*

Τελευταία νέα

  • Πρόσληψη 146 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Γενικής Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο «Μεταλυκειακό έτος - Τάξη μαθητείας», περιόδου 2021 – 2022
  • Προσλήψεις 286 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μελών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας, για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Προσλήψεις 326 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Τελικοί Αξιολογικοί Πίνακες της Συμπληρωματικής Πρόσκλησης για Απόσπαση Εκπαιδευτικών στο εξωτερικό
  • Πρόσκληση υποβολής αίτησης για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά  (Αναγνώστηκε 304358 φορές)

    0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος knkn

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2296
    • Φύλο: Άντρας
    • η ζωή είναι ωραία !
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1442 στις: Αύγουστος 19, 2021, 02:23:38 μμ »
    Δεν είναι η πρώτη φορά, αυτό συμβαίνει όλα τα τελευταία χρόνια που οι οργανικές είναι περισσότερες από τους διαθεσίτες.. στο μικρομέγαλο εφαρμόζονται τοπικοί πυσδεονόμοι ;D ;D ;D ;D

    Τώρα που το σκέφτομαι έχει μια λογική.   :)
    Σου λέει, θα μείνουν που θα μείνουν κενές οργανικές, ας μείνουν 3 παραπάνω.
    Πολύ μπροστά το μικρομέγαλο.  :D

    Όταν οι οργανικές είναι λιγότερες από τους διαθεσίτες κάνει ακόμα και αυτεπάγγελτες τοποθετήσεις, έτσι;

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:04:21 »

    Αποσυνδεδεμένος pa.liatsos

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 750
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
      • https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B1&client=firefox-b&biw=1024&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyh8n4zpvQAhVLWRQKHQnoDgsQ_AUICCg
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1443 στις: Αύγουστος 19, 2021, 02:29:17 μμ »
    Στην εγκύκλιο που αναφέρεις γράφει αυτό: Επισημαίνεται ότι ο χρόνος που διανύεται στη θέση απόσπασης δεν υπολογίζεται για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης, καθώς σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 42 του ν. 4722/2020 η εξαίρεση από την παραμονή στην περιοχή διορισμού για δύο (2) σχολικά έτη αφορά ρητώς στο δικαίωμα απόσπασης και όχι μετάθεσης

    Για τη σκλήρυνση ισχύει αυτό (παρ 8 αρθ. 1 του Ν.3194/2003):Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, αμέσως μετά τους υποψήφιους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Η πρόταξη αυτή εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις μεταθέσεων - αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών.
    επομένως, η παράληψη του ν.3194/2003 στην εγκύκλιο 100239/Ε2/12-8-21 είναι από παράβλεψη των συντακτών??
    Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
    Αριστοτέλης

    Αποσυνδεδεμένος knkn

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2296
    • Φύλο: Άντρας
    • η ζωή είναι ωραία !
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1444 στις: Αύγουστος 19, 2021, 02:37:32 μμ »
    Υπάρχει περίπτωση να αυξήσουν τον αριθμό των τμημάτων σε όσα σχολεία υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες;
    Αυτό θα άλλαζε και τα λειτουργικά κενά για φέτος...
    Έχει ακούσει κάποιος κάτι σχετικό ; 
    Διάβασα το παρακάτω.... 

    Τι θα γίνει με τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη
    Αναφερόμενος στον αριθμό των μαθητών ανά τάξη ο γ.γ. είπε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φτάνουν το ανώτερο επιτρεπτό όριο, αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει σε μια χρονιά.
    «Όπου είναι δυνατόν σπάμε τμήματα και διορίζουμε επιπλέον αναπληρωτές. Σε επικοινωνία με τους δήμους, όπου υπάρχει διαθέσιμος χώρος, τους αξιοποιούμε. Μέσω του προγράμματος Ανάκαμψης, έχουμε προγραμματίσει τη δημιουργία πολλών σχολικών μονάδων, οι οποίες όμως δεν γίνονται από την μία ημέρα στην άλλη, γι’ αυτό και αναλαμβάνουμε αυστηρά μέτρα», δήλωσε.
    https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/355886_anoigma-sholeion-plan-b-kai-plan-c-se-periptosi-poy-ayxithoyn-ta-kroysmata

    Αποσυνδεδεμένος mtsag

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2636
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1445 στις: Αύγουστος 19, 2021, 02:54:00 μμ »
    επομένως, η παράληψη του ν.3194/2003 στην εγκύκλιο 100239/Ε2/12-8-21 είναι από παράβλεψη των συντακτών??

