0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Υπάρχει και το στίγμα βέβαια πια. Κάποιοι το βλέπουν κι έτσι.
Άσχετη απορία.. ο θαμώνας του συγκεκριμένου (και όχι μόνο) νήματος, ο erisec που χάθηκε;;; Άνοιξαν τα σχολεία και έτρεξε τελικά να κάνει μάθημα και δεν μπαίνει πια να μοιραστεί τον πόνο του;
Συνάδελφοι καλησπέρα,γνωρίζει κανείς αν έχει έρθει οδηγία στα σχολεία οτι απαγορεύονται οι φωτοτυπίες;
Co-authored with Zeph Landau, a research scientist in computer science at UC BerkeleyHealth worker takes swab to test for coronavirus.How do we get from a country currently under necessary but crippling social distancing measures to one where schools, restaurants and non-essential businesses are open, people are going to work, and the economy is thriving?
Έχετε καταλάβει αν την Παρακσευή 12 κάνουμε μάθημα; Γενικά οι περισσότεροι θεωρούν ότι ισχύει το κλασικό για την τελευταία μέρα του διδακτικού έτους, επομένως τα παιδιά δεν έρχονται και κάνουμε συνεδρίαση. Η αλήθεια είναι ότι λογικά έτσι θα πρέπει να ισχύσει, όμως επίσης λογικό είναι να σκεφτούμε ότι μιας και ανοίξαμε για τόσες λίγες μέρες και μιας και η βάρδια Δε-Τε-πα εκείνης της εβδομάδας χάνει και τη Δευτέρα, να γίνει μάθημα Παρασκευή. Αν γίνει όμως αυτό, δεν θα συμπέσουμε εύκολα για την παιδαγωγική αφού θα λείπουμε στις πανελλαδικές... Μπέρδεμα. Εκεί πάνω ακούει κανείς; Μάλλον δεν είναι ενήμεροι για τέτοια ποταπά ζητήματα.
Εγώ θεωρώ ότι δεν θα έρθουν τα παιδιά, αν και δεν είπαμε κάτι επίσημο ακόμα. Με την ευκαιρία να ρωτήσω με βάση ποια εγκύκλιο βαθμολογούμε τα παιδιά; Πού γράφει δηλαδή επίσημα ότι όσοι δεν ήρθαν θα βαθμολογηθούν με βάση την εικόνα τους ως 10 Μαρτίου;
Τρίτη 16.06 δεν θα μπορούσε να γίνει συνεδρίαση σε γυμνάσια; Ή και καθόλου; Εμείς στο Λύκειό μας είμαστε στο καθόλου πάντως. Δεν υπάρχει κανένα νόημα. Δεν μένει κανείς ούτε από απουσίες και χωρίς εξετάσεις προαγωγικές ούτε λόγω βαθμολογίας (με το 9.5 βέβαια πού να μείνει κανείς! ). Καταχωρίζονται σιγά σιγά και οι βαθμολογίες (της Γ είναι ήδη έτοιμοι) και όλα καλά. Όταν οι μαθητές είναι στο σχολείο καλύπτεις σημαντικό κομμάτι της ύλης. Ήταν ένα καλό διάστημα όσο ήταν. Το πρόβλημα είναι στα σχολεία που πάνε 1 και 2 μαθητές. Πώς να κάνεις μάθημα; Αν κι έχω καταλήξει πως αξίζει για αυτόν τον ένα και μόνο να τα δίνεις όλα, αφού αυτός επέλεξε να είναι εκεί και τιμά και το σχολείο και τους καθηγητές τους. Και οι υπόλοιποι από Σεπτέμβριο.
Όταν κάποια στιγμή ο σπουδαίος Έλλην (ξεύρω την καταγωγήν μου) εκπαιδευτικός αντιληφθεί (λίγο δύσκολο, βεβαίως βεβαίως...) ότι ο ρόλος του δασκάλου κι ο ρόλος του βαθμολογητή είναι δ ρ α μ α τ ι κ ά αντίθετοι κι αλληλοαποκλειόμενοι τότε θα 'χομε πάει ένα βήμα μπροστά. Αλλιώς προκοπή γιοκ και σχολειό ντζίφος. Συγνώμη για την παρένθεση. Συνεχίστε.
Το ΦΕΚ για τη ρύθμιση απουσιών κ την προαγωγή - απόλυση για φέτος, δεν ανέφερε κάτι. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι σχετικό. Ε΅ξάλλου αυτά τα παιδιά δεν θα βαθμολογηθούν για τη συμμετοχή στο μάθημα που παρακολουθούν με την κάμερα; ΝΟμίζω γενικά δεν έχει ειπωθεί κάτι για την αξιολόγηση των παιδιών, και δεν μπορεί και να ειπωθεί. Δηλαδή τους δυο μήνες που κάποια δούλευαν πολύ σκληρά, τους διαγράφουμε έτσι; Εγώ θα βαθμολογήσω θετικά όποιον είναι από εκεί, το έχω δηλώσει. Ο ενδοιασμός μου είναι για κάποια παιδιά που είχαν 19 στο πρώτο, και αν συνέχιζαν έτσι θα είχαν 20 στο δεύτερο, αλλά στην τηλεκπαίδευση έκαναν λίγα ή τίποτα και τώρα είναι πάλι ψιλοχαμένα. Δεν μου πάει να τους βάλω 20. Όμως σε άλλους που είναι πάνω κάτω στο ίδιο επίπεδο, ασχέτως της επιμέλειας, θα ΄ηθελα να βάλω 20. Και δεν ξέρω εκεί πω΄ς θα φανεί, μην πει κανένας ότι το παιδί του έχασε το απουσιολόγιο ή τη σημαία επειδή δεν έκανε ασκήσεις στην εξ ασποστάσεως που ήταν προαιρετική.... Μπέρδεμα....