ΕΜΕΙΣ???Και από πού συνάγεται ότι θα μονιμοποιηθούν και αναπληρωτές;
Μονιμοποιούνται μέσω ΑΣΕΠ 30.000 συμβασιούχους του δημοσίου
Δημοσιεύτηκε: Κυριακή, 23 Απρίλιος, 2017 - 17:37 | Στην Κατηγορία:
Κοινωνία
Εργασία - Θέσεις εργασίας: Μονιμοποίηση μέσω ΑΣΕΠ έως και 30.000 συμβασιούχων του Δημοσίου
Τη μονιμοποίηση μέσω ΑΣΕΠ 30.000 συμβασιούχων σχεδιάζει η κυβέρνηση αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνολικής συμφωνίας με τους δανειστές.
Τα αρμόδια υπουργεία, Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το «Έθνος της Κυριακής» θα αναλάβουν πρωτοβουλίες για την εργασιακή αποκατάσταση χιλιάδων συμβασιούχων του Δημοσίου που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Μάλιστα, η κυβέρνηση θέλει να δώσει διακομματικό χρώμα στην ενέργεια αυτή, ζητώντας τη συναίνεση και των άλλων κομμάτων. Από τη στιγμή δε, που διασφαλιστεί η συναίνεση, θα ανατεθεί στο ΑΣΕΠ η πιστοποίηση των συμβασιούχων, η σύμβαση των οποίων θα μετατραπεί σε αορίστου χρόνου.
Η ρύθμιση θα αφορά όλους όσοι έχουν συνάψει συμβάσεις με το Δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ.
Mιλώντας στην εφημερίδα ο ΥΠΕΣ Πάνος Σκουρλέτης δήλωσε ότι το θέμα ασφαλώς και θα συζητηθεί με τους θεσμούς. Η κυβέρνηση θα αναλάβει την πρωτοβουλία εξηγώντας ότι δεν πρόκειται για νέες προσλήψεις αλλά για εργασιακή αποκατάσταση χιλιάδων εργαζομένων που ήδη καταλαμβάνουν θέσεις στο δημόσιο.
Το υπουργείο Εσωτερικών προειδοποιεί συγχρόνως τους ΟΤΑ ότι δεν θα είναι εκείνοι που θα κρίνουν εάν επιτρέπεται ή όχι η ανανέωση των συμβάσεων σε πολλούς εργαζομένους.
ΑΣΕΠδημόσιο
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/koinonia/monimopoioyntai-meso-asep-30000-symvasioyhoys-toy-dimosioy#ixzz4hVmvDuT0
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Από πουθενά δεν συνάγεται γιατί στους εκπαιδευτικούς υπάρχει και ένα πράγμα που το λένε Γραπτός ΑΣΕΠ και νόμος που προβλέπει ότι δεν γίνεται να διοριστεί κάποιος χωρίς αυτόν.Έτσι συμφωνώ! Γιατί φαινόταν σα να έχουμε εξελίξεις και ... ανησύχησα!
Οι τωρινοί πίνακες είναι σουρωτήρι και εκκρεμμουν ενα κάρο δικαστήρια.
Γι αυτό και δε λένε τίποτα για εκπαιδευτικούς.
Απλά είναι τα πράματα.
Έτσι συμφωνώ! Γιατί φαινόταν σα να έχουμε εξελίξεις και ... ανησύχησα!μάλλον το χάρηκες που δεν έχουμε εξελίξεις...να είσαι πιο ειλικρινής 8)
μάλλον το χάρηκες που δεν έχουμε εξελίξεις...να είσαι πιο ειλικρινής 8)
Eνοείται πως δεν θα επιτρέψουμε να γίνει η οποιαδήποτε κίνηση μονιμοποίησης ατόμων που δεν έχουν περάσει ΑΣΕΠ, οι οποίοι ευελπιστούν να μας προσπεράσουν στους μόνιμους διορισμούς με παράνομες προϋπηρεσίες.Πολύ σωστά! Κι όχι μόνο στους μόνιμους διορισμούς, όταν με το καλό γίνουν, αλλά ούτε στις προσλήψεις αναπληρωτών δε θα το επιτρέψουμε, γιατί αυτό κι αν πρέπει να ξεκαθαρίσει άμεσα, με τις ύποπτες προυπηρεσίες, τα "μέσα" και τα "κονέ", τα βολέματα και τις ευεργετικές διατάξεις μόνο για μερικούς!
