*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά  (Αναγνώστηκε 298706 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4109
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1736 στις: Αύγουστος 30, 2021, 04:29:46 μμ »
Αυτό που κάνουν οι νεοδιόριστοι αν τους τοποθετήσουν σε σχολείο που δεν ζήτησαν ή που δεν θέλουν δεν λέγεται αίτηση βελτίωσης θέσης.
Λέγεται ένσταση.

Λέτε η αξιολόγηση των διευθυντών εκπαιδευσης του νόμου Κεραμέως, να προσθέτει μόρια στους διευθυντές εκπαίδευσης ανάλογα με το πόσο λίγες ενστάσεις κάνουν οι εκπαιδευτικοί από τις τοποθετήσεις που κάνει το πυσδε/πυσπε;;; Δεν νομίζω!!!! Γιαυτό άλλωστε μιλάμε για μαιμουδολόγηση κεραμέως, για τοποθέτηση μια ιεραρχίας από όμοιούς της στον διοικητικό μηχανισμό, και όχι για πραγματική αξιολόγηση διοικητικών....


Συγνώμη για να καταλάβω τώρα, υπάρχουν νεοδιόριστοι που τοποθετήθηκαν τώρα σε λειτουργικά κενά που δεν δήλωσαν;;  :o :o δε νομίζω..
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:25:47 »

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1422
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1737 στις: Αύγουστος 30, 2021, 04:40:15 μμ »
Ναι κι όμως συνέβη.
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1738 στις: Αύγουστος 30, 2021, 04:40:40 μμ »

Συγνώμη για να καταλάβω τώρα, υπάρχουν νεοδιόριστοι που τοποθετήθηκαν τώρα σε λειτουργικά κενά που δεν δήλωσαν;;  :o :o δε νομίζω..

Ελπίζω πως όχι, αν και η katkat λέει πως συνέβη και αυτό (τι άλλο θα δουν τα μάτια μας;;; )

Πάντως ένσταση μπορούν να κάνουν οι νεοδιόριστοι επίσης αν το πυσδε/πυσπε κρύβει κενά.

Το αν τα κρύβει μπορούν εύκολα να το διαπιστώσουν.
Πάνε στο σχολείο που τους ενδιαφέρει  και ρωτάνε ευθέως τους συναδέλφους: "Έχει έρθει σεξολόγος-μηχανολόγος εδώ;"

Αν τους πουν όχι, τότε αν έχουν ειδικότητα σεξολόγου-μηχανολόγου και θέλουν το κενό στο σχολείο μπορούν να κάνουν ένσταση επειδή το πυσδε/πυσπε δεν το εμφάνισε.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2021, 04:53:43 μμ από donkey »

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 393
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1739 στις: Αύγουστος 30, 2021, 05:22:51 μμ »

Συγνώμη για να καταλάβω τώρα, υπάρχουν νεοδιόριστοι που τοποθετήθηκαν τώρα σε λειτουργικά κενά που δεν δήλωσαν;;  :o :o δε νομίζω..

Αν κάποιος δήλωσε συγκεκριμένα κενά και αυτά δόθηκαν σε συναδέλφους με περισσότερα μόρια, προφανώς και θα τοποθετηθεί κάπου που δεν το έχει δηλώσει. Αν όμως δόθηκαν σε συναδέλφους με λιγότερα μόρια ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ένσταση και να διορθωθεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:25:47 »

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1740 στις: Αύγουστος 30, 2021, 05:28:08 μμ »
Αν κάποιος δήλωσε συγκεκριμένα κενά και αυτά δόθηκαν σε συναδέλφους με περισσότερα μόρια, προφανώς και θα τοποθετηθεί κάπου που δεν το έχει δηλώσει. Αν όμως δόθηκαν σε συναδέλφους με λιγότερα μόρια ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ένσταση και να διορθωθεί.

