*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 462040 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #938 στις: Μάιος 20, 2019, 02:40:37 μμ »
Παιδια προφανως και με το γραμμα του νομου πρεπει να λεει μονο ΠΕ.04.  για υπεραριθμους. Απο κει και περα θεωρω οτι πλεον σε καμια δευτεροβαθμια δε θα φερουν αντιρρηση σε οποιαδηποτε τοποθετηση υπεραριθμου απο τη στιγμη που εχει ξεκαθαριστει με επισημη απαντηση το ζητημα και επειδη ειμαι καλοπροαιρετος θεωρω πως το κανουν μονο για μια πιο καλη ενημερωση των καθηγητων και οχι πχ για να αποκλεισουν γεωλογο απο τ να παει σε λυκειο. Μην πηγαινουμε στο αλλο ακρο οπως καποιοι εβγαζαν παρανομες τις τοποθετησεις των υπεραριθμων σε αλλη ειδικοτητα του ΠΕ.04.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:41:12 »

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 359
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #939 στις: Μάιος 20, 2019, 06:45:22 μμ »
Χμμμ δεν είναι τυχαίο το γραμμα του νόμου .

Στο συγκεκριμένο Λύκειο έχει βγει στην συνταξη Χημικός αλλά επειδή υπάρχει ήδη Χημικός στο σχολείο θα τους βόλευε να έρθει Φυσικός ή Βιολόγος.

Πονηράδες ...
Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #940 στις: Μάιος 20, 2019, 08:19:42 μμ »
Πλέον αλωνίζετε βλέπω. Δικό σας το καρπούζι και το μαχαίρι. Κάντε ότι θέλετε, αλλά μετά μη παριστάνετε ότι δήθεν θέλετε να κάνετε το μάθημά σας, και θα σας το πάρουν άλλοι κλπ. Ούτε να ζητάτε τα ρέστα για την κατάσταση στις Φυσικές επιστήμες. Ετσι τα θέλατε, ενιαία,  έτσι γίνονται!
Νομίζετε η σειρά προτεραιότητας θα φύγει στις επόμενες τοποθετήσεις μη υπεράριθμων? Σας έδειξα στις προηγούμενες σελίδες ότι η κοζάνη τοποθετεί ενιαία και μη υπεράριθμους ΠΕ04. Τι είναι παράνομο; Οτι θέλετε γίνεται!
Πανεπιστήμονές μου
Καλό βόλεμα!

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #941 στις: Μάιος 20, 2019, 08:34:02 μμ »
Επειδή σας βλέπω ενημερωμένους εγώ με 11 ώρες Α΄ανάθεσης (ΠΕ 04) είμαι ή δεν είμαι υπεράριθμος; Απ' ότι έχω καταλάβει κάθε ΠΥΣΔΕ κάνει τα δικά του. Θα παρακαλούσα να παραθέσετε και τη σχετική νομοθεσία. Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:41:12 »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #942 στις: Μάιος 20, 2019, 09:26:03 μμ »
οχι κάθε ΠΥΣΔΕ δεν κάνει το δικό του. Η υεραριθμία στους ΠΕ04 προκύπτει ενιαία. Δηλαδή με απλα πρακτικά λόγια αθροίζονται όλες οι ώρες των ΠΕ04. Στη συνέχεια αρχίζει και "συμπληρώνει" ο παλαιότερος μετά ο δευτερος κ.ο.κ. Ο τελευταίος τοποθετηθείς εφόσον δεν έχει 12 ώρες βγαίνει οργανικά υπεράριθμος. Το "συμπληρώνει " σημαίνει ότι το σύστημα "διανέμει" τις ώρες με αυτό τον τρόπο για να προκύψει ή όχι υπεραριθμια. ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΥΣΔΕ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕ04. Αυτό προκυπτει  από το Π.Δ/4386/αρθ.36/παρ18. όσο και από την περυσινή εγκύκλιο. ΣΤΟΥΣ ΠΕ04 Η ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΜΟΝΟ ΤΗΝ Α ΑΝΑΘΕΣΗ. Επομένως αν δεν είσαι ο τελευταίος τοποθετηθείς δεν είσαι υπεράριθμος (εκτός και αν το ζητήσεις).
Παράδειγμα
Σε ένα σχολείο υπάρχουν διαθέσιμες 50 ώρες ΠΕ04. Στο σχολείο αυτό υπάρχουν 3 εκπαιδευτικοί ΠΕ04 με ωράρια
Παλαιότερος 21 ώρες
Δεύτερος 21 ώρες
Τρίτος 21 ώρες.
Στους δυο πρώτους "διανέμονται" 42 ώρες ενω στον τρίτο 8.  Επομένως ο τρίτος είναι υπεράριθμος. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Α ΑΝΑΘΕΣΗ.
Το ακριβής τρόπος που προκύπτει η υπεραριθμία είναι λίγο διαφορετικός από το "γενικό" που ανέφερα παραπάνω. Όμως το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #943 στις: Μάιος 20, 2019, 11:18:06 μμ »
μερικά θέματα για τον αστερίσκο του διδε κοζάνης
α) προφανώς το ΠΥΣΔΕ με τον τρόπο που το παρουσιαζει αναφέρεται καθαρά μόνο στις υπεραριθμίες. Το τι θα γίνει στις γενικές τοποθετήεις θα το δούμε τότε.
2) Και πάλι προφανώς δεν εφαρμοζει την περυσινή εγκύκλιο για τις υπεραριθμίες που αφορά " από την διαπίστωση έως την τοποθέτηση". Βάζοντας προταιρεότητα με βάση την ειδικότητα και όχι με βάση τα μόρια ('οπως με σαφήνεια προβλέπει η νομοθεσία για τις υπεραριθμίες των ΠΕ04). Αυτό το κάνει μόνο για τα κενά των λυκείων. Είναι σαφές ότι υπήρξαν αντιδράσεις από τα μέλη του ΠΥΣΔΕ και αποφάσισαν να εφαρμόσουν μία μέση λύση (και όχι την εγκύκλιο).
3) Πως προέκυψαν οι υπεραριθμίες χωρίς την υπογραφή της Υ.Α με τα νέα ορολόγια προγράμματα;