    H σχετική νομοθεσία είναι δαιδαλώδης. Γι'αυτό συνήθως παραθέτουν απλά το αρχικό προεδρικό διάταγμα (50/1996). Είναι ωστόσο γνωστές οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:04:21 »

    Αποσυνδεδεμένος silkcut

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4109
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1446 στις: Αύγουστος 19, 2021, 03:47:29 μμ »
    Τώρα που το σκέφτομαι έχει μια λογική.   :)
    Σου λέει, θα μείνουν που θα μείνουν κενές οργανικές, ας μείνουν 3 παραπάνω.
    Πολύ μπροστά το μικρομέγαλο.  :D

    Όταν οι οργανικές είναι λιγότερες από τους διαθεσίτες κάνει ακόμα και αυτεπάγγελτες τοποθετήσεις, έτσι;
    Ναι έκανε ;)
    Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
    ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

    Αποσυνδεδεμένος aporias

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 627
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1447 στις: Αύγουστος 19, 2021, 04:15:05 μμ »
    Υπάρχει περίπτωση να αυξήσουν τον αριθμό των τμημάτων σε όσα σχολεία υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες;
    Αυτό θα άλλαζε και τα λειτουργικά κενά για φέτος...
    Έχει ακούσει κάποιος κάτι σχετικό ; 
    Διάβασα το παρακάτω.... 

    Τι θα γίνει με τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη
    Αναφερόμενος στον αριθμό των μαθητών ανά τάξη ο γ.γ. είπε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φτάνουν το ανώτερο επιτρεπτό όριο, αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει σε μια χρονιά.
    «Όπου είναι δυνατόν σπάμε τμήματα και διορίζουμε επιπλέον αναπληρωτές. Σε επικοινωνία με τους δήμους, όπου υπάρχει διαθέσιμος χώρος, τους αξιοποιούμε. Μέσω του προγράμματος Ανάκαμψης, έχουμε προγραμματίσει τη δημιουργία πολλών σχολικών μονάδων, οι οποίες όμως δεν γίνονται από την μία ημέρα στην άλλη, γι’ αυτό και αναλαμβάνουμε αυστηρά μέτρα», δήλωσε.
    https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/355886_anoigma-sholeion-plan-b-kai-plan-c-se-periptosi-poy-ayxithoyn-ta-kroysmata

    πιστεύω άκοπη ρητορική για ψηφοθηρικούς ή/και "αφιόνι" για την κοινωνία (το καλό μας προσωπο) , ήταν κατηγορηματικά εναντίον δύο χρόνια. τώρα άλλαξαν;  ακόμα καλύτερο το "τρελό" ότι τα κενά θα καλύπτονται άμεσα (με αναπληρωτές/ωρομισθίους). δηλαδή μέχρι σήμερα υπήρχε πρόβλημα πχ όταν κάποιος αναπληρωτής παραιτείτο ή πάθαινε ατύχημα μόνιμος; πολλή κοροϊδία και σανό. εκτός αν μέχρι τώρα τα έκαναν με το χέρι και έχουν πλέον πλατφόρμα ή  με αυτόν τον γγ ήρθε η επιφοίτηση του αγίου πνεύματος. και με τις τοποθετήσεις και με τις υπηρεσιακές μεταβολές (που ξαναλέω : μπορούσαν δίκαια και φυσιολογικά να είχαν ολοκληρωθεί τουλάχιστον 3 μήνες τώρα και να έτρεχαν και τα στελέχη, τουλάχιστον τους προσωρινούς διευθυντές εκπαίδευσης) μπάχαλο τα έκαναν και τα κάνουν. έχουν καταντήσει αηδία πια !και να κάνουν αυτά που λένε είναι τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ , όχι να ζητάνε και παλαμάκια και να το πουλάνε για υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα. εξάλλου δύο χρόνια είναι εξουσία και κάνουν βλακείες. πού να μην είχαν και έτοιμα τα νομοσχέδια και τα επιτελικά σχέδια δηλαδή...

