*

Αποστολέας Θέμα: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών  (Αναγνώστηκε 761475 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giotoules

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2114 στις: Σεπτέμβριος 20, 2018, 02:46:31 μμ »
Πραγματικά,δεν υπάρχει κανένας λόγος! Απειρία ίσως.. Και επιπλέον, το οτι "έβγαλε" τις τάξεις,δεν σημαίνει απολύτως τίποτα..Το θέμα είναι να έμαθε και τίποτα το παιδάκι! Γενικώς πολύ κακοδουλειά γύρω μας..ανέλαβα τέσσερα καινούρια παιδιά φέτος και δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ το επίπεδο που θα έπρεπε..Απορώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:44:20 »

Αποσυνδεδεμένος leon-adik

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2115 στις: Σεπτέμβριος 20, 2018, 05:00:05 μμ »
Καταλαβαίνω οτι κάποιοι εδώ πέρα εξαγριώνονται οταν ακούνε για 2πλες τάξεις για ευνόητους λόγους,οτι δηλαδή θα χάσουν λεφτουδάκια επειδή τα παιδιά θα κάνουν λιγότερες χρονιές.Ετσι καταφεύγουν σε σαθρά επιχειρήματα του τύπου τα παιδιά δεν μαθαίνουν,οτι μένουν κενά κτλ...Την ίδια λογική έχουν και τα συμπαθή κατά τα λοιπά φροντιστήρια...
Η αλήθεια όμως,την οποία κατά βάθος γνωρίζουν αλλά αρνούνται να τη δεχτούν,είναι οτι τα πάντα εξαρτώνται απτον μαθητή.Αν ο μαθητής είναι νορμάλ περίπτωση,όχι απαραίτητα αστέρι,και δεν είναι καμιά περίπτωση δυσλεξίας/δεπυ/βαρεμάρας κτλ,τότε ανάλογα τις ικανότητες του καθηγητή(ναι,υπάρχει και αυτό στο πρόγραμμα,τι να κάνουμε,κάποιοι είναι καλοί και κάποιοι λιγότεροι καλοί,για να μην πω ανεπαρκείς)μπορεί να βγει 1-2 ή και περισσότερες τάξεις μέσα στη χρονιά...

Αποσυνδεδεμένος maria42

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2116 στις: Σεπτέμβριος 20, 2018, 05:58:03 μμ »
Καταλαβαίνω οτι κάποιοι εδώ πέρα εξαγριώνονται οταν ακούνε για 2πλες τάξεις για ευνόητους λόγους,οτι δηλαδή θα χάσουν λεφτουδάκια επειδή τα παιδιά θα κάνουν λιγότερες χρονιές.Ετσι καταφεύγουν σε σαθρά επιχειρήματα του τύπου τα παιδιά δεν μαθαίνουν,οτι μένουν κενά κτλ...Την ίδια λογική έχουν και τα συμπαθή κατά τα λοιπά φροντιστήρια...
Η αλήθεια όμως,την οποία κατά βάθος γνωρίζουν αλλά αρνούνται να τη δεχτούν,είναι οτι τα πάντα εξαρτώνται απτον μαθητή.Αν ο μαθητής είναι νορμάλ περίπτωση,όχι απαραίτητα αστέρι,και δεν είναι καμιά περίπτωση δυσλεξίας/δεπυ/βαρεμάρας κτλ,τότε ανάλογα τις ικανότητες του καθηγητή(ναι,υπάρχει και αυτό στο πρόγραμμα,τι να κάνουμε,κάποιοι είναι καλοί και κάποιοι λιγότεροι καλοί,για να μην πω ανεπαρκείς)μπορεί να βγει 1-2 ή και περισσότερες τάξεις μέσα στη χρονιά...
Εδώ συζητάμε συγκεκριμένα για μικρά παιδιά Γ Δημοτικού δεν μιλάμε για μεγαλύτερα παιδιά ή ενήλικες που εννοείται ότι μπορείς να βγάλεις 2 χρονιές σε μια με την προϋπόθεση ότι το παιδί διαβάζει. Και πιο συγκεκριμένα συζητάμε για το γιατί να κάνεις 2 διαφορετικά βιβλία α και b junior και να επιβαρύνεις τους γονείς όταν υπάρχουν μια χαρά βιβλία one year course.Καλό είναι να διαβάζεις όλη τη συζήτηση πριν εκφράζεις την άποψή σου.