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #944 στις: Μάιος 21, 2019, 10:17:36 πμ »
Ισχύουν οπως τα λέει ο πλάτωνας. Παρόλο όμως που καλύπτονται ενιαία τα κενά από υπεραριθμους (προφανώς και μη) δεν προκύπτει νομίζω ότι τα κενά πρεπει να χαρακτηρίζονται ενιαία. Αντίθετα υπάρχει μια παλιά εγκύκλιος που στο μέρος της υπεραριθμίας δεν ισχύει πλέον που λέει στο τελευταίο μέρος της οτι τα κενά αποτυπώνονται αναλυτικά με ώρες ανα μάθημα. Για εμένα βγάζει και νόημα καθαρά ενημερωτικά να ξέρει ο ενδιαφερόμενος που πάει και τι θα κάνει εκεί.
Βεβαια ο νομος της ενιαίας υπεραριθμίας φτιαχτηκε για να εξυπηρετήσει τους παλιούς, και ίσως είναι λίγο ακομψο να παει ένας νεος υπεράριθμος και να ξεβολέψει τον παλιό ζητώντας να μοιρατεί μαζί του και ώρες Α αναθεσης. Ήξερε ότι πήγαινε να κάνει κυρίως Β ανάθεση, οπότε τώρα τι φταίει και ο πάλιουρας να φορτωθεί καιαυτός Β ανάθεση και να αφήσει τα μαθήματα Α που με «τοσο κοπο έχτεισε όλα αυτά τα χρόνια στο σχολείο του»? Τέλος πάντων πρόβλημα σας.
Κάποια στιγμή πρεπει να φορτωθείτε και τις ευθύνες που σας αναλογούν.
Αν αδικείται κάποιος μπορεί να πάει στα δικαστήρια ή και να ζητήσει κάποιο ρουσφετι από τον διευθυντή ΔΕ ή τους αιρετούς. 

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #945 στις: Μάιος 21, 2019, 06:08:24 μμ »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας..Στο σχολείο μου (ΕΠΑΛ)ο φυσικός συμπληρώνει με 18 ώρες φυσικής Εγώ ως Χημικός έχω 11 ώρες χημείας. Τις 3 ώρες Βιολογίας που υπάρχουν τις παίρνουν  (με β΄ανάθεση) ως παλαιότεροι συνάδερφοι του τομέα υγείας . Οπότε βλέπετε ότι αν και ο καθένας σε μας κάνει το μάθημά του και πάλι προκύπτουν προβλήματα από την ενιαία προσμέτρηση των ωρών ΠΕ04. Κάποια άποψη τώρα περί υπεραριθμίας στο συγκεκριμένο σχολείο υπάρχει?

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10809
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #946 στις: Μάιος 21, 2019, 06:33:11 μμ »
Πρέπει πρώτα να αναλαμβάνουν όλοι οι συνάδελφοι τα μαθήματα α ανάθεσης και μετά να συμπληρώνουν το ωράριό τους με μαθήματα β ανάθεσης. Το ότι οι συνάδελφοι του τομέα υγείας είναι παλαιότεροι δε σημαίνει ότι προηγούνται να παίρνουν τις δικές σας πρώτες ώρες ανάθεσης.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #947 στις: Μάιος 21, 2019, 08:07:39 μμ »
Ο Χημικός ή ο Φυσικός δεν έχει πρώτη ανάθεση Βιολογία!
ΚΑι σύμφωνα με την τελευταία (άκυρη) υπουργική απόφαση αναθέσεων στην Β ανάθεση προηγείται ο παλιότερος, άρα οι του Υγείας.
Εδώ όμως υπάρχει σύγκρουση με τον νόμο της ενιαίας υπεραριθμίας ΠΕ04 λειτουργικά.
Η θα τα βρείτε μεταξύ σας και θα το πνίξετε το θέμα (συμφέρει πιο πολύ). ή θα κάνετε διευκρινιστική ερώτηση στο ΠΥΣΔΕ και ιεραρχικά στο υπουργείο (για να γελάσω).

