*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 398230 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1175
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 02:17:36 μμ »
Ποιες είναι οι πηγές του;
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:56:56 »

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 02:28:49 μμ »
Μακάρι να ήξερα - απλώς έτυχε να είμαι παρούσα σε μια συζήτηση και ταράχθηκα... :(
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8021
  • Φύλο: Άντρας
  • λαθρο-μετανάστης
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 02:59:15 μμ »
Δε χρειάζεται να βάλουν και το μάθημα των λατινικών για να γίνει ο διαγωνισμος πιο απαιτητικός. αυτό μπορούν να το πετύχουν ευκολότατα με την ηδη υπάρχουσα ύλη (θυμάστε καποιες απο τις ερωτήσεις βλεπε δραχμή-δολάριο, καθεδρικό ναο, τρόπαιο,
8η σταυροφορία κλπ).παντως οτι θα δυσκολεύει χρόνο με το χρόνο αυτο ειναι σχεδόν σίγουρο για να υπάρχουν λιγότεροι επιτυχόντες και να βρίσκουν πιο εύκολα δουλεια ως αναπληρωτες.παράλληλα θα αυξηθει το γόητρο του διαγωνισμου και θα αποκτησει μεγαλύτερο κύρος + αξία + βαρύτητα. εξάλλου τα λατινικα δεν θα ειναι  πρόβλημα.τι, να μας βάλουν "αγνωστο";ας βάλουν.
ΥΓ. τωρα που το σκέπτομαι, λέτε να βάλουν άγνωστο;!!
Υπήρξαν ψέμματα που ντράπηκαν τα ίδια για εκείνους που δεν ντράπηκαν καθώς τα ξεστόμισαν- και τα σχεδίασαν (Λουντέμης)

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1175
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 04:47:22 μμ »
Εννοείται ότι θα βάλουν Άγνωστο; Τί νόμιζες, ότι θα μας εξετάσουν στα 50 κειμενάκια του βιβλίου; Εξάλλου κπ στιγμή επρόκειτο να μπει άγνωστο και στα λατινικά των πανελληνίων αλλά τελικά δεν ίσχυσε. Ξεκινήστε από τώρα τον Πλίνιο κι έχει ο θεός...  :P
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:56:56 »

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 05:09:05 μμ »
Θεωρώ χλωμο να μπουν τα λατινικα στον ΑΣΕΠ τη στιγμη που κάποια τμηματα βλ. ιστορικο-αρχαιολογικο ή φ.π.ψ δεν τα εχουν υποχρεωτικα σε κάποιες σχολες.

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1175
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 05:21:40 μμ »
Δεν νομίζω να το λάβουν αυτό υπόψιν kellykou και στο εξηγώ: κατά τον ίδιο τρόπο δεν θα έπρεπε να εξετάζουν τα νέα γιατί στο ιστορικό αρχαιολογικό κάνουν ελάχιστα και προαιρετικά νέα. Λατινικά εγώ έκανα πάντως στο ιστορικό αρχαιολογικό, στο α' εξάμηνο, ρωμαϊκή ερωτική ελεγεία.

Εγώ εδώ και πολύ καιρό είχα ένα προαίσθημα για τα λατινικά, κάτι μου έλεγε ότι στον επόμενο θα τα βάλουν, άλλωστε δεν τους μένει και τίποτα άλλο να κάνουν πια για να μας πετσοκόψουν...
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 05:35:17 μμ »
Μην ξεχνάτε, το ασεπ αιφνιδιάζει, δεν βάζει ποτέ κάτι που εμείς το έχουμε ως προαίσθημα. Εγώ λέω: θα μας βάλουν ευρωπαϊκή ιστορία και ευρωπαϊκή λογοτεχνία και ξένες γλώσσες  ;D ;D ;D
Το ασεπ είναι πέρα από κάθε συναίσθημα και προαίσθημα.

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1175
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 05:37:25 μμ »
Δεν ξέρω Syllas, εγώ πάντως με τα Λατινικά εδώ και πολύ καιρό έχω κακό προαίσθημα  :-X
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 11:27:09 μμ »
Δε νομίζω ότι τους ενδιαφέρουν τα αντικείμενα που διδάσκεται το κάθε τμήμα, ούτε ότι θα έπρεπε να τους ενδιαφέρει! Εξάλλου το ζητούμενο υποτίθεται πως είναι να διορίζονται όσοι είναι ικανότεροι να διδάσκουν! Προσωπικά ως απόφοιτος φιλολογίας δεν κατέχω την ιστορία, στο βαθμό που απαιτούν τουλάχιστον! Την ιστορία επιδιώκω μόνη μου να τη μάθω, γιατί σχετίζεται με το αντικείμενο μου και μ' αρέσει. Το διάβασμα όμως που απαιτούν για μένα είναι εξωπραγματικό! Και έχω την εντύπωση πως μπορούν να ζητήσουν ακόμα πιο τρελές λεπτομέρειες!

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1175
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 02:07:04 πμ »
Εξάλλου το ζητούμενο υποτίθεται πως είναι να διορίζονται όσοι είναι ικανότεροι να διδάσκουν!

