*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 486195 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

 Ν.3699/2008

Άρθρο 19
Σύσταση νέων κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ και ΕΕΠ
1. Στους κλάδους των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις ΣΜΕΑΕ που προβλέπονται στα άρθρα 12,13 και 14 του ν. 1566/1985 προστίθενται οι εξής νέοι κλάδοι:
α) Κλάδος ΠΕ 61 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ)
β) Κλάδος ΠΕ 71 (Δασκάλων ΕΑΕ)
γ) Κλάδος ΠΕ 11.01. (Καθηγητών Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην ΕΑΕ),
δ) Κλάδοι ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Ν.3699/2008

Άρθρο 19
Σύσταση νέων κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ και ΕΕΠ
1. Στους κλάδους των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις ΣΜΕΑΕ που προβλέπονται στα άρθρα 12,13 και 14 του ν. 1566/1985 προστίθενται οι εξής νέοι κλάδοι:
α) Κλάδος ΠΕ 61 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ)
β) Κλάδος ΠΕ 71 (Δασκάλων ΕΑΕ)
γ) Κλάδος ΠΕ 11.01. (Καθηγητών Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην ΕΑΕ),
δ) Κλάδοι ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».

Έχουμε γράψει τουλάχιστον 5 φορές εγώ και άλλοι συνάδελφοι, ότι από το 2008 έως σήμερα οι κωδικοί αυτοί δεν είναι ενεργοποιημένοι στο σύστημα του υπουργείου παιδείας. Αν ψηφιστεί ο νόμος, δημιουργείται πλέον, ξεχωριστός κλάδος ειδικής αγωγής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για πιθανές διαθεσιμότητες-απολύσεις (τις οποίες έχουμε ΕΠΙΣΗΣ αναλύσει).

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
οκ εσύ και οι συνάδελφοι σου έχετε την άποψη σας

άλλοι συνάδελφοι έχουν άλλη άποψη για το θέμα




Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Υπαρχουν και αυτοι που δεν καταλαβαινουν... τι να κανουμε....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
http://www.a-athinon.gr/?p=4000
Α” Σύλλογος Αθηνών : Για το νομοσχέδιο της Ειδικής Αγωγής « Α΄ Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Με το νέο ν/σχ για την Ειδική Αγωγή συνεχίζεται η πολυεπίπεδη αποδόμηση της ειδικής εκπαίδευσης σε...
a-athinon.gr

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
από Facebook

Δημήτρης Μπράτης
6 ώρες πριν · Τροποποιήθηκε

Σύμφωνα με πληροφορίες η επιτροπή που επεξεργάζεται το σχέδιο νόμου για την Ειδική Αγωγή ,μετά και τις παρεμβάσεις που έγιναν,κατέληξε στην ισότιμη αντιμετώπιση όλων των συναδέλφων που υπηρετούν στην ειδική αγωγή ως προς τις μεταθέσεις(ΠΕ70.50,ΠΕ60.50,ΠΕ71,ΠΕ 61)Δεν θα προηγούνται δηλαδή οι ΠΕ 71και 61,όπως προβλέπονταν στο αρχικό σχέδιο.Επίσης στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ,για μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή,θα μπορούν να παίρνουν μέρος μόνο οι κάτοχοι του βασικού πτυχίου δηλ.οι ΠΕ 71 κ 61,όπως γίνεται και στη Γενική Αγωγή.Η συζήτηση στην επιτροπή συνεχίζεται,οπότε μέχρι την ψήφιση τίποτε δεν είναι ακόμη οριστικό.
και υπαρχει μια πιθανοτητα να μετρησει το μεταπτυχιακο 4 μορια αντι για 3...

Αποσυνδεδεμένος brad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
και υπαρχει μια πιθανοτητα να μετρησει το μεταπτυχιακο 4 μορια αντι για 3...
όντως υπάρχει αυτή η πιθανότητα, όπως και η πιθανότητα η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας να γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3848/2010...
"Ό,τι είναι, είναι. Ό,τι δεν είναι, δεν είναι. Απορροφάσαι τόσο με εκείνο που δεν είναι, ώστε χάνεις αυτό που είναι."

Αποσυνδεδεμένος fiora

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2096
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ακούστηκε από επίσημα χείλη ή ράδιο αρβύλα?

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ναι όντως, ας μας ενημερώσουν οι συνάδελφοι από που έχουν την πληροφορία.

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
όντως υπάρχει αυτή η πιθανότητα, όπως και η πιθανότητα η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας να γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3848/2010...
Αυτο που αναφερεις δεν το γνωριζω  και νομιζω οτι το  0.2 για καθε μηνα προυπηρεσιας  δεν θα αλλαξει.Σημερα συνεδριασε η επιτροπη , υπομονη ως την Τριτη που θα γινουν γνωστες ολες οι αλλαγες και θα μαθουμε...