Αποσυνδεδεμένος leon-adik

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2117 στις: Σεπτέμβριος 20, 2018, 06:19:04 μμ »
Μια χαρά κατάλαβα τί εννοήθηκε από κάποιον που είπε για κακοδουλειά...Δεν είχε να κάνει με a-b junior  αλλά με την στρεβλή άποψη που ξεκινάει από τα φροντιστήρια οτι η γνώση πρέπει να μπαίνει σε στεγανά και σε καλούπια.Λοιπόν,μάθετε και αποδεχτείτε οτι η γνώση είναι ατελείωτη,αλληλοεπικαλύπτεται και συμπληρώνεται μεταλασσόμενη σε διάφορες μορφές ακόμα και στις μικρότερες τάξεις...
Η απάντηση λοιπόν για όσους δεν το κατάλαβαν είναι οτι όχι μόνο βγαίνει a-b junior την ίδια χρονιά σε ένα ή δύο βιβλία αλλά μπορεί να ξεκινήσει κάποιος και την Α senior προς το τέλος της.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:44:20 »

Αποσυνδεδεμένος maria42

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2118 στις: Σεπτέμβριος 20, 2018, 10:15:31 μμ »
Μια χαρά κατάλαβα τί εννοήθηκε από κάποιον που είπε για κακοδουλειά...Δεν είχε να κάνει με a-b junior  αλλά με την στρεβλή άποψη που ξεκινάει από τα φροντιστήρια οτι η γνώση πρέπει να μπαίνει σε στεγανά και σε καλούπια.Λοιπόν,μάθετε και αποδεχτείτε οτι η γνώση είναι ατελείωτη,αλληλοεπικαλύπτεται και συμπληρώνεται μεταλασσόμενη σε διάφορες μορφές ακόμα και στις μικρότερες τάξεις...
Η απάντηση λοιπόν για όσους δεν το κατάλαβαν είναι οτι όχι μόνο βγαίνει a-b junior την ίδια χρονιά σε ένα ή δύο βιβλία αλλά μπορεί να ξεκινήσει κάποιος και την Α senior προς το τέλος της.
Αν κάνεις 3 ώρες την εβδομάδα ναι βγαίνει αλλά ποιος γονιός δέχεται να κάνει ιδιαίτερα 3 ώρες την εβδομάδα από Α junior; Εκτός βέβαια αν δουλεύεις Κολωνάκι. Και αν είναι να φθάσει ο μαθητής από α junior σε Β2 σε 3 χρόνια και  να δώσει ένα από τα πολλά πτυχία Β2 και να το πάρει με το ζόρι αλλά να μην μπορεί να ανοίξει το στόμα του να μιλήσει όταν χρειαστεί στις σπουδές ή σε μελλοντική δουλειά ναι γίνεται και αυτό. Στην Ελλάδα είθισται άλλωστε να παίρνουν οι μαθητές πιστοποιητικά και να τα κορνιζάρουν.

Αποσυνδεδεμένος giotoules

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2119 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 12:28:17 μμ »
Γίνεται κατά τη γνώμη σου να βγουν δύο σειρές βιβλίων junior με δύο ώρες την εβδομάδα;Με γεια σου με χαρά σου!Εγώ θεωρώ ότι δεν γίνεται. Και ναι,θεωρώ κακοδουλειά να έχεις φτάσει ένα παιδί b senior και να μην μπορεί να μιλήσει για απλά πράγματα όπως το τι κάνει κάθε μέρα. Το αν κυνηγάω τα λεφτουδάκια όπως είπες,δεν είσαι σε θέση να το ξέρεις ούτε και να το κρίνεις. Εδώ, αν δεν κάνω λάθος λέμε την άποψή μας για βιβλία αγγλικών και όχι για χαρακτήρες ανθρώπων. Ας μην το κάνουμε reality..

