0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
2ον Θέλετε να δημιουργήσουμε μία ανακοίνωση-διαμαρτυρία ως αναπληρωτές κλάδου πε 19-20 να την υπογράψουμε όλοι και να την στείλουμε στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων; Κάνετε προτάσεις και οι υπόλοιποι... να δούμε αν και πως θα ενεργήσουμε.
To 2) λύνετε εύκολα. Βάζουμε ΜΟΝΟ τους πιστοποιημένους Β' επιπέδου να διδάσκουν το μάθημα
Αρχικά, πιστεύω ότι θα πρέπει να καταγράψουμε το πόσοι είμαστε οι ενδιαφερόμενοι. Βλέπω άλλους να γράφουν εδώ και άλλους στο fb σε διαφορετικές ομάδες. Πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό; Μέσω ομάδας στο fb, μέσω mail; Μετά, μπορούμε αν φυσικά έχουμε μια δυναμική αρκετών ατόμων να συζητήσουμε για τους τρόπους δράσης και να συντονιστούμε με άλλες ομάδες... π.χ. μουσικοί, εικαστικοί, θεατρολόγοι έχουν ήδη συζητήσει με εργατολόγους για προσφυγή και μάλιστα γράφουν ότι τα χρονικά περιθώρια πιέζουν. Η έγγραφη διαμαρτυρία με δημοσιοποίηση στα σχετικά sites είναι επίσης μια καλή ιδέα. Προσωπική επαφή με αιρετούς είναι άλλη μια ιδέα...πίεση και συμμετοχή στις παραστάσεις διαμαρτυρίας στο υπουργείο επίσης συζητήσιμο. Όμως χωρίς να καταγράψουμε έγκαιρα τη δυναμική μας δε γίνεται τίποτα!!! Αν είμαστε 3 και ο κούκος, αναγκαστικά θα αρκεστούμε στην προδιαγεγραμμένη β φάση για μας των 40-45 ατόμων, ε και οι υπόλοιποι θα εξαπολύουμε "κατηγορώ" στην ανύπαρκτη όντως ΠΕΚΑΠ και στον κακό υπουργό που "υποβαθμίζει" τον κλάδο. Δεν εννοώ ότι αυτό δεν ισχύει, όμως όσα κενά και να υπάρχουν οι πιστώσεις είναι πάντα δεδομένες και ο διαμοιρασμός τους είναι και θέμα πολιτικής βούλησης.
Υπάρχει κάποιο γκρουπ στο FB ειδικά και μόνο για αναπληρωτές ΠΕ 19-20;
Πάντως κυκλοφορεί στην πιάτσα οτι οταν από τις διευθύνσεις παίρνουν στα σχολεία τηλέφωνο για να πιστοποιήσουν τα κενά πληροφορικής, οι διευθυντες λένε ότι δεν υπάρχουν κενά πληροφορικής γιατί έχουν τοποθετηθεί δάσκαλοι με έγγραφη απόφαση του συλλόγου διδασκόντων.
Οσο πιο γρηγορα τοσο το καλυτερο. Το να γραψουμε μια επιστολη διαμαρτυρίας , να την υπογραψουμε πολλα ατομα και να την δημοσιευσουμε πιστευω ειναι οτι καλυτερο μπορει να γινει και σε γρηγορο χρονο. Οχι τπτ αλλο απλως να τους περασουμε το μηνυμα οτι "ειμαστε και εμεις εδω".Οι νηπιαγωγοι με τον ιδιο τροπο καταφεραν απο 104 θεσεις παραλληλη να τις κανουν 140 και να τρεξει το συστημα δευτερη φορα.
Θεωρώ ότι μια επιστολή που θα διαμαρτυρόμαστε απλά, θα περάσει στα ψιλά ως συντεχνιακή αντίδραση. Για να μη γίνει αυτό, χρειάζεται τεκμηρίωση με στοιχεία. Ιδανικά, οι συνδικαλιστές που προσφέρθηκαν να βοηθήσουν, θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τα μέλη των υπόλοιπων ΕΛΜΕ/ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ ώστε να έχουμε στα χέρια μας τα κενά που παραδόθηκαν από όλες τις διευθύνσεις την Τετάρτη και να τα αντιπαραβάλλουμε με τις προσλήψεις. Έτσι θα καταδείξουμε πόσα κενά μένουν ακάλυπτα. Και από κάτω θα πετάξουμε τις δηλώσεις Φίλη περί διάχυσης αντικειμένων και συνταγματικής ισότητας καθώς και οποιαδήποτε δήλωση έχει κάνει ο Τσίπρας για τις νέες τεχνολογίες. Δε μπορεί, όλο και κάτι θα έχει πει.Επίσης την Τρίτη έχει συζήτηση στη βουλή για θέματα Παιδείας σε επίπεδο αρχηγών. Θα μπορούσαμε άνετα να απευθυνθούμε στην αντιπολίτευση (με στοιχεία) ώστε να εγκαλέσουν τον Τσίπρα και να αναγκαστεί να δώσει εντολή για κάλυψη όλων των κενών.