*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 462516 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος newteacher1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2422 στις: Απρίλιος 12, 2024, 07:06:46 πμ »
ούτε σε πρότυπα επαλ?
Σε πρότυπα επαλ δίνονται οργανικές, τουλάχιστον προς το παρόν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:48:05 »

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2423 στις: Απρίλιος 12, 2024, 10:58:25 πμ »
Για ΕΠΑΛ ρωτάω βασικά. Αν πάρεις οργανική κάνεις θητεία; Μπορείς να κάνεις βελτίωση την επόμενη χρονιά; Την κρατάς την οργανική ή κάθε δύο χρόνια μπαίνεις στη διαδικασία κρίσης;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1731
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2424 στις: Απρίλιος 12, 2024, 12:11:35 μμ »
Για ΕΠΑΛ ρωτάω βασικά. Αν πάρεις οργανική κάνεις θητεία; Μπορείς να κάνεις βελτίωση την επόμενη χρονιά; Την κρατάς την οργανική ή κάθε δύο χρόνια μπαίνεις στη διαδικασία κρίσης;
η νομοθεσια που ειναι σε εμενα γνωστη και αφορα τα Π.ΕΠΑΛ ειναι ο ν 4763
καθως και η παρακατω  ΥΑ  Κ3/58084 (μαζι με ολες τις τροποποιησεις της)
https://dide-new.flo.sch.gr/rythmisi-thematon-ton-protypon-epangelmatikon-lykeion/.
Ως προς το εκπαιδευτικο προσωπικο βλ αρθρο 5 και το οποιο λεει ουσιαστικα οτι
" Τα Π.ΕΠΑ.Λ. στελεχώνονται από εκπαιδευτικούς αυξημένων τυπικών και ουσιαστικών προσόντων, με την κατάλληλη επιστημονική κατάρτιση, την παιδαγωγική επάρκεια και
εμπειρία..κλπ  (χωρις να δινει επιπλεον λεπτομερειες)
2. Το μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό της υφιστάμενης σχολικής μονάδας ΕΠΑ.Λ. όπου ιδρύεται και λειτουργεί παράλληλα Πρότυπο ΕΠΑ.Λ., διατηρεί την οργανική του θέση και μετά την
πλήρη λειτουργία του νεοϊδρυθέντος Π.ΕΠΑ.Λ., κατά το διδακτικό έτος 2023-2024, οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί εντάσσονται, με τις οργανικές τους θέσεις, στο εκπαιδευτικό προσωπικό του Π.ΕΠΑ.Λ..κλπ".
Μεχρι εδω λοιπον (ν 4763 και σχετ ΥΑ) δεν βρισκω καποια επιπλεον διευκρινηση/προσθηκη στη νομοθεσια που να αναφερει τη διαδικασια στελεχωσης των Π.ΕΠΑΛ πλην του οτι οι ηδη οργανικα ανηκοντες διατηρουν τη θεση τους σε οσα ΕΠΑΛ μετατραπηκαν σε Π.ΕΠΑΛ.

Απο την αλλη εχουμε ως δεδομενο οτι
https://www.minedu.gov.gr/news/52460-17-06-22-epekteinetai-to-diktyo-ton-protypon-epaggelmatikon-lykeion-tis-xoras.
Παρατηρωντας τις περσινες οργανικες διαδικασιες σε καποιες απο τις ανωτερω δδε που διαθετουν Π.ΕΠΑΛ στο δυναμικο των σχολειων τους, διαπιστωσα οτι
α) τα κενα των Π.ΕΠΑΛ ηταν αναρτημενα  στον πινακα κενων/πλεονασματων των σχολειων γενικης και επαγγελματικης εκπσης της εκαστοτε δδε
και
β)   υπηρξαν βελτιωσεις/αρσεις υπεραριθμιων απο σχολεια γενικης προς Π.ΕΠΑΛ.
Εφοσον λοιπον συμμετειχαν τα Π.ΕΠΑΛ στις οργανικες διαδικασιες των υπολοιπων σχολειων γενικης+επαγγ εκπσης και οι οποιες ρυθμιζονται απο το πΔ 50/96, βγαζω το συμπερασμα οτι ολες οι υπηρεσιακες μεταβολες των Π.ΕΠΑΛ θα ρυθμιζονται απο το ιδιο ΠΔ. Αρα οτι ισχυει για καποιον εκπκο που ανηκει οργανικα σε ΜΗ προτυπο σχολειο, θα ισχυει και για καποιον εκπκο που υπηρετει οργανικα σε ΠΕΠΑΛ.

