Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tskgk

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 10
57
Παράθεση
Συγκεκριμένα, η κατάρτιση των αποφοίτων από το Τμήμα Φιλολογίας κρίνεται ανεπαρκής στα γνωστικά αντικείμενα της Ιστορίας, της Παιδαγωγικής, της Ψυχολογίας και της Φιλοσοφίας. Ανεπαρκής μπορεί να χαρακτηριστεί η εκπαίδευσητων εκπαιδευτικών που προέρχονται από το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας στα Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά, Νέα Ελληνικά, Παιδαγωγική, Ψυχολογία και Φιλοσοφία. Παρόμοια κατάσταση επικρατεί στα Τμήματα που διαθέτουν Τομέα Παιδαγωγικής, όπου οι απόφοιτοι παρουσιάζουν ελλείψεις στα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών, των Λατινικών, των Νέων Ελληνικών και της Ιστορίας (Γεωργιάδης 2004: 101-105)

58
Τα Μαθηματικα τμηματα της δεκαετιας του 90 δεν ειχαν κανενα μαθημα Παιδαγωγικης ...μονο διδακτικης και αυτο μονο ενα...(τουλαχιστον εκει που σπουδασα εγω...)

Και όμως. Εγω που τελείωσα Φιλοσοφιας-παιδαγωγικής ΑΠΘ και πρακτική σε σχολεία έκανα και ειδική διδακτική σε αρχαία, νέα και ιστορία έκανα με διδασκαλίες σε σχολεία  και αμέτρητα μαθήματα παιδαγωγικής. Από τις σημειώσεις μου και τα βιβλία διάβαζα ,μάλλον έκανα επανάληψη για τον Ασεπ.Για αυτό μην τα ισοπεδώνουμε όλα! !!!!!!!

59
Πικρες Αληθειες... 8)

Παράθεση
Κακά τα ψέματα! Από τις καθηγητικές σχολές δεν βγήκαμε καθηγητές. Τα πέντε ή δέκα βιβλία παιδαγωγικής που πέρασαν από τα χέρια μας στα πανεπιστημιακά έδρανα, δεν μας έκαναν παιδαγωγούς. Δεν κάναμε ποτέ πρακτική άσκηση μέσα σε σχολικές αίθουσες, δε μας βαθμολόγησε κανείς ως ενορχηστρωτές μιας διδακτικής διαδικασίας, ούτε καν μας ρώτησε αν θέλουμε να διοριστούμε για το μισθό ή για το παιδί.

60
Παράθεση
Requiem for a dream…
(ΑΣΕΠ 1998-2016)

της Κατερίνας Μαριάτου

– H Ελλάδα θα έχει πάντα κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, γιατί ο Έλληνας είναι ΠΑΣΟΚ.
– Τι εννοείς λέγοντας ΠΑΣΟΚ; Το κόμμα του 10 %;
– Εννοώ την ηθική του μέτριου που προσπαθεί με κουτοπονηριά
να ξεγελάσει όποιον πηγαίνει κόντρα στα συμφέροντά του.

 

Αυτές τις μέρες μαίνεται η κόντρα της ΟΛΜΕ με το Υπουργείο Παιδείας με αφορμή το νέο σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών. Από τη μία το Υπουργείο που είχε προαναγγείλει την κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, αναγκάζεται από το Συμβούλιο της Επικρατείας, να πριμοδοτήσει όσους είχαν κατά το παρελθόν συμμετάσχει σε έναν από αυτούς, από την άλλη, οι εργαζόμενοι –χρόνια ως αναπληρωτές– διαμαρτύρονται για την υποβάθμιση του ρόλου της προϋπηρεσίας στη νέα κατάταξη στους πίνακες. Αυτό που περνάει μόνο στα ψιλά μέσα στην αναμπουμπούλα, είναι η ουσιαστική κατάργηση, μετά από δεκαεπτά χρόνια, του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς.

Το 1998 έγινε ο πρώτος διαγωνισμός και όσοι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί θέλησαν να συμμετάσχουν, έπρεπε να ξεπεράσουν τη στοχοποίηση από τους συναδέλφους τους, ακόμη και τα μπλόκα που είχαν στηθεί έξω από τα εξεταστικά κέντρα και να προσέλθουν στην δοκιμασία κάτω από τα γιουχαΐσματα και τις ύβρεις όσων επέμεναν πως ο δικαιότερος τρόπος πρόσληψης στα σχολεία ήταν η επετηρίδα. Δικαιότερος, άραγε υπό ποίαν έννοια; Τι είναι οι θέσεις των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία; σοκοφρέτα που πρέπει να μοιραστεί σε ίσα κομμάτια για να πάρουν όλοι;

