0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φυλλομετρωντας το "καινουριο" βιβλιο εντοπισα οτι στο 3ο κεφαλαιο δεν υπαρχουν πια οι κατηγοριες ενωσεων , αρα οταν βλεπουμε στις χημικες αντιδρασεις ενα οξειδιο θα το κανουμε γαργαρα ( οξινο , βασικο , τι στο καλο ειναι) , φυσικα τα οξεα τις βασεις και τα αλατα τα παιδια τα ξερουν απο το γυμνασιο http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=22
Παράθεση από: KERY12 στις Αυγούστου 31, 2011, 11:47:40 amΦυλλομετρωντας το "καινουριο" βιβλιο εντοπισα οτι στο 3ο κεφαλαιο δεν υπαρχουν πια οι κατηγοριες ενωσεων , αρα οταν βλεπουμε στις χημικες αντιδρασεις ενα οξειδιο θα το κανουμε γαργαρα ( οξινο , βασικο , τι στο καλο ειναι) , φυσικα τα οξεα τις βασεις και τα αλατα τα παιδια τα ξερουν απο το γυμνασιο http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=22Υποτίθεται ότι θα κάνουμε ονοματολογία στο τέλος του 2ου κεφαλαίου και θα τους πούμε εκει για τα οξείδια.Τα υπόλοιπα όπως σωστά είπες τα ξέρουν απο το γυμνάσιο Επίσης αν ειδε κανείς βγήκαν και νεες οδηγίες για τα μαθήματα της Α λυκείου.Φυσικά όχι για τη χημεία γιατι αυτό το πρόγραμμα σπουδών δεν βγαίνει με τίποτα με 2 ώρες οπότε τι οδηγίες να δώσουν;Εγώ πάντως στο φροντιστήριο ζήτησα και 3η ώρα χημεία την εβδομάδα. Και ευτυχως το αφεντικό είπε οκ.
http://www.pde.gr/index.php?page=3101οδηγιες για τη διδασκαλια