To πυσδε/πυσπε δεν έχει δικαίωμα να τοποθετεί εκπαιδευτικούς σε σχολεία που δεν έχουν δηλώσει. Αυτό είναι παράνομο.
Η νόμιμη διαδικασία είναι να βγουν εναπομείναντα κενά , και να ξαναδηλώσει ο εκπαιδευτικός, συγκρινόμενος με τους υπόλοιπους που ξέμειναν. Αν τελειώσουν τα κενά και κάποιος εκπαιδευτικός δεν έχει τοποθετηθεί, τότε βγαίνει υπεράριθμος και πάει σε διπλανά πυσδε/πυσπε.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2021, 05:36:53 μμ από donkey »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1958
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1741 στις: Αύγουστος 30, 2021, 06:05:38 μμ »
To πυσδε/πυσπε δεν έχει δικαίωμα να τοποθετεί εκπαιδευτικούς σε σχολεία που δεν έχουν δηλώσει. Αυτό είναι παράνομο.
Η νόμιμη διαδικασία είναι να βγουν εναπομείναντα κενά , και να ξαναδηλώσει ο εκπαιδευτικός, συγκρινόμενος με τους υπόλοιπους που ξέμειναν. Αν τελειώσουν τα κενά και κάποιος εκπαιδευτικός δεν έχει τοποθετηθεί, τότε βγαίνει υπεράριθμος και πάει σε διπλανά πυσδε/πυσπε.

Το δικό μας ΠΥΣΔΕ ανέφερε ρητά στην πρόσκληση για δήλωση τοποθέτησης ότι θα πρέπει να δηλώσουμε ΟΛΑ τα κενά με σειρά προτεραιότητας. Αν κάποιος δεν ακολουθήσει τις οδηγίες, τι πρέπει να γίνει; Να επαναληφθεί η διαδικασία από την αρχή, γιατί κάποιος θεώρησε ότι με αυτό τον τρόπο μπορεί να παρακάμψει το σύστημα; Ή να παραμείνει ο εν λόγω συνάδελφος στη διάθεση μέχρι να βρεθεί κενό που του αρέσει;

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1742 στις: Αύγουστος 30, 2021, 06:52:38 μμ »
Το δικό μας ΠΥΣΔΕ ανέφερε ρητά στην πρόσκληση για δήλωση τοποθέτησης ότι θα πρέπει να δηλώσουμε ΟΛΑ τα κενά με σειρά προτεραιότητας. Αν κάποιος δεν ακολουθήσει τις οδηγίες, τι πρέπει να γίνει; Να επαναληφθεί η διαδικασία από την αρχή, γιατί κάποιος θεώρησε ότι με αυτό τον τρόπο μπορεί να παρακάμψει το σύστημα; Ή να παραμείνει ο εν λόγω συνάδελφος στη διάθεση μέχρι να βρεθεί κενό που του αρέσει;

Είσαι υποχρεωμένος να δηλώσεις σχολεία, δεν μπορείς να μην υποβάλεις δήλωση τοποθέτησης. Το σύστημα δεν μπορείς να το παρακάμψεις εφόσον είσαι υποχρεωμένος να δηλώσεις τουλάχιστον ένα σχολείο.  Αν δεν το πιάσεις το σχολείο σου, ξαναγίνεται πρόσκληση για εναπομείναντα κενά, ανάμεσα σε αυτούς που ξέμειναν. Και ξανά αν χρειαστεί.  Στο τέλος θα μείνεις μόνος σου, με μια λίστα με εναπομείναντα κενά, και θα είσαι υποχρεωμένος να δηλώσεις κάποιο από αυτά.

Εφόσον είσαι πάντα υποχρεωμένος να δηλώσεις σχολείο(α), το να παραμείνεις στην διάθεση ενώ υπάρχουν κενά (ελπίζοντας ότι θα βρεθεί, αν βρεθεί, νέο κενό) δεν είναι δυνατόν να συμβεί.

Το πυσδε σας πάντως, για να αποφύγει τις απανωτές προσκλήσεις για τα εναπομείναντα, ζητάει να δηλώσετε όλα τα κενά με σειρά προτεραιότητας. Κατά την γνώμη μου καλά κάνει, καλά κάνει υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι δεν κρύβει κάποια κενά για αργότερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2021, 07:00:45 μμ από donkey »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4109
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1743 στις: Αύγουστος 30, 2021, 09:17:37 μμ »
Αν κάποιος δήλωσε συγκεκριμένα κενά και αυτά δόθηκαν σε συναδέλφους με περισσότερα μόρια, προφανώς και θα τοποθετηθεί κάπου που δεν το έχει δηλώσει. Αν όμως δόθηκαν σε συναδέλφους με λιγότερα μόρια ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ένσταση και να διορθωθεί.
Και πάλι δεν καταλαβαίνω, μιλάμε για λειτουργικά και όχι για οργανικά κενά (οριστικές τοποθετήσεις), οπότε δεν έπιασε κενό με τα μόρια του στην α φάση και δεν έχει λόγο ένστασης; Οκ παραμένει στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δηλώνει στη β φάση λειτουργικών κενών.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 393
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1744 στις: Αύγουστος 30, 2021, 10:33:03 μμ »
Και πάλι δεν καταλαβαίνω, μιλάμε για λειτουργικά και όχι για οργανικά κενά (οριστικές τοποθετήσεις), οπότε δεν έπιασε κενό με τα μόρια του στην α φάση και δεν έχει λόγο ένστασης; Οκ παραμένει στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δηλώνει στη β φάση λειτουργικών κενών.
Δεν υπάρχει Β φάση λειτουργικών κενών!!!
Τι είναι αυτά που γράφετε;
Υπάρχουν κενά που προκύπτουν στην πορεία και ορισμένα ΠΥΣΔΕ κάνουν βελτιώσεις (δυστυχώς δεν κάνουν όλα).
Από τη στιγμή που υπάρχει λειτουργικό κενό και εκπαιδευτικός χωρίς σχολείο αυτό θα καλυφθεί, είτε το έχει δηλώσει κάποιος είτε όχι. Αν λειτουργούσε έτσι τα μισά σχολεία θα ήταν κενά και οι μισοί εκπαιδευτικοί χωρίς σχολείο γιατί δεν τα επέλεξαν ...

