*

Αποστολέας Θέμα: 3/Θέσιο δημοτικό σχολείο  (Αναγνώστηκε 9995 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: 3/Θέσιο δημοτικό σχολείο
« Απάντηση #14 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2008, 07:01:49 pm »
π α= πα. οχι το και αναμεσα. θα μπερδευτουν γιατι που και α κανει πκα... και τα γραμματακια θα τα λες οπως ακουγονται και οχι οπως τα προφερουμε στην αλφαβητα γιατι θα μπερδευτουν.
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 3/Θέσιο δημοτικό σχολείο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:48:44 »

Αποσυνδεδεμένος gogo85

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: 3/Θέσιο δημοτικό σχολείο
« Απάντηση #15 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2008, 10:33:32 pm »
Δηλαδά α,βου,γου κτλ?

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: 3/Θέσιο δημοτικό σχολείο
« Απάντηση #16 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2008, 10:59:19 pm »
Ναι. Αλλά μη βάζεις πολύ ου στο τέλος γιατί οταν θα μάθουν το ου πάλι θα μπερδευονται. Θα λες για παράδειγμα γγγγγγ οχι γου. Εγω πάντως μιλούσα πολύ αργά και καθαρά για να βλέπουν που πάει η γλώσσα μου και προφέρω τη λέξη ή το γραμμα. Αυτο είναι πολυ κουραστικό για το δασκαλο αλλά βοηθά πολυ τους μαθητές που δεν μπορούν να προφέρουν σωστα κάποια γραμματα.

Επίσης μπορείς να παρομοιάσεις κάποιες φωνούλες με ζώα για να θυμούνται καλύτερα. ζζζζζ ο βόμβος της μέλισσας, μμμμμ της αγελάδας κτλ. Ακόμη μπορείς να τους λές για παράδειγμα οτι το Π έχει το σχήμα της πόρτας για να το θυμούνται. Γενικά προσπάθησε να ταυτίζεις τα όσα μαθαίνουν στο σχολείο με τα όσα ήδη ξέρουν. Θα κάνει τη ζωη σου πολύ πιο εύκολη!
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: 3/Θέσιο δημοτικό σχολείο
« Απάντηση #17 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2008, 02:19:14 am »
Αυτό κάνουμε και στο νηπιαγωγείο. Μάλιστα όταν προσπαθούν να γράψουν κάτι και ρωτάνε το πώς η απάντησή μου είναι "Τι ακούς;" (ώστε μετά να ανατρέξουν στις καρτέλες με τα ονόματά τους όπου υπάρχουν σχεδόν όλα τα γράμματα).

Επίαης ακριβώς γιαυτό το λόγο λυσσάω με τους γονείς να μην τους μαθαίνουν την αβ. Πέρσι επειδή είχαμε μερικά ξεφτέρια που ήδη ήξεραν την αβ και τους δυσκόλευε, τους εξήγησα ότι τα γράμματα, όπως και οι άνθρωποι έχουν μια φωνή ξεχωριστή για το καθένα (φώνημα) και ένα όνομα (άλφα). Όταν λοιπόν γράφουμε και διαβάζουμε μας νοιάζει η φωνή (το τι ακούμε) και όχι το όνομα του γράμματος.
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182543
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 372
Σύνολο: 393

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.