0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η γνώμη του νομοθέτη είναι παρωχημένη, με ότι αυτό συνεπάγεται!!!!Από μια "ειδικότητα" που έχει διδάξει και στις δύο βαθμίδες και διορίστηκα στην πρωτοβάθμια, χωρίς να πιστεύω ότι "έπεσα" βαθμίδα (επίπεδο).Και ναι, οι 18 ώρες που θα είχα στην δευτεροβάθμια δεν δικαιολογούν τις 23 ώρες στις οποίες είμαι καθηλωμένη στην πρωτοβάθμια με κανένα τρόπο και καμιά προετοιμασία, αν αναλογιστείς την τεράστια ευθύνη και την κούραση που έχει η διδασκαλία σε μικρά παιδιά.
Στην πρωτοβάθμια έχεις 23 ώρες για προϋπηρεσία από 10-15 χρόνια.Στη δευτεροβάθμια έχεις 21 ώρες αν είσαι με προϋπηρεσία 10-12 έτη και 20 ώρες αν είσαι στα 12-15 έτη.Οι 18 ώρες της δευτεροβάθμιας είναι για προϋπηρεσία πάνω από 20 χρόνια. Τότε στην πρωτοβάθμια έχεις 21 ώρες.
Ακριβώς είναι άδικο και παρωχημένο για τις ειδικότητες της πρωτοβάθμιας που μπαινοβγαίνουμε από τάξη σε τάξη και από σχολείο σε σχολείο. Μπορεί να μην έχουμε διορθώματα όπως οι ΠΕ70 και πολύ περισσότερο οι ΠΕ02 αυτό όμως δεν μας καθιστά λιγότερο ενεργούς σε επίπεδο δουλειών και υποχρεώσεων μέσα και έξω από την τάξη για το σχολείο μας.Δεν νομίζω ότι χρειάζεται αυτή η διαμάχη ανάμεσα στις δύο βαθμίδες για το ποια είναι χρησιμότερη της άλλης ή σε ποια η μείωση του ωραρίου είναι προτιμότερο να γίνεται λόγω φόρτου εργασίας αφού και στις δύο υπάρχουν κοινές δυσκολίες καθημερινά, που έχουν να κάνουν με τους μαθητές και τις οικογένειές τους.Έσπερος τα δημοτικά δεν κλείνουν σχεδόν ποτέ και τα παιδιά δεν σχολάνε πιο νωρίς αναίτια.Πιθανόν για να κλείσει για μια μέρα το δημοτικό σας, η απόφαση να είναι του συμβούλου, ώστε να πραγματοποιήσει παιδαγωγική επιμόρφωση, σε εμάς έχει σταματήσει να γίνεται αυτό εδώ και πολύυυυ καιρό, από προ covid εποχή. Σαν γονιός και εγώ με έφηβη στο λύκειο δεν μπορώ να μην σχολιάσω τους συνεχείς συλλόγους στο σχολείο της κόρης μου και το σχόλασμα που ξεκινά μετά τις 11 για τον λόγο αυτό. Στα δημοτικά από την άλλη οι σύλλογοι γίνονται 1:30 με 2:00.
Στα σχολεια που είμαι οι δασκαλοι όταν είναι άρρωστοι ενημερώνουν μέσω viber τους γονείς ότι θα απουσιάσουν και οι γονείς δεν στέλνουν τα παιδιά τους. Μόνο κάνα δυο που δεν έχουν που να τα αφήσουν , τα στέλνουν στο σχολείο και βολοδερνουν
... Από την άλλη όμως, σήμερα ως γονέας αντιλήφθηκα ότι ένα δημοτικό μπορεί να μείνει κλειστό λόγω επιμόρφωσης και έπαθα σοκ. Εμάς όποτε έρχεται σύμβουλος, μας βλέπει 12.30-2 με την προϋποθεση ότι δεν διαταράσσεται η λειτουργία του σχολείου, δλδ κάνουμε έως και 5ωρο σερί και μετά σεμινάριο.
Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας, είναι αδιαμφισβήτητο πως στο Λύκειο η ύλη, το επίπεδο του γνωστικού κ ο φόρτος εργασίας ( κατευθύνσεις, τράπεζα θεμάτων) δε συγκρίνεται με τις άλλες δύο βαθμίδες (χωρίς να υποτιμώ τη δυσκολία τους) κ επιπλέον είναι δεδομένο ότι υπάρχει διαφορά κ μεταξύ ειδικοτήτων.
Καλησπέρα, να ρωτήσω κι εγώ κάτι σχετικά με τη μείωση ωραρίου στις ειδικότητες που "παίζουν" και στις 2 βαθμίδες. Φαντάζομαι ότι η προϋπηρεσία στις δύο βαθμίδες μετράει αθροιστικά για τη μείωση ωραρίου που μπορεί να λάβει κάποιος στις λεγόμενες "κοινές" ειδικότητες (Πχ ΠΕ06, ΠΕ86 κτλ). Ένας αναπληρωτής πληροφορικός για παράδειγμα, που έχει συγκεντρώσει χ προϋπηρεσία από Α'βαθμια και Β΄βαθμια ,τη χρονιά που θα φτάσει τους 72 μήνες αν υπηρετεί στην Β' βαθμια παίρνει μείωση ωραρίου ενώ αν υπηρετεί στην Αβαθμια δεν την παίρνει; Η ίδια ερώτηση μπορεί να τεθεί και για διορισμό. Αν διοριστεί κάποιος απο τις αντίστοιχες ειδικότητες στην Β' βαθμια και έχει αθροιστικά πάνω από 72 μήνες, παίρνει μείωση ωραρίου αλλά αν διοριστεί στην Α΄βαθμια όχι; Ευχαριστώ για τον χρόνο!
Πάντως εγώ έχω συναντήσει αρκετούς γυμναστές που στη δευτεροβάθμια είχαν τη νοοτροπία " Παρ τε μια μπάλα να παίξετε", με ο,τι αυτό συνεπάγεται.Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας, είναι αδιαμφισβήτητο πως στο Λύκειο η ύλη, το επίπεδο του γνωστικού κ ο φόρτος εργασίας ( κατευθύνσεις, τράπεζα θεμάτων) δε συγκρίνεται με τις άλλες δύο βαθμίδες (χωρίς να υποτιμώ τη δυσκολία τους) κ επιπλέον είναι δεδομένο ότι υπάρχει διαφορά κ μεταξύ ειδικοτήτων. Δεν μπορεί να συγκριθεί ο φόρτος εργασίας κ η προετοιμασία που κάνει ένας/μια φιλόλογος με ειδικότητες που έχουν τη μισή ή σχεδόν καθόλου προετοιμασία στο σπίτι.
Στο γυμνάσιο μου έρχονται πολλοί καθηγητές του λυκείου για συμπλήρωση. Όλοι έχουν δηλώσει ότι είναι το χειρότερο τους. Δεν θέτουν κανένα θέμα σύγκρισης με τίποτα.