*

Αποστολέας Θέμα: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά  (Αναγνώστηκε 35619 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος humus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #140 στις: Μαρτίου 27, 2009, 11:46:16 am »
Άλματα προόδου από την μία , μιζέρια και συντεχνιακά συμφέροντα από την άλλη.


Ίντερνετ υποχρεωτικό, ιστορία προαιρετική στα βρετανικά δημοτικά

Προαιρετικά ίσως διδάσκονται στα σχολεία της

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:53:03 »

Αποσυνδεδεμένος miss_pc

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Λατρεύω την εκπαίδευση - ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #141 στις: Μαρτίου 29, 2009, 02:26:44 pm »
Αν και δεν είμαι υπέρ της προαιρετικής διδασκαλίας της ιστορίας αλλά της υποχρεωτικής όπως και άλλων μαθημάτων θεωρώ ότι κάποια στιγμή και το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να εκσυγχρονιστεί και να μη μείνουμε μόνο στον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας αλλά να χρησιμοποιήσουμε όλα αυτά τα εργαλεία που μας προσφέρει η τεχνολογία, οι υπολογιστές και το ίντερνετ γιατί όχι!!Εδώ στην Ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό των γονιών που έχον μαθητές σε Δημοτικό Γυμνάσιο και Λυκείο νομίζουν ότι το ιντερνετ μόνο κακό μπορεί να δημιουργήσει στα παιδιά τους και εθισμό.Ε λογικό είναι αφού πουθενά δε διδάσκονται τη σωστή χρήση του ιντερνετ και η κακή χρήση του ξεκινάει κατα μεγάλο ποσοστό από το σπίτι.Δυστυχώς θεωρώ ότι είμαστε ακόμη πολυ πίσω από τέτοιου είδους εκπαιδευτικές αλλαγές!!!

Αποσυνδεδεμένος youla

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #142 στις: Μαρτίου 30, 2009, 11:29:46 am »
Ωραία... τώρα υπάρχει και η άποψη να μπούν και μαθηματικοί-φιλόλογοι στην Α' βάθμια...
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=11358.0;topicseen
Και επειδή έχουν και πιο ισχυρούς και ενωμενους συλλογους  σε σχέση με τους πληροφορικούς, πιο πιθανό μου φαίνεται αυτό, παρά να μπει η πληροφορική στα δημοτικά...

(Από την άλλη βέβαια, το υποχρεωτικό internet στην Αγγλία είναι θετικό... Τελος πάντων... ανάμικτα μηνύματα έρχονται... κυρίως αρνητικά  :( )
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 30, 2009, 11:32:23 am από youla »
It is better to light a candle than to curse the darkness..

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #143 στις: Μαρτίου 31, 2009, 03:49:37 am »
Να και άλλη μια ακόμη προσπάθεια:
κλικ εδώ
"...Οι διδάσκοντες πληροφορικής, ...δεν είναι ευτυχείς" ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:53:03 »

Αποσυνδεδεμένος youla

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #144 στις: Απριλίου 01, 2009, 06:22:25 pm »
Να και άλλη μια ακόμη προσπάθεια:
κλικ εδώ
"...Οι διδάσκοντες πληροφορικής, ...δεν είναι ευτυχείς" ;D

Πώς να είμαστε ευτυχείς οι έρμοι;; Θέλουν να μας βγάλουν και από τα ολοήμερα;;;!!!
It is better to light a candle than to curse the darkness..

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #145 στις: Απριλίου 10, 2009, 11:04:56 pm »
Οι Υπολογιστές στην εκπαίδευση: Μύθοι και πραγματικότητες
του ΕΥΤΥΧΗ ΠΑΠΑΔΟΠΕΤΡΑΚΗ, λέκτορα του Μαθηματικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών.

