*

Αποστολέας Θέμα: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 91630 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος efstratia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 19, 2009, 04:20:16 μμ »
σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την ανταπόκριση !! καλή δύναμη κατά τη φετινή σχ. χρονιά !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:23:05 »

Αποσυνδεδεμένος μαρινατ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 13, 2009, 09:58:00 μμ »
Βρε παιδιά εσάς τους φιλολόγους σας έχω πρήξει με τις ερωτήσεις μου.Η φιλόλογος τους είπε οτι θα γραψουν μια έκθεση σχετικη με την ανακύκλωση.Τους έδωσε τα εξής στοιχεία
θα μιλάτε στην μητέρα με φιλικό, οικείο ύφος
Μιλήσαμε σήμερα στο σχολείο για το περιβάλλον και πήραμε μια σημαντική απόφαση σχετικά με το πρόβλημα του περιβάλλοντος...
Την απόφαση που πήραμε.....
με την ανακύκλωση:
-σώζουμε τα δάση
-οικονομία
-χωματερές
-Αμαζόνιος
Επίλογος:Μακάρι η προσπάθεια...
αυτά τα στοιχεία τους έδωσε
Μπορεί να αρχίσει με κάτι σαν διάλογο με την μητέρα; η δεν αρχίζουμε έκθεση με διάλογο;
Δώστε μου λίγη βοήθεια!!!!!! γιατί χάθηκα πως να την βοηθήσω;

Αποσυνδεδεμένος Elpida!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 471
  • Φύλο: Γυναίκα
  • dum spiro spero...
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #30 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 01:16:18 πμ »
υποθέτω πως αν η καθηγήτρια θέλει διαλογο ή ομιλία ή επιστολή θα τους το διευκρινίσει...
Εγώ θα προτιμούσα να ξεκινούσε την εκθεση κανονικά...απλά χρησιμοποιώντας οικείο ύφος...δηλ

Σημερα στο σχολείο συζητήσαμε για.....ας χρησιμοποιήσει α πληθ... και γ όπου χρειάζεται...

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #31 στις: Μάρτιος 05, 2010, 01:44:38 μμ »
καλησπερα! διορθωνα τα διαγωνισματα στη γλωσσα α' γυμνασιου. σε μια ασκηση τους εχω βαλει χρονικη αντικατασταση. ειναι το ρημα "Σκεφτομουν".
ενα κοριτσι λοιπον στον παρατατικο (παρολο που ο τυπος ειναι ηδη δοσμενος) μου γραφει "σκεφτόμουνα". το παιρνω λαθος?

επισης εχουμε ενα μαθητη που εχει φερει χαρτι για δυσλεξια. αφου εγραψε μετα ηρθε στο γραφειο υποτιθεται για να τον εξετασω προφορικα. γενικα ειναι πολυ καλος μαθητης. τα εχει ολα σωστα, μονο την ερωτηση αναπτυξης δεν εχει αναπτυξει κ τοσο ωραια. απλα εχει πολλα ορθογραφικα λαθη.κοβω βαθμους για τα λαθη του? ή επειδη εχει δυσλεξια δεν τα μετραω?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:23:05 »

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #32 στις: Μάρτιος 05, 2010, 02:43:00 μμ »
Άποψή μου είναι να μην το θεωρήσεις λάθος, γιατί εμπίπτει στους ιδιωματισμούς αλλά αποτελεί και δεύτερο τύπο τη στιγμή που είναι διαδεδομένο. Εσύ απλώς πρέπει να της τονίσεις ότι το "επίσημο", αυτό που θα έγραφε σε μία επιστολή, είναι το "σκεφτόμουν". Σε ό,τι αφορά το δεύτερο σκέλος του ερωτήματός σου, δυστυχώς δεν μπορώ να σου απαντήσω. Εγώ όταν έκανα μάθημα σε ένα παιδί με δυσγραφία με τον τρόπο μου το διόρθωνα και τον παρακινούσα να ασχοληθεί με την ορθογραφία. Βελτιώθηκε! Αν είναι και καλός μαθητής, δηλαδή έχει όρεξη για μάθηση, να τον κρατάς λίγο παραπάνω και να του αναθέτεις εργασίες για το σπίτι. Τα παιδιά αυτά μπορούν να μάθουν ορθογραφία. Απλώς φοβούνται! Με τον τρόπο σου κάνε τον να αγαπήσει τη γλώσσα. Εξάλλου αυτή είναι η δουλειά μας!!
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1079
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #33 στις: Μάρτιος 05, 2010, 03:57:36 μμ »
Από τη στιγμή που έχει φέρει χαρτί δυσλεξίας και εξετάζεται προφορικά δε λαμβάνεις υπ'όψιν τα ορθογραφικά του λάθη και γενικά τις γραπτές σημειώσεις του αλλά μόνο ό,τι σου λέει.
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #34 στις: Μάρτιος 05, 2010, 04:12:32 μμ »
συμφωνω με soul εφοσον εχει το χαρτι...αν ηθελε θα μπορουσε να μη γραψει καθολου και να παει κατευθειαν στη προφορικη εξεταση
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #35 στις: Μάρτιος 05, 2010, 04:23:18 μμ »
γενικα δεν εχει προβλημα, ειναι αριστος μαθητης, απλα κανει ορθογραφικα λαθη. στο α τριμηνου ειχε προβλημα εκφρασης στο γραπτο κ γενικοτερα συνοχης λογου αλλα εχει βελτιωθει παρα πολυ. ο διευθυντης μου ειπε οτι αφου γραψει θα ερθει στο γραφειο κ θα ριξω μια ματια στο γραπτο του. ειχε κανει τις ασκησεις σωστα (χρονικες αντικαταστασεις, γραμματικες αναγνωρισεις, δικαταληκτα ουσιαστικα, παραγωγη-συνθεση) την ερωτηση κατανοησης τη ρωτησα κ προφορικα. το μονο του προβλημα ειναι η ορθογραφια. του ειπα οτι εχει κανει λαθη κ τον ρωτησα κ δεν ηξερε πώς γραφονταν. ο διευθυντης μου ειπε οτι αφου δεν ξερει πώς γραφονται κ στον προφορικο λογο αυτο σημαινει οτι πρεπει να του κοψω στα γραπτα. κατα την αποψή του το προβλημα του δυσλεκτικου παιδιου ειναι οτι δε μπορει να αποδωσει γραπτα αυτο που ξερει να στο πει.
επομενως μου ειπε οτι δεν πρεπει να ειμαι επιεικης κ να του κοψω για τα ορθογραφικα λαθη κ το γεγονος οτι μας εφερε χαρτι γιατρου δεν πρεπει να με επηρεασει στη βαθμολογηση του. στο πρωτο τριμηνο του ειχα 15. αλλα του ειχα κανει μονο 2 βδομαδες μαθημα καθως πηγα μεσα νοεμβριου κ εκρινα περισσοτερο με βαση τα γραπτα. τωρα στα 2 τεστς μου εχει γραψει 20 κ 19 στο διαγωνισμα απ'ο,τι το βλεπω γυρω στο 19. εκτος αν κοψω απο τα ορθογραφικα...
ευχαριστω παντως για τις απαντησεις σας  :)

