*

Αποστολέας Θέμα: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?  (Αναγνώστηκε 22531 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dreamy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #56 στις: Απρίλιος 20, 2010, 11:17:18 μμ »
Επίσης,να ρωτήσω εμείς συζητάμε για το αν θα έπρεπε να διδάσκονται τα αγγλικά στην Α΄δημοτικού,δε θα πρέπει πρώτα να δούμε αν θα διδαχθούν στην Β΄δημοτικού?
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:19:40 »

Αποσυνδεδεμένος psipsinel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70, όταν παίρνω φόρα...φόρα κατηφόρα...
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #57 στις: Απρίλιος 20, 2010, 11:47:03 μμ »
..
όσο για τα διθέσια σχολεία...αγγλικά γινονται από τα εξαθέσια και πάνω ( κακώς αλλά έτσι είναι ).

Συμφωνα με τα λεγόμενα της όμορφης (Διαμαντοπούλου)...τα διθέσια σχολεία θα αποτελέσουν συντομα παρελθον..,.οπότε κι αυτα τα παιδιά θα πανε σε εξαθέσιο λογικά.
Το θέμα δεν ειναι εκει. Το θέμα ειναι πως θα κρατάμε ενα εφτάχρονο μεχρι κι εγώ δεν ξέρω τι ώρα...σε μια καρέκλα να μαθαίνει οτιδήποτε κι αν ειναι αυτό...είτε αγγλικά, είτε ελληνικά...είτε υπολογιστές...οτιδήποτε.
Μα τι ώρα θα σχολάνε αυτα τα παιδιά;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 20, 2010, 11:48:49 μμ από psipsinel »

Αποσυνδεδεμένος tapairnwstokranious!!!

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #58 στις: Απρίλιος 21, 2010, 12:24:41 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα.Στο φροντιστήριο για να πω την αλήθεια όταν έκανα πρώτη φορά σε παιδιά Α΄δημοτικού είχα επιφυλάξεις γιατί δεν ήξερα πως τα παιδια θα ανταποκριθούν.Πάντως χαίρομαι τώρα πια γιατί τα παιδιά δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα ίσα-ίσα και έγινε αυτό που πιστεύω ήταν και ο στόχος μια ομαλή ένταξη στη γλώσσα.Βέβαια κάποια πράγματα ήταν ξεκάθαρα πχ στο χρόνο που θα διαρκούσε το μάθημα,ότι δεν θα υπάρχει καμιά επιβάρυνση στο σπίτι,ότι το μάθημα θα ήταν κατά βάση προφορικό κλπ.Άρα αν υπάρχουν συγκεκριμένες προυποθέσεις μπορεί να υφίσταται κάτι τέτοιο, μη βιαζόμαστε να βγάζουμε συμπεράσματα.
Kαλά όλα αυτά αλλά λύστε μου μια απορία...Πχ τους λέτε ότι το cat είναι γάτα.Πώς θα σημειώσουν όταν ακόμα δε θα έχουν μάθει Ελληνική γραφη..ή το dog.Πώς θα εκφράσουν το "γκ" όταν δε θα έχουν μάθει το δίφθογγο στη μητρική τους γλώσσα?
Αν δεχτώ ότι θα εστιάσετε στην προφορική παράδοση αμέσως θα δεχτώ ότι με αυτόν τον τρόπο δεν προωθείται η μάθηση.Γιατί για να μάθουν τα παιδιά κάτι θα πρέπει να το εμπεδώσουν,να το σημειώσουν και να το επαναλάβουν κατά το διάβασμα στο σπίτι.Κάθε άλλο εγχείρημα μου φαίνεται χαμένος χρόνος.
Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν δε θα σπεύσουν οι γονείς μόνο στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών από την Α δημοτικού αλλά και σε καθηγητές για να μάθουν όσο πιο γρήγορα γίνεται τη μητρική τους γλώσσα.
Και θα επαναλάβω ότι η παιδική ηλικία είναι δικαίωμα των παιδιών!


