*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά  (Αναγνώστηκε 404406 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1778 στις: Αύγουστος 31, 2021, 10:47:10 πμ »
Στη Νομική, υπάρχει η αναλογία νόμου. Αν υπάρχει κενό νόμου, μπορεί να εφαρμοστούν ρυθμίσεις που ισχύουν σε όμοιες περιπτώσεις. Νομικός δεν είμαι, αυτό έχω καταλάβει ότι εφαρμόζεται από την εμπειρία μου. Σίγουρα εφαρμόζεται για τη μείωση ωραρίου στη δευτεροβάθμια. Δεν υπάρχει ρύθμιση για τη δευτεροβάθμια, οπότε εφαρμόζεται αυτό που ισχύει για την πρωτοβάθμια και η μείωση ωραρίου γίνεται από την αρχή του έτους, αν συμπληρώνεται ο απαιτούμενος χρόνος μέχρι την 31η Δεκεμβρίου.

Αυτά όμως καλό θα είναι να μας τα εξηγήσει καλύτερα ένας νομικός, γιατί υπάρχει πάντα η περίπτωση να έχω καταλάβει κάτι λάθος.

Σωστό αυτό που λες, αλλά εγώ δεν βλέπω κανένα κενό νόμου.
Αν , κατ αναλογία με τις οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις, ισχύει το ίδιο με τις τοποθετήσεις στα λειτουργικά, η διαδικασία είναι έτσι ορισμένη από τον νόμο,  ώστε, μετά το πέρας διαδοχικών φάσεων, κανείς να μην τοποθετείται χωρίς να δηλώσει, κανείς να μην τοποθετείται σε σχολείο που δεν έχει δηλώσει, και κανένα κενό να μην μένει αδιάθετο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2021, 10:52:54 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:37:45 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1779 στις: Αύγουστος 31, 2021, 10:54:50 πμ »
Σωστό αυτό που λες, αλλά εγώ δεν βλέπω κανένα κενό νόμου.
Αν , κατ αναλογία με τις οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις, ισχύει το ίδιο με τις τοποθετήσεις στα λειτουργικά, η διαδικασία είναι έτσι ορισμένη από τον νόμο,  ώστε, μετά το πέρας διαδοχικών φάσεων, κανείς να μην τοποθετείται χωρίς να δηλώσει, κανείς να μην τοποθετείται σε σχολείο που δεν έχει δηλώσει, και κανένα κενό να μην μένει αδιάθετο.

Δεν έχω δει κάπου να αναφέρονται διαδοχικές φάσεις. Από πού προκύπτει αυτό;

Αντίθετα, γίνονται μια φορά συμπληρωματικές δηλώσεις και μετά τοποθέτηση στα αδιάθετα κενά που έχουν περισσέψει, ανεξάρτητα αν τα έχεις δηλώσει. Αυτό δεν ισχύει για την πρωτοβάθμια;

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 527
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1780 στις: Αύγουστος 31, 2021, 10:56:38 πμ »
Σωστό αυτό που λες, αλλά εγώ δεν βλέπω κανένα κενό νόμου.
Αν , κατ αναλογία με τις οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις, ισχύει το ίδιο με τις τοποθετήσεις στα λειτουργικά, η διαδικασία είναι έτσι ορισμένη από τον νόμο,  ώστε, μετά το πέρας διαδοχικών φάσεων, κανείς να μην τοποθετείται χωρίς να δηλώσει, κανείς να μην τοποθετείται σε σχολείο που δεν έχει δηλώσει, και κανένα κενό να μην μένει αδιάθετο.

Πλέον βρισκόμαστε στο τελευταίο βήμα, έχουν τελειώσει οι διαδοχικές φάσεις.
Που ακριβώς έχεις δει ότι κανείς δεν τοποθετείται σε σχολείο που δεν έχει δηλώσει?
Σου έχουμε παραθέσει ακριβώς το αντίθετο...