    Αποσυνδεδεμένος Zimiaris

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 38
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1448 στις: Αύγουστος 19, 2021, 04:24:48 μμ »
    Τελικά συνάδερφοι οι προσωρινές τοποθετήσεις γίνονται με την εγκύκλιο του Γεν Γραμματέα Κόπτση, με κοινωνικά κριτήρια όπως αναφέρει (Π.Δ.144/97) ή ειδικές κατηγορίες έχουν προτεραιότητα ; Το ρωτώ επειδή δίνει και ακριβείς οδηγίες και δεν αναφέρει πουθενά τις ειδικές κατηγορίες. Mπερδεύτηκα!!!

    Αποσυνδεδεμένος mtsag

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2636
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1449 στις: Αύγουστος 19, 2021, 04:39:37 μμ »
    Τελικά συνάδερφοι οι προσωρινές τοποθετήσεις γίνονται με την εγκύκλιο του Γεν Γραμματέα Κόπτση, με κοινωνικά κριτήρια όπως αναφέρει (Π.Δ.144/97) ή ειδικές κατηγορίες έχουν προτεραιότητα ; Το ρωτώ επειδή δίνει και ακριβείς οδηγίες και δεν αναφέρει πουθενά τις ειδικές κατηγορίες. Mπερδεύτηκα!!!

    Οι ειδικές κατηγορίες έχουν προτεραιότητα, και συγκρίνονται μεταξύ τους βάσει κοινωνικών κριτηρίων. Μετά ολοι οι άλλοι.

    Αποσυνδεδεμένος lvc

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 251
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1450 στις: Αύγουστος 19, 2021, 04:56:48 μμ »
    H σχετική νομοθεσία είναι δαιδαλώδης. Γι'αυτό συνήθως παραθέτουν απλά το αρχικό προεδρικό διάταγμα (50/1996). Είναι ωστόσο γνωστές οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις.

    Χάος. Μέχρι τώρα παντού έβλεπα πως οι πάσχοντες από σκλήρυνση θα πρέπει να είναι παραπληγικοί ή τετραπληγικοί ώστε να ενταχθούν σε ειδική κατηγορία.  Πρώτη φορά βλέπω το συγκεκριμένο νόμο που εντάσσει μόνο με την πάθηση.

    Σε πολλές άλλες περιπτώσεις αρκεί ο σύζυγος ή το τέκνο να έχει την πάθηση και ο εκπαιδευτικός εντάσσεται σε ειδική κατηγορία. Γνωρίζουμε αν ισχύει και εδώ;

    Αποσυνδεδεμένος Zimiaris

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 38
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1451 στις: Αύγουστος 19, 2021, 05:08:03 μμ »
    Οι ειδικές κατηγορίες έχουν προτεραιότητα, και συγκρίνονται μεταξύ τους βάσει κοινωνικών κριτηρίων. Μετά ολοι οι άλλοι.
    Γιατί δεν αναφέρεται στις οδηγίες για την προσωρινή τοποθέτηση; Και μη μου πεις αυτονόητο γιατί και τότε αυτονόητες θα ήταν οι οδηγίες ούτως ή άλλως!!!

    Αποσυνδεδεμένος Xrip7

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 110
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1452 στις: Αύγουστος 19, 2021, 05:39:37 μμ »
    Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους! Θέλω να πάω με την αρραβωνιαστικιά μου, ΠΕ70 και οι δύο σε ίδια περιοχή. Τι θα προτείνατε να βάλουμε; έχουμε τρελαθεί και οι δύο είμαστε 11.500+ περίπου θέση στους εκκαθαρισμένους....Σας ευχαριστώ πολύ όλους και καλή επιτυχία!!!

    Αποσυνδεδεμένος mtsag

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2636
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1453 στις: Αύγουστος 19, 2021, 05:41:25 μμ »
    Χάος. Μέχρι τώρα παντού έβλεπα πως οι πάσχοντες από σκλήρυνση θα πρέπει να είναι παραπληγικοί ή τετραπληγικοί ώστε να ενταχθούν σε ειδική κατηγορία.  Πρώτη φορά βλέπω το συγκεκριμένο νόμο που εντάσσει μόνο με την πάθηση.