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1745 στις: Αύγουστος 30, 2021, 11:57:07 μμ »
Δεν υπάρχει Β φάση λειτουργικών κενών!!!

Και β φάση τοποθέτησης σε λειτουργικά υπάρχει.
και γ φάση.
και δ φάση.
και ε φάση.
και στα μεγάλα πυσδε φτάνουν να τοποθετούν μέχρι και γενάρη!

Από τη στιγμή που υπάρχει λειτουργικό κενό και εκπαιδευτικός χωρίς σχολείο αυτό θα καλυφθεί, είτε το έχει δηλώσει κάποιος είτε όχι. Αν λειτουργούσε έτσι τα μισά σχολεία θα ήταν κενά και οι μισοί εκπαιδευτικοί χωρίς σχολείο γιατί δεν τα επέλεξαν ...
Δεν κατάλαβες τι είπα. Δεν μπορείς να μην δηλώσεις κάποιο σχολείο από τα υπάρχοντα κενά. Πως μπορούν να μείνουν οι εκπαιδευτικοί χωρίς σχολείο, εφόσον είναι  υποχρεωμένοι να δηλώσουν κάποιο σχολείο από τα κενά; Αν δεν πάρουν στην Α φάση, θα πάρουν στην β , στην γ κλπ. Κάποτε θα πάρουν όμως.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2021, 12:02:14 πμ από donkey »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4109
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1746 στις: Αύγουστος 31, 2021, 12:31:17 πμ »
Δεν υπάρχει Β φάση λειτουργικών κενών!!!
Τι είναι αυτά που γράφετε;
Υπάρχουν κενά που προκύπτουν στην πορεία και ορισμένα ΠΥΣΔΕ κάνουν βελτιώσεις (δυστυχώς δεν κάνουν όλα).
Από τη στιγμή που υπάρχει λειτουργικό κενό και εκπαιδευτικός χωρίς σχολείο αυτό θα καλυφθεί, είτε το έχει δηλώσει κάποιος είτε όχι. Αν λειτουργούσε έτσι τα μισά σχολεία θα ήταν κενά και οι μισοί εκπαιδευτικοί χωρίς σχολείο γιατί δεν τα επέλεξαν ...
Φυσικά και υπάρχει.. εμείς τι γράφουμε ή εσύ;
Δες donkey
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 393
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1747 στις: Αύγουστος 31, 2021, 08:59:27 πμ »
Η παρερμηνεία νομίζω ξεκινά με τον (μη ενιαίο) τρόπο που λειτουργούν τα ΠΥΣΔΕ.
Τροποποιήσεις στις τοποθετήσεις μπορούν να γίνονται συνεχώς και καθόλη τη διάρκεια του έτους (αν ψάξετε στη διαύγεια θα βρείτε διευθύνσεις με 30 και 40 τροποποιητικές αποφάσεις των τοποθετήσεων).
Το ΠΥΣΔΕ οφείλει να τοποθετήσει πριν την έναρξη του σχολικού έτους (ή μεχρι πρόπερσι τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου) τους εκπαιδευτικούς στα υπάρχοντα λειτουργικά κενά σύμφωνα με τη σειρά που ορίζεται από τη νομοθεσία (λειτουργικά υπεράριθμοι, εκπ/κοι στη διάθεση κλπ.). Σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει εκπαιδευτικός χωρίς σχολείο, έστω και αν δε συμπληρώνει το ωράριό του σε αυτό. Θεωρητικά τότε κλείνει η διαδικασία και ότι κενό προκύπτει δηλώνεται για πρόσληψη αναπληρωτή. Αντίστοιχα, εφόσον κάποιος παραμένει πλεονασματικός μπορεί (αρκετά αργότερα) να μπει στη διαδικασία της εσωτερικής απόσπασης εντός ΠΔΕ.
