*

Τελευταία νέα

  • Πρόσληψη 146 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Γενικής Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο «Μεταλυκειακό έτος - Τάξη μαθητείας», περιόδου 2021 – 2022
  • Προσλήψεις 286 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μελών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας, για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Προσλήψεις 326 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Τελικοί Αξιολογικοί Πίνακες της Συμπληρωματικής Πρόσκλησης για Απόσπαση Εκπαιδευτικών στο εξωτερικό
  • Πρόσκληση υποβολής αίτησης για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 303286 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος emmaki

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3309
    • The best is yet to come......
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #182 στις: Δεκέμβριος 30, 2008, 10:51:40 πμ »
    Ο νόμος λέει ότι τα σεμινάρια πρέπει να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ετήσια και διάρκειας ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 400 ωρών και να γίνονται από πανεπιστήμιο. Όποιος αποφασίσει να κάνει σεμινάρια με την ελπίδα να διοριστεί, πρώτον ας προσέξει να κάνει τα σωστά σεμινάρια και δεύτερον (και πιο σημαντικό για μένα) να έχει μεράκι να ασχοληθεί με την ειδική αγωγή. Είναι κρίμα να μπάινουν άνθρωποι σε έναν τοσο ευαίσθητο χώρο απλά και μόνο για να μαζέψουνπροϋπηρεσία και μόρια. Τά παιδιά με Ε.Α έχουν διαφορετικά προβλήματα, διαφορετικές απαιρήσεις και διαφορετικές ανάγκες από τα υπόλοιπα παιδιά, και η δουλειά είναι δύσκολη και απαιτητική. Πρέεπι να το αγαπάς για να το κάνεις.... Είμαι αρκετά χρόνια στο χώρο και ξέρω
    Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:14:58 »

    Αποσυνδεδεμένος olgalia

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1503
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #183 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 12:39:38 μμ »
    To είδατε αυτό; Τα χώνει στα σεμινάρια ειδικής αγωγής που διεξάγει η ένωση φυσικών.

    http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank20_1_9_935.php
    Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

    Αποσυνδεδεμένος psira

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 429
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #184 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 02:14:31 μμ »
    To είδατε αυτό; Τα χώνει στα σεμινάρια ειδικής αγωγής που διεξάγει η ένωση φυσικών.

    http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank20_1_9_935.php
    Νομίζω πως έχουν δίκιο. Πώς είναι δυνατόν κάποια πανεπιστήμια να έχουν ξεκινήσει τον Οκτώβριο και να θεωρούνται ετήσια τα σεμινάριά τους και κάποια άλλα να ξεκινάν τον Ιανουάριο και να λογαριάζονται το ίδιο; Να ξεκινούσαν λοιπόν όλοι τότε τον Ιανουάριο. Όλοι νομίζω πως παίζουν με τον πόνο των αδιόριστων και προσπαθούν να κερδίσουν από αυτό χρήμα

    Αποσυνδεδεμένος LK

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2608
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #185 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 02:59:27 μμ »
    Να ρωτήσω κάτι, πόσα μόρια παίρνει κάποιος που είναι στον πίνακα των ωρομισθίων-αναπληρωτών και έχει παρακολουθήσει ένα τέτοιο σεμινάριο; Η γνώση της γραφής breille μετράει ως επιπλέον μόρια για τα σχολεία ειδικής αγωγής;

    Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                               Μ. Μπρεχτ

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:14:58 »

    Αποσυνδεδεμένος Άνναxxx

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 179
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #186 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 11:12:18 μμ »
    Σε λιγο θα βγαλουνε και σεμιναριο που θα ξεκιναει Μαρτιο και θα ονομαζεται ετησιο!!ρε ειδανε χρημα και οποιος προλαβει την εχουνε δει!
    Παντως να πω κατι?σημασια εχει εκτος απο τα λεφτα που δινουμε να μαθαινουμε και κατι!μεσα σε τρεις μηνες τι μπορει να μαθει καποιος?για ποια απο ολες τις θεματικες???και ποσο ετοιμος θα ειναι να προσφερει στις σμεα????

    Άννα

    Αποσυνδεδεμένος evi06

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2046
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #187 στις: Ιανουάριος 20, 2009, 11:26:15 μμ »
    κ επιπλέον εκεί που θα δώσεις τόσα λεφτα στα σεμινάρια γιατί δεν πας να κάνεις ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγώγη που κ κανείς δεν θα στο αμφισβητήσει (γενικά μιλάω). με τα σεμινάρια ξέρει κανείς αν μετά απο κπ χρόνια 1-2 θα αναγνωρίζονται?

    μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής κάνει κ το πανεπιστήμιο μακεδονίας, τμήμα εκπαιδευτικής κ κοινωνικής πολιτικής.

    Αποσυνδεδεμένος Supreme

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1037
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #188 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 12:02:48 πμ »
    Αυτά τα σεμινάρια που δημοσιεύονται;

    Αποσυνδεδεμένος olgalia

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1503
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #189 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 10:04:52 μμ »
    Γνωρίζω άτομο, που "παρακολουθεί" το εν λόγω σεμινάριο στην Αθήνα και δεν έχει πατήσει ούτε μια φορά σε κανένα μάθημα. Ένας άλλος γνωστός του, που το παρακολουθεί, υπογράφει αντί γι' αυτόν στο παρουσιολόγιο. Ωραίο έλεγχο κάνουν οι υπεύθυνοι, μπράβο τους! εύγε!
    Αναρωτιέμαι, τι θα κάνει με την υποχρεωτική εργασία στο τέλος; Μάλλον τυπική θα είναι κι αυτή...
    Μεγάλη αδικία για όσους πραγματικά ενδιαφέρονται και διαβάζουν.... τι να πω... αίσχος...
    Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

    Αποσυνδεδεμένος elbono

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 323
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕΟ2
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #190 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 12:32:39 πμ »
    μην τα ισοπεδωνετε ολα ρε παιδια ...παρακολουθω το σεμιναριο απο τις 18 οκτ. κ τεέιωνει το μαιο...παρουσιες βαζουμε αυτοπροσωπως ενας ενας σε καθε διαλλειμα!αυτα απο προσωπικη εμπειρια!τωρα οσο για τα νεα σεμιναρια που φυτρωνουν σαν τα μανιταρια τι ναπω....εκμεταλλευση αδιοριστων απελπισμενων καθηγητων!

    Αποσυνδεδεμένος Lucinda

    • Moderator
    • Έμπειρο μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 896
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #191 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 08:40:07 μμ »
    Λοιπόν, σχετικά με όλη αυτή την φιλολογία και την παραφιλολογία για την ειδική αγωγή θα ήθελα να διευκρινήσω τα εξής. Πρωτον, δε γίνονται 20 σεμινάρια, αλλά μονάχα τρία μέχρι στιγμής. Το ένα διεξάγεται από το πανεπιστήμιο του Βόλου και περιλαμβάνει τρία τμήματα σε τρεις διαφορετικές πόλεις. Το άλλο γίνεται από το κεάτ στη Αθήνα και το τρίτο από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονικής. Αναμένεται να ξεκινήσει από το πανεπιστήμιο Αιγαίου και ένα ακόμα από το Παιδαγωγικό Φλώρινας. Δεύτερον, οι παρουσίες και οι απουσίες είναι κάτι που δεν μπορεί πραγματικά να ελεγχεί, διότι αλλού υπάρχει αυστηρός έλεγχος κι αλλού όχι.  Τρίτον, όσης διάρκειας κι αν είναι, ακόμα κι αν επρόκειτο για μεταπτυχιακό, αυτό που καλείται κάποιος να κάνει τελικά είναι να αξιοποιήσει τις κατευθυντήριες που παίρνει και να διευρύνει τις γνώσεις του διαβάζοντας μόνος του και δουλεύοντας σε αυτό το χώρο. Όσοι, κατ' εμέ, ψάχνουν τον τρόπο να διοριστούν, βεβαίως μπορούν να αδράξουν αυτήν την ευκαιρία και έστω και με δυσκολία να καταφέρουν τελικά να εισχωρήσουν στον πολυπόθητο χώρο της προϋπηρεσίας. Αυτό που εγώ θέλω όμως να θέσω ως προβληματισμό, είναι το εξής. Όσοι από αυτούς αντιμετωπίζουν τελικά την ειδική αγωγή ως ευκαιρία διορισμού, έχουν αληθινά σκεφτεί ότι αν προσληφθούν θα έχουν να αντιμετωπίσουν τα παιδιά αυτά που έχουν ανάγκη από μία εναλλακτική παιδεία, τους γονείς τους που ως επί το πλείστον αποδεικνύονται πιο ενημερωμένοι σε θέματα ειδικής αγωγής από τον καλύτερο ειδικό παιδαγωγό και τελικά τον σύμβουλο ειδικής αγωγής; Τι προσπαθώ να πω; Η ειδική αγωγή είναι μία πάρα πολύ σοβαρή εργασία, γιατί έχει να κάνει εκ των πραγμάτων με δυσκολία. Όσοι λοιπόν ψάχνουν τον τρόπο απλώς να διοριστούν να σταματήσουν να ασχολούνται με αυτό γιατί πολύ απλά μακροπρόθεσμα θα γελοιποιηθούν και ίσως κάνουν κακό στους μαθητές τους. Όσοι πάλι θεωρούν ότι έχουν τα ψυχικά αποθέματα και ανεπτυγμένο το αίσθημα της προσφοράς και της αγάπης, όπως επίσης και της πρωτοτυπίας και της απεριόριστης υπομονής ας συνεχίσουν ακαθεκτοι τις προσπάθειες γιατί κάτι έχουν να προσφέρουν. Κάτι που όμως δεν εξαργυρώνεται με διορισμό ή οικονομικές απολαβές, αλλά με μία στιγμή ευτυχίας ότι κάποιο παιδί τα κατάφερε να γράψει 5 αράδες ευδιάκριτες και ευανάγνωστες (μία από τις πάρα πολλές περιπτώσεις που θα κληθεί ο ειδικός παιδαγωγός να αντιμετωπίσει) σε ηλικία που άλλοι μαθητές με φυσιολογική ανάπτυξη μπορούν να γράφουν ολόκληρες εκθέσεις για ένα σωρό θέματα. Να με συχγωρείτε για το καυστικό ύφος, απλώς κουράστηκα να διαβάζω ερωτήματα του τύπου "έχει μέλλον η ειδική αγωγή, να κάνω σεμινάριο, υπάρχει ελπίδα διορισμού;" κλπ. Ας σκεφτεί ο καθένας ότι πέρα από τα τυπικά προσόντα, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μπορούν να αποκτηθούν, είναι μία εργασία που απαιτεί άλλου είδους ποιότητες, που μόνο ο καθένας μόνος του μπορεί να αξιολογήσει...Εύχομαι, όσοι ασχοληθούν με αυτό να είναι πραγματικά αυτοί που μπορούν...
    « Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 22, 2009, 08:46:30 μμ από Lucinda »