Επιπλεον ουτε και η εγκυκλιος μεταθεσεων αναφερεται σε ειδικη/διαφορετικη μεταχειριση του εκπκου προσωπικου των ΠΕΠΑΛ.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 12, 2024, 12:16:36 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2425 στις: Απρίλιος 12, 2024, 02:06:43 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Και εγώ αυτό πιστεύω πως από τη στιγμή που βγαίνουν ώρες για οριστική τοποθέτσηση σε Π.ΕΠΑΛ θα ισχύει ό,τι και στα υπόλοιπα σχολεία. Δηλαδή μία χρονιά υπηρέτηση οργανικής και μετά αν θες μπορείς να αιτηθείς για βελτίωση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:48:05 »

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2426 στις: Απρίλιος 12, 2024, 02:38:59 μμ »
Με την αλλαγή ενός ΕΠΑΛ σε πρότυπο οι οργανικά ανήκοντες διατήρησαν τις οργανικές τους.

Αν όμως κάποιος από αυτούς έφευγε (σε άλλο σχολείο, σύνταξη, κλπ ) η οργανική του δεν καλυπτόταν.

Καλυπτόταν μόνο το κομμάτι του απλού  ΕΠΑΛ. Δηλαδή αν η Β τάξη ήταν πρότυπο και η Γ απλό ΕΠΑΛ (πάνω στη αλλαγή) βελτιώσεις γινόταν μόνο στα κενά της Γ. Όταν έγιναν και οι τρεις τάξεις πρότυπο δεν δινόταν οργανικές. Τα κενά δινόταν σαν λειτουργικά.

Όμως για πρώτη φορά φέτος στην εγκύκλιο υπολογισμού κενών για τις μεταθέσεις προσμετρήθηκαν τα κενά των προτύπων ΕΠΑΛ. Μένει να δούμε αν δοθούν σαν οργανικά ή λειτουργικά κενά.

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2427 στις: Απρίλιος 12, 2024, 03:04:02 μμ »
Η δικιά μου ΔΙΔΕ τα δίνει για οριστική τοποθέτηση...

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1731
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2428 στις: Απρίλιος 12, 2024, 04:03:15 μμ »
H εγκυκλιος Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις μεταθέσεις του έτους 2023 (12458/Ε2)
και η αντιστοιχη φετινη 19644/Ε2 ανεφεραν (και οι δυο) στη σελ 3 το
"ΠΙΝΑΚΑΣ Α΄
Ο πίνακας A΄ αφορά τα γενικά σχολεία και OXI τις σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, τα Πρότυπα και τα Πειραματικά Γ/σια και ΓΕΛ, τα Μουσικά, τα Καλλιτεχνικά και τα Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης" δηλ δεν εξαιρουσε τα ΠΕΠΑΛ.
Επιπλεον η φετινη στη σελ 2 ανεφερε
"10. Για τον υπολογισμό των εν λόγω οργανικών κενών/πλεονασμάτων των περιοχών μετάθεσης, λαμβάνονται υπόψη όλες οι τάξεις των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων"
γιατι φετος υπηρχαν οντως ΠΕΠΑΛ με τρεις ταξεις, αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν υπολογιστηκαν περυσι για μεταθεσεις οι οργανικες ωρες των λειτουργουντων ταξεων ΠΕΠΑΛ αφου , οπως προαναφερθηκε, δεν εξαιρουνταν και περυσι απο τον υπολογισμο.
Επισης οταν φευγει καποιος σε συνταξη δε σημαινει οτι σωνει και καλα θα δημιουργηθει οργανικο κενο, γιατι μπορει να πλεόναζε.
Ακομη, ηδη απο περυσι δινονται οργανικες σε δδε που εχουν ΠΕΠΑΛ οπως για παραδειγμα

https://dide.arg.sch.gr/site/wp-content/uploads/2023/03/%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%9F%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%97%CE%A3%CE%97-%CE%9F%CE%A1%CE%93-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D-%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1-%CE%9C%CE%99%CE%A9%CE%9D-%CE%A0%CE%A104-23-S.pdf

https://dide.thesp.sch.gr/images/files/2023/May/%CE%A4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CF%83%CE%B5_%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-_%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%B9%CF%89%CF%83%CE%B7_%CE%BA%CE%BB%CF%80_2023-2024.pdf

