0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχουμε υπεραναλυσει μια περίπτωση που αφορά ελάχιστα άτομα. Θα επιλέξει ο διορισμένος της ειδικής του 2020 που είναι δίπλα στο σπίτι του να ξαναπεράσει διετή δόκιμη υπηρεσία; Ξανά κρατήσεις νεοδιοριστου τον πρώτο χρόνο; Από την αρχή να ξεκινήσουν τα έτη για δικαίωμα σε απόσπαση, μετάθεση, μετάταξή; Όσους της ειδικής ξέρω, πήραν μετάθεση τώρα και είναι ευχαριστημένοι. Τώρα, υπάρχουν κι αυτοί που διοριστηκαν από σπόντα στην ειδικη και έχουν τρελαθεί. Αυτοί ναι, θα δηλώσουν τώρα και θα πάνε στη γενική. Αλλά είναι ελάχιστοι θεωρώ. Οι εκκαθαρισμενοι πινακες, συνεπώς, δεν είναι ακριβείς, εφόσον κάποιοι διορισμένοι θα μπορέσουν να ξαναμπούν σε αυτούς και δεν τους ξέρουμε, αλλά δε θα έχουν και τρομερές αλλαγές. Επιβεβαιώνω το ότι κάποιοι διορισμένοι ως Εεπ τον Φεβρουάριο του 2020 διοριστηκαν με το άλλο τους πτυχίο στη γενική φέτος το καλοκαίρι. Είχε περάσει το ένα έτος από τον διορισμό τους. Είχαν προλάβει και είχαν κάνει αίτηση και στην προκήρυξη της γενικής. Καλή Ανάσταση.Δεν αποκλείεται όμως, για να μη δημιουργήσει κενά στην ειδικη, με μια απλή ρύθμιση στην πρόσκληση διορισμών να πει "αποκλείονται οι ήδη διορισμένοι στη γενική και ειδική".
Συμφωνώ με τον Λογικό. Οι εργαζόμενοι στον τομέα της ειδικής, μόνιμοι και αναπληρωτές αξίζουν μόνο σεβασμό. Κι αν κάποιοι κουράστηκαν ή δεν μπόρεσαν με τις μεταθέσεις να πάνε στον τόπο τους, αφού τους δίνει το δικαίωμα ο νόμος ας ξανακάνουν αιτήσεις. Υγεία! Και Καλή Ανάσταση!
Μερικά σχόλια σε σχέση με κάποιες αναρτήσεις συναδέλφων που αφορούν το καυτό ζήτημα των νέων διορισμών:Είναι γνωστό ότι οι μεταθέσεις, μετατάξεις (από κλάδο σε κλάδο) και οι διορισμοί των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται με βάση τους πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού που διαμορφώνονται με βάση τις σχετικές διατάξεις του ΠΔ50/96 και του ν.3848/2010.Η διαδικασία υπολογισμού οργαν. κενών περιγράφεται στην εγκύκλιο ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ 2022 Αρ.Πρωτ.21020/Ε2/24-02-2022/ΥΠΑΙΘ (μια αντίστοιχη εγκύκλιο βγαίνει κάθε χρόνο φλεβάρη-μάρτη και με βάση αυτή οι ΔΔΕ συμπληρώνουν και στέλνουν τον πίνακα Γ΄ στις ΠΔΕ και αυτές στο υπουργείο μετά από το σχετικό «ρετουσάρισμα»).Στην εγκύκλιο αυτή αναφέρεται ότι «..Τα αλγεβρικά αθροίσματα των στηλών 4α και 4β του πίνακα
Τα ποσοστα ειναι πανω στα επισημα οργανικα κενα των μεταταξεων.Ας τις εφτιαχνε τις οργανικες, να λεγαμε άλλα.Το ιδιο μπορουν να πουν ολες οι ειδικοτητες…ποιο δηλαδη;Οτι εχουμε περισσοτερα οργανικα αλλά δεν μας τα δινουν.
Το θεμα ειναι να δουλέψει ο αλγόριθμος και οχι μονο προς οφελος συγκεκριμένων ειδικότητων. Πε11 περσι αδικηθηκαμε τρελά. Με βαση τα επίσημα στοιχεία εχουμε 270 αθμια και 26 βθμια. Και δεν ειναι μονο αυτα το διαβεβαιώνω. Χρόνια πολλά σε όλους!
Χριστός Ανέστη κ εύχομαι γρήγορα καλά νέα για όλους!!!
Το θέμα είναι να δοθούν όλα τα κενά, όπου αυτά υπάρχουν, να ιδρυθούν οργανικές όπου δεν υπάρχουν, να δοθεί η δυνατότητα για οριστική μετάταξη στους φορείς σε όλους αυτούς που αποσπώνται χρόνια ολόκληρα χωρίς να αφήνουν οργανική ελεύθερη, να σταματήσει η στρέβλωση με τα πειραματικά και να υπάρξει αν όχι 100% κάλυψη, ισότιμη κάλυψη σε όλες ανεξαιρέτως τις ειδικότητες.Αληθώς Ανέστη!