*

Αποστολέας Θέμα: Θέσεις στον AΣEΠ  (Αναγνώστηκε 3387 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sissi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 410
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θέσεις στον AΣEΠ
« στις: Απρίλιος 07, 2006, 12:41:32 μμ »
ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΓΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 50!!! :P :-\






edit: Tροποποίηση του τίτλου σε πεζά.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2006, 03:03:31 μμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:52:24 »

Αποσυνδεδεμένος mariav

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 359
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 07, 2006, 01:59:58 μμ »
ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΓΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 50!!! :P :-\

Sissi,

 αν έχεις την καλοσύνη, κάνε τροποποίηση του μηνύματός σου σε πεζά γράμματα.

Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΤ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 10, 2006, 11:13:56 μμ »
οι θεσεις που θα προκηρυχθουν για την ειδικοτητα μας θα ειναι γυρω στις 120 απο οτι ακουγεται.
πιθανοτητες διορισμου μηδενικες με τετοιο ογκο υποψηφιων.

Αποσυνδεδεμένος giotamike

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1096
    • Προφίλ
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 15, 2006, 10:47:25 μμ »
Εγώ κάπου άκουσα για 70.
Η διαφορά της ιδιοφυίας από τη βλακεία είναι ότι η ιδιοφυία έχει όρια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:52:24 »

Αποσυνδεδεμένος mart13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 11
    • Προφίλ
    • 2ο Δημοτικό Σχολείο Τήνου
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 25, 2006, 11:19:31 πμ »
Οι θέσεις τελικά είναι ως γνωστόν 72! Και οι αναμενόμενες αιτήσεις πάνω από 12.000.... Κάτι σε ο θάνατος σου η ζωή μου, μου ακούγεται....


Καταθέτω τον προβληματισμό μου.
Είναι γνωστές οι διαμάχες μεταξύ ΑΣΕΠιτών, αναπληρωτών, ωρομισθίων, 30μηνιτών και πάει λέγοντας. Ο καθένας φωνάζει για το δικό του συμφέρον... Ωραία συναδελφική αλληλεγύη, λέω εγώ...

Σίγουρα μία αξιολόγηση είναι καλύτερα από το τίποτα. Αλλά νομίζετε ότι με τον ΑΣΕΠ διορίζονται οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί, οι πιο διαβασμένοι, οι πιο έμπειροι, οι πιο τυχεροί, οι μικρότεροι ,οι μεγαλύτεροι;;;; Ποιοι;

Ανάγκη και δικαίωμα στην εργασία έχουν όλοι. Η απόκτηση του πτυχίου μας, μας καταστεί ικανούς για να διδάξουμε. Και στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ΔΕΝ ΚΆΝΟΥΜΕ ΤΊΠΟΤΑ ΆΛΛΟ ΠΑΡΆ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΎΜΕ ΞΑΝΆ ΤΟ ΠΤΥΧΊΟ ΜΑΣ.
Για μένα είναι εξευτελιστικό να βάζεις έναν πτυχιούχο στη διαδικασία εξετάσεων... από θέμα ηθικής πλευράς! Όταν φοιτούσα εγώ μπαίναμε με μ.ο. 18 και οι βαθμοί στο Πανεπιστήμιο ήταν με το σταγονόμετρο. Σε πόσα άλλα Πανεπιστήμια έχουν τόσες υποχρεωτικές ώρες φοίτησης;;; Αν κάποιος είναι ανίκανος ας μην πάρει ποτέ πτυχίο, από τη στιγμή που το κατακτά όμως λέγεται εκπαιδευτικός, επιστήμονας!