Αποσυνδεδεμένος Kalkapen

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2120 στις: Σεπτέμβριος 25, 2018, 12:39:52 πμ »
Παιδιά τι πιστεύετε για το Result D Class της Oxford; Η θεματολογία τους αρέσει πλέον στα παιδιά ή είναι πιο ξεπερασμένα. Επίσης δεν μπορώ να βρω πουθενά sample pages. Ενδιαφέρεται κανείς να μου το δώσει με αμοιβή φυσικά;

Αποσυνδεδεμένος leon-adik

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2121 στις: Σεπτέμβριος 25, 2018, 01:10:58 πμ »
Γίνεται κατά τη γνώμη σου να βγουν δύο σειρές βιβλίων junior με δύο ώρες την εβδομάδα;Με γεια σου με χαρά σου!Εγώ θεωρώ ότι δεν γίνεται. Και ναι,θεωρώ κακοδουλειά να έχεις φτάσει ένα παιδί b senior και να μην μπορεί να μιλήσει για απλά πράγματα όπως το τι κάνει κάθε μέρα. Το αν κυνηγάω τα λεφτουδάκια όπως είπες,δεν είσαι σε θέση να το ξέρεις ούτε και να το κρίνεις. Εδώ, αν δεν κάνω λάθος λέμε την άποψή μας για βιβλία αγγλικών και όχι για χαρακτήρες ανθρώπων. Ας μην το κάνουμε reality..
O  καθένας κρίνεται και αξιολογείται καθημερινά από τους μαθητές του,από τις ώρες που έχει ή δεν έχει διαθέσιμες,από το αν εχει πολλά ή λίγα μαθήματα και αν προλαβαίνει καλά καλά να παει από το ένα μάθημα στο άλλο,απτο αν τον συστήνουν συνεχώς λόγω των συνεχών επιτυχιών και των μηδενικών αποτυχιών του,αν αναγκάζεται να λέει όχι σε 2-3 μαθ την βδομάδα γιατί δεν έχει ώρες κτλ...
Στο προκείμενο τώρα.Δεν σε ξέρω,όπως λες,αλλά η θεώρηση σου συνάδει με το φραγκοκυνήγι των φροντιστηρίων αλλά και πολλώ άλλων συναδέλφων που πολλές φορές κάνουν την ίδια τάξη δεύτερη χρονιά για να ''τη μάθει καλύτερα''!Αν είναι κάποιος τόσο μάγκας καθηγητής και ικανός,να ολοκληρώνει πιο γρήγορα τις τάξεις και υη χασούρα να τη βγάζει απτα νέα μαθήματα που θα του έρχονται λόγω της καλής δουλειάς του...
Μην το πάρεις προσωπικά,αλλά να σε ρωτήσω?Είσαι ''συνάδελφος'' απoφοιτήσασα απο ελληνικό ΑΕΙ ή κάτοχος σεμιναρο-proficiency ή ακόμα χειρότερα ξένου πανεπιστημίου δια αλληλογραφίας?Και πόσα χρόνια διδάσκεις?Κάνα δυο τρία ή πάνω από 10?Γιατί αυτή η σύνδεση που κάνεις και αλληλεξαρτά το χρόνο μάθησης με το αν ο μαθητής μπορεί να αρθρώσει λέξη,είναι τόσο αυθαίρετη,αντιεπιστημονική και μη στηριζόμενη σε κανένα επιστημονικό τεκμήριο,που με κανει να απορώ με ποιόν μιλάω.Γι'αυτό σε ρωτάω,με το συμπάθιο κιόλας...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2018, 01:12:34 πμ από leon-adik »

