0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχουμε υπεραναλυσει μια περίπτωση που αφορά ελάχιστα άτομα. Θα επιλέξει ο διορισμένος της ειδικής του 2020 που είναι δίπλα στο σπίτι του να ξαναπεράσει διετή δόκιμη υπηρεσία; Ξανά κρατήσεις νεοδιοριστου τον πρώτο χρόνο; Από την αρχή να ξεκινήσουν τα έτη για δικαίωμα σε απόσπαση, μετάθεση, μετάταξή; Όσους της ειδικής ξέρω, πήραν μετάθεση τώρα και είναι ευχαριστημένοι. Τώρα, υπάρχουν κι αυτοί που διοριστηκαν από σπόντα στην ειδικη και έχουν τρελαθεί. Αυτοί ναι, θα δηλώσουν τώρα και θα πάνε στη γενική. Αλλά είναι ελάχιστοι θεωρώ. Οι εκκαθαρισμενοι πινακες, συνεπώς, δεν είναι ακριβείς, εφόσον κάποιοι διορισμένοι θα μπορέσουν να ξαναμπούν σε αυτούς και δεν τους ξέρουμε, αλλά δε θα έχουν και τρομερές αλλαγές. Επιβεβαιώνω το ότι κάποιοι διορισμένοι ως Εεπ τον Φεβρουάριο του 2020 διοριστηκαν με το άλλο τους πτυχίο στη γενική φέτος το καλοκαίρι. Είχε περάσει το ένα έτος από τον διορισμό τους. Είχαν προλάβει και είχαν κάνει αίτηση και στην προκήρυξη της γενικής. Καλή Ανάσταση.Δεν αποκλείεται όμως, για να μη δημιουργήσει κενά στην ειδικη, με μια απλή ρύθμιση στην πρόσκληση διορισμών να πει "αποκλείονται οι ήδη διορισμένοι στη γενική και ειδική".
Συμφωνώ με τον Λογικό. Οι εργαζόμενοι στον τομέα της ειδικής, μόνιμοι και αναπληρωτές αξίζουν μόνο σεβασμό. Κι αν κάποιοι κουράστηκαν ή δεν μπόρεσαν με τις μεταθέσεις να πάνε στον τόπο τους, αφού τους δίνει το δικαίωμα ο νόμος ας ξανακάνουν αιτήσεις. Υγεία! Και Καλή Ανάσταση!
Μερικά σχόλια σε σχέση με κάποιες αναρτήσεις συναδέλφων που αφορούν το καυτό ζήτημα των νέων διορισμών:Είναι γνωστό ότι οι μεταθέσεις, μετατάξεις (από κλάδο σε κλάδο) και οι διορισμοί των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται με βάση τους πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού που διαμορφώνονται με βάση τις σχετικές διατάξεις του ΠΔ50/96 και του ν.3848/2010.Η διαδικασία υπολογισμού οργαν. κενών περιγράφεται στην εγκύκλιο ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ 2022 Αρ.Πρωτ.21020/Ε2/24-02-2022/ΥΠΑΙΘ (μια αντίστοιχη εγκύκλιο βγαίνει κάθε χρόνο φλεβάρη-μάρτη και με βάση αυτή οι ΔΔΕ συμπληρώνουν και στέλνουν τον πίνακα Γ΄ στις ΠΔΕ και αυτές στο υπουργείο μετά από το σχετικό «ρετουσάρισμα»).Στην εγκύκλιο αυτή αναφέρεται ότι «..Τα αλγεβρικά αθροίσματα των στηλών 4α και 4β του πίνακα Β΄ θα διαιρεθούν με το είκοσι (20) και το πηλίκο θα γραφεί αντίστοιχα στο 5α ή 5β. Υπόλοιπο ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δε λαμβάνεται υπόψη».Επομένως για τον υπολογισμό των οργανικών κενών για μεταθέσεις, μετατάξεις και διορισμούς το νούμερο κλειδί είναι το 20 (ΔΗΛ ένας περίπου Μ.Ο των υποχρεωτικών ωραρίων των εκπαιδευτικών και τα οποία κυμαίνονται μεταξύ 18-23 ώρες/εβδομάδα. Κάποιοι συνάδελφοι αναρωτήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες σε ποιο ΦΕΚ αναφέρεται το 20. Δεν αναφέρεται σε κανένα ΦΕΚ παρα μόνο σ ‘ αυτή την εγκύκλιο. Όλα τα ΠΥΣΔΕ ανά την Ελλάδα με αυτή την εγκύκλιο δουλεύουν και δεν διαβάζουν κανένα ΦΕΚ. Επιπλέον επειδή και πάλι κάποιοι συνάδελφοι αναρωτήθηκαν σε ποιο ΦΕΚ ορίζεται ότι απαιτούνται 12 ώρες/ σχολείο για να δηλωθεί οργανικό κενό δηλ μια διαδικασία που αφορά τις εσωτερικές ενέργειες ανά ΔΔΕ που γίνονται αυτή την περίοδο και αφορούν τις οριστικές τοποθετήσεις/βελτιώσεις, πάλι θα πω ότι και για αυτή τη διαδικασία δεν υπάρχει ΦΕΚ, παρά μόνο η «εγκύκλιος Παπαθεοδώρου» 84582/Δ2/2013).