Πως εξηγείτε ότι από τον ίδιο διαγωνισμό την μια φορά κάποιος κρίνεται ικανός και την άλλη όχι; Πόσοι είναι διπλά επιτυχόντες;;;Πόσες φορές θα πρέπει ένας άνθρωπος να αποδείξει την ικανότητά του; Πόσες φορές θα πρέπει να αξιολογηθεί;;;

Ο αναπληρωτής κρίνεται ικανός να διδάσκει, για να βουλώνει τρύπες αλλά ανίκανος για να διοριστεί μόνιμα... Μήπως θα διδάξει κάτι άλλο ή μήπως τάχα στα ίδια σχολειά και στα ίδια παιδιά δεν θα απευθύνεται;;; Και μιλώ για τον θεσμό του αναπληρωτή σήμερα που δεν καλύπτει κενά από άδειες άλλων εκπαιδευτικών ή κενές θέσεις λόγω κενών για αναπληρωτές, αλλά πολλές φορές πραγματικά κενά!!! Κάποιοι αναπληρωτές είναι και επιτυγχόντες του ΑΣΕΠ...

Οι ωρομίσθιοι είναι τα ιδανικά πιόνια για να παίζουν τα παιχνίδια τους από ψηλά. Ποιος μπορεί να ξεχάσει ότι προεκλογικά διορίστηκαν οι περισσότεροι ωρομίσθιοι, δίνοντας ελπίδες σε χιλιάδες συναδέλφους, που όμως δεν γνώριζαν οι καθεστώς της ωρομισθίας (λάστιχο σε σχολεία, απλήρωτοι για μήνες, μειομένα εργασιακά δικαιώματα...) Αυτοί οι άνθρωποι πως ζούν, περιμένοντας να πληρωθούν σε άγνωστο χρόνο;;;
Την ίδια χρονιά, ένας αναπληρωτής έσπασε σε δύο ωρομίσθιους, συγκεκριμένα δουλεύαμε σε ένα σχολείο (πρωινό) 2 ωρομίσθιοι αντί για ένα αναπληρωτή... Όσοι γνωρίζουν το καθεστώς ξέρουν πως ο ωρομίσθιος έχει πολύ λιγότερα εργασιακά δικαιώματα από έναν αναπληρωτή. (προϋπηρεσία, άδειες, χρήματα, δώρα εορτών...) Την επόμενη χρονιά πλήθος ωρομισθίων από αυτούς δεν ξαναεργάστηκαν.... τους έδωσαν μια καραμέλα να γλυκαθούν, γιατί άραγε; και μετά τους άφησαν με την πίκρα...

Πόσα πραγματικά κενά υπάρχουν τελικά σε αυτή τη χώρα;;;


Και άλλη μία απορία:
Δίνουμε ΑΣΕΠ με ίσους όρους;;;

Οι αναπληρωτές παίρνουν μόρια από την προϋπηρεσία, αλλά στην πλειοψηφία τους είναι μεγάλοι με οικογένεια, παιδιά και κάπου θα πρέπει να δουλεύουν για να ζήσουν. Πριν μερικά χρόνια ήξεραν ότι θα διοριστούν κάποια μέρα και δεχόμενοι αυτό το σκεπτικό συνέχιζαν να παλεύουν σαν αναπληρωτές. Μια ωραία μέρα τα πράγματα άλλαξαν και γι' αυτούς που ήδη είχαν επενδύσει σε αυτό, δεν υπήρξε καμιά θετική ρύθμιση. Όλοι επί ίσοις όροις!!! Πότε διαβάζουν;;; με τι ψυχικά αποθέματα; Δίνουν το μέγιστο της απόδοσης τους;;; Δεν νομίζω...

Οι νέοι (καλά κάνουν και να μην τους κατηγορεί κανείς γι' αυτό, γιατί όλοι στη θέση τους το ίδιο θα έκαναν) έχουν μεγαλύτερη ευχέρεια χρόνου, λίγα άγχοι μιας και ελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν οικογενειακές υποχρεώσεις, αλλά έχουν το ίδιο άγχος για επαγγελματική αποκατάσταση, ίσα δικαιώματα στην εργασία!!!  πάνε φροντιστήριο, τα έχουν πιο φρέσκα κάποια στο μυαλό τους αλλά ξεκινούν και χωρίς προϋπηρεσία... και χωρίς εμπειρία (αναφέρομαι στ ότι μπήκαν θέματα από βιβλία της ΟΛ.Παιδείας, που τα είχαν μόνο αυτοί, ούτε οι αναπληρωτές και από εκγυκλίους που πάνε στα σχολεία...)