Παράθεσα την προσωπική μου εμπειρία (και μπορεί να έτυχε προσωπικά να μην αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με κανένα μαθητή μου,δεν μπορώ να γνωρίζω τι μπορεί να συμβεί σε μεγαλύτερο σύνολο μαθητών) επειδή ήθελα να δείξω ότι μπορεί να υφίσταται κάτω από συγκεκριμένες προυποθέσεις η εκμάθηση της ξένης γλώσσας στην Α'δημοτικού.Επίσης,είναι λάθος το τονίζω να βάλω πχ ορθογραφία σε αυτή την τάξη για να μάθουμε να γράφουμε τη λάξη cat.Δεν είναι σε καμιά περίπτωση αυτός ο στόχος μας,όμως ο μαθητής είναι ικανός να ξεχωρίσει πχ τα ζώα,να τα συνδέσει με τους ήχους τους,να τα μετρήσει,να τα ζωγραφίσει και να τα παρουσιάσει στην τάξη.Δεν κατάλαβα γιατί είναι χάσιμο χρόνου να γίνεται η μάθηση μέσα από δημιουργικό,ευχάριστο μάθημα και χωρίς να έχει καμιά επιβάρυνση στο σπίτι,άρα δεν του στερεί το παιχνίδι.Δηλαδή αν δεν γίνεται το μάθημα όπως το έχει ο καθένας στο μυαλό του,δεν είναι δημιουργικό?Τα πράγματα συνεχώς αλλάζουν και εξελίσσονται και έτσι πρέπει τώρα θετικά, αρνητικά ο χρόνος θα δείξει.   



χιλια++++++++++++++++++++++++++++++

και επιπλεον αν καποιος εχει ακουστα θεωριες γαι την μαθηση ,οσο πιο νωρις εκτεθει ενα παιδι στην γλωσσα τοσο πιο ευκολο ειναι  να την αφομοιωσει αφου δν μαθαινει οπως εμεις,αλλα μαθαινει με ενα τροπο πολυ πιο κοντα στην αποκτηση της μητρικης του γλωσσας

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #59 στις: Απρίλιος 21, 2010, 01:53:08 πμ »
απαντώ αμέσως:
αν κάποιος ενήλικας πάει να βρει μια δουλειά που είναι απαραίτητη η γνωση των αγγλικών φυσικά και δε θα πει "ξερω τα πάντα για τον Σαίξπηρ και τους Τυδώρ αλλά δεν έχω κανένα πιστοποιητικό". Το θέμα είναι ότι καλό θα ήταν να ξέρει αρκετά για τον Σαίξπηρ, τους Τυδώρ, την κοινοπολιτεία, την έχθρα μεταξύ Άγγλων και Σκωτσέζων πριν πει "ξέρω καλά αγγλικά" - γιατί βλέπουμε παιδιά με proficiency  στα σχολεία που διδάσκουμε και δεν ξέρουν να γράψουν το όνομά τους. Και γιατί, για όσους δεν ξέρουν, το michigan με το cambridge είναι ένα και το αυτό ενώ δεν είναι καθόλου έτσι.... ενώ λοιπόν στο πρώτο, ο κάτοχός τους ξέρει να αναγνωρίζει τα γραμματικά φαινόμενα (εξ ου και η πολλαπλή επιλογή) στο δεύτερο ξερει και να τα χρησιμοποιεί ( εξ ου και οι ανοικτού τύπου ερωτήσεις).  Να το παώ και παραπέρα; Όλοι είμαστε κάτοχοι πανεπιστημιακών΄τίτλων,ξέρουμε όμως τα ίδια;
Επίσης, προσέξτε ΤΙ γράφετε: δε μιλάμε για διδασκαλία αγγλικών. Μιλάμε για δημιουργική απασχόληση...Είναι άλο το ένα και άλλο το άλλο. Μην τα μπρεδεύετε βρε παιδιά. Δε λέμε να παρεμβάλουμε τη γλώσσα -στόχο στη μητρική γλώσσα, δε λέμε να κάνουμε αντιπαραβολή των δύο γλωσσών. Λέμε να φέρουμε τα παιδιά σε επαφή με το νέο. Σκοπός σε αυτή τη φάση, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ να του μάθουμε αγγλικά. Επομένως, στο ίδιο πλαίσιο σκέψης, μιλάμε και για την εισαγωγή ξένης βιβλιογραφίας από το συνάδελφο που το έκανε...βεβαίως και έιναι έτσι όπως αναφέρεται στο κείμενο...όμως αν προσέξεις μιλάει για learning a foreign language & acquisition of a second language...εμεις εδώ μιλάμε για getting to know a different language. 
όσο για όσους ρωτάνε "πόσες ώρες πιά,θα κάνουν μάθημα αυτά τα έρημα τα παιδιά" επιστρέφω την ερώτηση " μήπως αυτό που μας καίει είναι πόσες ώρες θα κάνουμε εμείς μαθημα;" Εγώ πήγαινα 9-5,έκανα δύο ακόμα ξένες γλώσσες, μουσική, κολύμβηση και γυμναστική, θέατρο σε ώρες εκτός σχολείου και φυσικά υπολογιστές. ( εν έτει 80+). Και το χαιρόμουν.
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:19:40 »

