*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 382843 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 03:15:46 μμ »
Ακριβώς αυτό λέω κι εγώ. Στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς φτάνω στην πηγή (με πολύ κόπο, γιατί είμαι και 35, με ένα σωρό υποχρεώσεις και δουλειά 10 ώρες την ημέρα...) και νερό δεν πίνω. Και φυσικά δε διαφωνώ ότι πάντοτε υπάρχει κάτι να μάθουμε. Σαφέστατα. Όμως, τι είναι εκείνο που τελικά αξιολογείται; Το επίπεδο γνώσεων μας; Δε νομίζω. Θεωρώ ότι καλός εκπαιδευτικός δεν είναι σε καμία περίπτωση εκείνος που γνωρίζει απ' έξω ολόκληρη την αρχαία ελληνική γραμματολογία. Δεν αρκούν οι γνώσεις (άσε που ούτε κι αυτές αξιολογούνται επί της ουσίας. Πες μου, ποιες ερωτήσεις απαιτούσαν στοιχειώδη αντίληψη και κριτική ικανότητα). Εκείνο που κάνει έναν εκπαιδευτικό ικανό να διδάξει δε μετριέται με κανέναν αποστειρωμένο διαγωνισμό. Αν αυτά τα θεωρείς υπερβολές... μάλλον έχουμε διαφορετική αντίληψη.
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:53:10 »

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 04:03:49 μμ »
Παιδια θεωρώ ότι όσοι διοριζονται (με οποιοδηποτε τροπο ειτε μεσω ΑΣΕΠ ειτε μεσω προυπηρεσιας) με ελάχιστες εξαιρεσεις καποιους πολύ νεους πτυχιουχος συναδελφους, όλοι έχουν διδακτικη εμπειρια την οποια την αποδεικνυουν καθημερινα με τον πιο σκληρο τροπο. Στα φροντιστηρια και τα ιδιαιτερα που εργαζομαστε όλοι καθημερινα αποδεικνυουμε την επάρκειά μας υπο τον ελεγχο στυγνων επαγγελματιών (φροντιστηριουχων) που δεν το εχουν σε τιποτα να μας διωχνουν με το παραμικρο παραπονο. Υπάρχει τοση ανεργια που αν δεν αποδεικνυεις καθε μερα τις ικανοτητες σου οι εργοδοτες μας θεωρουν αναλώσιμα υλικά. Δεν μπορεί λοιπον κανεις να κατηγορεί καθηγητες με ευσυνειδησια, σεμιναρια, μεταπτυχιακα (καποιοι από αυτους), με τις σημειωσεις τους που καθε χρονο τα παιδια τους περνανε στις εξετασεις και στο πανεπιστημιο ότι είναι διδακτικα ανεπαρκεις όταν καθε μερα αξιολογουνται με τον πιο σκληρο τροπο από αυτους που τους πληρώνουν (εργοδοτες, γονεις, παιδια). Οσοι διοριζονται στο δημοσιο έχουν ήδη προσφερει σημαντικο κομματι μόχθου και κοπου στην ιδιωτικη εκπαιδευση. Γι'αυτο άλλωστε και ακους κάποιους να λένε ....τώρα θα κάθομαι... (δυστυχώς κατ'εμε γιατι ο εκπαιδευτικος ασκει λειτουργημα και όχι επάγγελμα). Δεν τιθεται λοιπον για εμένα θεμα διδακτικης επάρκειας για έναν εκπαιδευτικο που εχει χρονια προσφερει. Αυτοι που δεν αξιζουν αργά ή γρηγορα ο σκληρος ανταγωνισμός στον ιδιωτικο χώρο και οι πιεστικες συνθηκες τον ξερνανε. Τώρα οσοναφορά το τι πρεπει να εξεταζόμαστε στον ΑΣΕΠ είναι σιγουρο ότι η συγκεκριμενη μορφή εξέτασης δεν ειναι καθολου φιλολογικη γιατι οι ερωτησεις ειναι περα για περα εγκυκλ/κες και καθολου φιλολογικες. Που είναι οι ερωτησεις κρισης, συνθεσης, ανάπτυξης? Με ερωτήσεις για την ταδε ημερομηνια αποδεικνυεται ότι εισαι καλυτερος φιλολογος? Εδώ ζουμε στην κοινωνια της πληροφοριας και διδάσκουμε στα παιδιά την ικανοτητα επιλογης της γνωσης (αυτο δεν έπεσε στα παιδαγωγικα?) αλλά εμεις ωραιοτατα εξεταζομαστε στην παπαγαλία.