Τα θέματα του ΑΣΕΠ είναι σωστά σαν μέσο αξιολόγησης;;; Διφορούμενες απαντήσεις, θέματα άσχετα να σε κρίνουν ικανό εκπαιδευτικό, αλλά μάλλον μια καλή βιβλιοθήκη γνώσεων που την επόμενη του ΑΣΕΠ κάποιες θα ξεχαστούν στο χρονοντούλαπο του μυαλού, γιατί είναι άσχετες με την πρακτική στο σχολείο.....

Και πέστε μου συνάδελφοι σε ένα διαγωνισμό που θέλει να λέγεται αξιοκρατικός, γιατί ο ΑΣΕΠ ανακοινώνει ότι δεν είναι υποχρεωμένος να δώσει τις σωστές απαντήσεις την επομένη του διαγωνισμού;;;; ( κάπου το διάβασα σε δελτίο τύπου το 2005!!!)

Γιατί δεν έχεις δικαίωμα να δεις το γραπτό σου και να ζητήσεις αναβαθμολόγηση;;; "Αποφασίζουμε και διατάζουμε" καμιά δημοκρατική διαδικασία, λες και το σκάνερ είναι θεός και το χειρίζεται ποιος;;;; άνθρωπος μάλλον....


Καταργήθηκε η επετηρίδα και δημιουργήθηκε μια νέα! Πριμοδοτεί τους αναπληρωτές για μόνιμο διορισμό, αλλά αφαιρεί τα μόρια επιτυχίας του ΑΣΕΠ για τον διορισμό από τους νέους και παλιούς... Πάει η επιτυχία... ανύπαρκτη... ανούσια... ανίκανος ξανά....


Είμαι αναπληρώτρια από το '99. Καμία σχέση με Ολυμπιακή Παιδεία, με ΤΑΔ κ.λπ.  Επιτυχούσα του ΑΣΕΠ του 2005, μόλις 1,5 μόρια πίσω από τον τελευταίο διορισθέντα. Μητέρα ενός παιδιού που το μεγαλώνω μόνη μου, τη μια χρονιά δουλεύω και την άλλη είμαι πουθενά, την άλλη ωρομίσθια απλήρωτη για ένα 5άμηνο και..., την άλλη ξανά αναπληρώτρια, τη μια πρωί, την άλλη ολοήμερο, του χρόνου που;;;;;


Θα ξαναδώσω ΑΣΕΠ, όχι μόνο για να διοριστώ και για να αποκτήσω μια σταθερή δουλειά αν τα καταφέρω, αλλά γιατί αγαπώ την εκπαίδευση και κάθε χρόνο αποχωρίζομαι με πόνο τους μαθητές μου και μια πίκρα στα χείλη για το άγνωστο μέλλον... Γιατί θέλω να παλέψω και από μέσα για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, γιατί παρ' όλη την ανασφάλεια που μου δίνει τόσα χρόνια, αγαπώ τη δουλειά μου και τα παιδιά. Δεν ξέρω που θα βρω την ψυχική δύναμη και τον χρόνο να διαβάσω....

Αισθάνομαι να παλεύω με ένα θηρίο, που τι μια του καταφέρνω μια ... και πέρνω μια ανάσα και την άλλη έρχεται να με κατασπαράξει λες και ήμουν κακή στη δουλειά μου, λες και δεν πάλεψα για το καλό των μαθητών μου, λες και δεν αγάπησα το κάθε σχολείο, λες και δεν έδωσα το μέγιστο των δυνάμεων μου... λες και δεν πέτυχα ακόμη και στον ΑΣΕΠ ...

Ας με συγχωρέσετε για την έκταση των λεγόμενών μου, αλλά πιστεύω ότι όλοι, παλιοί, νέοι, αναπληρωτές, ΑΣΕΠίτες, όλοι έχουμε την ίδια αγανάκτηση και τη ίδια πίκρα....