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #60 στις: Απρίλιος 21, 2010, 01:58:03 πμ »
Αν η εκμάθηση της αγγλικής από την πρώτη γίνεται με στόχο να μάθουν τα παιιδιά καλά αγγλικά στο σχολείο, πιστεύω ότι δεν θα φέρει αποτέλεσμα.Κατά τη γνώμη μου, έχοντας δουλέψει σε δημοτικά και ολοήμερα ως ΠΕ06, πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι το μέγεθος της τάξης σε σχέση με το χρόνο. Δλδ σε τρεις διδακτικές ώρες την εβδομάδα με 25 παιδιά δεν μπορείς να κάνεις πολλά. Και αντί να φορτώσεις περισότερες ώρες σε βάρος άλλων επίσης σημαντικών μαθημάτων, αυτό που χρειάζεται είναι να 'σπάει' το τμήμα στα δύο και να αναλογεί περισότερος χρόνος σε κάθε παιδί, προσομοιάζοντας τις συνθήκες του φροντηστηρίου που έχεις λίγους μαθητές ανά τμήμα. Αυτό προϋποθέτει βεβαίως να υπάρχουν 2 καθηγητές αγγλικών ταυτόχρονα.

Το να ξεκινούν από την Α' δημοτικού είναι περιττό και ψιλοβάρβαρο. Και στην τελική γιατί να κάνουν αγγλικά και να μην κάνουν θέατρο ή κάτι άλλο από το να φορτωθούν με ακόμη ένα γλωσσικό μάθημα; Για να μάθουν τη γάτα και το σκύλο ή τα χρώματα; Έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν ήδη από την τιβι ή και από μεγαλύτερα αδέρφια. Θυμάμαι όταν έκανα παλιά ιδιαίτερα σε ένα κοριτσάκι, επειδή ζήλευε το μικρότερο της δευτέρας δημοτικού της έκανα και αυτής μια ώρα με μπόλικο παιχνίδι και τραγούδια. Όφελος; κανένα. Έμαθε το ίδιο γρήγορα με την αδερφή της που ξεκίνησε στην τρίτη.

αφού λοιπόν έμαθε το ίδιο εύκολα με το αδελφάκι της αλλά ένα χρόνο νωρίτερα, δε μπορεί να λες ότι δεν υπήρχε κανένα όφελος....ένας χρόνος είναι πολύ μεγάλο όφελος.   Τώρα για το αν θα ήταν καλό να γίνεται θέατρο ή ζωγραφική αντί για ένα ακόμη γλωσσικό μάθημα, υπενθυμίζω ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ αυτοί που αντικαθιστούν τη ζωγραφική και τη μουσική με γλώσσα και μαθηματικά - είναι οι δάσκαλοι της πρωτοβάθμιας.......
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #61 στις: Απρίλιος 21, 2010, 08:36:43 πμ »
Αλλά να ξεκαθαρίσουμε κάτι - η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας ΔΕΝ είναι και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι εξεταστοκεντρική. Δε μαθαίνω μια ξένη γλώσσα για να πάρω ένα πιστοποιητικό στα 14, στα 16 ή στα 52. Μαθαίνω πρωτίστως την κουλτούρα, το σκεπτικό και τη δομή της αργότερα. Μαθαίνω να αγαπάω τη γλωσσομάθεια - μαθαίνω να ανοίγω τους ορίζοντές μου. Το λάθος ξεκινάει απο την υποκουλτούρα γονέων και -δυστυχώς - συναδέλφων που τρέχουν να φορτώσουν τα βλαστάρια τους με edexcel, michigan, cambridge και δε συμμαζεύεται....
όσο για τα διθέσια σχολεία...αγγλικά γινονται από τα εξαθέσια και πάνω ( κακώς αλλά έτσι είναι ).