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1781 στις: Αύγουστος 31, 2021, 10:59:38 πμ »
Δεν έχω δει κάπου να αναφέρονται διαδοχικές φάσεις. Από πού προκύπτει αυτό;

Αντίθετα, γίνονται μια φορά συμπληρωματικές δηλώσεις και μετά τοποθέτηση στα αδιάθετα κενά που έχουν περισσέψει, ανεξάρτητα αν τα έχεις δηλώσει. Αυτό δεν ισχύει για την πρωτοβάθμια;

Οι συμπληρωματικές δηλώσεις στα εναπομείναντα κενά, ταυτίζεται με την δεύτερη φάση τοποθετήσεων.
Θεωρείς δηλαδή ότι οι φάσεις είναι δυο, και μετά τέρμα; Θα μπορούσε να βγει αυτό το συμπέρασμα από το νόμο, δεν αντιλέγω. Όμως, για την ανάγκη της υπηρεσίας, όπως την ορίζουν οι παιδαγωγικές ανάγκες της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών, θα μπορούσε να ακολουθήσει και τρίτη φάση.
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:37:45 »

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1782 στις: Αύγουστος 31, 2021, 11:02:11 πμ »
Πλέον βρισκόμαστε στο τελευταίο βήμα, έχουν τελειώσει οι διαδοχικές φάσεις.
Που ακριβώς έχεις δει ότι κανείς δεν τοποθετείται σε σχολείο που δεν έχει δηλώσει?
Σου έχουμε παραθέσει ακριβώς το αντίθετο...

Δεν έχεις παραθέσει το αντίθετο, για την Βθμια μιλάμε.

Αφού τελειώσουν οι δυο φάσεις (ή οι τρεις φάσεις αν λάβουμε υπόψη τις ενστάσεις-αιτήσεις), τότε υπάρχει το συμφέρον της υπηρεσίας για την Βθμια, και το συμφέρον της υπηρεσίας ταυτίζεται (κατά την γνώμη μου) με τις παιδαγωγικές ανάγκες της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών που έμειναν αδιάθετοι, και όχι με τις ανάγκες των διοικητικών που θέλουν να δουλέψουν λιγότερο. Υπό αυτή την έννοια, και αν πολλοί εκπαιδευτικοί έχουν μείνει αδιάθετοι, πρέπει να ακολουθήσει και τρίτη, και τέταρτη φάση. Στο τέλος, θα κρίνουν τα δικαστήρια.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2021, 11:19:55 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 527
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1783 στις: Αύγουστος 31, 2021, 11:04:42 πμ »
Δεν έχεις παραθέσει το αντίθετο, για την Βθμια μιλάμε.

Αφού τελειώσουν οι δυο φάσεις (ή οι τρεις φάσεις αν λάβουμε υπόψη τις ενστάσεις-αιτήσεις), τότε υπάρχει το συμφέρον της υπηρεσίας για την Βθμια, και το συμφέρον αυτό ταυτίζεται (κατά την γνώμη μου) με τις παιδαγωγικές ανάγκες της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών που έμειναν αδιάθετοι, και όχι με τις ανάγκες των διοικητικών που θέλουν να ξεμπερδεύουν μια ώρα αρχύτερα.

Το ξαναβάζω σε περίπτωση που δεν το διάβασες...

Το ΠΔ 50/1996 έχει τροποποιηθεί με το ΠΔ 100/1997, όπου γράφει ρητά

Άρθρο 15
12. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το
συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις.
Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι
περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών
υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου
σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β' της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης
περιοχής.

https://diadikasies.gr/images/b/bf/Pd_100.pdf

Δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός Α/θμιας και Β/θμιας σε αυτό!

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1784 στις: Αύγουστος 31, 2021, 11:09:04 πμ »
Το ξαναβάζω σε περίπτωση που δεν το διάβασες...

Το ΠΔ 50/1996 έχει τροποποιηθεί με το ΠΔ 100/1997, όπου γράφει ρητά

Άρθρο 15
12. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το
συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις.
Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι
περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών
υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου
σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β' της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης
περιοχής.

https://diadikasies.gr/images/b/bf/Pd_100.pdf

Δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός Α/θμιας και Β/θμιας σε αυτό!

Διαβάζεις λάθος άρθρο.
Το επικαιροποιημένο-κωδικοποιημένο είναι αυτό.

12. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β` της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.   "Για τους εκπ/κούς Α/θμιας εκπ/σης σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κοτατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεαης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.

Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης".

https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/394200/p.d.-50-1996

Σε περίπτωση προσφυγής στο δικαστήριο, φαντάζομαι θα κριθεί αν το συμφέρον της υπηρεσίας είναι να ξεμπερδεύουν οι διοικητικοί, ή αν είναι παιδαγωγικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2021, 11:15:13 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 527
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1785 στις: Αύγουστος 31, 2021, 11:10:10 πμ »
Διαβάζεις λάθος άρθρο.
Το επικαιροποιημένο είναι αυτό.

12. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β` της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.   "Για τους εκπ/κούς Α/θμιας εκπ/σης σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κοτατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεαης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.

Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης".

Επικαιροποιημένο που;
Βάλε ένα σύνδεσμο σε παρακαλώ.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1786 στις: Αύγουστος 31, 2021, 11:13:37 πμ »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 527
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1787 στις: Αύγουστος 31, 2021, 11:19:24 πμ »
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/394200/p.d.-50-1996

Το ίδιο άρθρο παραθέτεις. Είναι η διόρθωση με το ΠΔ 100/1997.
Πως ακριβώς βγάζεις το συμπέρασμα ότι "Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις" αφορούν μόνο την Αθμια???

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1788 στις: Αύγουστος 31, 2021, 11:22:55 πμ »
Το ίδιο άρθρο παραθέτεις. Είναι η διόρθωση με το ΠΔ 100/1997.
Πως ακριβώς βγάζεις το συμπέρασμα ότι "Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις" αφορούν μόνο την Αθμια???

Το συμφέρον της υπηρεσίας αφορά και την Βθμια και την Αθμια.
Η μοριοδότηση και υποχρεωτική τοποθέτηση σε σχολείο που δεν δήλωσες, αφορά μόνο την Αθμια.
Διαβάζεις αυτά που γράφω;
Τι είναι συμφέρον της υπηρεσίας, εκεί είναι το ζουμι.

Αφού τελειώσουν οι δυο φάσεις (ή οι τρεις φάσεις αν λάβουμε υπόψη τις ενστάσεις-αιτήσεις), τότε υπάρχει το συμφέρον της υπηρεσίας για την Βθμια, και το συμφέρον της υπηρεσίας ταυτίζεται (κατά την γνώμη μου) με τις παιδαγωγικές ανάγκες της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών που έμειναν αδιάθετοι, και όχι με τις ανάγκες των διοικητικών που θέλουν να δουλέψουν λιγότερο. Υπό αυτή την έννοια, και αν πολλοί εκπαιδευτικοί έχουν μείνει αδιάθετοι, πρέπει να ακολουθήσει και τρίτη, και τέταρτη φάση. Στο τέλος, θα κρίνουν τα δικαστήρια.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2021, 11:26:43 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος LT

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1789 στις: Αύγουστος 31, 2021, 11:26:00 πμ »
Διαβάζεις λάθος άρθρο.
Το επικαιροποιημένο-κωδικοποιημένο είναι αυτό.

12. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β` της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.   "Για τους εκπ/κούς Α/θμιας εκπ/σης σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κοτατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεαης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.

Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης".

https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/394200/p.d.-50-1996

Σε περίπτωση προσφυγής στο δικαστήριο, φαντάζομαι θα κριθεί αν το συμφέρον της υπηρεσίας είναι να ξεμπερδεύουν οι διοικητικοί, ή αν είναι παιδαγωγικό.

Ειλικρινά πιστεύεις πως υπάρχει δικαστήριο που θα κρίνει ότι είναι παιδαγωγικό να υπάρχει κενό σε σχολείο, ενώ υπάρχει καθηγητής χωρίς θέση;

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 527
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1790 στις: Αύγουστος 31, 2021, 11:27:59 πμ »
Οι τοποθετήσεις αποτελούν διοικητική διαδικασία και όχι παιδαγωγική.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1791 στις: Αύγουστος 31, 2021, 11:28:27 πμ »
Ειλικρινά πιστεύεις πως υπάρχει δικαστήριο που θα κρίνει ότι είναι παιδαγωγικό να υπάρχει κενό σε σχολείο, ενώ υπάρχει καθηγητής χωρίς θέση;

Ρε παιδιά, το έχω εξηγήσει 100 φορές.
Κουράστηκα.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΚΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΧΩΡΙΣ ΘΕΣΗ.
Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΚΑΙ ΑΡΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΚΕΝΑ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ.
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159609
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 401
Σύνολο: 409

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.