      «Το να δει το παιδί και να πάρει πληθώρα πληροφοριών και εικόνων, αυτό δε συνιστά σοφία, παρότι ο σοφός ξέρει πολλά. Και ο ρόλος του σχολείου δεν είναι να διδάξουμε τα παιδιά μια ολόκληρη επιστήμη αλλά προέχει να τα βοηθήσουμε να μάθουν να σκέφτονται, να μάθουν να μαθαίνουν. Στο βαθμό που αυτό δεν επιτυγχάνεται, η πληθώρα των μη οργανικών εν τέλει γνώσεων είναι άχρηστη.»
      Σε σχέση με τους υπολογιστές στο χώρο της παιδείας ο Δρ Εβανς διαπίστωνε στα τέλη του ‘70 ότι: «Μια από τις μεγαλύτερες, παρθένες ακόμη, αγορές στον κόσμο είναι ο χώρος της παιδείας», για να συμπληρώσει με νόημα ότι «Οι πρώτες εταιρείες που θα ρίξουν στην αγορά διδακτικούς κομπιούτερ τσέπης θα πραγματοποιήσουν τεράστια κέρδη και, όσο κι αν ακουστούν από ’δώ κι από κει τα ανήσυχα μουρμουρητά του κράτους και των εκπαιδευτικών για τους πιθανούς κινδύνους, ο χρυσοφόρος χείμαρρος θα παραμερίσει κάθε μορφή διαμαρτυρίας».
      Ωστόσο, τέτοιοι υπολογιστές τσέπης δεν εμφανίστηκαν ακόμη μαζικά. Αντίθετα ο χώρος νεολαίας, και από τις πιο μικρές και τρυφερές ηλικίες, έχει πράγματι κατακλυστεί από υπολογιστές τσέπης για παιδικά παιγνίδια απερίγραπτης, κατά κανόνα, βαρβαρότητας και άθλιας αισθητικής. Οι κίνδυνοι για την πνευματική και σωματική υγεία των παιδιών δεν είναι «πιθανοί» αλλά πραγματικοί και ιατρικά διαπιστωμένοι: από ακραίες μορφές αντικοινωνικής συμπεριφοράς, μέχρι εξάρτηση και επιληπτικές κρίσεις. Όμως ο χρυσοφόρος χείμαρρος, με την αρωγή των κυβερνήσεων, παραμερίζει κάθε μορφή διαμαρτυρίας των ανθρώπων της παιδείας και διάφορων κοινωνικών φορέων.
      Ανακύπτει λοιπόν αβίαστα το ερώτημα:
Είναι δυνατόν στο ευαίσθητο χώρο της νεολαίας και της παιδείας, ο καπιταλισμός να λειτουργήσει ως μη καπιταλισμός; Να ξοδέψει δηλαδή, ή και να επιτρέψει, προνομιακά ώστε οι δυνατότητες των μηχανών αυτών να τεθούν πράγματι στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου και όχι του μέγιστου κέρδους; Απολύτως όχι, μια τέτοια λογική θα ήταν αντίθετη στη φύση του, ιδιαίτερα σήμερα στην ακραία νεοφιλελεύθερη εκδοχή του.
       Στο χώρο της παιδείας έχουν εισβάλει, με τεράστιες κρατικές χρηματοδοτήσεις (ουσιαστικά προς τις κατασκευάστριες εταιρίες), οι προσωπικοί υπολογιστές εφοδιασμένοι με εκπαιδευτικά λογισμικά και συνδεδεμένοι με το διαδίκτυο. Τεράστια ποσά επίσης διατίθενται για την ανάπτυξη της αγοράς εκπαιδευτικού λογισμικού, στα πλαίσια ερευνητικών προγραμμάτων στα πανεπιστήμια. Στο πλαίσιο ενός τέτοιου προγράμματος που χρηματοδοτήθηκε στη χώρα μας (από το περίφημο δεύτερο «πακέτο»), η χρηματοδότηση ήταν 8 εκατομμύρια ανά λεπτό λογισμικού!