Σχόλιο Συνηγόρου του Πολίτη (έκθεση πεπραγμένων 2011)«Από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του και σε ολόκληρο το εύρος της διοικητικής δράσης που προσπαθεί να ελέγξει, ο Συνήγορος έχει προσκρούσει σε ποικίλες μεθόδους με τις οποίες η διοίκηση παραλλάσσει ή εξουδετερώνει συστηματικά τις επιλογές του νομοθέτη. Το συνηθέστερο μέσο για τέτοιες πρακτικές αποτελεί η εγκύκλιος, η οποία, αν και αδιαμφισβήτητα δεν εισάγει δίκαιο, στην πράξη, ενόψει του αναλυτικού και εκλαϊκευτικού της χαρακτήρα, εκλαμβάνεται από τα κατώτερα διοικητικά κλιμάκια ως ο πράγματι ισχύων κανόνας. Ενώ εμφανίζεται να διευκρινίζει ή να ερμηνεύει νομοθετικές διατάξεις, στην ουσία συχνά τις ανατρέπει. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε ευθεία ανατροπή της ρύθμισης του νόμου είτε σε ασάφειες και αδυναμίες των εγκυκλίων που καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση, μια εγκύκλιος δεν μπορεί να παράγει αντίθετο δίκαιο από αυτό που με σαφήνεια ορίζεται από τον σχετικό νόμο, ούτε φυσικά να «αποσαφηνίζει» τον νόμο επί τα χείρω».
Τα ποσοστα ειναι πανω στα επισημα οργανικα κενα των μεταταξεων.Ας τις εφτιαχνε τις οργανικες, να λεγαμε άλλα.Το ιδιο μπορουν να πουν ολες οι ειδικοτητες…ποιο δηλαδη;Οτι εχουμε περισσοτερα οργανικα αλλά δεν μας τα δινουν.
Το θεμα ειναι να δουλέψει ο αλγόριθμος και οχι μονο προς οφελος συγκεκριμένων ειδικότητων. Πε11 περσι αδικηθηκαμε τρελά. Με βαση τα επίσημα στοιχεία εχουμε 270 αθμια και 26 βθμια. Και δεν ειναι μονο αυτα το διαβεβαιώνω. Χρόνια πολλά σε όλους!
Χριστός Ανέστη κ εύχομαι γρήγορα καλά νέα για όλους!!!
Το θέμα είναι να δοθούν όλα τα κενά, όπου αυτά υπάρχουν, να ιδρυθούν οργανικές όπου δεν υπάρχουν, να δοθεί η δυνατότητα για οριστική μετάταξη στους φορείς σε όλους αυτούς που αποσπώνται χρόνια ολόκληρα χωρίς να αφήνουν οργανική ελεύθερη, να σταματήσει η στρέβλωση με τα πειραματικά και να υπάρξει αν όχι 100% κάλυψη, ισότιμη κάλυψη σε όλες ανεξαιρέτως τις ειδικότητες.Αληθώς Ανέστη!