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #30 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 04:24:34 μμ »
Αυτό ακριβώς προσπαθώ να πω, kellykou. Και, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δε καμία περίπτωση δεν κατηγόρησα κανέναν για ανεπάρκεια. Διατύπωσα απλώς την πεποίθησή μου ότι η επάρκεια μας δεν αξιολογείται με κανέναν τρόπο μέσω του συγκεκριμένου διαγωνισμού. Αυτά και κλείνω, για να μη γίνω κουραστική.
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #31 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 05:02:01 μμ »
Μην ανησυχεις Maryo2. Κατάλαβα τι εννοεις. τις ιδιες αποψεις στην ουσια εκφράζουμε. Αλλωστε και εγω οταν εκφράζω τις απόψεις μου το κάνω περισσοτερο για συζητηση παρά για να καπακωσω τις αποψεις των συναδελφων. Αλλωστε όλοι στο ιδιο καζανι βράζουμε. Δυστυχως όσοι δεν το καταλαβαινουν αυτο αντιδρουν γιατι νομιζουν οτι με το ο θανατος σου η ζωή μου θα επιβιώσουν. Λογικο είναι ότι ο καθένας θα στηριξει το συστημα που το συμφέρει και απολύτως θεμιτο. Αλλοι έχουν περάσει ΑΣΕΠ, άλλοι εχουν προυπηρεσια, άλλοι και τα δυο, άλλοι έχουν παλιο πτυχιο, άλλοι εχουν μεταπτυχιακα και διδακτορικα άλλοι είναι πολλά χρόνια ωρομισθιοι. Ολοι έχουν το δικιο τους. Λογικο είναι να ζητουν να διοριστουν. Για εμενα το προβλημα θα λυνοταν αν και το γυμνασιο γινοταν ολοημερο όπως στους δασκάλους που αποσυμφορέθηκε η επετηρίδα και αν γίνονταν μαζικοι διορισμοι μονιμων και αναπληρωτών και όχι ωρομισθιων για να καλυφθουν όλα τα κενα και όχι να πλησιαζουν τα Χριστουγεννα και τα παιδια να ειναι χωρις καθηγητες στα σχολεια. Το προβλημα δεν ειμαστε εμεις. Το προβλημα ειναι οτι δεν υπάρχει βουληση για να λυθει το προβλημα πρώτον για οικονομικους λογους (δεν δινουν λεφτα για την παιδεια) και δευτερον για ψηφοθηρικους λογους (μας κρατανε ομηρους για να ελεγχουν τις ψηφους μας).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:53:10 »

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #32 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 06:12:26 μμ »
Ευχαριστώ για την κατανόηση, kellykou! Σε καμία περίπτωση δε θα ήθελα να παρεξηγηθώ. Συμφωνώ σε όλα όσα αναφέρεις. Ταυτόχρονα όμως πιστεύω ότι ήρθε η στιγμή της δράσης. Κάτι πρέπει να αλλάξει. Κάποτε πρέπει να σηκώσουμε το κεφάλι. Να διεκδικήσουμε αλλαγές στο σύστημα αξιολόγησης, ολοήμερα γυμνάσια, αξιοκρατικές προσλήψεις από τον πίνακα και μόνο (και όχι ΠΔΣ, Σιβητανίδειο κ.λ.π. από την πίσω πόρτα). Είναι θεμιτό να διεκδικεί και να υπερασπίζεται ο καθένας τα καλά και συμφέροντα. Δεν είναι θεμιτό όμως να τα αναγάγει σε ιδεατά ή ηθικά σωστά. Άλλωστε, αν η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ήταν αποτελεσαμτικότερη και διαρκέστερη, δε θα ήταν προς όφελος κάποιων μεμονομένων (ακόμα κι εγώ που την υπερασπίζομαι ενδεχομένως να κρινόμουν και πάλι ανεπαρκής....). Θα ήταν προς όφελος της ίδιας της εκπαίδευσης εν γένει. Ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη αν κούρασα κάποιους.