Αποσυνδεδεμένος giotoules

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2122 στις: Σεπτέμβριος 26, 2018, 12:23:45 πμ »
Αφού με ρωτάς, ειμαι απόφοιτος ΑΕΙ με 12 χρόνια στο χώρο. Δεν το παίζω φοβερή καθηγήτρια, αντιθέτως είμαι της άποψης πως όσο ζεις μαθαίνεις. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είμαι ικανή να έχω άποψη επί του θέματος.. Αντιθέτως. Μάλλον δεν συνεννοηθηκάμε καλα.. Θεωρώ ότι ο χρόνος μάθησης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ένας εκ των οποίων ο μαθητής που έχεις δίπλα σου. Γι αυτό κ δεν βάζω όλες τις περιπτώσεις στο ίδιο καζάνι. Υπάρχουν παιδιά που προχωρούν με πολύ γρήγορους ρυθμούς και άλλα που δεν ωφελούνται από αυτούς. Αλλά ναι, θεωρώ ότι από πολύ νωρίς, ένας μαθητής πρέπει να είναι σε θέση να μιλήσει τη γλώσσα που μαθαίνει. Όχι στην b senior που ανέφερα ως παράδειγμα, αλλά από την a junior ακόμη. Αυτη είναι η δουλειά μας. Να μάθουμε στους μαθητές να επικοινωνούν σε μια άλλη γλώσσα. Αν ο καθηγητής δεν μπορεί να το καταφέρει αυτό τότε κάτι κάνει λάθος. Διαφωνείτε;

Αποσυνδεδεμένος maria42

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2123 στις: Σεπτέμβριος 26, 2018, 10:50:46 μμ »
Στη σημερινή εποχή το να έχει ένας καθηγητής επιτυχίες δεν σημαίνει τίποτα γιατί με τα τόσα πιστοποιητικά που κυκλοφορούν όλοι σχεδόν μπορούν να πάρουν ένα. Αν υπήρχαν, όπως παλιά, μόνο το Cambridge και το Michigan τότε να δεχθώ ότι οι επιτυχίες κάτι σημαίνουν, τώρα όμως όχι. Συμφωνώ με τη giotoules ότι το α και το ω είναι ο μαθητής όχι ο καθηγητής. Για αυτό άλλωστε σε τάξεις με τον ίδιο καθηγητή άλλοι αριστεύουν και άλλοι αποτυγχάνουν. Αν ο  μαθητής ενδιαφέρεται για ένα μάθημα- όποιο και αν είναι αυτό- και ένα μέτριο καθηγητή να έχει θα επιτύχει. Δεν είναι τυχαίο ότι στο Writing γράφουν καλύτερα εκείνοι οι μαθητές που διαβάζουν λογοτεχνικά βιβλία στα αγγλικά και στο Listening όσοι  ακούν συστηματικά τραγούδια στα αγγλικά ή παρακολουθούν αγγλικές- αμερικανικές ταινίες.  Εκεί που πραγματικά βοηθάει ο καθηγητής το μαθητή είναι το Speaking το οποίο πρέπει να ξεκινάει από την 1η μέρα. Κανένας μας δεν είναι τέλειος. Όποιος διεκδικεί την τελειότητα απατάται οικτρά. Όλοι προσπαθούμε συνεχώς να γίνουμε καλύτεροι. Το να υπερεκτιμάμε τις δυνατότητες και τις γνώσεις μας αδικεί πρωτίστως εμάς τους ίδιους γιατί στέκεται τροχοπέδη στην περαιτέρω βελτίωσή μας.

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2124 στις: Σεπτέμβριος 26, 2018, 11:27:05 μμ »
touche! Απλά να πω κάτι αν μου επιτρέπετε..το CPE είναι 10 φορές μεγαλύτερη επιτυχία για έναν καθηγητή από το ECPE. Αυτό, τώρα άλλα πτυχία όπως MSU έχουν σημαντικά μικρότερο βαθμό δυσκολίας..