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απο το Facebook του Μπρατη. Δυστυχώς ειμαι απο το ταμπλετ και δε μπορω να επικολλησω το αρχικό κείμενο:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=638690809543134&id=100002066620126

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
 απο το ΑΒ ανακοινωση για συγκεντρωση(07/05/14 στις 6.00μ.μ. στη ΔΟΕ) εκπαιδευτικων ΕΑΕ (μονιμων- αναπληρωτων) αναφορικα με την συζητηση του νεου νομοσχεδιου.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ




http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%BD%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B7Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: Η επίθεση είναι συνολική, ανηλεής και όχι μόνον "ειδική" Η απάντηση;
Comments

Δευ, 05/05/2014 - 16:59 --
Ανακοινώσεις

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών
Σχετικά Άρθρα
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: Να αντισταθούμε στο κλίμα διάλυσης, υποταγής και εκλογικών αυταπατών!
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: Να μην τα παρατήσουμε – Οι ΟΛΜΕ-ΔΟΕ θα συνεχίζουν να σφυρίζουν αδιάφορα;
Ή θα παλέψουμε ή θα μας συντρίψουν! Ολοι στην απεργία!
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: Οι μάσκες έπεσαν!
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: Παρά το «στρίψιμο» της ΟΛΜΕ, η μάχη μπορεί και πρέπει να δοθεί!
0
inShare

Η επίθεση είναι συνολική, ανηλεής και όχι μόνον "ειδική" Η απάντηση;

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι.

Οι αντιδραστικές ανατροπές στα εργασιακά ζητήματα και στην «Ειδική Αγωγή» συνολικότερα όπως εκφράζονται στο νέο νομοθετικό τερατούργημα που βρίσκεται (λέει) σε… διαβούλευση (!) είναι προ των θυρών. Εκτός των άλλων μέσα από τις ανατροπές (που εξ άλλου τις προέβλεπε ως ένα βαθμό το νομοθετικό πλαίσιο του 2011) επιχειρείται ο αποπροσανατολισμός των εργαζόμενων εκπαιδευτικών στις μέχρι σήμερα δομές της ειδικής αγωγής. Ωστόσο χρειάζεται να παρακάμψουμε τα επουσιώδη –διασπαστικά από τον τρόπο που τίθενται- ζητήματα και να επικεντρωθούμε στα βασικά σημεία.

    Καμία κατηγορία εκπαιδευτικών δεν ενισχύεται σοβαρά, αντίθετα αποδυναμώνονται όλες οι εργασιακές κατηγορίες με διπλό στόχο τη διάλυση των όποιων δομών υφίστανται στην «Ειδική Αγωγή» . Τι νόημα δηλαδή έχει να προηγούνται οι ΠΕ71-61 στις μεταθέσεις εφόσον δεν πρόκειται να διοριστούν αλλά θα είναι μόνιμοι ….αναπληρωτές ; Μα μήπως δεν κινούνται στην ίδια γραμμή  –μέσα από την πολιτική των συγχωνεύσεων, καταργήσεων σχολικών μονάδων- και στη γενική αγωγή; Αυτό είναι «προνόμιο» μόνο της «Ειδικής»;
    Καμία εξασφάλιση διορισμού δεν έχει υπόσταση ακόμα και αν υπογείως το υπουργείο «διαχέει» το ενδεχόμενο διενέργειας ΑΣΕΠ. Αλλά και σ αυτήν την περίπτωση δεν είναι, από τη μια, εξασφαλισμένος ο διορισμός των επιτυχόντων αφού κυριαρχούν οι μνημονιακές δεσμεύσεις για τους διορισμούς στο δημόσιο και από την άλλη, οι  όποιοι «διορισμοί» δεν θα είναι διορισμοί με την έννοια και τα εργασιακά δικαιώματα που σήμερα τους εννοούμε. Αυτός βέβαια είναι στόχος της κυβέρνησης και του σημερινού συστήματος διαχρονικός και αποφασισμένος.
    Η παγκόσμια… πρωτοτυπία των 0,5 εργαζόμενων εκπαιδευτικών δασκάλων και νηπιαγωγών ταιριάζει απόλυτα στην κατεύθυνση της μεταφοράς της οργανικότητας στη σχολική μονάδα αλλά και των «ξαφνικών θανάτων» αλλά ΕΡΤ που προωθεί και πρόκειται να προωθήσει παραπέρα η κυβέρνηση στη δημόσια εκπαίδευση αφού δημιουργεί μια έτοιμη κατηγορία προς απόλυση-διαθεσιμότητα.
    Η πρόταξη των πτυχιούχων των τμημάτων ειδικής αγωγής δεν σημαίνει καθόλου εξασφάλιση επαγγελματικών και εργασιακών δικαιωμάτων αλλά τίθεται σε ένα καζάνι όπου «ανακατεύονται» –ακόμα και για τα δεδομένα του σημερινού αστικού δίκαιου- διαφορετικές κατηγορίες «πιστοποιήσεων». Πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά καθώς τόσο με το νέο λύκειο όσο και με τις ανατροπές του πλαισίου σπουδών στα Πανεπιστήμια αλλά και με τις αναγνωρίσεις των πτυχίων των ιδιωτικών πανεπιστημίων και κολλεγίων προωθείται η αποδέσμευση των επαγγελματικών-εργασιακών δικαιωμάτων από την απόκτηση πτυχίου; Είναι και αυτή μια γενική και όχι «ειδική» κατεύθυνση της βάρβαρης επίθεσης που όλοι ζούμε.

