0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κατανοώ τις αντικειμενικές δυσκολίες του εγχειρήματος. Το αποτέλεσμα όμως ποιο είναι; Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω τη φωνή περισσότερων συναδέλφων. Είμαστε δηλαδή ικανοποιημένοι ως κλάδος με το παρόν καθεστώς που περιλαμβάνει μειωμένο ωράριο διδασκαλίας, μειωμένο κατά πολύ μισθό και λίγα μόρια προϋπηρεσίας;
Καλά κάνετε και συζητάτε για αναβάθμιση και δικαιώματα. Δεν είδα κάποια συζήτηση για την προσφορά σας στα νηπιαγωγεία. Προσωπικά είμαι πάρα πολύ δυσαρεστημένη. Θεωρώ εντελώς ανούσια την είσοδο των αγγλικών στα νηπιαγωγεία. Μηδενική προσφορά στα παιδιά. Η επιμόρφωση καμιά απολύτως σχέση με την πράξη. Χίλιες φορές μια άλλη ειδικότητα, όπως θεατρικής αγωγής, μουσικής, γυμναστές. Με το ζόρι νηπιαγωγοί δεν μπορείτε να γίνετε και είναι λάθος τους, που το απαιτούν.
...Δεν είδα κάποια συζήτηση για την προσφορά σας στα νηπιαγωγεία. Προσωπικά είμαι πάρα πολύ δυσαρεστημένη. Θεωρώ εντελώς ανούσια την είσοδο των αγγλικών στα νηπιαγωγεία. Μηδενική προσφορά στα παιδιά...
Η συζήτηση αυτή για τα οφέλη έχει γίνει άπειρες φορές και υπάρχει σχετικό νήμα στο pde μπορείς να αναζητήσεις καθώς είναι μια εκτενής συζήτηση.Επειδη δεν την έχεις δει εσύ,δε σημαινει ότι δεν έγινε.Θα μπορούσα επίσης να σου πω ότι ούτε εγώ είδα στα νηπιαγωγεία που μπαίνω κανενα όφελος για τα προνήπια που τα έχουν φέρει με το ζορι να βρίσκονται θεατές σε μια αίθουσα κ το μόνο που θέλουν είναι να μπουσουλανε στη μοκέτα.
.Αλλα δεν θα το πω διότι τα οφέλη από την εκπαιδευτική διαδικασία είναι μακροπρόθεσμα. .Όπως εμείς δεν μπορούμε να γίνουμε με το ζόρι νηπιαγωγοι έτσι κ εσεις δεν μπορείτε με το ζόρι να γνωρίζετε τα οφέλη της επαφής με την ξένη γλώσσα από μικρή ηλικία.
Ίσα ίσα που η Αλεξίου είναι πολύ προσγειωμένη κ μετρημένη σε αυτά που λέει.Καλο λοιπόν θα ήταν να μην πετάμε υπονοούμενα για χρηματισμό τα οποία μπορεί να εκληφθούν ως συκοφαντική δυσφήμιση.
Η συζήτηση αυτή για τα οφέλη έχει γίνει άπειρες φορές και υπάρχει σχετικό νήμα στο pde μπορείς να αναζητήσεις καθώς είναι μια εκτενής συζήτηση.Επειδη δεν την έχεις δει εσύ,δε σημαινει ότι δεν έγινε.Θα μπορούσα επίσης να σου πω ότι ούτε εγώ είδα στα νηπιαγωγεία που μπαίνω κανενα όφελος για τα προνήπια που τα έχουν φέρει με το ζορι να βρίσκονται θεατές σε μια αίθουσα κ το μόνο που θέλουν είναι να μπουσουλανε στη μοκέτα.Αλλα δεν θα το πω διότι τα οφέλη από την εκπαιδευτική διαδικασία είναι μακροπρόθεσμα. .Όπως εμείς δεν μπορούμε να γίνουμε με το ζόρι νηπιαγωγοι έτσι κ εσεις δεν μπορείτε με το ζόρι να γνωρίζετε τα οφέλη της επαφής με την ξένη γλώσσα από μικρή ηλικία. Μπαίνουμε στα νηπιαγωγεία κ οι νηπιαγωγοί περιμένουν να διδάξουμε το αλφαβήτο στα παιδιά... Ήμαρτον. Από την τελευταία σου πρόταση εν τω μεταξύ φαίνεται πόσο παντελώς λάθος είναι η ενημέρωση σου για το θέμα. Κανείς δεν απαιτησε ποτέ από εμάς να γίνουμε νηπιαγωγοι .Όταν όμως έχεις τόσο εκτός τόπου κ χρόνου αντίληψη για το θέμα, δεν με εκπλήσσει καθόλου γιατί είσαι απογοητευμένη από το όλο εγχείρημα.Απλουστατα διότι περιμένες λάθος πράγματα.Ίσα ίσα που η Αλεξίου είναι πολύ προσγειωμένη κ μετρημένη σε αυτά που λέει.Καλο λοιπόν θα ήταν να μην πετάμε υπονοούμενα για χρηματισμό τα οποία μπορεί να εκληφθούν ως συκοφαντική δυσφήμιση.
Εδώ χρειαστήκατε εσείς, 40 και 50 χρονών άνθρωποι, ένα μήνα προσαρμογής στο νηπιαγωγείο. Τί να πεί κανείς για τα τετράχρονα και μετά από καραντίνα. Ίσα- ίσα με αυτό που γράφεις ενισχύεις πόσο ανούσια ήταν τα αγγλικά για αυτά τα παιδάκια, που θα ήθελαν να παίξουν και να εκφραστούν δημιουργικά, κάτι που η διδασκαλία της αγγλικής στα νηπιαγωγεία, δεν προσφέρει.Τα οφέλη ττης προσχολικής εκπαίδευσης είναι αναγνωρισμένα σε όλο τον κόσμο. Οι έρευνες από τα οφέλη της επαφής με την ξένη γλώσσα στα 4χρονα, πού έγιναν; Στην Ισπανία, στην Ταϋλάνδη και στην Μποτσουάνα; Γιατί δεν έχουμε έρευνες από Γερμανία, Αυστρία,Σουηδία, Φιλανδία κ.λ.π:Άλλα λέει η θειά μου, άλλα ακούν τα αυτιά μου! Μεγάλη αναστάτωση! Πικρές αλήθειες βραδιάτικα. Η Αλεξίου νομιμότατα τα πήρε τα χρήματα.
Καλό θα ήταν όταν ακούμε κάτι που μας δυσαρεστεί να μην αρχίσουμε τις απειλές γιατί και αυτό διώκεται ποινικά.