Η αρχική πρόβλεψη, όταν ξεκίνησαν οι γραπτοί διαγωνισμοί των εκπαιδευτικών, περιελάμβανε, ωστόσο, και κάποια χρόνια κατά τα οποία θα απορροφούνταν οι λίστες της επετηρίδας με ποσόστωση (περίπου 70-30%) επί των διορισμών, έως ότου η γραπτή εξέταση γίνει ο αποκλειστικός τρόπος πρόσληψης. Δυστυχώς, στα επόμενα χρόνια, ‘‘το ΠΑΣΟΚ της ψυχής’’ –ειδικά επί κυβέρνησης ΝΔ και υπουργίας Πρ. Παυλόπουλου– επιβλήθηκε στο αρχικό σχέδιο και αντί να αυξάνονται τα ποσοστά των ΑΣΕΠιτών, άρχισαν να ξεφυτρώνουν όλο και νέα είδη υπο-επετηρίδων, όπως οι 24μηνοι και οι τρίτεκνοι. Το αποτέλεσμα ήταν, κατά τον τελευταίο διαγωνισμό του 2009, το πραγματικό ποσοστό επί των διορισμών όσων είχαν περάσει από τον γραπτό διαγωνισμό να έχει πέσει στο 45%!

Έχοντας συμμετάσχει δύο φορές και η ίδια στους διαγωνισμούς, μπορώ να πιστοποιήσω πόσο πολύ ψυχοφθόρος διαδικασία ήταν. Το μόνο που καταλαβαίνουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα ως δοκιμασία αξιολόγησης, ήδη από το γυμνάσιο, είναι οι γραπτές εξετάσεις. Κάτσε λοιπόν δύο μέρες πάλι στα σχολικά θρανία και γράφε κατεβατά επί κατεβατών σε μια κόλλα χαρτί. Εξάλλου, έτσι περάσαμε και στα Πανεπιστήμια, έτσι πήραμε και τα πτυχία μας. Τίποτε που δεν ξέραμε να κάνουμε καλά. Σίγουρα όμως δεν ήταν μια διαδικασία εύκολη και σίγουρα δεν θα μπορούσε να την ξεγελάσει με την ίδια επιτυχία ο άσχετος και κατά λάθος πτυχιούχος. Το θέμα, όμως, ήταν πως ο διαγωνισμός έπρεπε να βελτιωθεί και να εξελιχθεί, ακόμα και να αντικατασταθεί από άλλο σύστημα, ακόμα πιο αξιοκρατικό και όχι ‘‘δίκαιο’’ κατά τον τρόπο που εννοούσαν οι πολέμιοί του.

Κάθε επιχείρημα που προσπαθεί να υποβαθμίσει την αξία όσων εκπαιδευτικών προσλήφθηκαν μέσω του διαγωνισμού, είναι πλέον πολλαπλά χυδαίο, γιατί στρέφεται κυρίως κατά της ίδιας της ιδέας της αξιοκρατίας. Κακά τα ψέματα! Από τις καθηγητικές σχολές δεν βγήκαμε καθηγητές. Τα πέντε ή δέκα βιβλία παιδαγωγικής που πέρασαν από τα χέρια μας στα πανεπιστημιακά έδρανα, δεν μας έκαναν παιδαγωγούς. Δεν κάναμε ποτέ πρακτική άσκηση μέσα σε σχολικές αίθουσες, δε μας βαθμολόγησε κανείς ως ενορχηστρωτές μιας διδακτικής διαδικασίας, ούτε καν μας ρώτησε αν θέλουμε να διοριστούμε για το μισθό ή για το παιδί.

Ο γραπτός διαγωνισμός ήταν ένα εξάμβλωμα ίσως, αλλά το πρώτο επίπεδο μιας σοβαρής συζήτησης γύρω από το ποιος και γιατί πρέπει να μπαίνει στα σχολεία μας και να αναλαμβάνει τα παιδιά μας. Ίσως, έφτανε έτσι κάποτε η ώρα που θα καταλαβαίναμε ως κοινωνία πως για τη θέση του εκπαιδευτικού δεν μπορεί να συμβαίνει κάτι διαφορετικό από ό,τι για τη θέση του δικαστικού: μια δεύτερη σχολή μετά το πτυχίο, με συγκεκριμένο αριθμό μαθητευομένων, ακριβώς αντίστοιχο προς τις προκηρυγμένες θέσεις διορισμού. Αλήθεια, γιατί εξακολουθεί να μας φαίνεται τόσο λιγότερο σοβαρό;



http://dragonerarossa.gr/2016/04/19/requiem-for-a-dream-ασεπ-1998-2016-της-κατερίνας-μαριάτου/?

