*

Αποστολέας Θέμα: Σχέδια Μαθημάτων ΠΕ02 για ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 20881 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Stratilio

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 416
  • Φύλο: ’ντρας
  • Αιτία ελομένου. Θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Σχέδια Μαθημάτων ΠΕ02 για ΑΣΕΠ
« στις: Οκτώβριος 21, 2008, 11:19:56 πμ »
Από τα βιβλία του Καθηγητή :

Σχέδιο Μαθήματος για τα Αρχαία Ελληνικά
Μέθοδος :Ερμηνευτική
Πορεία :Συνολική θεώρηση- Ανάλυση- Σύνθεση
Μορφή :Διαλογική

1.Αφόρμηση σύντομη,καίρια και ελκυστική που αποτελεί :
-σύνδεση με τα προηγούμενα
-πρόκληση αναμονής για τα επόμενα
-εξαγγελία συγκεκριμένων διδακτικών στόχων
2.Ανάγνωση εκφραστική, μια ή περισσότερες φορές ,που αποτελεί το ήμισυ της ερμηνείας
3.Γενικός προσδιορισμός του περιεχομένου και των επιμερους θεματικών ενοτήτων
4.Καθορισμός της δομής του κειμένου με βάση τα θεματικά κέντρα
-σχολιασμός των ρημάτων και των συνδέσμων των προτάσεων
5.Αναλυτική ερμηνευτική προσέγγιση κατά τμήματα:
-με άρση των δυσκολιών στη γραμματική ,στο συντακτικό, στη μορφολογία των λέξεων
-με άμεση μετάφραση
-με αναλυτική επεξεργασία
6.Συνολική μετάφραση σε δόκιμο νεοελληνικό λόγο
7.Παρώθηση των μαθητών για λογοτεχνική μετάφραση ,προαιρετικά και όχι σ καθημερινή βάση
8.Διακειμενική προσέγγιση του περιεχομένου με ανάγνωση άλλων κειμένων του ίδιου συγγραφέα ή άλλων συγγραφέων
9.Ανακεφαλαίωση με βασικές επισημανσεις και ερμηνεία σε βάθος των διαχρονικών βασικών στοιχείων του κειμένου
10.Ασκήσεις εμπέδωσης και προέκτασης των διδακτικών στόχων
-γραμαμτικής και συντακτικού
-ερμηνευτικές
-λειτουργίας των όρων μέσα στην πρόταση
-συμπλήρωσης κενών ,πολλαπλής επιλογής, μετασχηματισμού κλπ.

Σχέδιο Μαθήματος Κειμένου Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Μέθοδος :Ερμηνευτική με αξιοποίηση της αναγνωστικής ανταπόκρισης
Πορεία :Αναλυτική-Συνθετική
Μορφή:Διαλογική και κατευθυνόμενη αυτενέργεια
Απαιτούμενος διδακτικός χρόνος :Δύο (2) διδακτικές ώρες
Εισαγωγή στο ιστορικό και λογοτεχνικό πλαίσιο του κειμένου  και αναφορά στη διακειμενικότητα του έργου
Ανάγνωση του λογοτεχνικού κειμένου
Διδακτικοί στόχοι

Στάδια διδασκαλίας :Όλο-Μέρη-Όλο
Φάσεις Διδασκαλίας :
α)Εισαγωγή:ένταξη του ποιήματος στο έργο του ποιητή (αξιοποίηση εισαγωγικών σχολίων)
β)Αφόρμηση:Συγγραφή του έργου,έμπνευση του συγγραφέα κλπ.
γ)Ερμηνευτική προσέγγιση :χωρισμός του κειμένου σε ενότητες/ ανάλυση στίχο-στίχο ή ενότητα-ενότητα
δ)Συνολική θεώρηση με αναγωγή στο όλο. Αναζήτηση της διαχρονικότητας του έργου
Ασκήσεις για το σπίτι :με βάση τους διδακτικούς στόχους και σύμφωνα με την ερμηνευτική προσέγγιση

Καλή Επιτυχία !
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2012, 04:32:50 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:48:51 »

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 11:33:00 πμ »
Τί να πώ..Σ'ευχαριστούμε πάρα, πάρα πολύ..Να'σαι καλά!! :-*
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος Stratilio

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 416
  • Φύλο: ’ντρας
  • Αιτία ελομένου. Θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 11:38:38 πμ »
Ευχαριστώ! Να είσαι καλά κι εσύ !