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #33 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 07:40:18 μμ »
Eχεις δικιο για την αξιοκρατια. Γι'αυτο οπως προσεξες χρησιμοποιησα μόνο τις περιπτωσεις που καλύπτονται ηθικα και νομικά. Τις άλλες (εκκλησιαστικα, σιβιτανιδειος κ.λ.π.) δεν τις ανεφερα καν. Ειναι όμως σωστο μέσα στα ιδια σχολεια οι μισοι καθηγητες που ειναι από παλια, δεν αξιολογηθηκαν ποτε και οι αδιοριστοι αξιολογουνται καθε μερα στους ιδιωτικους χωρους εργασιας και καθε δυο χρονια στον ΑΣΕΠ. Και γα να μην παρεξηγηθώ δε ριχνω καμια μομφη στους ήδη διορισμενους ούτε υποννοω τιποτε για την επαρκεια τους γιατι και αυτοι οι περισσοτεροι εργαστηκαν στους χωρους της ιδιωτικης εκπαιδευσης προ διορισμου και καθε μερα δινουν τη μαχη τους μεσα στο σχολειο απλά στενοχωριεμαι με ολη αυτη τη νοοτροπια ότι είμαστε όλοι ανεπαρκεις και το πτυχιο μας δε μετραει και πρεπει συνεχως να αξιολογουμαστε μεσω ΑΣΕΠ για να βγουν οι καλυτεροι και μας περνανε το μηνυμα ότι μονο η αφροκρεμα θα περάσει και οι άλλοι ανεξεταστεοι μεχρι να τα μαθετε καλά. Δηλαδη το δικο τους προβλημα δηλ. το οτι δεν δινουν λεφτα για να διορισουν το μεταθετουν σε μας σε στυλ Είσαι ο καλύτερος? Απόδειξε το !!!! Εάν εισαι ικανος για να γινεις εκπαιδευτικος πες μου τι ώρα υπογραφηκε η Συνθηκη της Λωζαννης (Για τις συνεπειες δε με νοιαζει.. Αυτο το μελετησαν όλοι..... ) Και αν ξερεις και την πρωτη λέξη από το στιχο 43 της Γ ραψωδιας της Οδυσσειας απεξω τοτε θα φροντισω να μη πας σε δυσπροσιτο αλλά μόνο 400 χμ από το σπιτι σου και να εισαι ευχαριστημενος.

Αποσυνδεδεμένος patokos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #34 στις: Σεπτέμβριος 11, 2007, 04:35:24 μμ »
Γεια σε όλους σας.