(Το άρθρο τροποποιήθηκε και συνεχίζεται... http://www.alfavita.gr/artra/art3_4_9_826.php)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #146 στις: Απριλίου 28, 2009, 05:58:05 pm »
Εδω και καιρο εξηγουμε οτι ειναι απαραιτητοι οι υπολογιστες γτα δημοτικα. Ηρθε η ωρα να μπορεσουμε να γραψουμε ενα αρθρο και να δημοσιευσουμε τις αποψεις μας για την πληροφορικη γενικοτερα στην εκπαιδευση! Δεν ειναι δυνατον να πρεπει ενα παιδι να παει στο φροντηστηριο να παρει ecdl και να μαθει υπολογιστες. Το σχολειο ειναι υποχρεωμενο να μαθει το παιδι απο το δημοτικο να χρησιμοποιει τον υπολογιστη και οχι να ερχεται Α γυμνασιου χωρις να εχει πιασσει ποντικι στα χερια του και να φοβαται να κανει κλικ! Αντιθετα να ενδιαφερεται το κρατος να μαθουν τα παιδια αγγλικα , γερμανικα, γαλλικα, ιταλικα, και μουσικη και ΟΧΙ πληροφορικη! Σε οποια υπηρεσια κια να πας ζητανε ΠΡΩΤΑ πληροφορικη και μετα Αγγλικα. Μαλιστα θα επρεπε να υπαρχει και κρατικο πιστοποιητικο γνωσης Η/Υ ωστε να ειναι και λιγοτερα τα χρηματα απο τα διαφορα αλλα πιστοποιητικα. Οπως και με τις ξενες γλωσσες. Ας γραψουμε λοιπον ολοι μας αρθρα στο blog http://www.meafora.gr   . Και  οχι μονο για τα δημοτικα αλλα και για το γυμνασιο που ειναι μονοωρο το μαθημα και συνηθως ΔΕΝ προλαβαινεις να κανεις τιποτε. Θεωρια να κανεις; Ή να μαθεις word excel;

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #147 στις: Απριλίου 28, 2009, 08:45:58 pm »
Εδω και καιρο εξηγουμε οτι ειναι απαραιτητοι οι υπολογιστες γτα δημοτικα. Ηρθε η ωρα να μπορεσουμε να γραψουμε ενα αρθρο και να δημοσιευσουμε τις αποψεις μας για την πληροφορικη γενικοτερα στην εκπαιδευση! Δεν ειναι δυνατον να πρεπει ενα παιδι να παει στο φροντηστηριο να παρει ecdl και να μαθει υπολογιστες. Το σχολειο ειναι υποχρεωμενο να μαθει το παιδι απο το δημοτικο να χρησιμοποιει τον υπολογιστη και οχι να ερχεται Α γυμνασιου χωρις να εχει πιασσει ποντικι στα χερια του και να φοβαται να κανει κλικ! Αντιθετα να ενδιαφερεται το κρατος να μαθουν τα παιδια αγγλικα , γερμανικα, γαλλικα, ιταλικα, και μουσικη και ΟΧΙ πληροφορικη! Σε οποια υπηρεσια κια να πας ζητανε ΠΡΩΤΑ πληροφορικη και μετα Αγγλικα. Μαλιστα θα επρεπε να υπαρχει και κρατικο πιστοποιητικο γνωσης Η/Υ ωστε να ειναι και λιγοτερα τα χρηματα απο τα διαφορα αλλα πιστοποιητικα. Οπως και με τις ξενες γλωσσες. Ας γραψουμε λοιπον ολοι μας αρθρα στο blog http://www.meafora.gr   . Και  οχι μονο για τα δημοτικα αλλα και για το γυμνασιο που ειναι μονοωρο το μαθημα και συνηθως ΔΕΝ προλαβαινεις να κανεις τιποτε. Θεωρια να κανεις; Ή να μαθεις word excel;
Το blog αυτό είναι μια από τις καλύτερες κινήσεις που έχω δει τα τελευταία χρόνια.
Θα το ρίχνει καμιά ματιά όμως κανένας πολιτικός ή θα είναι και αυτό για τα δικά μας μάτια μόνο;
Εκτός αυτού πιστεύω ότι θα αρχίσουν διαμάχες δασκάλων - πληροφορικών και σε αυτό το blog
Ήδη υπάρχει αναρτημένη μια άποψη εκπαιδευτικού που περιέχει πολλά υπονοούμενα...
Ένα μέρος της είναι το παρακάτω:
"Θέμα: Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
Θα μπορούσα να επεκταθώ και σε άλλα ζητήματα, όπως η έλλειψη κανόνων για τη λειτουργία των σχολικών ιστοσελίδων - που σημειωτέον είναι και δημόσιες υπηρεσίες, η προβληματική χρηματοδότηση, του διαμαντιού μας, του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, το θέμα της διδασκαλίας του μαθήματος των Νέων Τεχνολογιών στο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο - ευθεία σύγκρουση γράμματος και πνεύματος του Δ.Ε.Π.Π.Σ με το φαινόμενο να διδάσκουν ωρομίσθιοι Πληροφορικοί στο Δημοτικό Σχολείο κ.ά. , όμως ας μην καταχραστώ το χώρο."