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 11:45:15 πμ »
μεγάλο ευχαριστώ εκ μέρους όσων θα αξιοποιήσουν το χρόνο που διέθεσες για να τα γράψεις.. :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:48:51 »

Αποσυνδεδεμένος ariadni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 11:46:19 πμ »
Μήπως γίνεται να έχουμε και ένα σχέδιο μαθήματος για την ιστορία;  :)

Αποσυνδεδεμένος Stratilio

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 416
  • Φύλο: ’ντρας
  • Αιτία ελομένου. Θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 11:50:33 πμ »
Μήπως γίνεται να έχουμε και ένα σχέδιο μαθήματος για την ιστορία;  :)
Ισως άυριο, γιατί σήμερα δεν προλαβαίνω. Λύπάμαι !

Αποσυνδεδεμένος Stratilio

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 416
  • Φύλο: ’ντρας
  • Αιτία ελομένου. Θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 12:02:20 μμ »
μεγάλο ευχαριστώ εκ μέρους όσων θα αξιοποιήσουν το χρόνο που διέθεσες για να τα γράψεις.. :)
Καθώς τα έγραφα, τα μάθαινα ταυτόχρονα...

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 12:17:09 μμ »
σ ευχαριστουμε πολυ..

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 12:36:22 μμ »
’ξιος! ’ξιος!
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 12:44:04 μμ »
Το φύλλο εργασίας κάπου διάβασα ότι είναι απαραίτητο..Είναι ερωτήσεις κλειστού τύπου και πού μπορούμε να το εντάξουμε? Επίσης, το σχέδιο μαθήματος για δοκίμιο τί το διαφορετικό έχει?
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος soulmate

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 12:49:30 μμ »
Nικη μου φυλλο εργασιας ειναι νομιζω το φυλλο αξιλογησης.αξιολογουμε αν εχουν επιτευχθει οι διδακτικοι μας στοχοι.στην πρακτικη ιστοριας ας πουμε στο τελευταιο 5λεπτο δωσαμε το φυλλο στους μαθητες να το δουν λιγο και στην συνεχεια καναμε τις ερωτησεις.μπαινουν ερωτησεις σωστο λαθος κτλ ωστε να καταλαβει ο εκπαιδευτικος τι πιθανον να μην καταλαβαν οι μαθητες.ελπιζω να βοηθησα  :)
gia tis palies agapes min milas..sta pio megala thelo kanoun piso!

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 01:07:44 μμ »
Νομίζω ότι το φύλλο εργασίας είναι διαφορετικό.
Μπορεί να περιέχει και ερωτήσεις για την αξιολόγηση στο τέλος του μαθήματος, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Περιέχει και ερωτήσεις που αποσκοπούν στην ερμηνεία-ανάλυση του κειμένου. Μπορεί να είναι δηλ και φύλλο πληροφοριών (πχ πρόσθετο λεξιλόγιο για τη μετάφραση). Δυστυχώς η διδακτική δεν είναι το φόρτε μου -γι' συτό υποψιάζομαι θα είμαι μόνιμα επιτυχούσα μη διοριστέα- οπότε αν μπορεί και κάποιος άλλος να το επιβεβαιώσει...;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: ’ντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 04:08:38 μμ »
πιστευετε οτι ενα καλο, πλην ομως, τυποποιημενο σχεδιο μαθηματος οδηγει κατ'αναγκη σε υψηλη βαθμολογια? μηπως υπαρχουν κι αλλα στοιχεια που δινουν μοναδες?
μην αρχισετε τωρα να με ρωτατε. Δεν ξερω δεν απαντω.Απλως ρωταω!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχέδια Μαθημάτων
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 05:24:31 μμ »
πιστευετε οτι ενα καλο, πλην ομως, τυποποιημενο σχεδιο μαθηματος οδηγει κατ'αναγκη σε υψηλη βαθμολογια? μηπως υπαρχουν κι αλλα στοιχεια που δινουν μοναδες?
μην αρχισετε τωρα να με ρωτατε. Δεν ξερω δεν απαντω.Απλως ρωταω!

κ βεβαια οχι. η διδακτικη ειναι κατα βαση γνωστικο. περα απο τα τυποποιημενα που γραφουμε πρεπει να απαντησουμε κ στους διδακτικους στοχους η στα ζητουμενα. οποτε αν δεν ξερεις καλα γνωστικο δε γραφεις διδακτικη

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 726
Σύνολο: 746

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.