Σε πολλούς νομούς, οι διευθυντές εκπαίδευσης (κυρίως) και το ΠΥΣΔΕ δίνουν τη δυνατότητα για "βελτίωση" της αρχικής τοποθέτησης σε λειτουργικό κενό για λόγους δικαιοσύνης (και πολύ σωστά κάνουν). Καλούν λοιπόν τους εκπαιδευτικούς (μόνιμους και αναπληρωτές) να δηλώσουν αν επιθυμούν να αλλάξει η τοποθέτησή τους σε περίπτωση που προκύψει κάποιο κενό στην πορεία. Αυτό συνήθως συμπίπτει με την πρόσληψη αναπληρωτών, έτσι ώστε να καλυφθεί το κενό που θα αφήσει ο εκπαιδευτικός στην αρχική του τοποθέτηση. Επιπλέον, σε ορισμένες διευθύνσεις αυτό γίνεται μέχρι κάποιο χρονικό διάστημα (π.χ. τα Χριστούγεννα), έτσι ώστε να μη διαταράσσεται συνεχώς το εκπαιδευτικό κλίμα.
Δεν υπάρχει επίσημη διαδικασία βελτιώσεων, ούτε "φάσεις" τοποθετήσεων. Αν θέλει κάποιος να τις ονομάζει έτσι ή ότιδήποτε άλλο καλώς, αλλά δεν πρόκειται να το βρείτε πουθενά ως διαδικασία που δεσμεύει τα υπηρεσιακά συμβούλια.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1748 στις: Αύγουστος 31, 2021, 09:19:51 πμ »
Η παρερμηνεία νομίζω ξεκινά με τον (μη ενιαίο) τρόπο που λειτουργούν τα ΠΥΣΔΕ.
Τροποποιήσεις στις τοποθετήσεις μπορούν να γίνονται συνεχώς και καθόλη τη διάρκεια του έτους (αν ψάξετε στη διαύγεια θα βρείτε διευθύνσεις με 30 και 40 τροποποιητικές αποφάσεις των τοποθετήσεων).
Το ΠΥΣΔΕ οφείλει να τοποθετήσει πριν την έναρξη του σχολικού έτους (ή μεχρι πρόπερσι τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου) τους εκπαιδευτικούς στα υπάρχοντα λειτουργικά κενά σύμφωνα με τη σειρά που ορίζεται από τη νομοθεσία (λειτουργικά υπεράριθμοι, εκπ/κοι στη διάθεση κλπ.). Σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει εκπαιδευτικός χωρίς σχολείο, έστω και αν δε συμπληρώνει το ωράριό του σε αυτό. Θεωρητικά τότε κλείνει η διαδικασία και ότι κενό προκύπτει δηλώνεται για πρόσληψη αναπληρωτή. Αντίστοιχα, εφόσον κάποιος παραμένει πλεονασματικός μπορεί (αρκετά αργότερα) να μπει στη διαδικασία της εσωτερικής απόσπασης εντός ΠΔΕ.
Σε πολλούς νομούς, οι διευθυντές εκπαίδευσης (κυρίως) και το ΠΥΣΔΕ δίνουν τη δυνατότητα για "βελτίωση" της αρχικής τοποθέτησης σε λειτουργικό κενό για λόγους δικαιοσύνης (και πολύ σωστά κάνουν). Καλούν λοιπόν τους εκπαιδευτικούς (μόνιμους και αναπληρωτές) να δηλώσουν αν επιθυμούν να αλλάξει η τοποθέτησή τους σε περίπτωση που προκύψει κάποιο κενό στην πορεία. Αυτό συνήθως συμπίπτει με την πρόσληψη αναπληρωτών, έτσι ώστε να καλυφθεί το κενό που θα αφήσει ο εκπαιδευτικός στην αρχική του τοποθέτηση. Επιπλέον, σε ορισμένες διευθύνσεις αυτό γίνεται μέχρι κάποιο χρονικό διάστημα (π.χ. τα Χριστούγεννα), έτσι ώστε να μη διαταράσσεται συνεχώς το εκπαιδευτικό κλίμα.
Δεν υπάρχει επίσημη διαδικασία βελτιώσεων, ούτε "φάσεις" τοποθετήσεων. Αν θέλει κάποιος να τις ονομάζει έτσι ή ότιδήποτε άλλο καλώς, αλλά δεν πρόκειται να το βρείτε πουθενά ως διαδικασία που δεσμεύει τα υπηρεσιακά συμβούλια.