61
Μηπως γιατι δεν εισαι ΝΕΟΣ ?

Αυτο που δεν δινοταν ευκαιριες στους νεους τοσα χρονια και τωρα ξαφνικα θα δωσουν δεν το καταλαβαινω

62
Ακριβως γιατι δεν δωσατε ΑΣΕΠ ? Μηπως δεν ειχατε ακουσει για τον διαγωνισμο η περιμενετε προσωπικη προσκληση οπως λετε για τους προσφατα δικαιωθεντες... 8)


ε ρε φίλε άμα είσαι 17 χρόνια απο το 2002 δλδ, και δε διορίστηκες , τότε κάτι έκανες λάθος...
ίσως δε βάραγες και πολύ παραμεθόριο , χώρια που πρόλαβες και 3 ασεπ

63
Koιταξτε λιγο την παρανοια που εχουμε φτασει... :o :o :o


64
H δηλωση ανηκει σε πρωην πανεπιστημιακο...μεταπτυχιακο με 5000 φοιτητες ειναι λιγο περιεργο... 8)


65
Ο νομος Γαβρολγου προβλεπει τους παλιους πινακες φετος...Η νεα κυβερνηση δεν προλαβαινει να φερει τιποτα...απο οτι φαινεται δεν ειναι και ετοιμη...βλεπε ασαφεις δηλωσεις Κεραμεως...Η δηλωση της ΔΟΕ μαλλον προεξοφλει το ναυαγιο...

https://www.esos.gr/arthra/62958/doe-mikropolitikes-kyvernitikes-exaggelies-gia-ton-diorismo-ekpaideytikon?

Με ποιο σύστημα θα γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής, αν και πότε θα γίνουν διορισμοί και με ποιο ακριβώς τρόπο μοριοδότησης, όλα θα καθοριστούν από το νέο υπουργείο μετά τις εκλογές. Διαρρέεται ήδη πως σε περίπτωση αλλαγής του κύριου κυβερνώντος κόμματος, θα ισχύσουν οι παλαιοί πίνακες για προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής και διορισμοί θα γίνουν με άλλο σύστημα. Για μια ακόμα φορά οι εκπαιδευτικοί γίνονται όμηροι των πολιτικών σκοπιμοτήτων (από τα εν δυνάμει κυβερνώντα κόμματα) και εισέρχονται στην αβεβαιότητα. Κουράγιο και υπομονή λοιπόν μέχρι το επόμενο διάστημα των εκλογών.

66
Ωραια να διατηρησουμε τον Γαβρογλου του 0% γραπτου ...Αυτο λες?



Μα η ΝΔ έχει στο πρόγραμμά της διατήρηση του μοντέλου Γαβρόγλου σε ποσοστό 70% επί των μορίων! Σκοπεύει να επαναφέρει και γραπτό διαγωνισμό αλλά θα μετράει μόνο 30%! Επιπλέον είναι προφανές ότι οι αριθμοί των διοριστέων θα είναι πολύ μικρότεροι! Και η εχθρότητα στη ΝΔ πηγάζει προφανώς από τα πεπραγμένα της επί Μητσοτάκη και Αρβανιτόπουλου το 2012-15! Εκτός αν εσύ τότε ζούσες σε κάποια άλλη χώρα και ξέχασες τι είχε γίνει στην εκπαίδευση!

67
Να με συγχωρεις δεν ειναι ο Μητσοτακης ουτε η ΝΔ που εφερε συστημα διορισμου με 1 ΜΟΡΙΟ τον ΜΗΝΑ η προυπηρεσια και 120 ΜΗΝΕΣ ΤΑΒΑΝΙ πετωντας ουσιαστικα απο τα Αποδυτηρια οποιον δεν εχει σοβαρη προυπηρεσια...Δεν καταλαβαινω αυτη την εχθρα κατα του Μητσοτακη την στιγμη που αυτοι μιλανε για επαναφορα του Γραπτου...και τρεμουν καποιοι στο φατσοβιβλιο και εχουν προετρεψει την γκρουπα τους σε προεκλογικο μαγαζκι του Συριζα...   8)


Συνάδελφε, πολιτικός αναλυτής δεν είμαι, αλλά το ΚΙΝΑΛ είναι ένα παλιακό πράγμα από 80s που στις εθνικές εκλογές τώρα, -νομίζω εγώ- ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα συσπειρωθει και θα τους διαλύσει.