    Σε πολλές άλλες περιπτώσεις αρκεί ο σύζυγος ή το τέκνο να έχει την πάθηση και ο εκπαιδευτικός εντάσσεται σε ειδική κατηγορία. Γνωρίζουμε αν ισχύει και εδώ;

    Λοιπόν, οι ειδικές κατηγορίες είναι 3 όπως περιγράφονται στο αρθρο 13 του ΠΔ 50/1996:

    1) Οι εκπαιδευτικοί που έχουν παιδιά τα οποία χρειάζονται ειδική θεραπευτική αγωγή ή εκπαίδευση και είναι τυφλά, κωφά ή βαρήκοα, αυτιστικά, σπαστικά πάσχουν από μεσογειακή αναιμία, που χρήζει μεταγγίσεων αίματος, λευχαιμία, αιμορροφιλία, χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης, ΑΙDS, σύνδρομο DΟWΝ και σκλήρυνση κατά
    πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνο σε μεταστατικό στάδιο και νόσο του Crohn. Για την απόδειξη των λόγων αυτών απαιτείται βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και το ιστορικό της ασθένειας.

    2) Οι εκπαιδευτικοί που έχουν τέσσερα ή περισσότερα άγαμα παιδιά, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Στο σύνολο των παιδιών υπολογίζονται και όσα φοιτούν σε ανώτατες ή ανώτερες δημόσιες σχολές του εσωτερικού ή ισότιμες του εξωτερικού, εφόσον αυτά δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας τους, δεν βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο ή έτος σπουδών ή δεν φοιτούν για απόκτηση δεύτερου πτυχίου ή μεταπτυχιακού τίτλου. Ως ημερομηνία συμπλήρωσης του 18ου ή 25ου έτους της ηλικίας θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους κατά το οποίο
    πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις.

    3) Οι εκπαιδευτικοί που οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους πάσχουν από μεσογειακή αναιμία που χρήζει μεταγγίσεων αίματος, λευχαιμία, αιμορροφιλία, χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης, ΑΙDS και σκλήρυνση κατά πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνο σε μεταστατικό στάδιο και νόσο του Crohn. Για την απόδειξη των λόγων αυτών απαιτείται βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και το ιστορικό της ασθένειας.

    Επιπλέον, ισχύει ότι:

    1) Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, αμέσως μετά τους υποψήφιους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Η πρόταξη αυτή εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις μεταθέσεων - αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών. (παρ 8 αρθ. 1 του Ν.3194/2003)

    2) Οι μορφές αναιμίας δρεπανοκυτταρική και μικροδρεπανοκυτταρική, ισοδυναμούν, ως προς τα ιατρικά και κοινωνικά προβλήματα που προκαλούν στους πάσχοντες, προς την ομόζυγη μεσογειακή αναιμία, και οι πάσχοντες τυγχάνουν των ευεργετημάτων που απολαμβάνουν κατά νόμο όσοι πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. (άρθ. 17 του Ν. 3402/2005)

    3) Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευτικοί, που τυγχάνουν γονείς ενός (1) ανάπηρου τέκνου, με ποσοστό αναπηρίας 67% και, κατά συνέπεια, θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση που ο Ν. 3848/2010 (Α'71) επιφυλάσσει στους πολύτεκνους. (παρ. 2 αρθ. 39 του Ν.4403/2016).

    « Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 19, 2021, 06:47:58 μμ από mtsag »

    Αποσυνδεδεμένος mtsag

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2636
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1454 στις: Αύγουστος 19, 2021, 05:58:24 μμ »
    Γιατί δεν αναφέρεται στις οδηγίες για την προσωρινή τοποθέτηση; Και μη μου πεις αυτονόητο γιατί και τότε αυτονόητες θα ήταν οι οδηγίες ούτως ή άλλως!!!

    Δε θα σου πω ότι είναι αυτονόητο. Θα σου πω ότι η εγκύκλιος που αναφέρεις γράφει: Σε περίπτωση που οι ίδιες θέσεις ζητούνται από περισσότερους υποψήφιους προτιμώνται κατά σειρά όσοι έχουν τις περισσότερες μονάδες τοποθέτησης από οικογενειακούς λόγους, συνυπηρέτηση και εντοπιότητα, όπως αυτές καθορίζονται από τις διατάξεις που ισχύουν για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών.

