*

Αποστολέας Θέμα: ενιαίοι πίνακες απορία  (Αναγνώστηκε 3319 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος konstadina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ενιαίοι πίνακες απορία
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2006, 09:10:48 μμ »
Καταρχήν να σας χαιρετήσω μιας και είμαι καινούρια στο site!Η ερώτηση μου είναι το πως μπορεί να εγγραφεί κάποιος στους ενιαίους πίνακες εκτός απο το να ειναι επιτυχών στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.Συγνώμη που είμαι τόσο άσχετη αλλά μόλις χθές άρχισα να ασχολούμαι με το θέμα διορισμός(ΠΕ 09).Κάθε πληροφορία είναι εξαιρετικά χρήσιμη.Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για το καταπληκτικό site!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ενιαίοι πίνακες απορία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:06:28 »

Αποσυνδεδεμένος Dido

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ενιαίοι πίνακες απορία
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 08, 2006, 09:30:54 πμ »
Ο ενιαίος πίνακας περιλαμβάνει εκπαιδευτικούς με προϋπηρεσία και η σειρά είναι ανάλογη με τα μόρια που έχει συγκεντρώσει ο καθένας. Περίπου τον Ιούνιο, μετά το τέλος της σχλικής χρονιάς, βγαίνει εγκύκλιος για όσους επιθυμούν να ενταχθούν στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων. Υπάρχουν δύο πίνακες, ο πίνακας Β' για όσους έχουν προϋπηρεσία ή είναι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ και ο πίνακας Γ' για όσους έχουν μηδενική προϋπηρεσία. Εσύ, ως καινούρια, θα μπορέσεις να κάνεις τα χαρτιά σου το επόμενο έτος μιας και οι πίνακες για το σχ. έτος 2006-07 έχουν ήδη δημιουργηθεί. Ελπίζω να σε βοήθησα......

Αποσυνδεδεμένος konstadina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ενιαίοι πίνακες απορία
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 08, 2006, 12:57:31 μμ »