Σας παρακολουθώ και σας συμβουλεύομαι καιρό τώρα, αλλά είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε συζήτηση. Είμαι επιτυχών και μη διοριστέος και με έχετε βοηθήσει πολύ για να σχεδιάσω το διάβασμά μου, να πάρω βιβλία κλπ για την επόμενη φορά. Έδωσα φέτος για πρώτη φορά στα σοβαρά (σχετικά σοβαρά) ΑΣΕΠ, χωρίς να έχω διαβάσει για πάρα πολύ καιρό, και τα πήγα σχετικά καλά. Πιστεύω ότι αν προσπαθήσω την επόμενη φορά θα τα καταφέρω. Δεν πιστεύω πως ο διαγωνισμός είναι "απαράδεκτος", και το γεγονός ότι κάποια (και όχι όλα) τα θέματα ήταν βλακώδη, δεν κάνει όλο το θεσμό άχρηστο. Απλά θα πρέπει να εξεταζόμαστε με καλύτερο τρόπο. Και δεν πιστεύω ότι όλο το διάβασμα περιορίζεται στο να απομνημονεύουμε άχρηστες λετομέρεις. Ούτε και πάει χαμένο. Είμαστε σε ένα αντικείμενο που ζητά μόνιμα διάβασμα. Και σίγουρα αυτοί που διορίζονται δεν είναι οι καλύτεροι παπαγάλοι απλά, και καλά θα κάνουμε να μην τους υποβιβάζουμε σ' αυτό. Όλοι μας δουλεύουμε πολλές ώρες, σε συνθήκες χειρότερες απ' αυτές που θα θέλαμε. Σ'αυτούς που έχουν το κουράγιο να διαβάσουν τόσο αξίζουν τα εύσημα. Όλοι οι άλλοι θα πρέπει να προσπαθήσουμε το ίδιο και περισσότερο.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #35 στις: Σεπτέμβριος 11, 2007, 11:48:53 μμ »
Καμια αντιρρηση περι της μελετης των φιλολογων.Mήπως όμως αυτη η μελέτη  θα επρεπε να επικεντρωθει σε ουσιαστικες γνωσεις του αντικειμενου μας. Δηλαδη μήπως αντι για αποστηθιση ημερομηνιών ή στιχων θα ήταν καλυτερα να διαβαζαμε π.χ. μια ακομη επιστημονική μελετη για την ερμηνεια της Αντιγονης? Εννοω οτι οι σωστοι εκαιδευτικοι μελετουν, ψαχνουν καινουριες πληροφοριες, ενημερώνονται, διαβαζουν ξενογλωσση βιβλιογραφία, παρακολουθουν σεμιναρια, επισκεπτονται χωρους φιλολογικου ενδιαφεροντος, κανουν σχεδια μαθηματων , φτιαχνουν σημειωσεις για να εμπεδωσουν οι μαθητες τους τη γνωσηκ.λ.π. Δεν καθονται να διαβαζουν παπαγαλια. Αυτο με στενοχωρησε πιο πολύ. Τουλάχιστον στην ιστορια εγω θεωρω οτι ξοδεψα πάνω από 1000 ωρες διαβασμα χωρις αντικρυσμα. Δεν εμαθα τιποτα ουσιαστικο και οτι εμαθα τα ξεχασα και δεν πηρα και το βαθμο που περιμενα. Και αδιαβαστη να ειχα παει τον ιδιο θα εγραφα δηλ. ειτε διαβασα ειτε δε διαβαζα το ιδιο και το αυτο ήταν .Καλυτερα να ειχα διαβασει κατι ουσιαστικο που θα βοηθουσε τους μαθητες μου π.χ. ίσως καποιες καινουριες θεωριες ερμηνευτικης προσεγγισης παρά τοσο άσχετο διαβασμα. Είμαι σιγουρη οτι αν το ιδιο τεστ το διναμε σε ενα καθηγητη πανεπιστημιου δε θα εγραφε καλυτερα από εμας (μη ξεχναμε οτι και αυτοι διδασκουν π.χ. τη συγκεκριμενη χρονικη περιοδο που εχουν ερευνησει). Αυτο σημαινει ότι ο άνθρωπος θα ηταν ασχετος και δε θα μπορουσε να διδαξει?

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1889
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #36 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 12:07:08 πμ »
Γεια σε όλους σας.
