρονικη..) εγκυκλιο 84582/δ2 σελ 4.Aν αναφερεσαι στους πινακες του ΠΕ04 ειναι συνδυασμος διαταξεων (και ερμηνειων του καθε πυσδε..)
Το ότι για το 2ο κενό θέλουμε τουλάχιστον -32 ώρες, για το 3ο τουλάχιστον -52 ώρες, για το 4ο τουλάχιστον -72 ώρες πού αναφέρεται;
Αρχικα θα πω οτι όσοι απο μας εχουν διδακτικη υπηρεσια σε σχολεια για καποια χρονια, νομιζω οτι θα συμφωνησουν με την αποψη οτι η εκπαιδευτικη νομοθεσια ειναι ανεπαρκης στο να ρυθμισει καιριας σημασιας ζητηματα της εκπαιδευτικης λειτουργιας. Ακουω πολυ συχνα νεους συναδελφους να ρωτουν (και δεν το λεω με αφορμη την απορια που εθεσες) "σε ποιο φεκ λεει το ταδε".Κι ομως το πιθανοτερο ειναι να μην το λεει κανενα φεκ, αφου ειναι γνωστο οτι η πλειοψηφια των ζητηματων λειτουργιας των σχολειων ρυθμιζονται απο εγκυκλιους ή ακομα χειροτερα απο απλά εγγραφα με υπογραφες προισταμενων τμημάτων και οχι απο ΥΑ, ΠΔ και νομους. Αντιπροσωπευτικο παραδειγμα το ζητημα του πως προσδιοριζεται ενα οργανικο κενο για οργανικη τοποθετηση σε σχολειο και το πως προσδιοριζεται το αντιστοιχο ανα ομαδα σχολειων για τη διενεργεια των μεταθεσεων. Προσωπικα δε νομιζω να υπαρχουν ποιο βασικα ζητηματα απο αυτα οσον αφορα στη διαχειριση του ανθρωπινου δυναμικου και των υπηρεσ μεταβολων αυτου, εφοσον σε αυτα τα δύο στηριζονται μεταθεσεις και διορισμοι. Κι ομως και τα δυο ρυθμιζονται απο δυο εγκυκλιους.Ειδικοτερα στο πδ 50/96 (παλι καλα που υπαρχει κι αυτο) αρ 4 λεει"Για την πραγματοποιηση των μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή καταρτίζονται μέχρι 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης..........Το πυσδε λαμβανει υποψη αα) Τις κενές οργανικές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι 31 Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων με την αυτοδίκαια αποχώρηση των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία και ββ) Το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας. γγ) Τα τμήματα που προβλέπεται ότι θα λειτουργήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος. δδ) Τους οργανικά ανήκοντες στις σχολικές μονάδες της δικαιοδοσίας τους εκπαιδευτικούς και "(εε) Την ομάδα σχολείων στην οποία ανήκει κάθε σχολική μονάδα..."αρ 15"...1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (τα κενα που ανακοινωσε η δδε πειραια αναφερονταν σε αυτη τη διαδικασια) γίνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, με βάση τις κενές θέσεις του άρθρου 4 αυτού του Π.Δ. και τις τυχόν δημιουργούμενες κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων..".Πως υπολογιζονται ομως οι κενες θεσεις του αρ 4 ?19644/Ε2 ( η πρωτη απο τις 2 βασικες εγκυκλιους των ανωτερω διαδικασιων) σελ 1"Προκειμένου η υπηρεσία μας να προβεί στην κατάρτιση των πινάκων οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού ανά περιοχή μετάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45Α’), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και του άρθρου 7 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71Α’).... παρακαλούμε να συμπληρωθούν με ευθύνη σας οιεπισυναπτόμενοι πίνακες Α,