    Αυτές λοιπόν οι διατάξεις που ισχύουν για τις μεταθέσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών περιγράφονται στο ΠΔ 50/1996 (όπως τροποποιήθηκε με το αρθ. 55 Ν. 4653/2020). Αναφέρεται λοιπόν ότι: Η προτεραιότητα για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της προηγούμενης παραγράφου (σχόλιο δικό μου: αναφέρεται στις ειδικές κατηγοριες) ισχύει τόσο για τις μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης όσο και για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις εντός της ίδιας περιοχής.
    « Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 19, 2021, 06:39:50 μμ από mtsag »

    Αποσυνδεδεμένος lvc

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 251
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
    « Απάντηση #1455 στις: Αύγουστος 19, 2021, 06:01:00 μμ »
    Λοιπόν, οι ειδικές κατηγορίες είναι 3 όπως περιγράφονται στο αρθρο 13 του ΠΔ 50/1996:

    1) Οι εκπαιδευτικοί που έχουν παιδιά τα οποία χρειάζονται ειδική
    θεραπευτική αγωγή ή εκπαίδευση και είναι τυφλά, κωφά ή βαρήκοα,
    αυτιστικά, σπαστικά πάσχουν από μεσογειακή αναιμία, που χρήζει
    μεταγγίσεων αίματος, λευχαιμία, αιμορροφιλία, χρόνια νεφρική ανεπάρκεια
    σε στάδιο αιμοκάθαρσης, ΑΙDS, σύνδρομο DΟWΝ και σκλήρυνση κατά
    πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνο σε μεταστατικό
    στάδιο και νόσο του Crohn. Για την απόδειξη των λόγων αυτών απαιτείται
    βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και το
    ιστορικό της ασθένειας.

    2) Οι εκπαιδευτικοί που έχουν τέσσερα ή περισσότερα άγαμα παιδιά, τα οποία
    δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Στο σύνολο των
    παιδιών υπολογίζονται και όσα φοιτούν σε ανώτατες ή ανώτερες δημόσιες
    σχολές του εσωτερικού ή ισότιμες του εξωτερικού, εφόσον αυτά δεν έχουν
    υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας τους, δεν βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο
    ή έτος σπουδών ή δεν φοιτούν για απόκτηση δεύτερου πτυχίου ή
    μεταπτυχιακού τίτλου. Ως ημερομηνία συμπλήρωσης του 18ου ή 25ου έτους
    της ηλικίας θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους κατά το οποίο
    πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις.

    3) Οι εκπαιδευτικοί που οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους πάσχουν από μεσογειακή
    αναιμία που χρήζει μεταγγίσεων αίματος, λευχαιμία, αιμορροφιλία, χρόνια
    νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης, ΑΙDS και σκλήρυνση κατά
    πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνο σε μεταστατικό
    στάδιο και νόσο του Crohn. Για την απόδειξη των λόγων αυτών απαιτείται
    βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και το
    ιστορικό της ασθένειας.

    Επιπλέον, ισχύει ότι:

    1) Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, αμέσως μετά τους υποψήφιους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Η πρόταξη αυτή εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις μεταθέσεων - αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών. (παρ 8 αρθ. 1 του Ν.3194/2003)

    2) Οι μορφές αναιμίας δρεπανοκυτταρική και μικροδρεπανοκυτταρική, ισοδυναμούν, ως προς τα ιατρικά και κοινωνικά προβλήματα που προκαλούν στους πάσχοντες, προς την ομόζυγη μεσογειακή αναιμία, και οι πάσχοντες τυγχάνουν των ευεργετημάτων που απολαμβάνουν κατά νόμο όσοι πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. (άρθ. 17 του Ν. 3402/2005)

    3) Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευτικοί, που τυγχάνουν γονείς ενός (1) ανάπηρου τέκνου, με ποσοστό αναπηρίας 67% και, κατά συνέπεια, θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση που ο Ν. 3848/2010 (Α'71) επιφυλάσσει στους πολύτεκνους. (παρ. 2 αθρ. 39 του Ν.4403/2016).


    Άρα από αυτά συμπεραίνω πως για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό αρκεί η σκλήρυνση.  Αν μιλάμε όμως για σύζυγο με σκλήρυνση πρέπει να είναι παραπληγικός ή τετραπληγικός. Σωστά;


     

    Pde.gr, © 2005 - 2021

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30857
    • Τελευταία: echrysis
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1091970
    • Σύνολο θεμάτων: 18318
    • Σε σύνδεση σήμερα: 516
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 18
    Επισκέπτες: 433
    Σύνολο: 451

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.173 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.