Η δικη μου εικονα ειναι οτι τα ΠΕΠΑΛ εχουν διαδικασιες οργανικης τοποθετησης ιδιες με τα υπολοιπα σχολεια γενικης+επαγγελ εκπσης
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 12, 2024, 04:05:24 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2429 στις: Απρίλιος 12, 2024, 05:10:07 μμ »
Στη διεύθυνση που ανήκω δεν έδωσαν πέρυσι οργανικά κενά στο πρότυπο ΕΠΑΛ ούτε για μεταθέσεις ούτε για βελτιώσεις παρότι ήταν πάρα πολλά. Τα έδωσαν μετά σαν λειτουργικά κενά.

Φέτος τα μέτρησαν κανονικά για τις μεταθέσεις. Θα δούμε αν τα δώσουν σαν οργανικά.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2430 στις: Απρίλιος 18, 2024, 12:57:45 πμ »
Χαίρετε! Από ό, τι γνωρίζω, τα οργανικά κενά τοποθέτησης βγαίνουν σύμφωνα με το ακόλουθο: https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdf

Γνωρίζει κανείς σε ποια ΦΕΚ βασίζεται το παραπάνω;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1731
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2431 στις: Απρίλιος 18, 2024, 07:24:24 πμ »
Χαίρετε! Από ό, τι γνωρίζω, τα οργανικά κενά τοποθέτησης βγαίνουν σύμφωνα με το ακόλουθο: https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdf

Γνωρίζει κανείς σε ποια ΦΕΚ βασίζεται το παραπάνω;
Αν εννοεις σε ποιο φεκ βασιζεται το
"-12 Σημαίνει οργανικό κενό 12 ωρών" που αναφέρεται στο κειμενο που παρέθεσες, θα σου πω οτι δεν αναφερεται σε καποιο φεκ με την εννοια της ΥΑ, ΠΔ ή νομου, παρα αναφέρεται στην (διαχρονικη..) εγκυκλιο  84582/δ2  σελ 4.
Aν αναφερεσαι στους πινακες του ΠΕ04 ειναι συνδυασμος διαταξεων (και ερμηνειων του καθε πυσδε..)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 18, 2024, 07:33:00 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2432 στις: Απρίλιος 18, 2024, 10:00:38 μμ »
Αν εννοεις σε ποιο φεκ βασιζεται το
"-12 Σημαίνει οργανικό κενό 12 ωρών" που αναφέρεται στο κειμενο που παρέθεσες, θα σου πω οτι δεν αναφερεται σε καποιο φεκ με την εννοια της ΥΑ, ΠΔ ή νομου, παρα αναφέρεται στην (διαχρονικη..) εγκυκλιο  84582/δ2  σελ 4.
Aν αναφερεσαι στους πινακες του ΠΕ04 ειναι συνδυασμος διαταξεων (και ερμηνειων του καθε πυσδε..)

