*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας  (Αναγνώστηκε 10949 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 01, 2011, 04:55:13 μμ »
Αφού το λέει ξεκάθαρα στο τέλος και εξηγείται αναλυτικά! Έλεος πια!
Στο χάρτη αν δεις, γράφει και ΕΣΣΔ και Τσεχοσλοβακία (που τώρα δεν υπάρχουν). So what?!
Ανοίγουμε θέμα για ψύλου πήδημα.

Να κλειδωθεί.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:01:13 »

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 606
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 01, 2011, 05:47:28 μμ »
Aν διάβαζαν το σχόλιο σου η Αννούλα και ο Πάγκαλος θα πετούσαν από χαρά και θα σου έκαναν έκαναν αγαπούλες και φιλάκια  :o
Έγραψα και το λινκ του σχολικού βιβλίου με τον χάρτη γιατί αρχικά κι εγώ δεν το πίστευα όταν το διάβασα στο διαδίκτυο.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2011, 05:53:06 μμ από CynnemAprod »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 01, 2011, 06:08:16 μμ »
Το θεμα αυτό θα παραμείνει ανοιχτο για να ακουστουν ολες οι αποψεις. Θα κλειδωθει μονο οταν η συζητηση δεν διεξαγεται με τους κανονες διαλογου και κυριως αν δεν υπαρχει σεβασμος στην αποψη του συνομιλητη.

Ευχαριστούμε!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 606
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 01, 2011, 06:30:35 μμ »
MARKOS πότε έχει εκδοθεί αυτό το βιβλίο; είχες αντιληφθεί τον χάρτη που είσαι φιλόλογος ή άλλος που έχει διαβάσει διδάξει το συγκεκριμένο μάθημα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:01:13 »

Αποσυνδεδεμένος asus07

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 412
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 01, 2011, 06:49:09 μμ »
Αφού το λέει ξεκάθαρα στο τέλος και εξηγείται αναλυτικά! Έλεος πια!
Στο χάρτη αν δεις, γράφει και ΕΣΣΔ και Τσεχοσλοβακία (που τώρα δεν υπάρχουν). So what?!
Ανοίγουμε θέμα για ψύλου πήδημα.

Να κλειδωθεί.

για ψύλου πήδημα τα καναμε όλα γι'αυτό θα μας τα παρουν όλα.αν δεν θέλεις μην παίρνεις μέρος,αλλά όχι και να κλειδωθεί το θέμα.Έλεος πια

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 01, 2011, 07:01:31 μμ »
MARKOS πότε έχει εκδοθεί αυτό το βιβλίο; είχες αντιληφθεί τον χάρτη που είσαι φιλόλογος ή άλλος που έχει διαβάσει διδάξει το συγκεκριμένο μάθημα;

Το βιβλιο ειναι σχετικα προσφατο (απ οσο γνωριζω). Μια φορα το ειχα ανοιξει αυτο το βιβλιο και αυτο για τον ΑΣΕΠ. Ομολογω πως δεν ειχα κοιταξει τοτε τους χαρτες.
 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 02, 2011, 12:07:55 πμ »
Επειδή οι ψευτοπατριωτισμοί και η διολίσθηση σε επικίνδυνους εθνικισμούς, προσωπικά μου προκαλεί εμετό, πρέπει να καταλάβουν όλοι οι "θιγόμενοι" ότι άλλο η σημερινή γεωπολιτική κατάσταση και άλλο η ακριβής παρουσίαση ιστορικών στοιχείων του παρελθόντος. Σε όποιον δεν αρέσει που κάποτε εκείνη η περιοχή (έστω ως επαρχία της Βουλγαρίας, που συνεργαζόταν με τους Ναζί, έστω - αργότερα - ως τμήμα της τότε Γιουγκοσλαβίας) λεγόταν "Μακεδονία", τα παράπονα στους τότε πολιτικούς. Θα ήταν χυδαίο και κοντόφθαλμο να αποκρύπτεται ένα ιστορικό στοιχείο επειδή κάποιοι "ευαισθητούληδες" θα θιχτούν το 2011.
Άλλο ιστορικά στοιχεία και άλλο εθνικιστικές βοές.

