0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να δώσει Lower στην στ' δημοτικού να ξεμπερδεύει. Να έχει μόνο τα γερμανικά στο γυμνάσιο. ...
Το παιδί λοιπόν θέλει το παιχνίδι του...λαχταράει να τελειώσει τα μαθήματα για να πάει λίγο στην παιδική χαρά ή το γήπεδο..να συναναστραφεί με άλλα παιδάκια που θα το καταστήσουν κοινωνικό ον.Πέρα από τα μαθήματα λοιπόν ένα παιδί επιβάλλεται να συμμετέχει σε αντίστοιχες κοινωνικές εκδηλώσεις.
το αν θα βγει το παιδάκι να παίξει και να συναναστραφεί με άλλα παιδάκια είναι θέμα ανατροφής των γονιών του όχι απόρροια του αν θα κάνει αγγλικά στο δημοτικό.
Εξάλλου η ξένη γλώσσα είναι κατά τεκμήριο γλωσσικό μάθημα και άρα,άρρηκτα συνδεδεμένο με τη νοημοσύνη και την εκμάθηση ευρύτερων δεξιοτήτων. Το παιχνίδι ειναι απαραίτητο είτε γίνεται στα αγγλικά, είτε στα ελληνικά είτε στα ρώσικα....αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα καταργήσουμε τα αγγλικά ή τα ελληνικά ή τα ρώσικα.
νομίζω έχετε παρεξηγήσει το θέμα. Το αν θα κάνουν τα παιδιά αγγλικά από την Α δημοτικού δεν πρέπει να το βλέπετε σαν να κάνουν μαθηματικά ή γραφή. Η μορφή που θα έχουν θα είναι ουσιαστικά παιχνίδι. Ούτε θα τους ζητηθεί να μάθουν κάτι, να αποστηθίσουν ή έστω να κάνουν κάποια εργασία στο σπίτι. Άρα, δε θα τους απασχολεί και από τον πολύτιμο για το παιχνίδι χρόνο τους. Μην μπερδεύεστε και μην μπλέκετε το "μάθημα" με την "δημιουργική απασχόληση". Είναι δύο διαφορετικές έννοιες όπως και να το δει κανείς. Στην παρούσα φάση και στην συγκεκριμένη ηλικία δεν είναι αρνητικό να "εκτεθεί" σε κάτι νέο. Δεν υποστηρίζει κανείς ότι πρέπει να αρχίσει να διαβάζει ή να γράφει...απλά να συνηθίζει παίζοντας. Είναι ακριβώς όπως στο νηπιαγωγείο που τους μαθαίνουν να γράφουν ελληνικά μέσα από το παιχνίδι. Γιατί εκεί δεν επιβαρύνονται τα νήπια; Ας δούμε λοιπόν τη νέα πρόταση και ας προσπαθήσουμε να τη βελτιώσουμε στα σημεία αντί να την πετάμε στον Καιάδα πάραυτα.
Συμφωνώ απόλυτα.Στο φροντιστήριο για να πω την αλήθεια όταν έκανα πρώτη φορά σε παιδιά Α΄δημοτικού είχα επιφυλάξεις γιατί δεν ήξερα πως τα παιδια θα ανταποκριθούν.Πάντως χαίρομαι τώρα πια γιατί τα παιδιά δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα ίσα-ίσα και έγινε αυτό που πιστεύω ήταν και ο στόχος μια ομαλή ένταξη στη γλώσσα.Βέβαια κάποια πράγματα ήταν ξεκάθαρα πχ στο χρόνο που θα διαρκούσε το μάθημα,ότι δεν θα υπάρχει καμιά επιβάρυνση στο σπίτι,ότι το μάθημα θα ήταν κατά βάση προφορικό κλπ.Άρα αν υπάρχουν συγκεκριμένες προυποθέσεις μπορεί να υφίσταται κάτι τέτοιο, μη βιαζόμαστε να βγάζουμε συμπεράσματα.