 

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Αν έτσι έχουν τα πράγματα δύο μεγάλα λάθη έχουμε… επιλογή να κάνουμε προκειμένου να διευκολύνουμε την κυβερνητική επίθεση.

Το ένα λάθος είναι να ξεκινήσει η εσωτερική αντιπαράθεση των διάφορων κατηγοριών εκπαιδευτικών που αυτή τη στιγμή εργάζονται ή ελπίζουν να εργαστούν στις υπάρχουσες δομές της ειδικής αγωγής. Να το θέσουμε πιο απλά: Καμία κατάταξη είτε αυτή που προέτασσε τους μεταπτυχιακούς-έχοντες διδακτορικά , ούτε η τωρινή που προτάσσει τους πτυχιούχους των τμημάτων ειδικής αγωγής δεν πρόκειται να εξασφαλίσει τη μόνιμη και σταθερή δουλειά, καμία νομοθετική ρύθμιση επιπέδου ΠΕ, καμία επαναφορά του προηγούμενου καθεστώτος (που ήταν επίσης προβληματικό αφού περνούσε σε δεύτερη μοίρα τον χρόνο λήψης πτυχίου και την προϋπηρεσία) δεν λύνει το ζήτημα «μας» αν δεν γίνουν μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών στις υπάρχουσες δομές ειδικής αγωγής. Και αυτό δεν είναι μόνο ζήτημα «μας» αλλά και ζήτημα των μαθητών και των εργαζόμενων γονιών  γιατί θα χτυπηθούν οι όποιες δομές (προβληματικές έστω!) υφίστανται αυτή τη στιγμή και παρέχουν μια αντισταθμιστική παρέμβαση και υποστήριξη.

Αν αυτό είναι κάπως κατανοητό λιγότερο κατανοητό φαίνεται να είναι το γεγονός ότι η επίθεση στην «Ειδική αγωγή» -που προφανώς αποτελεί ένα ακόμα αδύνατο κρίκο- δεν είναι ξεκομμένη από τη γενικότερη, στρατηγικού και… υπαρξιακού  χαρακτήρα, επίθεση που δεχόμαστε στα εργασιακά , σπουδαστικά, και δημοκρατικά δικαιώματα.

Άρα δεν πρόκειται να απαντηθεί ξεκομμένα. Όπως ξεκομμένα πήγε να απαντηθεί –ανεπιτυχώς- το  ζήτημα της «αυτοαξιολόγησης».

Ότι είναι αναγκαίο από… χθες ένα μεγάλο απεργιακό ξεκίνημα σε όλη την εκπαίδευση που θα βάλει φραγμό στην βάρβαρη επίθεση και θα αποτελέσει- πολύ πιθανώς- την θρυαλλίδα για την έκφραση της λαϊκής οργής και του λαϊκού ξεσηκωμού!

Ακόμα και αν χάθηκε η ιστορική ευκαιρία της επιστράτευσης η εξελισσόμενη βαρβαρότητα δεν μας αφήνει «στην ησυχία μας»  και δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερες ανάγκης απεργιακής και κινηματικής συγκρότησης.

Κάθε αναβολή αυτού του γενικού απεργιακού μετώπου θα φέρνει τις… ερπύστριες της βαρβαρότητας πιο βαθιά, πιο καταλυτικά στις ζωές μας. Θα πολλαπλασιάζει τα θύματα και τους  απολυμένους ,θα τσακίζει με τη  φασιστικοποίηση την ελεύθερη σκέψη μέσα στα σχολεία.

Κάθε παραπομπή της στο μέλλον θα λειτουργεί ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία ότι «ο κλάδος δεν τραβάει» (ποιος κλάδος αυτός που σε λίγο θα είναι παρελθόν;) και θα ποτίζει τα φιντάνια της ανθρωποφαγίας και του «να βγει το μάτι του διπλανού» που ήδη διαφαίνονται (και όχι μόνο στην «ειδική  αγωγή!)…

Μάης του 2014-05-05

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών
Tags:
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών
 

   

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2014, 06:29:41 μμ από mendor »


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160805
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 374
Σύνολο: 377

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.