Το ότι για το 2ο κενό θέλουμε τουλάχιστον -32 ώρες, για το 3ο τουλάχιστον -52 ώρες, για το 4ο τουλάχιστον -72 ώρες πού αναφέρεται; Και επίσης ναι, αυτή η 2η συνθήκη για τον ΠΕ04 (τουλάχιστον -12 ώρες στο σύνολο του ΠΕ04) πού αναφέρεται;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1731
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2433 στις: Απρίλιος 18, 2024, 11:13:46 μμ »
Το ότι για το 2ο κενό θέλουμε τουλάχιστον -32 ώρες, για το 3ο τουλάχιστον -52 ώρες, για το 4ο τουλάχιστον -72 ώρες πού αναφέρεται;
Αρχικα θα πω οτι όσοι απο μας εχουν διδακτικη υπηρεσια σε σχολεια για καποια χρονια, νομιζω οτι θα συμφωνησουν με την αποψη οτι η εκπαιδευτικη νομοθεσια ειναι ανεπαρκης στο να ρυθμισει καιριας σημασιας ζητηματα της εκπαιδευτικης λειτουργιας. Ακουω πολυ συχνα νεους συναδελφους να ρωτουν (και δεν το λεω με αφορμη την απορια που εθεσες) "σε ποιο φεκ λεει το  ταδε".
Κι ομως το πιθανοτερο ειναι να μην το λεει κανενα φεκ, αφου ειναι
γνωστο οτι η πλειοψηφια των ζητηματων λειτουργιας των σχολειων ρυθμιζονται απο εγκυκλιους ή ακομα χειροτερα απο απλά εγγραφα με υπογραφες προισταμενων τμημάτων και οχι απο ΥΑ, ΠΔ και νομους.
Αντιπροσωπευτικο παραδειγμα το ζητημα του πως προσδιοριζεται ενα οργανικο κενο για οργανικη τοποθετηση σε σχολειο και το πως προσδιοριζεται το αντιστοιχο ανα ομαδα σχολειων για τη διενεργεια των μεταθεσεων. Προσωπικα δε νομιζω να υπαρχουν ποιο βασικα ζητηματα απο αυτα οσον αφορα στη διαχειριση του ανθρωπινου δυναμικου και των υπηρεσ μεταβολων αυτου, εφοσον σε αυτα τα δύο στηριζονται μεταθεσεις και διορισμοι. Κι ομως και τα δυο ρυθμιζονται απο δυο εγκυκλιους.
Ειδικοτερα
στο πδ 50/96 (παλι καλα που υπαρχει κι αυτο) αρ 4 λεει
"Για την πραγματοποιηση των μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή καταρτίζονται μέχρι 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης....
......Το πυσδε λαμβανει υποψη    αα) Τις κενές οργανικές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι 31 Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων με την αυτοδίκαια αποχώρηση των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία και  ββ) Το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας.   γγ) Τα τμήματα που προβλέπεται ότι θα λειτουργήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος.   δδ) Τους οργανικά ανήκοντες στις σχολικές μονάδες της δικαιοδοσίας τους εκπαιδευτικούς και  "(εε) Την ομάδα σχολείων στην οποία ανήκει κάθε σχολική μονάδα..."
αρ 15
"...1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (τα κενα που ανακοινωσε η δδε πειραια αναφερονταν σε αυτη τη διαδικασια)  γίνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, με βάση τις κενές θέσεις του άρθρου 4 αυτού του Π.Δ. και τις τυχόν δημιουργούμενες κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων..".

Πως υπολογιζονται ομως οι κενες θεσεις του αρ 4 ?

19644/Ε2 ( η πρωτη απο τις 2 βασικες εγκυκλιους των ανωτερω διαδικασιων) σελ 1
"Προκειμένου η υπηρεσία μας να προβεί στην κατάρτιση των πινάκων οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού ανά περιοχή μετάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45Α’), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και του άρθρου 7 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71Α’).... παρακαλούμε να συμπληρωθούν με ευθύνη σας οι
επισυναπτόμενοι πίνακες Α, Β , Γ κλπ"

σελ 3
"Τα αλγεβρικά αθροίσματα των στηλών 4α και 4β του πίνακα Β΄ θα διαιρεθούν με το είκοσι (20) και το πηλίκο θα γραφεί αντίστοιχα στο 5α ή 5β. Υπόλοιπο ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δε λαμβάνεται υπόψη"
Επομενως μεχρι εδω προκυπτει οτι σημειο αναφορας για κενη οργανικη θεση στον πινακα οργανικης συνθεσης της περιοχης μεταθεσης ειναι η διαιρεση με το 20 που αποτελει, οπως εχει αναφερθει ξανα στο φορουμ, τον θεωρητικο Μ,Ο των υποχρεωτικων ωραριων μας.