Πρέπει να αλλάξουμε την φθίνουσα πορεία της Φ.Α. στην Ελλάδα, αρκεί να αναλογιστούμε όλοι το δίκιο του διπλανού, να πάψουμε να τσακωνόμαστε και να πορευτούμε όλοι μαζί για το κοινό καλό όλων και της εκπαίδευσης.

Είμαστε χιλιάδες, όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τους από πάνω να ακούσουν τα δίκαια για όλους δικαιώματά μας. Όλοι έχουμε δικαίωμα στην εργασία... όλοι.
Εχουμε φωνή που αν την ενώσουμε όλοι μαζί, θα γίνει τόσο δυνατή που θα τρίξουν τα θεμέλια του Υπουργείου και ακόμα και οι κουφοί... θέλουν δε θέλουν θα μας ακούσουν.

Με εκτίμηση, Μαρία.
Οδοιπόρε δεν υπάρχει δρόμος ... το μονοπάτι σου εσύ το χαράζεις!

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 25, 2006, 11:39:15 πμ »
Απλά συγχαρητήρια!!!
Μ'ένα πολύ καλό κείμενο κατάφερες να αποτυπώσεις την πίκρα,την απογοήτευση και το απίστευτο άγχος πολλών(πιστεύω) από εμάς...
Το μόνο που μπορώ να σου ευχηθώ είναι καλή δύναμη και σύντομα οι κόποι σου,οι κόποι μας,θα ανταμειφθούν... :)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος mart13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 11
    • Προφίλ
    • 2ο Δημοτικό Σχολείο Τήνου
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 27, 2006, 11:26:25 πμ »
Απλά κατέθεσα αυτά που έχω στην ψυχή μου....

Καλή δύναμη και σε σένα sophie.

"Η τύχη βοηθά, αυτούς που βοηθούν τον εαυτό τους!!!"
Οδοιπόρε δεν υπάρχει δρόμος ... το μονοπάτι σου εσύ το χαράζεις!

Αποσυνδεδεμένος youla

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 04:45:35 μμ »
Μαρία, το κείμενό σου είναι εξαιρετικό, το ίδιο και αυτά που γράφεις. Είμαι ΠΕ19 (μηδενική προϋπηρεσία) και απλώς μπήκα στο ΠΕ11 να δώ κάτι για μια φίλη... και κόλλησα...

Πόσο δίκιο έχεις. Για όλους ισχύουν οι απορίες και σκέψεις που γράφεις. Γιατί να ξανα-υπερασπιζόμαστε το πτυχίο μας; Πώς ένας με οικογένεια και παιδιά θα μπορέσει πρώτον, να διαβάσει για ΑΣΕΠ και δεύτερον, να πάει επαρχία;

Αλλες σχετικες απορίες, δικές μου:
  • Γιατί για τους διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών δεν μετρούν τα παδιά (όχι να μας κάνουν "χάρη" με μοριοδοτήσεις, αλλά να καταλάβουν ότι κάποιος με παιδιά εκ των πραγμάτων ωριμάζει περισσότερο και είναι ίσως κατά τι πιο κατάλληλος να μπει σε μια τάξη να διδάξει);
  • Γιατί δε μετράει το δεύτερο πτυχίο μου (Ηλ/Μηχ ΕΜΠ, έκανα και ΜΒΑ με μαθήματα όπως Information Management κλπ) επειδή δεν είναι αμιγώς μεταπτυχιακό σε πληροφορική; Ούτως ή αλλως το δεύτερο πτυχία σου ανοίγει περισσότερο τα μ,άτια, έχεις μια πιο σφαιρική άποψη για κάποια πράγματα., αυτό θα φανεί σε μια τάξη. Ακόμα και αν ένας ΠΕ11 έχει μεταπτυχιακό πχ σε Αρχαιολογία (λέμε), δεν θα πρέπει να έχει περισσότερα μόρια από κάποιον που δεν έχει; Παραπάνω σπουδες έχει κάνει!
  • Τέλος, γιατί το αν εγω έχω 11 χρόνια σε ιδιωτική εταιρία στο χώρο των τηλεπικοινωνιών δε μετράει σε τίποτε, όταν (αν) ποτέ πάω να διδάξω νέες τεχνολογίες σε μαθητές; Ιδια εμπειρια πχ έχει ένας υπάλληλος με προϋπηρεσία στο χερισιμό κάποιων δύσκολων χαρακτήρων και καταστάσεων, και ίδια ένας που είναι φρέσκος από τη σχολή; Δε λέμε να του πάρει τη θέση του φρεσκου, αλλά και αυτή η προϋπηρεσία να μετρήσει κάπως...
Μου φαίνεται ότι το τρέχον σύστημα τα ισοπεδώνει όλα. Οδοστρωτήρας σκέτος... Βέβαια η κάθε πλευρά έχει τα δίκα της (δηλαδή ο νέος πτυχιούχος που αποφοίτησε με άριστα θα μου πεί ότι δεν εχει σημασία η οικογένεια ή η προϋπηρεσία εκτός εκπαίδευσης, και θα έχει και επιχειρήματα) αλλά πάντως κάτι άλλο θα έπρε[πε να ισχύει... (Για να μη συζητήσουμε για αυτή την ντροπή, τα φροντιστήρια για ΑΣΕΠ, που διάβάζω και τρελαίνομαι. Μόνο στην Ελλάδα τέτοια πράγματα...)