Συμφωνώ απόλυτα. Δυστυχώς όμως για τους Έλληνες γονείς η εκμάθηση της ξένης γλώσσας ΕΙΝΑΙ εξεταστοκεντρική. Η ξένη γλώσσα είναι ένα ακόμα εφόδιο που θα διευκολύνει αργότερα την εύρεση εργασίας. Αλλά έτσι δεν αντιμετωπίζεται το σχολείο εν γένει τελικά; Ως ο προθάλαμος για την αγορά εργασίας;

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #62 στις: Απρίλιος 21, 2010, 01:54:44 μμ »
απαντώ αμέσως:
αν κάποιος ενήλικας πάει να βρει μια δουλειά που είναι απαραίτητη η γνωση των αγγλικών φυσικά και δε θα πει "ξερω τα πάντα για τον Σαίξπηρ και τους Τυδώρ αλλά δεν έχω κανένα πιστοποιητικό". Το θέμα είναι ότι καλό θα ήταν να ξέρει αρκετά για τον Σαίξπηρ, τους Τυδώρ, την κοινοπολιτεία, την έχθρα μεταξύ Άγγλων και Σκωτσέζων πριν πει "ξέρω καλά αγγλικά" - γιατί βλέπουμε παιδιά με proficiency  στα σχολεία που διδάσκουμε και δεν ξέρουν να γράψουν το όνομά τους. Και γιατί, για όσους δεν ξέρουν, το michigan με το cambridge είναι ένα και το αυτό ενώ δεν είναι καθόλου έτσι.... ενώ λοιπόν στο πρώτο, ο κάτοχός τους ξέρει να αναγνωρίζει τα γραμματικά φαινόμενα (εξ ου και η πολλαπλή επιλογή) στο δεύτερο ξερει και να τα χρησιμοποιεί ( εξ ου και οι ανοικτού τύπου ερωτήσεις).  Να το παώ και παραπέρα; Όλοι είμαστε κάτοχοι πανεπιστημιακών΄τίτλων,ξέρουμε όμως τα ίδια;
[/b]
Πίστεψέ με, σε καμιά δουλειά που θα πάνε δε θα τους ρωτήσουν για τον Σαίξπηρ και τους Τυδώρ. Και ναι μεν, καλό θα ήταν να τους ξέρουν, αν το επιθυμούν, αφού όμως μάθουν πέντε βασικά πράγματα για την ελληνική ιστορία. Επίσης, σε καμιά δουλειά δε θα τους ρωτήσουν αν ο τίτλος που κατέχουν προέρχεται από το  Michigan ή από το Cambridge.
Επίσης, προσέξτε ΤΙ γράφετε: δε μιλάμε για διδασκαλία αγγλικών. Μιλάμε για δημιουργική απασχόληση...Είναι άλο το ένα και άλλο το άλλο. Μην τα μπρεδεύετε βρε παιδιά. Δε λέμε να παρεμβάλουμε τη γλώσσα -στόχο στη μητρική γλώσσα, δε λέμε να κάνουμε αντιπαραβολή των δύο γλωσσών. Λέμε να φέρουμε τα παιδιά σε επαφή με το νέο. Σκοπός σε αυτή τη φάση, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ να του μάθουμε αγγλικά. Επομένως, στο ίδιο πλαίσιο σκέψης, μιλάμε και για την εισαγωγή ξένης βιβλιογραφίας από το συνάδελφο που το έκανε...βεβαίως και έιναι έτσι όπως αναφέρεται στο κείμενο...όμως αν προσέξεις μιλάει για learning a foreign language & acquisition of a second language...εμεις εδώ μιλάμε για getting to know a different language. 
Σε αυτό ακριβώς διαφωνούμε. Για μένα και για πολλούς παιδαγωγούς, απ' ό,τι ξέρω, η καλύτερη δημιουργική απασχόληση σε αυτή την ηλικία είναι το ομαδικό και αυθόρμητο παιχνίδι και όχι η επαφή των παιδιών με μια ξένη κουλτούρα. Η ξένη γλώσσα πρέπει να υπάρχει στο πρόγραμμα διδασκαλίας στην ηλικία που το παιδί μπορεί να την εκμάθει, αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα.
όσο για όσους ρωτάνε "πόσες ώρες πιά,θα κάνουν μάθημα αυτά τα έρημα τα παιδιά" επιστρέφω την ερώτηση " μήπως αυτό που μας καίει είναι πόσες ώρες θα κάνουμε εμείς μαθημα;" Εγώ πήγαινα 9-5,έκανα δύο ακόμα ξένες γλώσσες, μουσική, κολύμβηση και γυμναστική, θέατρο σε ώρες εκτός σχολείου και φυσικά υπολογιστές. ( εν έτει 80+). Και το χαιρόμουν.
Προφανώς πήγαινες σε πρότυπο σχολείο. Δυστυχώς η ελληνική πραγματικότητα απέχει παρασάγγας, όπως θα έχεις και η ίδια διαπιστώσει. Κανένα ελληνικό σχολείο δεν μπορεί να λειτουργήσει οχτάωρο, γιατί δεν έχει τις κατάλληλες υποδομές και πρώτα απ' όλα χώρους σίτισης για τα παιδιά. Επομένως, κάτι μου λέει πως τις επιπλέον ώρες των αγγλικών θα τις "χώσουν" στο σημερινό εξάωρο με αποτέλεσμα τα παιδιά να μαθαίνουν τα πάντα και τίποτα. Όσο για τις εξωσχολικές δραστηριότητες που έκανες μικρή, τις χαιρόσουν, προφανώς, γιατί ήταν επιλογή σου και δε στις επέβαλλε το σχολείο.


Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #63 στις: Απρίλιος 21, 2010, 02:17:06 μμ »
βεβαίως και δε θα τους ρωτήσουν για Σαίξπηρ και Τυδώρ - αλλά ούτε και για την εξωτερική πολιτική του Καποδίστρια....Εξάλλου, το αν μάθουν ή όχι ελληνική ιστορία δεν είναι ΄δουλειά των καθηγητών Αγγλικής, έτσι δεν είναι; Επίσης, οι εργοδότες σαφώς και δε ρωτάνε αν έχεις michigan /cambridge  - στο βιογραφικό όμως όπου και αναφέρεται το βλέπουν -και πίστεψέ με, προτιμούν το δεύτερο ( και δεν το λέω εγώ, το λένε οι μαθητές μου που με βρίσκουν μετά από χρόνια και μου το επιβεβαιώνουν ).
 Η επαφή με την ξένη κουλτούρα , ποιός παιδαγωγός είπε ότι ΔΕΝ μπορει να γίνει με παιχνιδι ομαδικο και αυθόρμητο; Έχεις κάποια συγκεκριμένη βιβλιογραφία υπόψη σου;
Ναι, το έγραψα και αλλού, είχα την τύχη να πηγαίνω σε αγγλικό σχολείο. Όμως απάντησα στο ερώτημα "πότε θα κάνουν τα παιδιά όλα αυτά που προβλέπονται" και παρέθεσα το προσωπικο μου βίωμα για το πότε....βεβαίως και πρέπει να γινουν διαρθωτικές αλλαγές στο σύστημα και τις υποδομές - δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό - φοβάμαι όμως ότι κι άυριο να μας έφτιαχαν τα τέλεια σχολεία πάλι θα μιλάγαμε για το....κετημένο 8-2 (που όπως όλοι ξέρουμε ΔΕΝ εφαρμόζεται ΠΟΥΘΕΝΑ) . Άρα, θέτω τον ευρύτερο προβληματισμό - αν θέλουμε καλύτερα σχολεία , εμείς τι είμαστε διατεθιμένοι να θυσιάσουμε γιάυτό;
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #64 στις: Απρίλιος 21, 2010, 02:22:03 μμ »
Αν η συγκεκριμένη "δημιουργική απασχόληση" όπως λέτε είναι τόσο καλή για τα παιδιά της Α δημοτικού δηλαδή στην ηλικία των 6 μόλις ετών πόσοι γονείς πιστεύετε ότι θα έστελναν τα παιδια τους αν εφαρμοζόταν προαιρετικά?Εγώ πιστεύω ότι θα ήταν ελάχιστοι...Και εκεί ακριβώς φαίνεται η επιτυχία ή η αποτυχία ενός μέτρου...από την απήχηση!Και πρίν προλάβετε να πείτε πάλι για τις βλέψεις του κάθε γονέα ή τις απαιτήσεις που έχει για το παιδί του αναφορικά με τα πτυχία κτλ απαντώ ότι δε νοιάζεστε περισσότερο από τους γονείς και κάθε γονέας θέλει το καλύτερο για το παιδί του είτε αυτό αφορά τη μόρφωση είτε το παιχνίδι!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 21, 2010, 02:25:56 μμ από maryk »
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #65 στις: Απρίλιος 21, 2010, 02:22:54 μμ »
α, και επίσης αυτό που αποκαλείς "εξωσχολικές δραστηριότητες" δεν το έκανα εκτός σχολείου αλλά πολύ πολύ εντός....
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #66 στις: Απρίλιος 21, 2010, 02:28:32 μμ »
περισσότερο μπορεί να μη νοιαζόμαστε - αν και δε θα έπαιρνα και όρκο επ αυτού - ξέρουμε όπως μερικά πράγματα καλύτερα από τους γονείς....Χτες παρακολούθησα ένα σεμινάριο για τις μαθησιακές δυσκολίες. Ένας ομιλητής μας είπε ότι όταν οι γονείς με τα παιδιά τους πάνε στο ΚΑΔΔΥ για εξέταση, τους ρωτάνε " παίζετε με τα παιδά σας, τους διαβάζετε παραμύθια;" και η απάντηση των γονέων είναι "βλέπουν dvd γιατί κι εμείς δεν έχουμε χρόνο να ασχοληθούμε παραπάνω..." Θες να μου πεις ότι ΑΥΤΟΙ οι γονείς, πραγματικά νοιάζονται για το καλο των παιδιών τους;
Προαιρετικά αν εφαρμόζοταν η δημιουργική απασχόληση, δε θα είχε καμία απήχηση γιατι οι γονείς ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ περί τίνος πρόκειται, γιατί αγνοούν τις νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, το πώς αναπτύσσεται η κοινωνικοτητα και η κοινωνικο-γλωσσική συμπεριφορά τωνπαιδιών τους μέσα από αυτές τις δραστηριότητες - όχι γιατί οι δραστηριότητες είναι άχρηστες....Γιατί αν είναι, γιατί υπάρχουν παιδιά που πάνε μπαλέτο ή μουσική; Πόσους Μπαρίνισκωφ χωράει πια αυτή η χώρα;