Eνοείται πως δεν θα επιτρέψουμε να γίνει η οποιαδήποτε κίνηση μονιμοποίησης ατόμων που δεν έχουν περάσει ΑΣΕΠ, οι οποίοι ευελπιστούν να μας προσπεράσουν στους μόνιμους διορισμούς με παράνομες προϋπηρεσίες.
Πολύ σωστά! Κι όχι μόνο στους μόνιμους διορισμούς, όταν με το καλό γίνουν, αλλά ούτε στις προσλήψεις αναπληρωτών δε θα το επιτρέψουμε, γιατί αυτό κι αν πρέπει να ξεκαθαρίσει άμεσα, με τις ύποπτες προυπηρεσίες, τα "μέσα" και τα "κονέ", τα βολέματα και τις ευεργετικές διατάξεις μόνο για μερικούς!ναι βρε παιδί μου έτσι..και ας μονιμοποιούν τους συμβασιούχους σε Ιταλία και Κύπρο...οι κουτόφραγκοι
ναι βρε παιδί μου έτσι..και ας μονιμοποιούν τους συμβασιούχους σε Ιταλία και Κύπρο...οι κουτόφραγκοιΕμείς θέλουμε μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση!
Εμείς θέλουμε μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση!Οδοστρωτήρα μου.....πάλι καθάρισες!!! Τους ισοπέδωσες όλους!!!!
’λλοι είναι αυτοί που δε θέλουν, γιατί δεν έχουν καμία επιτυχία σε κανέναν γραπτό ΑΣΕΠ και τους συμφέρει να μείνουν τα πράγματα ως έχουν και να δουλεύουν τουλάχιστον ως αναπληρωτές κάθε χρόνο οι ίδιοι κι οι ίδιοι, που "βολεύτηκαν" μια χαρά!
Όμως, και σ' αυτό το σκέλος έρχονται αλλαγές και ευτυχώς! Γιατί αν παγιωθεί σε κάποιους η άποψη: "ουδέν μονιμότερον του προσωρινού" δεν πρόκειται να υπάρξει ποιότητα στα δημόσια σχολεία ποτέ! Βέβαια, και τώρα η ποιότητα ακολουθεί φθίνουσα πορεία, αλλά αν "οι βολεμένοι" εξακολουθήσουν να εργάζονται έστω και σαν αναπληρωτές, τότε θα θεωρούν "τσιφλίκι" τους το δημόσιο σχολείο και δε θα προσφέρουν τίποτε, μιας και ούτε γνώσεις έχουν, ούτε διδακτική-παιδαγωγική επάρκεια, αλλά θα τα θεωρούν όλα δεδομένα και γι' αυτό δε θα πολυνοιάζονται να δουλέψουν με κέφι, όρεξη και καινοτόμο πνεύμα! Γιατί να προσπαθήσουν να γίνουν καλύτεροι σε κάτι, γιατί να δείξουν οίστρο και ακμάδα σε κάτι, όταν γνωρίζουν ότι θα δουλεύουν συνέχεια; Η στασιμότητα θα επιφέρει τη βαρεμάρα κι αυτή με τη σειρά της την παρακμή, που σε πολλές περιπτώσεις διαφαίνεται!
Και σ' όποιους δεν αρέσουν οι δικαστικές αποφάσεις, ας το προχωρήσουν το θέμα στα ευρωπαικά δικαστήρια ή ας αλλάξουν χώρα!
Εμείς θέλουμε μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση!