Αποσυνδεδεμένος maria42

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2125 στις: Σεπτέμβριος 30, 2018, 09:30:20 μμ »
touche! Απλά να πω κάτι αν μου επιτρέπετε..το CPE είναι 10 φορές μεγαλύτερη επιτυχία για έναν καθηγητή από το ECPE. Αυτό, τώρα άλλα πτυχία όπως MSU έχουν σημαντικά μικρότερο βαθμό δυσκολίας..
Συμφωνούμε σε αυτό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η έκθεση. Μια μέτρια έκθεση περνάει στο ECPE ενώ στο CPE όχι.

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2126 στις: Οκτώβριος 02, 2018, 02:30:48 μμ »
Agreed. Επίσης σημαντική διαφορά το βάθος γλώσσας που απαιτεί το CPE, συν φυσικά ότι έχει 2 εκθέσεις 280-300+ λέξεις εν αντιθέσει με το ECPE που ζητάει απλά 30 λεπτά εξέτασης (150-180 λέξεις για τον μέσο μαθητή).

Αποσυνδεδεμένος leon-adik

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« Απάντηση #2127 στις: Οκτώβριος 02, 2018, 04:26:20 μμ »
Αν κάνεις 3 ώρες την εβδομάδα ναι βγαίνει αλλά ποιος γονιός δέχεται να κάνει ιδιαίτερα 3 ώρες την εβδομάδα από Α junior; Εκτός βέβαια αν δουλεύεις Κολωνάκι. Και αν είναι να φθάσει ο μαθητής από α junior σε Β2 σε 3 χρόνια και  να δώσει ένα από τα πολλά πτυχία Β2 και να το πάρει με το ζόρι αλλά να μην μπορεί να ανοίξει το στόμα του να μιλήσει όταν χρειαστεί στις σπουδές ή σε μελλοντική δουλειά ναι γίνεται και αυτό. Στην Ελλάδα είθισται άλλωστε να παίρνουν οι μαθητές πιστοποιητικά και να τα κορνιζάρουν.
Αλλο λέω εγώ,άλλο εσύ.Που κολλάει το γεγονός οτι ο μαθητής μπορεί να βγάλει παραπάνω από μία τάξεις με αυτό που λες το θέμα αν μπορεί να μιλήσει?Δηλαδή θεωρείς οτι σώνει και ντε κάποιος που βγάζει 2 με 2,5 τάξεις δεν μπορεί να μιλήσει.Από που τόβγαλες αυτό?Αυτό και αν είναι αυθαίρετο και εντελώς αντιεπιστημονικό...
Οσο  για τα πτυχία που κυκλοφορούν,και επειδή έχετε πάθει ψύχωση όλοι με τα πτυχία του cambridge,θα σας πω το εξής και όποιος θέλει ας το αμφισβητήσει.Συγκρίνετε θέματα cambridge τωρινά με προ 12-17 ετών.Ποιά είναι πιο δύσκολα?Τώρα συγκρίνετε θέματα cambridge με κπγ σε επιπεδο proficiency.Θα μου πείτε οτι τα πρώτα είναι,(και δεν θάχετε τελείως άδικο,αν και αν τα πάρουμε part με part,ο βαθμός δυσκολίας είμαι μεταβαλλόμενος και συνεπικουρούμενος από πολλές μεταβλητές ως προς τη διακύμανση).Τότε πώς εξηγείτε οτι είναι αρκετοί αυτοί που παίρνουν το cambridge και οχι το κπγ?Μήπως γιατί το κπγ είναι πιο πολύ προσανατολισμένο στο πολιτσμό και τη γενικότερη φιλοσοφία της αγγλικής γλώσσας παρά το cambridge ,το οποίο είναι φορμολάγνο και γραμματολάγνο??
Αυτά δεν θα τάκούσετε πουθενά,σας το λέω για να σας ανοίξω λίγο τα μάτια και να μην τρώτε το κουτόχορτο που σας ταίζουν...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 334
Σύνολο: 337

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.