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #67 στις: Απρίλιος 21, 2010, 02:39:15 μμ »
περισσότερο μπορεί να μη νοιαζόμαστε - αν και δε θα έπαιρνα και όρκο επ αυτού - ξέρουμε όπως μερικά πράγματα καλύτερα από τους γονείς....Χτες παρακολούθησα ένα σεμινάριο για τις μαθησιακές δυσκολίες. Ένας ομιλητής μας είπε ότι όταν οι γονείς με τα παιδιά τους πάνε στο ΚΑΔΔΥ για εξέταση, τους ρωτάνε " παίζετε με τα παιδά σας, τους διαβάζετε παραμύθια;" και η απάντηση των γονέων είναι "βλέπουν dvd γιατί κι εμείς δεν έχουμε χρόνο να ασχοληθούμε παραπάνω..." Θες να μου πεις ότι ΑΥΤΟΙ οι γονείς, πραγματικά νοιάζονται για το καλο των παιδιών τους; Προαιρετικά αν εφαρμόζοταν η δημιουργική απασχόληση, δε θα είχε καμία απήχηση γιατι οι γονείς ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ περί τίνος πρόκειται, γιατί αγνοούν τις νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, το πώς αναπτύσσεται η κοινωνικοτητα και η κοινωνικο-γλωσσική συμπεριφορά τωνπαιδιών τους μέσα από αυτές τις δραστηριότητες - όχι γιατί οι δραστηριότητες είναι άχρηστες....Γιατί αν είναι, γιατί υπάρχουν παιδιά που πάνε μπαλέτο ή μουσική; Πόσους Μπαρίνισκωφ χωράει πια αυτή η χώρα;
Φυσικά και νοιάζονται!Όταν δουλεύουν νύχτα μέρα για να έχουν έστω και τα βασικά...για να έχουν τα παιδιά τους γάλα το πρωί και πονάνε επειδή δεν έχουν χρόνο με τα παιδιά τους δε σημαίνει οτι δε νοιάζονται!Προσγειώσου στην ελληνική πραγματικότητα!Δεν ανέχομαι να ακούω ότι επειδή δεν έχουν αρκετό χρόνο οι γονείς δε νοιάζονται για τα παιδιά και λυπάμαι να το ακούω από εκπαιδευτικό που βιώνει μάλιστα την ελληνική πραγματικότητα!
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #68 στις: Απρίλιος 21, 2010, 02:46:10 μμ »
Επίσης θέλω να προσθέσω ότι εγώ σαν εκπαιδευτικός και έχοντας διδαχθεί στο πανεπιστήμιο και ψυχολογία και παιδαγωγικά δε θα ήθελα το παιδί μου στα έξι του χρόνια να ασχολείται και να επιβαρύνεται με αυτήν τη δημιουργική απασχόληση.Θα προτιμούσα να πηγαίνει στην παιδική χαρά είτε με εμένα είτε με τον πατέρα του (με όποιον έχει ελεύθερο χρόνο εκείνη τη στιγμή) και να παίζει με τα άλλα παιδάκια!
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος Stavroula.V.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 407
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδασκαλία ξένων γλωσσών από τη Α Δημοτικού?
« Απάντηση #69 στις: Απρίλιος 21, 2010, 02:48:32 μμ »
Αν η εκμάθηση της αγγλικής από την πρώτη γίνεται με στόχο να μάθουν τα παιιδιά καλά αγγλικά στο σχολείο, πιστεύω ότι δεν θα φέρει αποτέλεσμα.Κατά τη γνώμη μου, έχοντας δουλέψει σε δημοτικά και ολοήμερα ως ΠΕ06, πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι το μέγεθος της τάξης σε σχέση με το χρόνο. Δλδ σε τρεις διδακτικές ώρες την εβδομάδα με 25 παιδιά δεν μπορείς να κάνεις πολλά. Και αντί να φορτώσεις περισότερες ώρες σε βάρος άλλων επίσης σημαντικών μαθημάτων, αυτό που χρειάζεται είναι να 'σπάει' το τμήμα στα δύο και να αναλογεί περισότερος χρόνος σε κάθε παιδί, προσομοιάζοντας τις συνθήκες του φροντηστηρίου που έχεις λίγους μαθητές ανά τμήμα. Αυτό προϋποθέτει βεβαίως να υπάρχουν 2 καθηγητές αγγλικών ταυτόχρονα.