Οποτε με -20 δινεται το πρωτο κενο ανα σχολειο και αν υπαρχει υπολοιπο ελλειμματος τουλαχ αλλων 12 ωρων (και το οποιο απορρεει απο την 2η βασικη εγκυκλιο δηλ την 84582/δ2) δινεται και 2 κενο δηλ αρκουν αυτες οι 32 ωρες για να δημιουργησουν τα 2 κενα.

(παρεμπιπτοντως εαν στη φαση των βελτιωσεων ανακοινωθει (απο τη δδε) σε ενα σχολειο χ ελλειμμα 31 ωρων, τοτε θα δοθει 1 οργανικο κενο. Ομως υπαρχει περιπτωση να το καταλαβει εκπκος με 18ω ΥΩ και ως εκ τουτου να απομεινει,  για την τελευταια φαση των εναπομεινάντων, ελλειμμα 13 ωρων που θα γεννησουν άλλο ενα μη διαφαινομενο κενο και το οποιο θα μπορεσει να διεκδικηθει μονο απο οσους εκπκους ειχαν υποβαλλει, στη φαση των βελτιωσεων, δηλωση προτιμησης για τουλαχ ενα οποιοδηποτε σχολειο. Αρα δηλωση προτιμησης στη β φαση των βελτιωσεων δεν πρεπει να κανουν μονο οσοι ειναι βεβαιοι οτι τους καλυπτει 100% το σχολειο της οργανικης τους. Αν τους καλυπτει κατα 99%, τοτε αξιζει να καταθεσουν αιτηση και στη φαση των βελτιωσεων αλλα και στη φαση των εναπομειναντων για τη διεκδικηση του  σχολειο που τους καλυπτει στο 100%)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 18, 2024, 11:35:38 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2434 στις: Απρίλιος 19, 2024, 12:46:24 πμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2024, 12:53:07 πμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2435 στις: Απρίλιος 19, 2024, 12:52:38 πμ »
Αρχικα θα πω οτι όσοι απο μας εχουν διδακτικη υπηρεσια σε σχολεια για καποια χρονια, νομιζω οτι θα συμφωνησουν με την αποψη οτι η εκπαιδευτικη νομοθεσια ειναι ανεπαρκης στο να ρυθμισει καιριας σημασιας ζητηματα της εκπαιδευτικης λειτουργιας. Ακουω πολυ συχνα νεους συναδελφους να ρωτουν (και δεν το λεω με αφορμη την απορια που εθεσες) "σε ποιο φεκ λεει το  ταδε".
Κι ομως το πιθανοτερο ειναι να μην το λεει κανενα φεκ, αφου ειναι
γνωστο οτι η πλειοψηφια των ζητηματων λειτουργιας των σχολειων ρυθμιζονται απο εγκυκλιους ή ακομα χειροτερα απο απλά εγγραφα με υπογραφες προισταμενων τμημάτων και οχι απο ΥΑ, ΠΔ και νομους.
Αντιπροσωπευτικο παραδειγμα το ζητημα του πως προσδιοριζεται ενα οργανικο κενο για οργανικη τοποθετηση σε σχολειο και το πως προσδιοριζεται το αντιστοιχο ανα ομαδα σχολειων για τη διενεργεια των μεταθεσεων. Προσωπικα δε νομιζω να υπαρχουν ποιο βασικα ζητηματα απο αυτα οσον αφορα στη διαχειριση του ανθρωπινου δυναμικου και των υπηρεσ μεταβολων αυτου, εφοσον σε αυτα τα δύο στηριζονται μεταθεσεις και διορισμοι. Κι ομως και τα δυο ρυθμιζονται απο δυο εγκυκλιους.
Ειδικοτερα
στο πδ 50/96 (παλι καλα που υπαρχει κι αυτο) αρ 4 λεει
"Για την πραγματοποιηση των μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή καταρτίζονται μέχρι 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης....
......Το πυσδε λαμβανει υποψη    αα) Τις κενές οργανικές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι 31 Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων με την αυτοδίκαια αποχώρηση των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία και  ββ) Το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας.   γγ) Τα τμήματα που προβλέπεται ότι θα λειτουργήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος.   δδ) Τους οργανικά ανήκοντες στις σχολικές μονάδες της δικαιοδοσίας τους εκπαιδευτικούς και  "(εε) Την ομάδα σχολείων στην οποία ανήκει κάθε σχολική μονάδα..."
αρ 15
"...1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (τα κενα που ανακοινωσε η δδε πειραια αναφερονταν σε αυτη τη διαδικασια)  γίνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, με βάση τις κενές θέσεις του άρθρου 4 αυτού του Π.Δ. και τις τυχόν δημιουργούμενες κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων..".