’λλοι είναι αυτοί που δε θέλουν, γιατί δεν έχουν καμία επιτυχία σε κανέναν γραπτό ΑΣΕΠ και τους συμφέρει να μείνουν τα πράγματα ως έχουν και να δουλεύουν τουλάχιστον ως αναπληρωτές κάθε χρόνο οι ίδιοι κι οι ίδιοι, που "βολεύτηκαν" μια χαρά!
Όμως, και σ' αυτό το σκέλος έρχονται αλλαγές και ευτυχώς! Γιατί αν παγιωθεί σε κάποιους η άποψη: "ουδέν μονιμότερον του προσωρινού" δεν πρόκειται να υπάρξει ποιότητα στα δημόσια σχολεία ποτέ! Βέβαια, και τώρα η ποιότητα ακολουθεί φθίνουσα πορεία, αλλά αν "οι βολεμένοι" εξακολουθήσουν να εργάζονται έστω και σαν αναπληρωτές, τότε θα θεωρούν "τσιφλίκι" τους το δημόσιο σχολείο και δε θα προσφέρουν τίποτε, μιας και ούτε γνώσεις έχουν, ούτε διδακτική-παιδαγωγική επάρκεια, αλλά θα τα θεωρούν όλα δεδομένα και γι' αυτό δε θα πολυνοιάζονται να δουλέψουν με κέφι, όρεξη και καινοτόμο πνεύμα! Γιατί να προσπαθήσουν να γίνουν καλύτεροι σε κάτι, γιατί να δείξουν οίστρο και ακμάδα σε κάτι, όταν γνωρίζουν ότι θα δουλεύουν συνέχεια; Η στασιμότητα θα επιφέρει τη βαρεμάρα κι αυτή με τη σειρά της την παρακμή, που σε πολλές περιπτώσεις διαφαίνεται!
Και σ' όποιους δεν αρέσουν οι δικαστικές αποφάσεις, ας το προχωρήσουν το θέμα στα ευρωπαικά δικαστήρια ή ας αλλάξουν χώρα!
Από πουθενά δεν συνάγεται γιατί στους εκπαιδευτικούς υπάρχει και ένα πράγμα που το λένε Γραπτός ΑΣΕΠ και νόμος που προβλέπει ότι δεν γίνεται να διοριστεί κάποιος χωρίς αυτόν.
Οι τωρινοί πίνακες είναι σουρωτήρι και εκκρεμμουν ενα κάρο δικαστήρια.
Γι αυτό και δε λένε τίποτα για εκπαιδευτικούς.
Απλά είναι τα πράματα.
Ξέχασες να πεις για τις "πινέζες"... Και για το πόσο καλή εκπαιδευτικός είσαι... 8)Το πόσο καλή ή κακή κπαιδευτικός είμαι δε θα το πεις εσύ προφανώς, όχι μόνο για 'μένα, αλλά για κανέναν άλλον συνάδελφο!
Αξιολόγηση ; ; ; στο Ελλαδιστάν ;; ;χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχααΜα εδώ χρειάζεται περισσότερο απ' οποιαδήποτε άλλη χώρα η αξιολόγηση, με όσους έχουν "πιάσει τις καρέκλες" και δεν κάνουν τίποτε! Και μιλώ για το ευρύτερο δημόσιο και την εκπαίδευση φυσικά, την οποία "υπηρετούν" ένα σωρό "εξαφανισμένοι" από τα σχολεία τους εκπαιδευτικοί, πολλοί με ψυχολογικά προβλήματα και πολλοί άσχετοι, ανίδεοι και απρόθυμοι για οτιδήποτε!
Η αξιολόγηση θα έπρεπε να ξεκινήσει απο εκπαιδευτικούς! ; του φόρουμ. Εκεί να δεις αποτελέσματα. Ειδικά αν είχαμε και ψυχιατρική εξέταση. Όλοι ανίκανοι εκτός από μας.
Αυτό βλεπει η κοινωνία και δεν μας έχει σε καμία υπόληψη. ’ξιοι!!!!!!