    Αποσυνδεδεμένος christos_max

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 19
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #192 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 08:59:38 μμ »
    μην τα ισοπεδωνετε ολα ρε παιδια ...παρακολουθω το σεμιναριο απο τις 18 οκτ. κ τεέιωνει το μαιο...παρουσιες βαζουμε αυτοπροσωπως ενας ενας σε καθε διαλλειμα!αυτα απο προσωπικη εμπειρια!τωρα οσο για τα νεα σεμιναρια που φυτρωνουν σαν τα μανιταρια τι ναπω....εκμεταλλευση αδιοριστων απελπισμενων καθηγητων!

    εισαι σιγουρη για αυτα που γραφεις?προφανως εισαι στο τμημα της δραμας.κατεβα προς τα κατω και θα καταλαβεις τι γινεται...
    « Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 22, 2009, 09:04:10 μμ από christos_max »

    Αποσυνδεδεμένος elbono

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 323
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕΟ2
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #193 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 11:29:46 μμ »
    και ομως ειμαι σιγουρη!ειμαι στο τμημα της δραμας κ δυστυχως η ευτυχως τηρουνται κατα κανονα ολες οι προυποθεσεις!

    Αποσυνδεδεμένος noname

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 460
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #194 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 12:10:42 πμ »
    Πρόγραμμα Σεμιναρίων Ειδικής Αγωγής Αιγαίου

    ΤΟΠΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
    ΧΙΟΣ:Τα σεμινάρια προβλέπεται να διεξαχθούν στον ακόλουθο χώρο, εκτός αν προκύψει κάποιο πρόβλημα:
    ΤΟΠΟΣ   ΣΧΟΛΕΙΑ   ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    ΧΙΟΣ   GRECIAN CASTEL HOTEL/ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΕΝΩΣΕΩΣ   ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΕΝΩΣΕΩΣ
       ΦΛΩΡΙΝΑ:Τα σεμινάριαπροβλέπεται να διεξαχθούν στον ακόλουθο χώρο, εκτός αν προκύψει κάποιοπρόβλημα:
    ΤΟΠΟΣ   ΣΧΟΛΕΙΑ   ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    ΦΛΩΡΙΝΑ   ΦΑΙΔΩΝ HOTEL 1    ΦΛΩΡΙΝΑ ΒΙΓΛΑΣ
    ΡΟΔΟΣ:Τα σεμινάρια προβλέπεται να διεξαχθούν στον ακόλουθο χώρο, εκτός αν προκύψει κάποιο πρόβλημα:
    ΤΟΠΟΣ   ΣΧΟΛΕΙΑ   ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    ΡΟΔΟΣ   1ο ΕΠΑΛ ΡΟΔΟΥ /ΚΛΑΥΔΙΟΥ ΠΕΠΕΡ 1   ΚΛΑΥΔΙΟΥ ΠΕΠΕΡ 1
     ΠΑΤΡΑ:Τα σεμινάρια προβλέπεται να διεξαχθούν στον ακόλουθο χώρο, εκτός αν προκύψει κάποιο πρόβλημα:
    ΤΟΠΟΣ   ΣΧΟΛΕΙΑ   ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    ΠΑΤΡΑ   2ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΠΑΤΡΑΣ/ ΜΑΙΖΩΝΟΣ 26   ΜΑΙΖΩΝΟΣ 26
    ΜΥΤΙΛΗΝΗ:Τα σεμινάρια προβλέπεται να διεξαχθούν στον ακόλουθο χώρο, εκτός αν προκύψει κάποιο πρόβλημα:
    ΤΟΠΟΣ   ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ   ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    ΜΥΤΙΛΗΝΗ   ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ/ΒΙΓΛΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ   ΒΙΓΛΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2:Τα σεμινάρια προβλέπεται να διεξαχθούν στον ακόλουθο χώρο, εκτός αν προκύψει κάποιο πρόβλημα:
    ΤΟΠΟΣ   ΣΧΟΛΕΙΑ   ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ   72ο ΔΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ/ ΠΟΝΤΟΥ 40 54454 ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ   ΠΟΝΤΟΥ 40 54454 ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ
     

    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 1: Τα σεμινάρια προβλέπεται να διεξαχθούν στον ακόλουθο χώρο, εκτός αν προκύψει κάποιο πρόβλημα:
    ΤΟΠΟΣ   ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ   ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ   ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΟΥΜΕΛΑ/ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ 15 ΚΕΝΤΡΟ   ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ 15 ΚΕΝΤΡΟ
    ΗΡΑΚΛΕΙΟ2:

    ΤΟΠΟΣ   ΣΧΟΛΕΙΑ   ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    ΗΡΑΚΛΕΙΟ   2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ/ΜΑΥΣΩΛΟΥ 105   ΜΑΥΣΩΛΟΥ 105
     
    ΗΡΑΚΛΕΙΟ 1:Τα σεμινάρια προβλέπεται να διεξαχθούν στον ακόλουθο χώρο, εκτός αν προκύψει κάποιο πρόβλημα:
     
    ΤΟΠΟΣ   ΣΧΟΛΕΙΑ   ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    ΗΡΑΚΛΕΙΟ   1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ/ ΜΑΥΣΩΛΟΥ 77   ΜΑΥΣΩΛΟΥ 77
     

    Αποσυνδεδεμένος Άνναxxx

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 179
      • Προφίλ
    Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
    « Απάντηση #195 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 04:23:15 μμ »
    Παράθεση
    εισαι σιγουρη για αυτα που γραφεις?προφανως εισαι στο τμημα της δραμας.κατεβα προς τα κατω και θα καταλαβεις τι γινεται...

    Εγω παρακολουθω αυτο του κεατ+Β΄παιδιατρικης και ειναι ακριβως ετσι στο θεμα των απουσιων
    Παράθεση
    παρουσιες βαζουμε αυτοπροσωπως ενας ενας σε καθε διαλλειμα!αυτα απο προσωπικη εμπειρια
    Το οτι γινεται διαφορετικα σε αλλα σεμιναρια (το εχω ακουσει και εγω αυτο) το θωρω  ανευθυνοτητα και προσωπικα δεν θα επρεπε να ακολουθησουν την παιδαγωγικοι ολοι αυτοι που πληρωνουν για να αγορασουν απλα μια θεση!μετα...οταν θα μπουν σε μια ταξη θα τους ενοχλουν τα παιδια που δεν θα τους παρακολουθουν και θα τους "γραφουν"...μα το ιδιο κανουν και οι ιδιοι οταν βρισκονται στην θεση του μαθητη!
    Επισης ηθελα να πω οτι και οι φορεις που οργανωνουν ενα τετοιο σεμιναριο θα επρεπε να λαβουν τα μετρα τους και οχι μονο να βολευονται περνωντας τα ευρωπουλα!απο τα σεμιναρια θα βγουν εκπαιδευτικοι που θα διδαξουν σε ανθρωπους!

    Άννα

     

    Pde.gr, © 2005 - 2021

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30857
    • Τελευταία: echrysis
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1091971
    • Σύνολο θεμάτων: 18318
    • Σε σύνδεση σήμερα: 516
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 381
    Σύνολο: 385

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.