Πως υπολογιζονται ομως οι κενες θεσεις του αρ 4 ?

19644/Ε2 ( η πρωτη απο τις 2 βασικες εγκυκλιους των ανωτερω διαδικασιων) σελ 1
"Προκειμένου η υπηρεσία μας να προβεί στην κατάρτιση των πινάκων οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού ανά περιοχή μετάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45Α’), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και του άρθρου 7 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71Α’).... παρακαλούμε να συμπληρωθούν με ευθύνη σας οι
επισυναπτόμενοι πίνακες Α, Β , Γ κλπ"

σελ 3
"Τα αλγεβρικά αθροίσματα των στηλών 4α και 4β του πίνακα Β΄ θα διαιρεθούν με το είκοσι (20) και το πηλίκο θα γραφεί αντίστοιχα στο 5α ή 5β. Υπόλοιπο ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δε λαμβάνεται υπόψη"
Επομενως μεχρι εδω προκυπτει οτι σημειο αναφορας για κενη οργανικη θεση στον πινακα οργανικης συνθεσης της περιοχης μεταθεσης ειναι η διαιρεση με το 20 που αποτελει, οπως εχει αναφερθει ξανα στο φορουμ, τον θεωρητικο Μ,Ο των υποχρεωτικων ωραριων μας.

Οποτε με -20 δινεται το πρωτο κενο ανα σχολειο και αν υπαρχει υπολοιπο ελλειμματος τουλαχ αλλων 12 ωρων (και το οποιο απορρεει απο την 2η βασικη εγκυκλιο δηλ την 84582/δ2) δινεται και 2 κενο δηλ αρκουν αυτες οι 32 ωρες για να δημιουργησουν τα 2 κενα.

(παρεμπιπτοντως εαν στη φαση των βελτιωσεων ανακοινωθει (απο τη δδε) σε ενα σχολειο χ ελλειμμα 31 ωρων, τοτε θα δοθει 1 οργανικο κενο. Ομως υπαρχει περιπτωση να το καταλαβει εκπκος με 18ω ΥΩ και ως εκ τουτου να απομεινει,  για την τελευταια φαση των εναπομεινάντων, ελλειμμα 13 ωρων που θα γεννησουν άλλο ενα μη διαφαινομενο κενο και το οποιο θα μπορεσει να διεκδικηθει μονο απο οσους εκπκους ειχαν υποβαλλει, στη φαση των βελτιωσεων, δηλωση προτιμησης για τουλαχ ενα οποιοδηποτε σχολειο. Αρα δηλωση προτιμησης στη β φαση των βελτιωσεων δεν πρεπει να κανουν μονο οσοι ειναι βεβαιοι οτι τους καλυπτει 100% το σχολειο της οργανικης τους. Αν τους καλυπτει κατα 99%, τοτε αξιζει να καταθεσουν αιτηση και στη φαση των βελτιωσεων αλλα και στη φαση των εναπομειναντων για τη διεκδικηση του  σχολειο που τους καλυπτει στο 100%)

Αυτά όμως που παρέθεσες αναφέρονται στα οργανικά κενά των μεταθέσεων και όχι στα οργανικά κενά τοποθέτησης.

Το μόνο που έχω βρει για τα οργανικά κενά τοποθέτησης είναι το παρακάτω από την εγκύκλιο Αρ.Πρωτ.177284/Ε2/22-10-2018:
Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ ΄ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β΄ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2024, 12:57:32 πμ από Oliver »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159858
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 683
Σύνολο: 698

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.