Π.Δ. 50/1996

Αρθρο 15

8. Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια συνεδριάζουν το αργότερο μέχρι τέλος Απριλίου και αποφασίζουν για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών με την εξής σειρά:

  α) Μεταθέσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών των ειδικών κατηγοριών του άρθρου 14.

  β) Μεταθέσεις και τοποθετήσεις όλων των άλλων εκπαιδευτικών.

9. Οι αιτήσεις για μετάθεση και οι δηλώσεις για τοποθέτηση των εκπαιδευτικών της προηγούμενης παραγράφου συνεξετάζονται με βάση τα κριτήρια που ορίζονται στο άρθρο 16 του διατάγματος αυτού.

10. Μετά τη εξέταση των αιτήσεων και των δηλώσεων τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια ανακοινώνουν τις θέσεις που εξακολουθούν να παραμένουν κενές.

11. Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους, μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτή γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους.

12. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β` της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.   "Για τους εκπ/κούς Α/θμιας εκπ/σης σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κοτατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεαης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.

Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης".

13. Οι Αμοιβαίες μεταθέσεις γίνονται σύμφωνα με τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις που ορίζεται στο άρθρο 10 αυτού του Π.Δ.

14. Οι αποφάσεις των συμβουλίων για μετάθεση ή τοποθέτηση αναρτώνται με τους σχετικούς πίνακες στην πινακίδα ανακοινώσεών τους για να λάβουν γνώση οι ενδιαφερόμενοι.

15. Τυχόν λάθη ή παραλείψεις στις αποφάσεις των συμβουλίων που αφρούν μεταθέσεις ή τοποθετήσεις εκπαιδευτικών επανεξετάζονται από τα ίδια συμβούλια, ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων. Η αίτηση αυτή που αναφέρεται στη διόρθωση συγκεκριμένων λαθών ή παραλείψεων δεν αποτελεί ένσταση και υποβάλλεται μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωση της σχετικής απόφασης. Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια εξετάζουν τις αιτήσεις αυτές μέσα στις επόμενες πέντε (5) ημέρες και οριστικοποιούν τις αποφάσεις τους.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Όπως διαβάζουμε παραπάνω, φάσεις τοποθετήσεων υπάρχουν (τουλάχιστον δύο-τρεις).
Επίσης άλλο συμβαίνει στην Βθμια και άλλο στην Αθμια. Στην Αθμια όντως τοποθετείται κάποιος χωρίς να το ζητήσει.
Εγώ είχα στο μυαλό μου την Βθμια, όπου αυτό δεν συμβαίνει.

Στην Βθμια όταν εξαντληθούν οι φάσεις των τοποθετήσεων , ισχύει μόνο το  "τοποθέτηση προς το συμφέρον της υπηρεσίας", και φυσικά το συμφέρον αυτό δεν ταυτίζεται απαραίτητα με το συμφέρον των διοικητικών ώστε να ξεμπερδέψουν γρήγορα αλλά υπάρχει και το συμφέρον το παιδαγωγικό που είναι σημαντικότερο. Και το παιδαγωγικό συμφέρον λέει ότι καλό μάθημα δεν κάνει ένας ταλαιπωρημένος ή δυσαρεστημένος εκπαιδευτικός.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2021, 09:34:23 πμ από donkey »

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 393
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1749 στις: Αύγουστος 31, 2021, 09:37:09 πμ »
Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι το ΠΔ που παρέθεσες δεν έχει καμία σχέση με αυτό για το οποίο συζητάμε (τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά).
Αυτά που γράφω αφορούν το τί γίνεται με τις τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά. Προφανώς πριν φτάσουμε εδώ έχουν προηγηθεί κάποιες άλλες φάσεις (ρύθμιση υπεραριθμιών, τοποθετήσεις σε οργανικά κενά κλπ.). Η συζήτηση γίνεται για την κάλυψη λειτουργικών κενών και αυτό που γίνεται πάνω κάτω είναι αυτό που περιέγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση.

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30796
  • Τελευταία: msotiraki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1088988
  • Σύνολο θεμάτων: 18281
  • Σε σύνδεση σήμερα: 462
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 347
Σύνολο: 350

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.