Υ.Γ. Και όποιος θεωρεί ότι ταυτίζομαι με τις απόψεις Πάγκαλου, ή δεν έχει καταλάβει τι γράφω (και ας τα έγραψα αναλυτικά στο 2ο μήνυμα τώρα), ή δεν θέλει να καταλάβει. Σε κάθε περίπτωση περιμένω μια ειλικρινή συγγνώμη για την προσβολή αυτή (όχι και να με ταυτίζουν με αυτόν...).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5796
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 02, 2011, 12:57:02 πμ »
Το ότι ονομαζόταν τότε εκείνη η επαρχία "Μακεδονία" είναι γεγονός. Αυτό, όμως, που θεωρώ μεγάλη παράλειψη είναι ότι πουθενά δεν είδα (εκτός αν μου διέφυγε) αναφορά κάτω από τη φωτογραφία ή στο κείμενο για την ιστορική επιλογή του Τίτο να ονομάσει την επαρχία έτσι και τι επιδίωκε.

Δεν ξέρω αν είναι σκόπιμη η παράλειψη ή τυχαία, αλλά τη θεωρώ σημαντική, γιατί μπορεί να δημιουργηθεί η εντύπωση σε κάποιον πως έτσι ονομαζόταν πάντα η συγκεκριμένη περιοχή.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 02, 2011, 11:44:53 πμ »
Συμφωνώ και εγώ. Θα έπρεπε κάτω από το χάρτη να υπάρχει διευκρίνιση και όχι απλώς ανακοίνωση απ' το υπουργείο.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1832
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 02, 2011, 12:18:10 μμ »
Αφού το λέει ξεκάθαρα στο τέλος και εξηγείται αναλυτικά! Έλεος πια!
Στο χάρτη αν δεις, γράφει και ΕΣΣΔ και Τσεχοσλοβακία (που τώρα δεν υπάρχουν). So what?!
Ανοίγουμε θέμα για ψύλου πήδημα.

Να κλειδωθεί.

Κλειδώθηκε.

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 17, 2012, 04:28:45 μμ »
Πού βρίσκεστε συνάδελφοι;Σε ποια ενότητα;Κλήθηκα να διδάξω ένα μήνα μετά την αρχή των μαθημάτων και θα ήθελα τις προτάσεις σας....Γνωρίζω τη φετινή ύλη, πείτε μου τι κάνετε γενικά, όσοι έχετε διδάξει το μάθημα αρκετές φορές.Σας ευχαριστώ :)

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 17, 2012, 04:51:29 μμ »
εμεις βρισκομαστε στην ελληνικη επανασταση, σελιδα 23

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 17, 2012, 04:52:40 μμ »
 :) :) :)ευχαριστώ! Κι εγώ εκεί θα μπώ στο τμήμα που ξεκίνησα τώρα :)

Αποσυνδεδεμένος psupsula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Γενικής Παδείας
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 17, 2012, 05:16:20 μμ »
Είναι η τρίτη χρονιά που διδάσκω ιστορία Γ΄Γενικής. Προσπαθώ κάθε φορά να σκεφτώ, ιδιαίτερα στα πρώτα κεφάλαια τρόπους ώστε το μάθημα να γίνεται πιο ενδιαφέρον και να αποκτά σύνδεση με το σήμερα.Στα πρώτα μαθήματα επιμένω να γνωρίζουν μόνο τους όρους (και το περιεχόμενο εννοείται) φιλελεύθερα κινήματα, εθνικό κράτος, λαός, κτ.λ. Επιπλέον προβάλλω, όχι πολύ συχνά, σχετικά ντοκυμαντέρ και προτιμώ για την αξιολόγηση, πέρα από το διαγώνισμα, να δίνω για σχολιασμό στους μαθητές πηγές (αδίδακτες) σχετικές με την ενότητα που αναλύσαμε ακόμα και με ανοιχτό βιβλίο κάποιες φορές. Δύσκολα όμως, κατά τη γνώμη μου, να κατορθώσει κάποιος  να τραβήξει το ενδιαφέρον των μαθητών σε συνεχή βάση στο συγκεκριμένο μάθημα. Την κατάσταση κάποιες φορές επειδεινώνει το γνωστό φαινόμενο, διδασκαλία της ιστορίας από ξενόγλωσσους.
ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32761
  • Τελευταία: Dimitra24
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177709
  • Σύνολο θεμάτων: 19407
  • Σε σύνδεση σήμερα: 648
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 466
Σύνολο: 472

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.156 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.