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #948 στις: Μάιος 21, 2019, 09:41:00 μμ »
ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ προκύπτουν μόνο με την α ανάθεση εκτος των ΠΕ04 που προκύπτουν ομαδοποιημενα.
Δεν είσαι οργανικά υπεράριθμος. Οι ώρες τις βιολογίας προσμετρούνται στους ΠΕ04 (για να προκύψουν οι οργανικές υπεραριθμίες). Επομένως αν κάνεις αίτηση οργανικής υπεραριθμίας στο ΠΥΣΔΕ θα στην απορρίψει (αναφέροντας δεν υπάρχει υπεραριθμία) εφόσον το σύστημα προσμετρά τις ώρες αυτές στους ΠΕ04. Δηλαδή έσύ έχεις τυπικά για το σύστημα ότι περισσεύει από το σύνολο των ωρών ΠΕ04 (χημεία, βιολογία, φυσική κλπ) αφαιρουμένων των 18 ωρών του παλαιότερου φυσικού (δηλ 11+3=14). Τις 3 ωρες βιολογίας θα τις πάρουν οι παλαιότεροι συνάδελφοι (υγείας) τον Σεπτέμβριο που θα γίνει η ανάθεση των μαθημάτων ως β αναθεση. Τότε εσένα θα σου μείνουν 11 ώρες και θα πρέπει να πας για συμπλήρωση ωραρίου σε άλλο σχολείο (δεν θα είσαι ουτε λειτουργικα υπεράριθμος γα να προηγείσαι στις δηλώσεις).
Λυπάμαι αν αυτό σε στενοχωρεί αλλά είναι αυτό που ισχύει (1000%). Το καλύτερο που έχεις να κανεις είναι α) να ρωτήσεις τους αιρετούς του ΠΥΣΔΕ (θα τους αναφερεις και αυτά που είπαμε γιατί μερικοί λενε "ναι, ναι" για να αποφύγουν συζητήσεις η θα κάνεις αίτηση στο ΠΥΣΔΕ ζητώντας υπεραριθμία (αν υπάχει θα σου απαντήσουν).
Αν και έχω κατ επανάληψη υποστηριξει την ενοποίηση του κλάδου (βρίσκομενος σε σφοδρή σύγκρουση με πολλούς), οφείλω να ομολογήσω ότι το θεμα των υπεραριθμιών των ΠΕ04 είναι μπερδεμένο οδηγώντας μερικες φορές σε παραλογισμούς όπως αυτός που ενέφερα για την περίπτωση σου. Ο παραλογισμός βρίσκεται στο εξής
Τον Ιούνιο οι 3 ώρες αυτές προσμετρωνται σε εσένα αφαιρώντας σου το δικαίωμα της "αίτησης ρύθμισης της υπεραριθμίας" ενώ τον Σεπτέμβριο οι ώρες αυτές δίνονται στους άλλους συναδέλφους μη έχωντας και πάλι το δικαίωμα της "λειτουργικης υπεραριθμίας".
 

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #949 στις: Μάιος 21, 2019, 11:15:14 μμ »
Να ενοποιηθείτε και με τους υγείας, μην είστε κορόϊδα!

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #950 στις: Μάιος 21, 2019, 11:24:26 μμ »
Δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτός ο παραλογισμός. Στο ΠΥΣΔΕ περιοχής μου για να βγεις υπεράριθμος πρέπει να περισσεύεις 12 ώρες και πάνω (ερμηνεύουν με άλλο τρόπο τις εγκυκλίους). Θα παρακαλούσα τον platonas που το έχει ψάξει αν έχει όνομα από κάποιο δικηγόρο που ασχολείται με αυτά να μου στείλει pm αν και είμαι από επαρχία. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #951 στις: Μάιος 21, 2019, 11:28:38 μμ »
Να ενοποιηθείτε και με τους υγείας, μην είστε κορόϊδα!
Μην κοροιδεύεις... Αν κατάλαβες δεν επιθυμώ καν τις ώρες Βιολογίας.  Νομίζεις ότι το μάθημά σας είναι περιζήτητο? Την υπεραριθμία διεκδικώ.. (Υπάρχει θέση χημικού σε άλλο σχολείο).

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2019, 11:33:13 μμ από astro »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 505
Σύνολο: 505

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.159 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.