Σας παρακολουθώ και σας συμβουλεύομαι καιρό τώρα, αλλά είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε συζήτηση. Είμαι επιτυχών και μη διοριστέος και με έχετε βοηθήσει πολύ για να σχεδιάσω το διάβασμά μου, να πάρω βιβλία κλπ για την επόμενη φορά. Έδωσα φέτος για πρώτη φορά στα σοβαρά (σχετικά σοβαρά) ΑΣΕΠ, χωρίς να έχω διαβάσει για πάρα πολύ καιρό, και τα πήγα σχετικά καλά. Πιστεύω ότι αν προσπαθήσω την επόμενη φορά θα τα καταφέρω. Δεν πιστεύω πως ο διαγωνισμός είναι "απαράδεκτος", και το γεγονός ότι κάποια (και όχι όλα) τα θέματα ήταν βλακώδη, δεν κάνει όλο το θεσμό άχρηστο. Απλά θα πρέπει να εξεταζόμαστε με καλύτερο τρόπο. Και δεν πιστεύω ότι όλο το διάβασμα περιορίζεται στο να απομνημονεύουμε άχρηστες λετομέρεις. Ούτε και πάει χαμένο. Είμαστε σε ένα αντικείμενο που ζητά μόνιμα διάβασμα. Και σίγουρα αυτοί που διορίζονται δεν είναι οι καλύτεροι παπαγάλοι απλά, και καλά θα κάνουμε να μην τους υποβιβάζουμε σ' αυτό. Όλοι μας δουλεύουμε πολλές ώρες, σε συνθήκες χειρότερες απ' αυτές που θα θέλαμε. Σ'αυτούς που έχουν το κουράγιο να διαβάσουν τόσο αξίζουν τα εύσημα. Όλοι οι άλλοι θα πρέπει να προσπαθήσουμε το ίδιο και περισσότερο.
Κανένας δεν υποβίβασε, όπως λες, όσους πέτυχαν σε παπαγάλους. Που το είδες αυτό γραμμένο; Το να λες ότι πρέπει να εξεταζόμαστε με καλύτερο τρόπο μας βρίσκει σύμφωνους, αλλά είναι και πολύ γενικό. Όσο για το διάβασμα, να σας πω, εγώ απομνημόνευσα πάρα πολλά φέτος, φυσικά το μυαλό μου λειτουργούσε (συνδυαστικά, ερμηνευτικά κλπ), δεν τ μάθαινα σαν ποίημα. Γιατί να νιώθω άσχημα που απομνημόνευα, αφού και τα θυμάμαι ακόμη πολύ καλά, και οργανωμένο ήταν το διάβασμά μου, και δεν μπορούσα να κάνω άλλα πραγματα για τη διεύρυνση των φιλολογικών μου γνώσεων γιατί χρόνο δεν είχα και έπρεπε να μάθω βασικά πράγματα για την ιστορία και τα νεα που ένιωθα αρκετά εκτός. Η πείρα μου το 2005 που έκανα πολλές και προσεχτικές αναγνώσεις μου έδειξε ότι και στις παπαγαλίστικες ερωτήσεις τους δεν μπόρεσα να ανταποκριθώ, και ήταν ένα μπάχαλο στο κεφάλι μου, και τα ξέχασα αμέσως όσα ελάχιστα είχα μάθει.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #37 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 12:57:43 πμ »
Εγω εχω βγαλει το καπελο στους συναδελφους που τα εχουν καταφερει. Επειδη με τοσο ατελειωτο διαβασμα (8-10 ωρες καθημερινα επι δυο χρονια) δεν τα κατάφερα, φαντασου τι διαβασμα εριξαν οσοι συναδελφοι πηραν τετοιες βαθμολογιες. σε καμια περιπτωση οι δικες μου απόψεις περι θεματων δεν ακυρωνουν τον αγωνα των συναδελφων και πιστευω ότι το ιδιο πιστευει και η Syllas. Exoυμε πολλες φορες εκφρασει την αποψη οτι άλλο η επιτυχια των συναδελφων και άλλο το ειδος και το υφος του διαγωνισμου. Μπραβο στους συναδελφους. Τιποτα δεν ακυρωνει την επιτυχια τους αλλα για το διαγωνισμο υπαρχουν ερωτηματικα. Syllas διορθωσε με αν κάνω λάθος γιατι δεν ειναι σωστο να μιλάω εκ μερους σου οταν εισαι παρουσα ακομη και αν προσυπογραφω τις αποψεις σου.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1889
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #38 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 01:11:59 πμ »

Κανένας δεν υποβίβασε, όπως λες, όσους πέτυχαν σε παπαγάλους.