Αυτά είχα κι εγώ να πω. Σου ευχομαι καλή τύχη για φέτος και καλο κουράγιο για το παιδί που, όπως είπες, μεγαλώνεις μόνη σου...

Φιλικα,
Γιούλα
It is better to light a candle than to curse the darkness..

lousalome84

  • Επισκέπτης
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 05:57:43 μμ »
Επίσης, η γνώση ξένων γλωσσών και ο χειρισμός υπολογιστών δεν πρέπει να μετράει? Ποια η γνώμη σας?

Αποσυνδεδεμένος mart13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 11
    • Προφίλ
    • 2ο Δημοτικό Σχολείο Τήνου
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 06:56:23 μμ »
Γιούλα, τι να πω;

Οδοστρωτήρας!!!! η λέξη κλειδί για τον ΑΣΕΠ και για το σύστημα διορισμών.

Δεν ξέρω πια τι πρέπει να σκεφτώ....

Ο μεγαλύτερος, που χρόνια δουλεύει και έχει και οικογένεια έχει μεγαλύτερη ανάγκη από εργασία. Αλλά από την άλλη ο νέος-α πως θα ξεκινήσουν τη ζωή τους; Πως θα κάνουν κάποτε και αυτοί κάποια όνειρα πραγματικότητα.

Σίγουρα οι επιπλέον γνώσεις είναι προσόντα αλλά πως να τα αξιολογήσεις;

Για τις ξένες γλώσσες δεν ξέρω, αλλά οι υπολογιστές πρέπει να είναι εργαλείο στα χέρια όλων των εκπαιδευτικών. Πέρυσι τις βροχερές μέρες και τις μέρες παγετού, έμπαινα με τα παιδιά στην αίθουσα υπολογιστών και μέσα από προγράμματα γνώσεων-κουίζ και κανονισμών για τον αθλητισμό, CD με θέματα αθλητισμού, διατροφής, ανατομίας κ.α. αλλά και εύρεση υλικού σε θέματα αθλητισμού που ζητούσαν τα παιδιά, έκανα  μάθημα. Να μην αναφέρω την δουλειά που κάναμε με τα παιδιά σε πρόγραμμα Αγωγής Υγείας μέσω υπολογιατών ...

Τώρα αν θα πρέπει να ποτελεί προσόν, σίγουρα αποτελεί αλλά εδώ ήδη γίνεται μπάχαλο με απλά πράγματα... δεν ακούς δεύτερο πτυχίο; ε και;

Καλά τα λές Γιούλα, ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ

Σ' ευχαριστώ για τις ευχές, καλό κουράγιο και σε σένα που τώρα ξεκινάς.
Οδοιπόρε δεν υπάρχει δρόμος ... το μονοπάτι σου εσύ το χαράζεις!

lousalome84

  • Επισκέπτης
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 07:01:40 μμ »
Εαν υποθέσουμε ότι οι επιστημονικές εξελίξεις σε κάθε κλάδο δημοσιεύονται σε αγγλικά περιοδικά (Journals) τότε ίσως θα έπρεπε τα αγγλικά να είναι κριτήριο επιλογής.
Δε μπορεί οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί να αγνοούν τις εξελίξεις... Έτσι παραμένουν σκουριασμένοι και η γνώση δεν προχωρά...