Η αξιολόγηση θα έπρεπε να ξεκινήσει απο εκπαιδευτικούς! ; του φόρουμ. Εκεί να δεις αποτελέσματα. Ειδικά αν είχαμε και ψυχιατρική εξέταση. Όλοι ανίκανοι εκτός από μας.Κάνεις μεγάλο λάθος! Το Υπουργείο δεν μας έχει σε καμία υπόληψη, επειδή μας κάνει ό,τι θέλει και μάλιστα για σημαντικότατα θέματα, που μας αφορούν και που άπτονται όχι μόνο του επαγγελματικού και του οικονομικού μας παρόντος και μέλλοντος, αλλά και της προσωπικής και οικογενειακής μας κατάστασης! Αν μας σεβόταν, δε θα αποφάσιζε μόνο του, ούτε θα μας αγνοούσε επιδεικτικά! Θα συναποφάσιζε μαζί μας!
Αυτά βλεπει η κοινωνία και δεν μας έχει σε καμία υπόληψη. ’ξιοι!!!!!!
Εμείς θέλουμε μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση!
’λλοι είναι αυτοί που δε θέλουν, γιατί δεν έχουν καμία επιτυχία σε κανέναν γραπτό ΑΣΕΠ και τους συμφέρει να μείνουν τα πράγματα ως έχουν και να δουλεύουν τουλάχιστον ως αναπληρωτές κάθε χρόνο οι ίδιοι κι οι ίδιοι, που "βολεύτηκαν" μια χαρά!
Όμως, και σ' αυτό το σκέλος έρχονται αλλαγές και ευτυχώς! Γιατί αν παγιωθεί σε κάποιους η άποψη: "ουδέν μονιμότερον του προσωρινού" δεν πρόκειται να υπάρξει ποιότητα στα δημόσια σχολεία ποτέ! Βέβαια, και τώρα η ποιότητα ακολουθεί φθίνουσα πορεία, αλλά αν "οι βολεμένοι" εξακολουθήσουν να εργάζονται έστω και σαν αναπληρωτές, τότε θα θεωρούν "τσιφλίκι" τους το δημόσιο σχολείο και δε θα προσφέρουν τίποτε, μιας και ούτε γνώσεις έχουν, ούτε διδακτική-παιδαγωγική επάρκεια, αλλά θα τα θεωρούν όλα δεδομένα και γι' αυτό δε θα πολυνοιάζονται να δουλέψουν με κέφι, όρεξη και καινοτόμο πνεύμα! Γιατί να προσπαθήσουν να γίνουν καλύτεροι σε κάτι, γιατί να δείξουν οίστρο και ακμάδα σε κάτι, όταν γνωρίζουν ότι θα δουλεύουν συνέχεια; Η στασιμότητα θα επιφέρει τη βαρεμάρα κι αυτή με τη σειρά της την παρακμή, που σε πολλές περιπτώσεις διαφαίνεται!
Και σ' όποιους δεν αρέσουν οι δικαστικές αποφάσεις, ας το προχωρήσουν το θέμα στα ευρωπαικά δικαστήρια ή ας αλλάξουν χώρα!