Πηγή
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 28, 2009, 09:44:55 pm από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #148 στις: Απριλίου 28, 2009, 09:41:56 pm »
Το blog αυτό είναι μια από τις καλύτερες κινήσεις που έχω δει τα τελευταία χρόνια.
Θα το ρίχνει καμιά ματιά όμως κανένας πολιτικός είναι θα είναι και αυτό για τα δικά μας μάτια μόνο;
Εκτός αυτού πιστεύω ότι θα αρχίσουν διαμάχες δασκάλων - πληροφορικών και σε αυτό το blog
Ήδη υπάρχει αναρτημένη μια άποψη εκπαιδευτικού που περιέχει πολλά υπονοούμενα...
Ένα μέρος της είναι το παρακάτω:
"Θέμα: Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
Θα μπορούσα να επεκταθώ και σε άλλα ζητήματα, όπως η έλλειψη κανόνων για τη λειτουργία των σχολικών ιστοσελίδων - που σημειωτέον είναι και δημόσιες υπηρεσίες, η προβληματική χρηματοδότηση, του διαμαντιού μας, του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, το θέμα της διδασκαλίας του μαθήματος των Νέων Τεχνολογιών στο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο - ευθεία σύγκρουση γράμματος και πνεύματος του Δ.Ε.Π.Π.Σ με το φαινόμενο να διδάσκουν ωρομίσθιοι Πληροφορικοί στο Δημοτικό Σχολείο κ.ά. , όμως ας μην καταχραστώ το χώρο."

Πηγή
Δεν θα πρέπει να μας προξενεί εντύπωση κάτι τέτοιο. Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ “Μιχάλης Δερτούζος”  είναι γνωστή για τις θέσεις της στο συγκεκριμένο θέμα. Εκείνο που πρέπει να μας ανησυχεί είναι η υιοθέτηση τέτοιων ιδεών από τη ΔΟΕ και η προώθηση τους στο υπουργείο. Έχω γράψει σχετικά σε αυτό το topic .

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #149 στις: Μαΐου 14, 2009, 03:22:03 am »
Η απουσία μαθήματος πληροφορικής και ασφάλειας στο Διαδίκτυο στα δημόσια δημοτικά σχολεία σίγουρα είναι έλλειμμα στην εκπαίδευση της χώρα μας.

Πρωτιά η Ελλάδα και με διαφορά! Να και τα πρώτα ανησυχητικά στατιστικά στοιχεία για τους μαθητές μας:

Επικίνδυνες διαστάσεις λαμβάνει στη χώρα μας ο εθισμός εφήβων και νέων στο Διαδίκτυο, καθώς τα πρώτα αποτελέσματα μελετών δείχνουν πολύ υψηλά ποσοστά σε σχέση με άλλες χώρες... Η καχεξία, λόγω των πολλών ωρών ενασχόλησης, η απομόνωση στο δωμάτιό του και η κατάθλιψη σε ορισμένες περιπτώσεις είναι τα πρώτα συμπτώματα ενός νέου που έχει εθιστεί στο Διαδίκτυο και θα πρέπει να θορυβούν τους γονείς.

Οπως επισημάνθηκε σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου -σύμφωνα με τα πρώτα επιστημονικά στοιχεία- ο εθισμός των νέων στην Ελλάδα -σε μία χώρα με πολύ χαμηλή διείσδυση του Διαδικτύου- φτάνει στο 8,2% μεταξύ των χρηστών!

Το ποσοστό αυτό κρίνεται πολύ υψηλό και κατέχει την πρώτη θέση παγκοσμίως.
Στη Νορβηγία οι έρευνες δίνουν ποσοστό 1,98% των εφήβων, στην Ιταλία 5,4%, στη Νότια Κορέα 1,6%, και στην Κίνα δύο έρευνες δίνουν ποσοστά 2,4% και 5,52%.

Για το θέμα μίλησαν ο πρόεδρος της Ελληνικής Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας Δημήτρης Γεωργιάδης και ο γ.γ. Γεράσιμος Κολαΐτης, με αφορμή τη διοργάνωση του 6ου Πανελλήνιου Παιδοψυχιατρικού Συνεδρίου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα 15 με 17 Μαΐου.