Και το ξαναλέω. Ας μας απαντήσει ο συνάδελφος patokos από που το συμπέρανε!

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #39 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 01:24:17 πμ »
Τhanks Syllas γιατι αν και εχουμε συμφωνησει σε αυτο δε μου αρεσει να επαυξανω οταν ειναι και ο συναδελφος παρων. Με εβγαλες από τη δυσκολη θεση.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2007, 01:26:34 πμ από kellykou »

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #40 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 01:40:34 μμ »
Καλησπέρα κι από εμένα. Να συμφωνήσω κι εγώ με τις απόψεις των συναδέλφων και να συμπληρώσω το εξής: patokos, δε θέλω να σε απογοητεύσω όμως επειδή, όπως ήδη επισημάνθηκε, ο διαγωνισμός έχει σοβαρές ελλείψεις και κενά, κανένας δεν μπορεί να είναι βέβαιος ότι θα πετύχει. Ούτε η σχετική επιτυχία στον ένα διαγωνισμό εξασφαλίζει απόλυτη στον επόμενο. Δε λειτουργεί αθροιστικά το πράγμα. Ίσως ένα καλό διάβασμα τη μια φορά μειώνει το φόρτο την επόμενη. Όμως, το διάβασμα ποτέ δεν είναι αρκετό στην ειδικότητά μας ούτε μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι έχει καλύψει το 100% της ύλης. Επιπλέον, εκτός από τους αστάθμητους παράγοντες που σχετίζονται με τον καθένα ατομικά, υπάρχει και ο εξής ιδιαιτέρως απρόβλεπτος παράγοντας: ο υποκειμενισμός των βαθμολογητών. Δε θέλω να πλατιάσω επαναλαμβάνοντας όσα ήδη έχω πει σε προγενέστερα post. Θα ήθελα μόνο να πω κι εγώ ότι υποκλίνομαι μπροστά στους συναδέλφους που, παρά τις δυσχέρειες, τα κατάφεραν. Καλή τύχη σε όσους ξαναπροσπαθήσουν. Εδώ θα είμαστε να βοηθάμε ο ένας τον άλλο.
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #41 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 02:27:34 μμ »
Πάντως να σημειώσω εδώ ότι έχω μιλήσει και με περίπου δυο-τρεις από τους διοριστέους ΑΣΕΠ 2006, οι οποίοι μου ανέφεραν ότι δεν διάβασαν τόσο όσο απαιτεί ο διαγωνισμός καθώς δεν είχαν ιδιαίτερα πολύ χρόνο στη διάθεσή τους, ξεκίνησαν περίπου 6 μήνες διάβασμα πριν διεξαχθεί ο διαγωνισμός -  κάποιος μάλιστα ξεκίνησε σμέσως όταν γνωστοποιήθηκε η ύλη και παρόλα αυτά τα κατάφεραν - βέβαια έχοντας δώσει ΑΣΕΠ 3-5 φορές, αλλά πάντως τα κατάφεραν και πολλά συγχαρητήρια!!!!! Ασφαλώς θα μου πείτε πως η εξαίρεση δεν επιβεβαιώνει τον κανόνα αλλά μετά από 8-10 ώρες διάβασμα και παραπάνω επί ένα χρόνο κι έχοντας παραιτηθεί από την δουλειά μου που ήταν άσχετη ως προς το αντικείμενό μας προκειμένου να ασχοληθώ αποκλειστικά και μόνο με το διάβασμα και τίποτε άλλο είναι να μην πιστεύω ότι ο εν λόγω διαγωνισμός είναι και κατάτι θέμα τύχης ή και καλύτερης ψυχολογίας την ημέρα της εξέτασης; Απλά διερωτώμαι.....
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29654
  • Τελευταία: teacherskg
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1021546
  • Σύνολο θεμάτων: 17561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 454
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 342
Σύνολο: 358

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.