Αποσυνδεδεμένος φρουφρού

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #36 στις: Μάρτιος 05, 2010, 06:21:13 μμ »
Φυσικά και είναι σωστός ο τύπος σκεφτόμουνα και δεν ειναι καθόλου λιγότερο επίσημος από το σκεφτόμουν. Όσο για τα ορθογραφικά λάθη στους δυσλεξικούς μαθητές, δεν πρέπει να τα λαμβάνεις υπόψη, καθώς η ανορθογραφία είναι ένα από τα συμπτώματα της δυσλεξίας, εννοείται βέβαια πως δε σημαίνει ότι όποιος κάνει ορθογραφικά λάθη είναι δυσλεξικός. Καλό θα ήταν να του επισημαίνεις συχνά τη σωστή ορθογραφία και αν έχει διάθεση, θα βελτιωθεί. Όσο για την ερώτηση ανάπτυξης, επίσης οι δυσλεξικοί δυσκολεύονται να αναπτύξουν ένα γραπτό κείμενο με σωστή δομή, καλή ανάπτυξη και ιεράρχηση. Εξαρτάται βέβαια και από την ατομική περίπτωση.   

Συνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5076
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #37 στις: Μάρτιος 05, 2010, 07:06:27 μμ »
καλησπερα! διορθωνα τα διαγωνισματα στη γλωσσα α' γυμνασιου. σε μια ασκηση τους εχω βαλει χρονικη αντικατασταση. ειναι το ρημα "Σκεφτομουν".
ενα κοριτσι λοιπον στον παρατατικο (παρολο που ο τυπος ειναι ηδη δοσμενος) μου γραφει "σκεφτόμουνα". το παιρνω λαθος?

To "σκεφτόμουνα", όπως και το "χτύπαγα", είναι τύποι παρατατικού περισσότερο λαϊκοί και ως εκ τούτου απαντώνται πιο συχνά στον προφορικό λόγο, χωρίς αυτό να σημαίνει όμως ότι δεν μπορείς να τους βρεις και στο γραπτό. Άρα, σίγουρα δεν παίρνεις το τύπο ως λανθασμένο.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #38 στις: Μάρτιος 06, 2010, 12:26:43 πμ »
. απλα εχει πολλα ορθογραφικα λαθη.κοβω βαθμους για τα λαθη του? ή επειδη εχει δυσλεξια δεν τα μετραω?

δεν υπαρχει λογος να "τιμωρηθει " για κατι που δεν φταιει κ δεν θα το αλλαξει..

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1079
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #39 στις: Μάρτιος 08, 2010, 08:51:51 μμ »
Δεν είναι θέμα τιμωρίας.
Σύμφωνα με το σχολικο σύμβουλο, δεν πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψιν ορθογραφικά λάθη, γιατί τα δυσλεκτικά παιδια κατα κανόνα κάνουν ορθογραφικά λάθη.Επιπλέον από τη στιγμή που εξετάζεται προφορικά, δεν τίθεται τέτοιο θέμα
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #40 στις: Μάρτιος 08, 2010, 11:51:04 μμ »
Ακριβώς έτσι.

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #41 στις: Μάιος 11, 2010, 06:58:39 μμ »
καλησπερα! ηθελα να ρωτησω. στις εξετασεις πρεπει οπωσδηποτε να βαλω εκθεση? κ αν ναι πρεπει οπωσδηποτε να παιρνει 10 μοναδες?
επισης στα κειμενα γ γυμνασιου ειναι απαραιτητο το παραλληλο κειμενο? πειραζει αν δε βαλω χωρισμο ενοτητων κ πλαγιοτιτλους κ αντι αυτων βαλω αφηγηματικες τεχνικες?
γενικα στις εξετασεις πρεπει να ακολουθουμε ενα συγκεκριμενο τυπο διαγωνισματος?
πχ στην ιστορια πρεπει να ειναι σε 2 ομαδες κ συνολικα να γραψουν 5 ερωτησεις κ στα κειμενα 4 υποχρεωτικες?

συγγνωμη για τον καταιγισμο των ερωτησεων αλλα ειναι η πρωτη μου χρονια κ τα εχω λιγο χαμενα... :-\

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1011575
  • Σύνολο θεμάτων: 17418
  • Σε σύνδεση σήμερα: 256
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 161
Σύνολο: 178

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.