Οι Δημόσιοι Υπάλληλοι πάντως δεν διορίζονται μόνο μέσω γραπτού διαγωνισμού. Ο ΑΣΕΠ κάνει και Εθνικούς Διαγωνισμούς μέσω απλής μοριοδότησης όταν υπάρχει πληθώρα έμπειρου υποφήφιου προσωπικού. Το θέμα μας είναι πως απο το 2008 και μετά δεν γίνεται γενικά κανενός είδους Διαγωνισμός για την πλήρωση θέσεων στην Εκπαίδευση (μέχρι και στην Υγεία ξεκίνησαν πλέον να κανουν 2000 θεσεις περιπου μονιμων και στην Παιδεια παλι τιποτα)! Φυσικά και υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοι που περγράφεις αλλα ενας απόφοιτος ΠΤΔΕ ας πουμε (οπως εγω πχ) θες να πεις δεν εχει γνωσεις δηλαδη, τι αλλο χρειαζομαστε? Ειναι χιλιαδες αναπληρωτες δασκαλοι (συν ενα σωρο που ποτε δεν εργαστηκαν). Εκτος και αν ανφερεσαι σε Γυμνασια Λυκεια σε καποιους....Το αν έχετε, αγαπητέ συνάδελφε, γνώσεις ή όχι εσείς οι νέοι εκπαιδευτικοί, το ξέρετε καλύτερα για τους εαυτούς σας οι ίδιοι ή ακόμη καλύτερα τα Παν/μια και οι Σχολές σας, από τις οποίες αποφοιτήσατε. Οπωσδήποτε, δεν αρκούν μόνο οι γνώσεις, για να σταθεί κάποιος σε μια τάξη, αλλά είναι το βασικότερο! Φαντάσου κάποιον δάσκαλο/καθηγητή που δε γνωρίζει το διδακτικό του αντικείμενο και απαντά στους μαθητές του που τον ρωτούν διάφορες απορίες: "θα το κοιτάξω και θα σας απαντήσω αύριο!". Χάνει αυτόματα σε κύρος, ενώ ο διδάσκων από τις γνώσεις του αντλεί ένα μεγάλο ποσοστό του κύρους του!
Τελος παντων δεν θεωρω τοσο λαθος ενα μερος των διορισμων να γινει απο εν ενεργεια αναπληρωτες και οι υπολοιποι με αλλο τροπο αφου βλεπουμε μεχρι και Ιταλια κ Κυπρος το κανουν. Τωρα με Κυπρο ας μην συκγρινομαστε βεβαια, πολυ μικροτερα τα προβληματα εκει, σιγα τον πλυθησμο που εχει αλλωστε.
Στα δημόσια ελληνικά σχολεία να μπουν πρώτα οι άξιοι, δηλ. άνθρωποι με γνώσεις, τίτλους, ικανότητες, όρεξη, κέφι και "ανοιχτά" μυαλά κι όχι όσοι κοιτάζουν την "πάρτη" τους και υστερούν σ' όλα τα παραπάνω!
Κι εγώ ήμουν υπέρ του ΑΣΕΠ και ομολογώ ότι μέχρι τώρα ένιωθα μια σχετική υπερηφάνεια για την βαθμολογία μου. Μέχρι που άρχισα να διαβάζω τα καθημερινά σου παραληρήματα περί ανωτερότητάς σου έναντι νέων, γέρων, μόνιμων, τριτέκνων, πολυτέκνων, ειδικοτήτων της αβάθμιας, όσων κάνουν αίτηση για αναπληρωτές, όσων δηλώνουν δυσπρόσιτα, όσων δεν υπέγραψαν την επιστολή για διορισμούς και γενικά όσων δεν είναι εσύ.Συγχαρητήρια! Πολύ σταθερή στις απόψεις σου είσαι!
Τελικά, εφόσον δηλώνεις κι εσύ επιτυχούσα συνειδητοποιώ ότι ούτε ο γραπτός ΑΣΕΠ μπορεί να εντοπίσει τον "κάλο" και το κόμπλεξ του καθενός και να τον απομακρύνει από το δημόσιο σχολείο. Συγχαρητήρια! Κατάφερες να μου αλλάξεις γνώμη για κάτι που ήμουν σίγουρη!
Μπαίνουμε στο pde για να διαβάσουμε κανένα νέο και διαβάζουμε τα ίδια και τα ίδια γραμμένα με άλλα λόγια από μερικούς χρήστες. Όποια ώρα και να μπεις στο site το ίδιο πράγμα! Πραγματικά έχει καταντήσει παραλήρημα άνευ λόγου και ουσίας!Αληθεια οι συντονιστες-διαχειριστες που ειναι; Εχουν αφησει το forum, στο αυτοματο πιλοτο. Εκτος κι αν σηκωνουν κι ίδιο τα χερια ψηλα με 3-4 περιπτωσεις οι όποια λενε τα ίδια και τα ίδια βγαζοντας απιστευτο κομπλεξ απεναντι στην πλειονοτητα των συναδελφων.