Στην Ελλάδα για την αντιμετώπιση της κατάστασης έχουν δημιουργηθεί στην Αθήνα η Μονάδα Εφηβικής Υγείας (ΜΕΥ) και στη Θεσσαλονίκη το Ειδικό Ιατρείο στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.

Πάνω από 50 έφηβοι έχουν προσέλθει μέσα σε 18 μήνες στη ΜΕΥ με αίτημα την αντιμετώπιση της υπερβολικής χρήσης του Διαδικτύου, ενώ το 2007 πραγματοποιήθηκε και η πρώτη έρευνα για τον καθορισμό της επίπτωσης της συμπεριφοράς διαδικτυακού εθισμού στο γενικό εφηβικό πληθυσμό. Η λειτουργία του Ειδικού Κέντρου στη Θεσσαλονίκη ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2008 και ήδη έχει δεχθεί 25 εφήβους για εξέταση.

Επίσης, οι ομιλητές εξήγησαν ότι σε χώρες όπως η Ν. Κορέα και η Κίνα η ξαφνική και γρήγορη διείσδυση των νέων τεχνολογιών δημιούργησε σοβαρά προβλήματα. Χαρακτηριστικά στη Ν. Κορέα αναφέρθηκαν δέκα θάνατοι εφήβων από καρδιοαναπνευστικά αίτια σε Ιντερνετ καφέ και το 2,1% των παιδιών 6-19 χρόνων χαρακτηρίζονται ότι πληρούν τα κριτήρια για εθισμό στο Διαδίκτυο. *


Πηγή

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #150 στις: Απριλίου 18, 2010, 12:36:52 pm »
Ηδη μπαινουν τα Αγγλικα απο Α δημοτικου! Αντε και "στα δικα μας"!!! Θα γινονται και εξετασεις στα σχολεια μεσα για πιστοποιηση γλωσσας! Λετε να γινουν και εξετασεις πιστοποιησης για Πληροφορικη;

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #151 στις: Απριλίου 18, 2010, 02:57:34 pm »
Ηδη μπαινουν τα Αγγλικα απο Α δημοτικου! Αντε και "στα δικα μας"!!! Θα γινονται και εξετασεις στα σχολεια μεσα για πιστοποιηση γλωσσας! Λετε να γινουν και εξετασεις πιστοποιησης για Πληροφορικη;
Δηλαδή ακόμα δεν έχουν μάθει τα Ελληνικά θα διδάσκονται ταυτόχρονα και Αγγλικά..Αν όμως δεν το έκανε και αυτό η Διαμαντοπ. ποιός θα το έκανε?
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος amstrad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #152 στις: Ιουνίου 03, 2010, 06:38:55 pm »
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank3_6_10_1526.php

ΘΕΜΑ: «  ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ 800 ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  »

The poet and the pendulum...

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #153 στις: Ιουνίου 09, 2010, 02:37:04 pm »
Πολλοί έχουν την ελπίδα ότι θα διοριστούν τον Σεπτέμβριο με τα 800 ολοήμερα αλλά πιστεύω ότι πρέπει να μελετήσουμε τα παρακάτω:

Σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο Σχέδιο Σταθερότητας και Ανάπτυξης του Υπουργείου Οικονομικών φέτος θα έχουμε μείωση του αριθμού των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών κατά 70% (για τους μόνιμους η αντίστοιχη περικοπή φτάνει το 50%).

και στο τέλος γράφει:

Πως σκοπεύει το Υπουργείο Παιδείας να καλύψει τα κενά που θα δημιουργηθούν από το γεγονός της μεγάλης μείωσης μονίμων αλλά ιδιαίτερα αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών; Το Υπουργείο Παιδείας  θα χρησιμοποιήσει τρεις βασικούς τρόπους με τους οποίους πιστεύει ότι θα ελαχιστοποιήσει τα κενά :

ØΠρώτον δείχνει το δρόμο της επιστροφής στα σχολεία πάνω από 5.000 εκπαιδευτικών που μέχρι πέρσι τους χρησιμοποιούσε για να καλύπτει πραγματικές ή πλασματικές ανάγκες σε διάφορους φορείς του Υπουργείου, όπως την κεντρική Υπηρεσία, τις Διευθύνσεις και τα Γραφεία Εκπαίδευσης, τον ΟΕΕΚ, την Ακαδημία Αθηνών, τις

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182518
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 628
Σύνολο: 635

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.