0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η σεξουαλικη αγωγή είναι μια από τις ενότητες που μπορούν να μελετηθούν σε μια από τις 4 θεματικες των εργαστηρίων. Αν επιλέξεις να την κάνεις ( γιατί αν θέλεις, μπορείς να ασχοληθείς με κάποιο άλλο κομματι της αγωγής υγείας), ανάλογα με την ηλικία των παιδιών, επικεντρώνει σε άλλα θέματα. Για το δημοτικό υπάρχει ευρωπαϊκό υλικό για το πως να μάθουν να προστατεύουν τον εαυτό τους από τη σεξουαλικη παρενόχληση. Στο γυμνασιο και στο λύκειο θα προσεγγίσεις την ίδια θεματική με άλλο τρόπο ή να ασχοληθείς με άλλα κομμάτια. Οι έφηβοι πάντα έχουν προβληματισμούς και ανησυχιες
Νομίζω ότι έχουμε παρεξηγήσει πάρα πολύ την έννοια της σεξουαλικής αγωγής. Για κάποιο λόγο το περιορίζουμε στις σχέσεις μεταξύ των 2 φύλων -αν δεχτούμε ότι τα φύλα είναι μόνο δύο- και ξεχνάμε την πιο βασική, κατά τη γνώμη μου, παράμετρο: τη σχέση που έχουμε με το σώμα μας. Τα μαθητούδια μας μεγαλώνουν μπροστά στα μάτια μας και καθημερινά βιώνουν αλλαγές στα σώματα τους, για τις οποίες δεν έχουν ιδέα. Το πιο απλό θέμα: η περίοδος για τα κορίτσια. Τεράστιο ταμπού, το οποίο δημιουργεί απίστευτες διαστρεβλώσεις για τη λειτουργία του γυναικείου σώματος. Σκεφτείτε το λίγο: οι μισοί μας μαθητές -από το τέλος του δημοτικού μέχρι και τη Γ' λύκείου- βιώνουν πόνο και δυσφορία μια φορά το μήνα και ακόμα, το 2021 δεν μπορούμε να μιλήσουμε ανοιχτά γι'αυτό. Δεν συζητώ για πόσα θέματα υγείας μπορούν να προληφθούν, αν δούμε το θέμα ως ζήτημα που αφορά την υγεία και δεν το περιορίσουμε στην αναπαραγωγική διαδικασία. Σίγουρα εδώ θέλουμε πολύ καλύτερη επιμόρφωση και ακόμα καλύτερα, να καλέσουμε γιατρούς και ψυχολόγους να μιλήσουν με τα παιδιά. Όσες φορές έχουμε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο -πχ. να καλέσουμε γυναικολόγο να μιλήσει στα παιδιά στη θεματική εβδομάδα- τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά. Τα παιδιά θα τρολάρουν αν το τρολάρουμε εμείς. Αν το δούμε λίγο πιο σοβαρά, θεωρώ ότι θα έχει αποτέλεσμα. Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει αντίβαρο στην παραπληροφόρηση του διαδικτύου.
Η εννοι 'εργαστήριο' είναι διαφορετική από αυτη που συνήθως χρησιμοποιούμε. Στις επιμορφωτικες ενότητες τουΙΕΠ εξηγούνται αυτά.Το μάθημα της
Ναι συνάδελφε, αλλά αυτό το μάθημα πρέπει να είναι μέρος της ΥΛΗΣ του μαθήματος της βιολογίας ή της ψυχολογίας/κοινωνιολογίας!Όχι να είναι ξεχωριστό εργαστήριο δεξιοτήτων, με διάρκεια 1 χρόνο, και με πρώτη ανάθεση στους...μηχανικούς!Εφόσον το υπουργείο δίνει το μάθημα αυτό πρώτη ανάθεση στους ηλεκτρολόγους και στους μηχανικούς, μηχανιστικά θα το διδάξουν και θα του αλλάξουν τα φώτα (και τα φώτα των παιδιών).
Αν ήθελε να αντιμετωπίσει αυτά τα θέματα σοβαρά, προφανώς και θα υπήρχε εντελώς διαφορετικός σχεδιασμός και πολύ περισσότερος χρόνος προετοιμασίας.
Ναι συνάδελφε, αλλά αυτό το μάθημα πρέπει να είναι μέρος της ΥΛΗΣ του μαθήματος της βιολογίας ή της ψυχολογίας/κοινωνιολογίας!Όχι να είναι ξεχωριστό εργαστήριο δεξιοτήτων, με διάρκεια 1 χρόνο, και με πρώτη ανάθεση στους...μηχανικούς!Εφόσον το υπουργείο και το ΙΕΠ δίνουν το μάθημα αυτό πρώτη ανάθεση στους ηλεκτρολόγους και στους μηχανικούς, μηχανιστικά θα το διδάξουν και θα του αλλάξουν τα φώτα (και τα φώτα των παιδιών).
Δεν ασχολείται κανείς ένα χρόνο με μια θεματική, ασχολείται και με τις τέσσερεις. Αν παρακολουθήσετε το αντίστοιχο σεμινάριο του ΙΕΠ, θα σας λυθούν πολλές απορίες.
Παρανομία ο υπολογισμός των κενών χωρίς λέει να συνεδριάσει ο σύλλογος. Πάτε καλά; Ο σύλλογος αναθέτει μαθήματα, όχι ώρες. FYI.