Να συμπληρώσω ότι πρέπει να είναι σχετικές με το νήμα κάθε φορά.Μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση επί της ουσίας, παρακαλώ, χωρίς προσωπικές αντιπαραθέσεις.
Ολες οι απόψεις είναι σεβαστές και αποδεκτές αρκει να είναι τεκμηριωμένες.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.
Ξαναθίγω το θέμα γιατί πιστεύω ότι δεν πρέπει να το ξεχνάμε...Διαβάζω για χιλιάδες διορισμούς μόνιμους σε δήμους, πολλοί εκ των οποίων θα αφορούν σε νυν συμβασιούχους. Με εμάς όμως κωλύονται ??? Δεν μπορούμε πια στα -αντα να είμαστε εποχιακοί υποαμοιβόμενοι υπάλληλοι τελευταίας διαλογής!!! Πρέπει να μη σταματήσουμε να πιέζουμε. Οι ανάγκες για μόνιμους εκπαιδευτικούς είναι πολλές!!!
Ξαναθίγω το θέμα γιατί πιστεύω ότι δεν πρέπει να το ξεχνάμε...Διαβάζω για χιλιάδες διορισμούς μόνιμους σε δήμους, πολλοί εκ των οποίων θα αφορούν σε νυν συμβασιούχους. Με εμάς όμως κωλύονται ??? Δεν μπορούμε πια στα -αντα να είμαστε εποχιακοί υποαμοιβόμενοι υπάλληλοι τελευταίας διαλογής!!! Πρέπει να μη σταματήσουμε να πιέζουμε. Οι ανάγκες για μόνιμους εκπαιδευτικούς είναι πολλές!!!
Καλημέρα! Παρατηρώ ότι το τελευταίο διάστημα ευρέθησαν χρήματα στο κράτος!!! Αναδρομικά βουλευτών, 6000 προσλήψεις σε δήμους, συμβασιούχων κυρίως... Αν όλα αυτά πρέπει να συμβούν, καλώς. Όμως δε γίνεται από τη μια να υπάρχουν κωλύμματα για διορισμούς εκπαιδευτικών και από την άλλη να συμβαίνουν όλα τα παραπάνω. Ένας εκπαιδευτικός με 24+ μήνες προϋπηρεσία δεν καλύπτει πάγιες και διαρκείς ανάγκες??? Προσωπικά, θα ενοχλήσω συλλόγους γιατί πρέπει να κινητοποιηθούμε. Αρκετά κοιμηθήκαμε στα μαγικά μαξιλάρια μας!!! Προτρέπω κι εσάς να πράξετε αναλόγως. Αν δουν 500-600 μέηλ, ίσως αποφασίσουν να κινητοποιηθούν σοβαρά, αναφέρομαι σε ΟΛΜΕ, ΠΑΣΑΦ...
Λεφτά δεν υπάρχουν για διορισμούς εκπαιδευτικών...λεφτά μόνο για υπουργάδες, βολευτάδες, μετακλητούς, συμβούλους και λοιπούς παρατρεχάμενους....Και θα αρκεστούμε στο να περιμένουμε τις εκλογές σε 1 ή 1,5 χρόνο;
στο χέρι μας είναι συνάδελφοι να απαιτήσουμε το δίκαιό μας ....και στις εκλογές να πράξουμε αναλόγως..... μαυρίζοντας όσους μας δουλεύουν ψιλό γαζί τόσα χρόνια.....
Πρέπει να υπάρχει μαζική αντίδραση..και πίεση προκειμένου ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να υπάρξουν διορισμοί και κάλυψη των κενώνΣυμφωνώ απόλυτα!
Αυτή η μαζική αντίδραση ας ξεκινήσει από εδώ...Η μαζική αντίδραση μόνο να οργανωθεί και να συντονιστεί από εδώ γίνεται.
Τα κενά θα καλυφθούν σύντομα. Ερχεται το νέο λυκείο!!! Εκεί να δω αντιδράσεις......Ειδικά από αυτούς που τώρα δουλεύουν ως αναπληρωτές!