*

Αποστολέας Θέμα: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 36512 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #154 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 11:31:11 πμ »
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #155 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 10:11:37 πμ »
καλημέρα! Ξέρει μήπως κανείς τι είναι οι ερωτήσεις χαμηλής  εστίασης; ???

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #156 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 10:18:46 πμ »
καλημέρα! Ξέρει μήπως κανείς τι είναι οι ερωτήσεις χαμηλής  εστίασης; ???
Είναι οι ερωτήσεις που δεν αξιοποιούν τη δημιουργική σκέψη του παιδιού, που το μόνο που χρειάζεται είναι να ανακαλέσει πληροφορίες, πχ πότε άρχισε ο Πελοποννησιακός πόλεμος. Έτσι το έχω καταλάβει εγώ, όποιος θέλει ας συμπληρώσει

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #157 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 10:24:50 πμ »
Οπότε δεν πρέπει να κάνουμε ερωτήσεις χαμηλής εστίασης απ ο,τι καταλαβαίνω.. ευχαριστώ LK! :D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #158 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 02:58:00 μμ »
οχι, καθε αλλο! να κανουμε ερωτησεις χαμηλης εστιασης. εξαλλου ειναι και οι μονες που ισως μας απαντησουν τα ....αστερια μας (εστω και με ανοιχτο βιβλιο)!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #159 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 03:24:44 μμ »
δεν ισχύει όμως, ότι για να κρατήσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών αμείωτο, θα πρέπει να τους θέτουμε ερωτήσεις "μετρίου βαθμού" δυσκολίας? δηλ ούτε παν-δύσκολες που όλοι να "ψάχνονται" και ο ένας να κοιτάζει τον άλλον με βλέμμα απορίας, ούτε και παν-εύκολες οπότε μπορούν να τις απαντήσουν στο "πιτς φιτίλι" και μετά πετάνε αεροπλανάκια και σαϊτες μέσα στην τάξη..

γενικά νομίζω θα πρέπει να υπάρχει ο κατάλληλος συνδυασμός βαθμού δυσκολίας ερωτήσεων και μια κλιμάκωσή τους. Καμιά ερώτηση δεν αποκλείεται. (εκτός από αυτη που εκβιάζει εμμέσως πλην σαφώς για μια συγκεκριμένη απάντηση. Κι αυτό έχει εξαιρέσεις, βλ. ερωτήσεις κλειστού τύπου για εξέταση λεξιλογίου-γραμμ-συντακτ, ερωτήσεις περί ημ-νιών κλπ.)
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #160 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 04:02:43 μμ »
σωστη σε βρισκω dora2008, συμφωνω.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος latifov

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #161 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 06:26:30 μμ »
ο όρος "ερωτήσεις χαμηλής εστίασης" απο όσο γνωρίζω δεν αναφέρεται στο τί είδος απάντησης αναμένουμε (μοναδική και συγκεκριμμένη, ελεύθερη κια δημιουργική και τα συναφή) αλλά έχει να κάνει με την ίδια την ερώτηση και αν αυτή αναφέρεται σε κάτι συγκεκριμμένο ή όχι. χαμηλής εστίασης σημαίνει στην ουσία χαοτική ερώτηση που ο μαθητής δεν καταλαβαίνει τί του ζητάμε και σαφώς πρέπει να αποφεύγονται...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161715
  • Σύνολο θεμάτων: 19233
  • Σε σύνδεση σήμερα: 576
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 542
Σύνολο: 557

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.