Το να ξεκινούν από την Α' δημοτικού είναι περιττό και ψιλοβάρβαρο. Και στην τελική γιατί να κάνουν αγγλικά και να μην κάνουν θέατρο ή κάτι άλλο από το να φορτωθούν με ακόμη ένα γλωσσικό μάθημα; Για να μάθουν τη γάτα και το σκύλο ή τα χρώματα; Έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν ήδη από την τιβι ή και από μεγαλύτερα αδέρφια. Θυμάμαι όταν έκανα παλιά ιδιαίτερα σε ένα κοριτσάκι, επειδή ζήλευε το μικρότερο της δευτέρας δημοτικού της έκανα και αυτής μια ώρα με μπόλικο παιχνίδι και τραγούδια. Όφελος; κανένα. Έμαθε το ίδιο γρήγορα με την αδερφή της που ξεκίνησε στην τρίτη.

αφού λοιπόν έμαθε το ίδιο εύκολα με το αδελφάκι της αλλά ένα χρόνο νωρίτερα, δε μπορεί να λες ότι δεν υπήρχε κανένα όφελος....ένας χρόνος είναι πολύ μεγάλο όφελος.   Τώρα για το αν θα ήταν καλό να γίνεται θέατρο ή ζωγραφική αντί για ένα ακόμη γλωσσικό μάθημα, υπενθυμίζω ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ αυτοί που αντικαθιστούν τη ζωγραφική και τη μουσική με γλώσσα και μαθηματικά - είναι οι δάσκαλοι της πρωτοβάθμιας.......
Εφόσον σου λέω ότι έμαθε το ίδιο γρήγορα με την αδερφή της που ξεκίνησε στην τρίτη ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ή καλύτερα κοκ, γιατί να το φορτώσω το παιδί; Είναι αλήθεια οτι οι δάσκαλοι για να τα βγάλουν πέρα με την άυξηση της ύλης στα δημοτικά όντως κόβουν χρόνο από δημιουργικές ενασχολήσεις. Και είναι ενας ακόμη λόγος να μη φορτωθούν με επιπλέον γλωσσικό μάθημα, αλλά αν είναι πια τόσο ανάγκη να προστεθεί κάτι ακόμα στο πρόγραμμα τους κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερα να είναι κάτι άλλο: μουσική, θέατρικό παιχνίδι ότιδήποτε.

Noise is relative to the silence preceding it. The more absolute the hush, the more shocking the thunderclap.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 357
Σύνολο: 361

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.