0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αυτό που αναφέρεις είναι άλλο, είναι στο τμημα προσχολικής του Αριστοτελείου.Αυτό που λέει είναι από την Επιτροπή Κοινωνικής Πολιτικής τουΑΠΘ (καμία σχέση με Φλώρινα), και είναι όντως 800€.Έχει κανα 3 βδομάδες που ξεκίνησε, η "προσκληση" βεβαια είχε βγεί από τον Σεπτέμβριο αλλά μια οι εκλογες μια κατι άλλα... καθυστέρησαν, συγκεκριμενα ανακοίνωση ότι θα δημιουργηθεί το εν λόγω σεμινάριο, η επιτροπή είχε βγάλει απο τον Απρίλιο (νομίζω) και μάλιστα εκέι αναφερόταν πως θα ήταν εντελώς δωρεάν.Φυσικά κανείς δε πιστεψε το εντελώς και έπειτα βγάλαν ανακοίνωση για συμμετοχή των 800€.Δέχτηκαν πολλά άτομα, συγκεκριμένα όλα όσα είχαν κάνει εθελοντισμό στην ειδική αγωγή ή είχαν σχετική επαγγελματική εμπειρία, αυτά ήταν και τα κριτήρια άλλωστε.Όσοι δεν τα είχαν δεν τους δέχτηκαν.( δε ξέρω βέβαια τι επαιξε με βισματα κτλ, δεν είμαι ενημερωμενη )
ειναι 2000 οχι 2400. το θεμα ειναι γιατι να βγαζουν με 800 ευρω οταν ολα τα υπολοιπα ειναι πολυ πολυ ακριβοτερα.κατι μ βρωμαει.
Ειμαι φιλολογος και ρωτω αν παρακολουθησω καποιο σεμιναριο ειδικης αγωγης μπορω ν' απορροφηθω?Υπαρχει η φημη πως ειναι αναρπαστη αυτη η ειδικοτητα, γι αυτο το λογο καθηγητες απο αλλους κλαδους σπευδουν να παρακολουθησουν το συγκεκριμενο προγραμμα.Τι ισχυει τελικα?
συμφωνω πως για τους δασκαλους δεν θα επρεπε να ισχυει. αφου υπαρχει ηδη παιδαγωγικο ειδικης αγωγης.αλλα για τις υπολοιπες ειδικοτητες φυσικα κ πρεπει να υπαρχει μια εξειδικευση σε αυτο το θεμα.απλα με ενοχλει το γεγονος οτι ειναι τοσο ακριβα.
Παράθεση από: partali στις Νοέμβριος 10, 2009, 01:39:58 μμσυμφωνω πως για τους δασκαλους δεν θα επρεπε να ισχυει. αφου υπαρχει ηδη παιδαγωγικο ειδικης αγωγης.αλλα για τις υπολοιπες ειδικοτητες φυσικα κ πρεπει να υπαρχει μια εξειδικευση σε αυτο το θεμα.απλα με ενοχλει το γεγονος οτι ειναι τοσο ακριβα.Με όλη την καλη διάθεση και χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω, το βλέπεις πολύ λάθος για εμένα. Καταλαβαίνω απόλυτα την αγωνία όλων μας να διοριστούμε και να βάλουμε τη ζωή μας σε μία σειρά, αλλά πραγματικά θεωρώ το λιγότερο απαράδεκτο να μπεις σε τάξη με παιδιά με ειδικές ανάγκες μόνο και μόνο επειδή είσαι αναγκασμένος. Παιδιά, μιλάμε για ψυχές, όχι για το μέσο που θα μας βολέψει. Ειλικρινά το λέω πρώτα για τα παιδιά και μετά για εσάς-το να διδάξεις σε ειδική τάξη θέλει πάνω από όλα ψυχή, κουράγιο και να το ξεκινάς επειδή το θέλεις πραγματικά με την προοπτική να συμβάλλεις στη διάπλαση τους-να βάλεις όποιο λιθαράκι μπορείς για τη βελτίωση τους. Οποιοσδήποτε άλλος λόγος, πέραν της προσωπικής ευαισθησίας καταδικάζει και τα παιδιά και τον διδάσκοντα. Μην κάνετε το λάθος να τα δείτε σαν ένα 'πέρασμα'. Ξαναλέω... μιλάμε για ΨΥΧΕΣ.
.. Φανταστειτε για παραδειγμα ενω εγω εχω τελειωσει Θεολογια να μπορω απλως με ενα σεμιναριο χ ωρων και χ ποσου, να διδασκω φιλολογικα μαθηματα!!!!Καταργειται αυτοματως η φιλοσοφικη και οχι μονο?Ειδικοτερα οταν αυτα τα σεμιναρια τα προσεφερουν....πανεπιστημια, με τις ευλογιες του κρατους φυσικα.