Ο Μητσοτάκης και η δεξιά αυτή τη στιγμή, πρέπει να μας πουν ΞΕΚΑΘΑΡΑ αν θα ασχοληθούν ΓΕΝΙΚΑ με τους ηλίθιους του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ  τομέα που ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ και ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ στις προηγούμενες εκλογές - γιατί πίστευαν ότι η αριστερά θα ασχοληθεί με τον πραγματικό κακομοίρη και όχι με τα βύσματα της ΕΡΤ και τις καθαριστριες-φιλολογίνες/κοινωνιολογους κλπ του υπουργείου Οικονομικών που αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι μεταταγμένες στο Υπουργείο Δικαιοσύνης ως γραμματείς και τσεπώνουν 1200 ευρώ από το γραφειάκι τους.

Δεν έχω τα ίδια συμφέροντα με έναν που είναι 50 χρονών και δεν έχει περάσει ΠΟΤΕ έναν ΑΣΕΠ και πλήρωσε 5,000 για ένα μεταπτυχιακό της πλάκας που του μεταφράζανε !!! τα "online test" και του δίνουνε και Γ2 και απαιτει να διοριστεί και ο Γαβρόγλου τον διορίζει γιατί έχει "θυσιαστεί".

Και αυτός και εγώ , επειδή ΔΕΝ μπορεί να βρεθεί άκρη πρέπει να γράψουμε ΑΣΕΠ -σαν να γράφουμε πανελλήνιες και όποιος πέρασε-πέρασε, με ΜΙΚΡΗ προσμτση προυπηρεσίας.

Αν όχι , ας βάλλει επετηρίδα, να διοριστεί αυτός που είναι 60 και είναι η σειρά του-πιο αντικειμενικός δείκτης είναι, από το ποιός είχε μπάρμπα στα ΣΔΕ /ενισχυτικές  κλπ και ποιός ήξερε "φροντιστηριούχους-τιούτορς" από την όμορφη ελληνική επαρχία  και πανεπιστήμια-παραμάγαζα.

Αυτό το χάλι πάντως ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ και αν είναι να μας κοροιδεύει μέχρι και ο Μητσοτάκης!! με επίφαση γραπτού ΑΣΕΠ, που η πρυπηρεσία θα μετράει φουλ και ουσιαστικά θα διορίζει, να μας τα πει αυτά και σε εμάς, που δεν είμαστε αναπληρωτές για να μην τον ψηφίσουμε ούτε εμείς.

Έτσι κι αλλιώς ΟΣΟ και να γλύφει τους αναπληρωτές και τους μόνιμους δημ. υπ. ΔΕΝ θα τον ψηφίσουν , τον βλέπουν και παθαίνουν σύγκρυο.

Δεν είναι δικό του μαγαζί αυτό. Πόσο ΔΥΣΚΟΛΟ είναι να καταλάβει κάποιος ότι η πλειοψηφία των συμβασιούχων και των μόνιμων του δημοσίου ΔΕΝ θα ψηφίσουν τον υπουργό που ΑΠΕΛΥΣΕ δημ. υπ. ?!  :o

Οι αναπληρωτές είναι συμβασιούχοι κ θέλουν να διοριστούν  οι άνθρωποι ΧΩΡΙΣ να διαβάσουν, ΜΟΝΟ με προυπηρεσία και Οι μόνιμοι ΔΕΝ θέλουν αξιολόγηση και δεν θέλουν άγχος ότι θα είναι πρωθυπουργός αυτός που απέλυσε πιν 4 χρόνια 2,500 !!! Προσωπικά αυτός!!!!!!!!!! και δεν έχει ξαναυπάρξει άλλος!!!

ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ.

68
Δεν ειναι δασκαλοι αυτοι που ρωτησες...διοτι που θα βρουν να μπαλωσουν τις ωρες την στιγμη που δημοτικα συγχωνευονται η κλεινουν ? Μεταξυ μας δεν υπαρχει περιπτωση να συμβει κατι τετοιο... 8)

Αυτό είνια κάτι που με όσους συναδέλφους το έχω συζητήσει είναι φουλ σύμφωνοι.

69
Ναι θα γινουν διορισμοι... ;D ;D ;D


70
Για να ξυπναμε κοιταξτε τι δηλωνει ο μελλοντικος υπουργος οικονομικων...Θα κανουν διορισμους αυτοι εεε?

Παράθεση
Σε συνέντευξή του ο Τομεάρχης Οικονομικών της Νέας Δημοκρατίας Χρήστος Σταϊκούρας ανέφερε πως η ΝΔ θα πρέπει να ελέγξει πρώτα τα δημοσιονομικά δεδομένα και ίσως να μην εφαρμόσει άμεσα τα μέτρα που εξαγγέλλει αλλά σε βάθος χρόνου.

Πως διαφερει τωρα αυτο απο το προγραμμα της "Θεσσαλονικης" του μεγα-αλεκου?

https://radiothi.blogspot.com/2019/06/blog-post_83.html

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 335
Σύνολο: 336

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.