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 07:58:36 μμ »
Εαν υποθέσουμε ότι οι επιστημονικές εξελίξεις σε κάθε κλάδο δημοσιεύονται σε αγγλικά περιοδικά (Journals) τότε ίσως θα έπρεπε τα αγγλικά να είναι κριτήριο επιλογής.
Δε μπορεί οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί να αγνοούν τις εξελίξεις... Έτσι παραμένουν σκουριασμένοι και η γνώση δεν προχωρά...

Εδώ δεν μπορεί το υπουργείο να παράσχει στους εκπαιδευτικούς μια αξιοπρεπή επιμόρφωση στα καινούρια βιβλία  :P,νομίζεις οτι το νοιάζει αν θα παρακολουθούν τις νέες επιστημονικές εξελίξεις?
Αν σκεφτείς οτι το 80-90% του κόσμου πλέον κατέχει πτυχίο στα αγγλικά,δε θα κέρδιζε κανένας τίποτα με αυτή τη μοριοδότηση.Σχεδόν όλοι θα μοριοδοτούνταν!
Άστο,το θέμα της μοριοδότησης το έχουμε ξανασυζητήσει παλιότερα σε άλλο topic και δε βγάζει κανείς άκρη... :-\
Το όλο σύστημα "μπάζει" από παντού,κι εμείς έχουμε μπει στο χορό και χορεύουμε με κανόνες που οι εκάστοτε "εγκέφαλοι" του ΥΠΕΠΘ θέσπισαν! >:(
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος mart13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 11
    • Προφίλ
    • 2ο Δημοτικό Σχολείο Τήνου
Απ: Θέσεις στον AΣEΠ
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 06, 2006, 09:58:22 πμ »
lousalome84, έχεις δίκιο αλλά εδώ όλη τη χρονιά κυνηγάνε να βγάλουν την προβλεπόμενη ύλη.... νομίζεις ότι είναι πολλοί αυτοί που νοιάζονται για τις εξελίξεις του κλάδου τους;;;

Επίσης ένα θέμα είναι ο τρόπος διδασκαλίας. Η γραμμή του Υπουργείου τόσο για Α/βαθμια όσο και Β/βαθμια είναι σωστά τοποθετημένη... αλλά μη εφαρμόσιμη από τους περισσότερους μόνιμους που δενμπορούν ν' αλλάξουν τον τρόπο δδασκαλίας τους.... και επίσης επικαλούνται ότι πρέπει να τελειώσουν την ύλη.
Η θέση αυτή λέει ότι ο σκοπός δεν είναι να βομβαρδίζουμε τα παιδιά διαρκώς με γνώσεις, αλλά να τα κάνουμε ικανά να διαχειρίζονται τη γνώση που απλόχερα υπάρχει γύρω τους, αναπτύσσοντάς τους τις τεχνικές και την κριτική σκέψη!

Αυτό πως γίνεται; μα φυσικά με την χρήση νέων τεχνολογιών... Αλλά που; Τα παιδιά γυρνάνε σπίτι με τρελλό όγκο εργασιών και γνώσεων που πρέπει να αποστηθίσουν....

Sophie πολύ καλά τοποθετήθηκες... κάθε φορά απλά δεχόμαστε τα κριτήρια του κάθε "ειδικού" και τώρα χορεύουμε θέλοντας και μη στο ρυθμό που μας χτυπάνε παλαμάκια...

Προτάσεις υπάρχουν πολλές και είναι αξιοκρατικές για όλους, παλιούς και νέους, απλά δεν τους συμφέρει... και ο νοών νοείτο!
Οδοιπόρε δεν υπάρχει δρόμος ... το μονοπάτι σου εσύ το χαράζεις!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 515
Σύνολο: 524

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.