Και όσοι διορίζονται με το 40% είναι "λιγότερο ικανοί" να διδάξουν; Αυτοί δε χρήζουν "αξιολόγησης";
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8021
  • Φύλο: Άντρας
  • λαθρο-μετανάστης
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 09:24:14 πμ »
Καλημέρα. Παιδιά, αν οπως λέμε αυτοί(ασεπ) θέλουν να μας "καψουν" αυτο μπορούν να το πετύχουν ανετότατα και με την πιο ελάχιστη ύλη.Εγω πιστεύω οτι ο αιφνιδιασμος δεν θάρθει απο την ύλη-η τουλαχιστον μονο απο αυτήν- αλλα απο την επιλογή της εξέτασης.παραδειγμα,την επόμενη φορα μπορούν να βάλουν πολλαπλης επιλογης στα αρχαια και να ζητησουν αναπτυξη στα νεα ή την ιστορια την στιγμή που ολοι εχουμε συνηθίσει το τροπο διαβασματος των δυο αυτων μαθηματων με το συστημα των πολλαπλων επιλογων.
Οσο αφορα το άλλο θεμα που θίξατε σ'αυτο το τοπικ και εννοώ το διορισμο με το 40% πιστευω οτι αυτος ο τροπος διορισμου θα πρέπει να καταργηθει.να ισχύσει αποκλειστικα  και μονο μεσω του διαγωνισμου. οσοι δε εχουν προυπηρεσία αυτη να υπολογίζεται οταν ζητουν μετάθεση.δεν ειναι δυνατον καποιος να γραφει καλύτερα απο αλλον και να βρίσκετε στον ενιαίο πινακα 1500 θεσεις πιο κατω απο αυτον που εγραψε λιγοτερο.
ο σύλλογος αδιοριστων να το διεκδικήσει απο ασεπ και υπ.παιδειας.
Ευχαριστώ.Σας τρέλανα πρωι-πρωι!!!(ιδιαίτερα με το πρώτο θεμα)
Υπήρξαν ψέμματα που ντράπηκαν τα ίδια για εκείνους που δεν ντράπηκαν καθώς τα ξεστόμισαν- και τα σχεδίασαν (Λουντέμης)

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 02:20:14 μμ »
Για μένα όλοι χρήζουν αξιολόγησης, με όποιον τρόπο κι αν διορίζονται! Και πολύ περισσότερο αυτοί που είναι ήδη διορισμένοι. Από τους εξεταζομένους του ΑΣΕΠ απαιτείται ένα πολύ αυξημένο επίπεδο γνώσης. Αυτοί που διδάσκουν ήδη 20 χρόνια στο δημόσιο υποτίθεται πως τα γνωρίζουν αυτά; ή δεν είναι απαραίτητη η δική τους αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα; Σε ό,τι αφορά το 40% δεν ξέρω αν θα έπρεπε να καταργηθεί γιατί δεν είναι δυνατόν να μηδενίζεται η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών! Αυτό που υποστηρίζω απόλυτα είναι πως δε θα έπρεπε να προσμετράται η προϋπηρεσία στον ΑΣΕΠ. Δεν είναι δυνατόν να έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά. Οι συνάδελφοι που εργάζονται ως αναπληρωτέςς / ωρομίσθιοι ή στην ΠΔΣ έχουν ήδη ένα πλεονέκτημα ως προς τον διορισμό. Οι υπόλοιποι ή και οι ίδιοι θα έπρεπε να εξετάζονται με βάση ακριβώς τα ίδια κριτήρια και με βάση μόνο την επίδοση στο διαγωνισμό. Διαφορετικά αποτελεί αδικία για τους υπόλοιπους.

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 02:50:23 μμ »
Καλησπέρα κι από εμένα. Για ποια αξιολόγηση μιλάμε, βρε παιδιά; Υπάρχει κάποιος που πιστεύει ακόμα πως το σύστημα αυτό στοχεύει στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών; Δηλαδή, αν κάποιος δε γνώριζε πού πήγαν και τι φορούσαν οι σταυροφόροι της 8ης σταυροφορίας, δεν είναι ικανός να διδάξει; Γνωρίζω ικανότατους εκπαιδευτικούς, διορισμένους χρόνια τώρα στην εκπαιδεύση, οι οποίοι χαρακτήρισαν τα θέματα επιεικώς απαράδεκτα. Με πολλές ασάφειες και λάθη. Ούτε αυτοί είναι ικανοί; Το μόνο που αξιολογείται με το διαγωνισμό αυτό είναι κατά πόσο είμαστε καλοί παπαγάλοι. Και πόση τύχη έχουμε. Καλύτερα να μας διόριζαν με κλήρωση. Περισσότερο δίκαιο θα ήταν τότε το σύστημα, πιστέψτε με...
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 03:05:25 μμ »
Νομίζω ότι οι υπερβολές δε μας βοηθάνε πολύ! Προσωπικά δεν ανήκω στους ανθρώπους που πιστεύουν ότι το διάβασμα για τον ΑΣΕΠ δεν έχει κάτι να μου προσφέρει. Πάντα υπάρχουν καινούρια πράγματα να μάθει κανείς στον κλάδο μας. Και η τελευταία φορά που παπαγάλισα κάτι ήταν πριν 10 χρόνια, για τις πανελλήνιες! Κι όμως έναν αξιοπρεπἐς 69-70 το κατάφερα στον ΑΣΕΠ... Ποιος ξέρει, ίσως για παραπάνω θα πρέπει να θυμηθώ τις πρακτικές των πανελληνίων...

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29930
  • Τελευταία: nikkipapa
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1036123
  • Σύνολο θεμάτων: 17734
  • Σε σύνδεση σήμερα: 415
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 341
Σύνολο: 341

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.